Misschien veranderen naar:
Zo was de iPod niet de eerste mp3-speler en de iPad niet de eerste tabletcomputer, maar het waren wel de eerste succesvolle producten in hun soort, die hun weg naar het grote publiek vonden.
grote publiek -> daar kan ik wel mee leven
Volgens mij was het eerste commerciële succes al bereikt met de Diamond Rio PMP300 uit 1998. Uiteindelijk zijn daar 200.000 van verkocht. Nu is de vraag of je dat het 'grote publiek' kunt noemen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Het staat er nu nog steeds krom...
Verder gaat het ook veel te ver om te doen alsof de iPod en iPad de eerste succesvolle producten in hun soort waren. Vroegere mp3 spelers waren ook succesvol, en tablet-pc's worden al vele jaren verkocht. Een product kan ook succesvol zijn, zonder dat het op iedere hoek van de straat te vinden is. Porsche en Ferrari zijn ook heel succesvol, ondanks dat er maar weinigen zijn die er eentje hebben.
Eerste naar de grote massa? Maar is dat dan een patroon met de Apple pc? Ik denk dat jullie hier te druk bezig zijn met patronen te willen zien waar zet niet zijn... Want hoewel je inderdaad prima kan beweren dat de iPod synoniem is geworden met mp3 speler, is dat nou juist niet het geval met de Apple computers.... De generieke pc slaat op een Windows computer, en niet op een Mac.
Misschien zou je kunnen zeggen dat Apple goed is in het vinden van nieuwe markten....
Dat is zo krom als het maar kan... Je zet dat Apple een patroon heeft dat ze een uitvinding als eerste toepassen, en daarna illustreer je dat met devices waarbij het niet als eerste wordt toegepast.Dat concept, uitvindingen van andere bedrijven perfectioneren en als eerste toepassen in producten, is een patroon geworden in Apples producten. Zo was de iPod niet de eerste mp3-speler en de iPad niet de eerste tabletcomputer, maar het waren wel de eerste succesvolle producten in hun soort.
Verder gaat het ook veel te ver om te doen alsof de iPod en iPad de eerste succesvolle producten in hun soort waren. Vroegere mp3 spelers waren ook succesvol, en tablet-pc's worden al vele jaren verkocht. Een product kan ook succesvol zijn, zonder dat het op iedere hoek van de straat te vinden is. Porsche en Ferrari zijn ook heel succesvol, ondanks dat er maar weinigen zijn die er eentje hebben.
Eerste naar de grote massa? Maar is dat dan een patroon met de Apple pc? Ik denk dat jullie hier te druk bezig zijn met patronen te willen zien waar zet niet zijn... Want hoewel je inderdaad prima kan beweren dat de iPod synoniem is geworden met mp3 speler, is dat nou juist niet het geval met de Apple computers.... De generieke pc slaat op een Windows computer, en niet op een Mac.
Misschien zou je kunnen zeggen dat Apple goed is in het vinden van nieuwe markten....
Ook niet helemaal aangezien de mp3-speler geen nieuwe markt was, maar wel zeer succesvol en als een van de laatste benut.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:30:
[...]
Pagina: 1