Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Kan niet. Je kunt het alleen faken middels "faux columns".
ps Voor code hebben we mooie code-tags uitgevonden
ps Voor code hebben we mooie code-tags uitgevonden
Oh, dat is pas een paar keer voorbij gekomen 
Nee, even alle gekheid op een stokje: Als je code post, gebruik dan code tags. Verder stellen we hier een paar eisen aan een topicstart die ik hier niet zie terugkomen in de jouwe. Ik verwijs je daarvoor dan ook naar onze Quickstart en verzoek je vriendelijk een nieuw topic te openen mocht dat nog nodig zijn. Hanteer dan wel voorgenoemde Quickstart en dan komt alles vanzelf goed
Nee, even alle gekheid op een stokje: Als je code post, gebruik dan code tags. Verder stellen we hier een paar eisen aan een topicstart die ik hier niet zie terugkomen in de jouwe. Ik verwijs je daarvoor dan ook naar onze Quickstart en verzoek je vriendelijk een nieuw topic te openen mocht dat nog nodig zijn. Hanteer dan wel voorgenoemde Quickstart en dan komt alles vanzelf goed
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()