Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec Fusion Remote

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan een HTPC te maken, in een Antec Fusion Remote. Het is mijn eerste keer dus zit ik met een aantal vragen.

De lcd display, wordt deze gewoon aangesloten op het moederbord en moet hier software voor worden gedraaid o.i.d? En de remote, moet er ook een receiver ofzoiets worden aangesloten op het moederbord? Want hoe herkent MCE anders de signalen?

Bvd

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 23:33
LCD zit aangesloten middels een (interne) USB stekker, op het moederbord. Dus direct op een USB header. De ontvanger van de afstandsbediening zit (dacht ik) op het zelfde printje, en wordt dus automatisch mee aangesloten.

Bij de kast krijg je een CDtje met software, om je schermpje aan te sturen (lees: te kiezen wat ie allemaal laat zien), plus nog een hoop extra software meuk. O.a. een eigen versie van MCE.

Verwijderd

Topicstarter
Ah bedankt, dat was wat ik wou weten :)
Wat mij betreft mag er een slotje op het topic

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 10:33
ik heb er ook een thuis staan, prima kast.

de lcd en remote receiver worden aangesloten op het moederbord met een doorlus molex connector en een usb stekker geloof ik. is al weer een tijdje geleden maar ik heb er toen ook even op zitten turen voordat het allemaal werkte.

Om ook wat op het schermpje te laten zien heb je inderdaad antec software te installeren.

De remote receiver is ingebouwd in de case, volgens mij gaat die samen met de lcd via de usb stekker.

Houdt er wel rekening mee dat de lcd backlight aangaat als de computer aan staat, en alleen uit te krijgen is door het afsluiten van de iMon software waarmee ook tekst op de lcd gezet kan worden.

I can see clearly now, the brain is gone...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En voor meer info kan je ook kijken in: Het Antec (Veris) Fusion Black / V2 topic ;)

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1