Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425805

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers-leden,

Vorige week heeft mijn lieftallige moeder een HTC HD2 voor haar verjaardag gekregen, ze is er hartstikke blij mee: maar ze zou graag Whatsapp willen gebruiken. Ik weet dat dit niet mogelijk is wanneer er WM6.5 op staat. En omdat ze zelf compleet a-technisch is, zal ik het maar even voor haar uitvogelen.
Ik zou er dus graag Android op willen installeren, maar ik heb gelezen dat dit besturingssysteem nogal wat internetkosten met zich meebrengt: omdat het constant verbinding maakt met het internet?

Het probleem is dus:
• Ze heeft geen internetabonnement (alleen bel&sms), en maakt alleen thuis gebruik van mobiel internet d.m.v Wi-Fi

Is het verstandig om dan Android op de HTC HD2 te installeren?
Ik hoor graag jullie ervaringen.

Mvg, Stef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is niet correct, als jij aangeeft dat Android enkel WiFi mag gebruiken zal Android enkel WiFi gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie!
De telefoon zal zichzelf dan ook niet updaten, wanneer ze buitenshuis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 13:16
Neen, tenzij er Wi-Fi opstaat en er een WiFi netwerk is waarmee je kan verbinden. Dan zou hij kunnen updaten, maar zoals Tsurany zegt: Als je aangeeft dat Wifi alleen gebruikt mag worden, zal deze enkel via wifi doen.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 20:03
Anoniem: 425805 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:20:
Bedankt voor de snelle reactie!
De telefoon zal zichzelf dan ook niet updaten, wanneer ze buitenshuis is?
correct je kan het 'telefoon netwerk' internet uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt allemaal, dan zal ik zometeen Android installeren.
Ik laat wel even weten hoe het verliep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:35
Mits je bij vodafone zit kun je ook een internetblox aanzetten boven op je BS bundel. Kan ze ook buitenshuis whatsapp gebruiken. Er zijn ook genoeg datatellers te vinden ;)

Los daarvan, android werkt sowieso fijner dan 6.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat klopt inderdaad, maar maakt het uit welke rom ik erop zet?
Typhoon, DFT Desire HD, MIUI, of Nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik zou zeggen, kijk eens in Android op de HTC HD2 - Deel 2 . Daar worden al je vragen over de verschillende rom's ongetwijfeld voor je beantwoord.

Kijk ook eens op Windows Phone 7 op de HD2. Dat besturingssysteem is fris en nieuw en waarschijnlijk veel makkelijker voor je moeder te gebruiken.

Je bent verder van harte welkom in een van die topics. Deze gaat in ieder geval dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.