Toon posts:

GTX 560 ti kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik in mijn PC (jaar of 4 oud) een intel core 2 duo E6850 3,0 Ghz met 2GB geheugen zitten, en een nvidea Geforce 8600 GT videokaart.
Nu zou ik het liefst alle laatste games (battefield 3 bijv.) gewoon kunnen spelen op hoge settings.
Eerst dacht ik eraan om een nieuwe pc te kopen, maar aan de andere kant zou ik bijv. ook mijn videokaart kunnen vervangen voor een Geforce GTX 560 ti...
Iemand enig idee of deze upgrade ervoor gaat zorgen dat mijn pc weer goed is voor de nieuwe games?... of zijn er andere onderdelen waar het ook aan zou kunnen liggen?

Verwijderd

daar is een appart stukje forum voor waar dit soort vragen op zn plek zijn: [BBG aanschaf] Videokaarten
of
Het BF3 hardware topic

iig is de 560Ti zeker geen verkeerde keus en zal een wereld van verschil zijn met de 8600GT. Echter zal dan wel je CPU / geheugen bandbreete een bottleneck zijn voor het systeem, dus mogelijk kan je een goedkoop i7 920 upgrade setje ergens scoren dan zit je zeker goed voor bf3

Verwijderd

Topicstarter
Ow dat wist ik niet, volgende keer zal ik zoiets dan wel daar posten....
Maar CPU upgraden gaat denk toch al gauw richting de 400 euro? Dat kwam ik daarnet tenminste tegen, en alles bij elkaar zou ik dan bijna voor dat geld beter een hele nieuwe pc kunnen kopen...
En met mijn moederbord... http://www.asus.com/Mothe..._775/P5LD2X1333/#overview
heb ik het vermoeden dat die eerst geupgrade moet worden?
Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 21:01 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kunt deze vraag beter nu in het hierboven genoemde topic plaatsen, losse topics hiervoor zijn niet de bedoeling :)

Dit topic is gesloten.