Casebuild ultra thin

Pagina: 1
Acties:
  • 2.767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03 10:23
Hallo iedereen!

Na enige tijd actief te zijn geweest in het assembleren van PC's voor vrienden en kennissen wil ik de lat wat hoger leggen. Nou heb ik met veel interesse gekeken naar een aantal van jullie casemods en vindt het er super uitzien! Zelf vind ik zulke projecten mooi alleen is dit niet iets voor mij, al die über felle LED's en waterkoeling is net iets té voor mij.

Nou kwam ik met het idee om een systeem in te bouwen in een Ikea wandplank. Voor diegene die hier geen beeld bij hebben: http://www.ikea.com/nl/nl...ucts/70193731/#/10011017/
Waar boven mijn Syncmaster komte te hangen. Het idee is dus dat alles er slick uit komt te zien zonder veel poespas.

Hier het concept design toegevoegd:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/29w8r9s.png

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2z7in2f.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/31779jn.jpg

Het design is alweer veranderd door de toevoeging van plexiglas en verwijdering van 2 power switches. USB en CD-ROM drive worden aan een zijkant geplaatst. Ik zal kijken of ik van de week de tijd ervoor kan vinden om dit van de week te tekenen.

Ik heb mijn twijfels over de koeling over hoe ik dit ga aanpakken. Misschien met slots in te bouwen boven de CPU, dit vind ik niet echt mooi omdat bijna alles zicht werk gaat worden. Ik ben opzoek naar stille maar vooral goede fans die opzij blazen, het idee van de PCI slot fans alleen moeten ze ook kunnen blazen (het Pushpull idee). 40x40 Papst fans zijn een andere optie, is alleen lang niet zo mooi.

Ondertussen heb ik het plan iets ver uitgedacht en de plank ondertussen horizontaal over de zaagtafel gehaald, en alle papier en geperst karton eruit gewipt. hierdoor krijg ik twee helften waartussen ik een mirror effect of zwart, licht doorlatende, plexiglas wil monteren. Plexi wil ik graag frosten en leds in plaatsen. Achter het plexi wil ik een LCDtje monteren met programeerbare tekst, zoals: "Hello" & "Goodbye".

Kortom, ik ben begonnen, werk lang niet zo snel als een gemiddelde case bouwer omdat ik alleen zaterdag avond aan de gang kan maar wil hier een leuk design modelletje maken dat aan de muur kan hangen zonder dat het extreem opvalt.

Dus als er iemand tips heeft over koeling en plexi: graag! :)

Nogmaals ik ben hier nieuw in het builden, en plaatsen van topics (hoop dat ik geen regels ga overtreden :/)

Foto's volgen nog.

[ Voor 13% gewijzigd door Gertjezzz op 04-10-2011 19:02 . Reden: Concept Design (sketchup v6PRO) toegevoegd ]

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Ok... Om te beginnen had je dit topic moeten starten in Schop een Modje maar je bent niet de eerste, en ook niet de laatste die vergeet de FAQ na te lezen. :P

Geen ramp verder, wat betreft koeling moet je wel realiseren dat je erg beperkt bent als je de plank dun wilt houden, en je zult geen PCI(e) kaarten kunnen gebruiken. Nu weet ik niet of je een gamer bent, maar ook bij het bekijken van video kan een onboard GPU soms problemen opleveren met zuiver 24fps weergeven.

Qua fans zou ik liever voor een paar grote fans gaan aan de onderkant, die lucht door de plank verplaatsen, dus bijvoorbeeld links de intake, en rechts de outtake. Kleine fans lijkt mooi, maar die geven weinig opbrengst, en draaien op een veel hoger toerental met als gevolg dat je ze na verloop van tijd door slijtage echt gaat horen.

Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken welke dikte realistisch gezien haalbaar is, voor je verder gaat. Dus kijk hoe hoog het moederbord geplaatst gaat worden, hoe hoog de ram modules en CPU koelblok zijn, etc.

Voor de rest vindt ik het een super tof idee, dit gaat zeker erg strak staan in huis. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
@ schop een modje: Het spijt me zeer, ik was hiervan niet op de hoogte! Kan/moet ik hier nog iets aan doen?

Ontopic: Nee ik ben geen hardcore gamer, het is gewoon het idee dat het super strak gaat uitzien op een RAL9010 witte muur. Zwarte hoogglans "media center balk" met een nette samsung syncmaster.
Ik heb als systeem een Q9300 met 4870HD radeon 4Gb Geil tot mijn beschikking. Ik weet het, niet state of the art, maar is een redelijk systeem. Ik ben zelf vooral gericht op het producen van muziek, dus echt zware graphics ga ik niet gebruiken.

Aan de zijkant wil ik een CD-ROM slotloader van 3-5mm en 4+ USB poorten plaatsen.

De airflow lijk mij dus ook echt een probleem te worden omdat het een dun (lees 50mm dikke) balk is. Nu heb ik hem al doormidden gezaagd om hier dus plexi tussen te plaatsen om het hoogte verschil op te vullen voor mijn stockcooler, mijn Scyte ninja 3 zal er wel weer af moeten :) Hierdoor krijg ik dus een speling van X aantal cm's. Graag zou ik het front aanzicht en bovenaanzicht totaal geen zichtbare dingen willen plaatsen (afgezien van de plexi en powerswitch). Jou idee om van onder alles aan te zuigen lijkt mij ook een beter koelings alternatief, al wil ik alles zo stil en mooi mogelijk houden. Stil betekent natuurlijk bigboy fans, mooi betekent niets aan de buitenkant...

Het is het afwegen van design versus kwaliteit...

Dank voor de belangstelling iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 17:06
Is het niet makkelijk een laptopje te nemen en dan gewoon in die plank leggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je daadwerkelijk een optical nodig? Het is iets dat je design een stuk complexer maakt, maar als ik kijk naar hoe vaak ik zelf nog een optical gebruik, dan is dat vrijwel nooit meer, de meeste media staat toch ergens in 't netwerk op een disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55
als je dan toch een optical drive wilt, waarom dan niet een slot load drive?
Zou veel mooier staan naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf ook een slot loading drive nemen. Of je kan een of andere constructie maken met een tray die er aan de onderkant uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 14:50
Je kunt je CPU eventueel wat underclocken, scheelt koeling (en prestaties) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 23:07
Hoe wou je die HD4870 in gaan bouwen ??
Ik heb zelf ook wel eens wat wat op dit lijkt in elkaar gezet maar dan niet echt op de afwerking gelet (lees hij is gewoon lelijk :P)
Afbeeldingslocatie: http://i885.photobucket.com/albums/ac57/hoy52/th_IMG_2755.jpg Afbeeldingslocatie: http://i885.photobucket.com/albums/ac57/hoy52/th_IMG_2757.jpg
(klik)
Dit geval is gebaseerd op de manier van koelen in een u1 server (lijkt er niet op maja).
Onder het roode vierkantje zit de voeding, er zitten 8 40mm fans in die rond de 2000 rondjes per minut draaien, maar hij is zeer stil en houd de temperatuur rond de 30 graden zonder load. Het koelblok is een oude standaardkoeler van een socket 939 CPU.
Ik denk dat je op zo manier het wel koel maar compact kan houden.

Het idee van je casemod spreekt me wel aan, ik wens je sucess.

[ Voor 0% gewijzigd door pindamaster op 04-10-2011 19:56 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het ontwerp overigens overhoop gooien.Die usb poorten aan de voorkant, wat wil je daaraan aansluiten? Ik zou ze wegwerken aan de onderkant, een stuk verzonken zodat je een kleune usb stick erin kan stoppen zonder dat je het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Even de azijn pisser uithangen :0
Die hoogte komt overeen met een 1u server.
En de beperkte ervaring die ik daar me heb is dat koeling van zwaardere procs'altijd een probleem is, en over het algemeen gepaard gaat met een enorme takkeherrie.
En daarom dus niet gewenst is voor een woon/werk omgeving.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
een ikea plank is een beetje onmogelijk denk ik, ik denk dat een ijzeren op maat gemaakte bak een stuk beter is, omdat je dat als extra koeling kunt gebruiken, en het is simpelweg dunner dus je hebt meer ruimte om je componenten erin te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
Wat een animo! Dank jullie wel alvast voor alle tips etc!

Even over de cdrom drive: Ik ben van mening om die erin te houden voor het kijken van oa DVD etc. Wel had ik even rondgesnuffeld voor vervanging e.d. En ik kwam zelf ook al op een slotloader van 3-5mm die ik aan de zijkant wil wegwerken.

Het idee om een laptop erin te plaatsen is mij ook al gepasseerd, dit omdat het enerzijds een leuke uitdaging is voor mij om alles erin te passen, anderzijds omdat ik dit systeem heb liggen en een laptop met dezelfde specs een aardige duit extra gaat kosten...

USB poorten zijn gewoon een must, main reason is draadloos keyboard +muis. hier wil ik, omdat dit een standalone pctje met misschien usb ethernet adapter gaat worden, de mogelijkheid houden om data te verplaatsen. Lees usb stick of 2,5" HDD. Maar ik ga zeker in de gaten houden hoe en of ze onder geplaatst kunnen worden! Dank voor de tip!

Nogmaals dit was het eerste concept, heb het inmiddels iets verder uitgewerkt. Alle tips en tricks zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 11:17
Als je kleine (lees: luidruchtige) fans wilt gebruiken zoek dan regelbare, en zet er een paar extra in zodat ze langzamer kunnen draaien.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Tens schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:23:
Als je kleine (lees: luidruchtige) fans wilt gebruiken zoek dan regelbare, en zet er een paar extra in zodat ze langzamer kunnen draaien.
Maak beide zei kanten vol met fans (kleintjes) werk deze netjes weg en laat deze op lage toeren draaien.

Je kunt fans natuurlijk allemaal koppelen door simpelweg de kabeltjes af te knippen en allemaal aan elkaar te verbinden.
Als je links of rechts kiest voor in dan de andere voor uit.
Ideale airflow.

De onderkant zal ik ook gaatjes maken om het zo maar te zeggen om er ook warmte uit te pompen eventueel.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55

M2M

medicijnman

40mm fannetjes niet aan beginnen. Zelfs de Papst fannetjes falen na verloop van tijd, tenminste bij mij wel. Eventueel een 80mm fan setup gebruiken waarbij je de ventilator horizontaal plaatst.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QZSOjUS1rgetcuQ0wImwPjvs/full.png

awesome paint skills FTW! maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Zo heb je toch een 80mm langzaam draaiende ventilator en horizontale intake. Kost wel wat meer ruimte (en wat knutselskills). Gebruik een lijmpistool om de ventilator vast te zetten, voorkomt namelijk ook trillingen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft geen kleintjes te gebruiken.

Je kan een gewone 12mm fan gebruiken en een soort van windtunnel creeren. Ik paint even snel iets in elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GRfKpQBVJ4okzZyvY7j0NW3Y/full.png

Als je zorgt dat de lucht alleen van A naar B kan komen door het koelblok heen is het niet nodig om een fan direct op het blok te monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:22

Soggney

Zeekomkommer

alles op 5 centimeter, ff een latje erbij gehaald en wauw, dat is inderdaad een uitdaging.
Kleine fans raad ik af voor de hogere pitch, het darkstone model klinkt goed, misschien als je ze vind kan je een schoepenfan gebruiken die over de ganse breedte lucht laat stromen.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Is ook weer allemaal waar maar hoe zit het dan met servers van 1u?
Hier zitten allemaal van die kleine fans in en die gaan ook jaren mee.
Die draaien dan wel wat sneller maar langzamer moet ook wel kunnen.

Kijk anders naar een horizontale fan in de zin van een lange ronddraaiende fan.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Laatst online: 12-10 11:17
Met heatpipes naar van die dikke koelribben van eindversterkers aan de zijkanten?

zoiets als deze: http://www.hfx.at/index.p...article&id=234&Itemid=118

Zal wel wat rekenwerk kosten.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of, een veel beter/energiezuiniger idee is hiervoor een C2D laptopje op te offeren. Veel van die laptopjes hebben alles op het moederbord, en doordat het een laptop is is alles al zeer plat en energiezuinig.

Mijn eigen mediacenter is daar ook op gebaseerd, echter heb ik gewoon een hele dunne case gemaakt uit plexiglas en deze aan de achterkant van mijn tv gehangen zodat je hem helemaal niet ziet.

Zelf heb ik precies die ikea-ophangplank waar je het over hebt ook onder de tv hangen. Dus mocht dit projectje van je lukken, leen/steel ik graag wat ideëen van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:41
Zomaar een Idee, als je een 'normale' videokaart er in wil doen kan je die door middel van een flexibele riser aansluiten, dan kun je hem kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienizz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-01-2024
misschien een idee zoals hierboven genoemd ergens....
Met heatpipes naar van die dikke koelribben van eindversterkers aan de zijkanten?

zoiets als deze: http://www.hfx.at/index.p...amp;id=234&Itemid=118

Zal wel wat rekenwerk kosten.
waarom gebruik je niet de body die je wilt gaan maken als passive heatsink.... genoeg koeloppervlakte lijk me.

zalman heeft een passive case ooit gemaakt zie link.

http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11063/
http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11064/

[ Voor 67% gewijzigd door tienizz op 04-10-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet behoorlijke vraagtekens bij het fabriceren van een passieve case zonder de middelen je eigen heatpipes te fabriceren. Met een blok koper werkt het vast niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Ik heb niet alles doorgelezen omdat ik al een uur lang naar bed wil, omdat ik morgen weer (te) vroeg op moet, maar wou dit nog even kwijt. Misschien is het al gezegd, maar je hebt ook flexibele pci-e kabels waardoor je een videokaart horizontaal naast je mobo zou kunnen inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Misschien kun je ook kijken naar de nieuwe processors van AMD, hier zit al een grafische kaart op. Maar ik weet niet of je wilt gaan voor een nieuwe cpu en dan wss ook moederbord.

Lijkt me in ieder geval wel een uitdagend ontwerp, ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:12

ToCuS

It begins in the brain!

ik heb ook zo m'n twijfels met wat van de bestaande ideetjes, het zal geen makkelijke klus worden en die ikea plank zal toch te dun zijn denk ik..
Verder is je idee wel top maar moet toch aangepast worden door sommige bovengenoemde voorstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je voor de build een laptop gebruiken. Met een ander soort van pc denk ik dat de planken toch wat te dun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:26

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Je zou ervoor kunnen kiezen om sleuven aan de bovenkant te maken (aan de muurzijden) waar je de warmte wilt laten verdwijnen..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:29
Zoals je al vaker gelezen hebt hier, zou ik ook mijn hardware aanpassen om de beoogde doelen te halen.
1. Een c2q 9300 is wel een flink warmtemonster.
als je het makkelijk wilt houden koop dan een Q9450S, dat scheelt al een hoop warmte. Maar voor je uiteindelijke doel lijkt me een AMD A8-3800 ideaal, vooral door lage warmteproductie en goede geïntegreerde graphics.
2. De HD4870 is ook wel een warmtemaker.
Die kan je beter vervangen door iets dat een beetje moderner is, maar dan in de low-mid range. Of je houdt het bij de interne GPU van een A8-3800.
3. Regel je fans.
Zodat wanneer je ze nodig hebt je ze aan kunt zetten en wanneer je wilt dat het stil is, dat dat ook kan.
4. Houd je dikte in de gaten.
Probeer zo veel mogelijk ruimte (=hoogte) te winnen, door bijvoorbeeld extra kleine (of geen) mobo standoffs te gebruiken.

Bij deze build heb ik mezelf 60mm interne ruimte gegeven, maar dat was ook echt nodig, omdat ik er nog een scherm op heb geplakt en allerlei leuke poespas heb toegevoegd (wat je duidelijk niet van plan bent).
gallery: Drucchi's suitcase pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ja, die tip van Drucchi over de AMD A8-3800 is een goeie. De Fusion-chips van AMD zijn erg geschikt voor media-pc doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
mijn mobodoos servertje met een celeron 333mhz los videokaartje s3virge 2mb en een geluidskaastje en lan.
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/IMAG0025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/IMAG0023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/IMAG0022.jpg

het word een hoop puzzelwerk en je zal wat risers moeten gebruiken als jeje pci-e videokaart erin wil fietsen. voeding zal je moeten slopen en zorgen dat hij vlakker word :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:26

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

het word een hoop puzzelwerk en je zal wat risers moeten gebruiken als jeje pci-e videokaart erin wil fietsen. voeding zal je moeten slopen en zorgen dat hij vlakker word :Y
..waarbij je uiteraard op moet passen met de elco's..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
De PCIe flexibele riser stond al op mijn verlanglijstje :)
Voeding ligt al uit elkaar, wat betreft elco's e.d. => van een electrotechnieker mag je wel wat verwachten ;)

Nogmaals, ik ben beginnend en wil veel aannemen maar vooral ook veel leren. Zelf heb ik dus nog een systeempje liggen, en ik ben (gezien mijn andere uitgaven en geen sponsors ofzo) genoodzaakt dit alles zelf te bekostigen.

Ik zie heel veel nuttige tips voorbij komen, leuke serverboxes e.d. ;)
Wat voor mobo zou ik aan de AMD A8-3800 kunnen koppelen? zelf zat ik aan een gigabyte te denken:
pricewatch: Gigabyte GA-A75M-UD2H

Ben nu het design aan het oppoetsen.. 3D tekeningen binnekort geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

kevin33

Welkom in Utopia.

Wat is de functie van die 3 knoppen aan de voorzijde?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:29
Deze is een heel mooi bordje voor een media PC, plus dat hij echt heel klein is :)
asus-f1a75-i-deluxe

[ Voor 9% gewijzigd door Drucchi op 05-10-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Waarom wil je eigenlijk een A8? Als je van plan bent een discrete GPU te gebruiken ben je beter af met een i3 of een i5, de grap van de A8 zit 'm in de onboard GPU, maar voor het betere processorwerk moet je wachten op Bulldozer of Intel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gertjezzz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:45:
@ schop een modje: Het spijt me zeer, ik was hiervan niet op de hoogte! Kan/moet ik hier nog iets aan doen?
Je topic daar even opnieuw posten. Dan kunnen we hem in behandeling nemen. Nu zijn het daar niet genoeg foto's voor, als je dat wel hebt kunnen we vast wel toestemming geven.

Maar als je topic meer een soort "haalbaarheidscheck" is, dan kan het topic evt open.
(stuur daarvoor bij voorkeur een DM naar mij EN Sprite_tm, aangezien ik de komende 2 dagen nogal offline ben)
Als je dan echt aan de slag gaat kun je altijd een "CiP" aanvragen via Schop een Modje

[ Voor 26% gewijzigd door _ferry_ op 05-10-2011 20:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.