hallo,
nav. dit topic de volgende vraag aangezien mijn topic daar gesloten werd.
ik kan dus een SSD schijf in mijn laptop doen, waar ik erg blij mee was om te lezen, bedankt daarvoor voor de reacties.
maar nu zag ik dat er een sticker achterop mijn laptop zat boven een schroef gaatje, [waranty void if tampered] stond erop als ik het goed heb, dus kan ik het nou alsnog niet doen als ik mijn garantie wil behouden?
lijkt me raar aangezien ik alleen een HDD vervang en verder niks aan de laptop sleutel (oude HDD kan ik weer terugzetten als dat nodig moet zijn)
Lees:
klopt dat?
alvast bedankt voor elke genomen moeite,
met vriendelijke groeten,
Roeltjow
nav. dit topic de volgende vraag aangezien mijn topic daar gesloten werd.
ik kan dus een SSD schijf in mijn laptop doen, waar ik erg blij mee was om te lezen, bedankt daarvoor voor de reacties.
maar nu zag ik dat er een sticker achterop mijn laptop zat boven een schroef gaatje, [waranty void if tampered] stond erop als ik het goed heb, dus kan ik het nou alsnog niet doen als ik mijn garantie wil behouden?
lijkt me raar aangezien ik alleen een HDD vervang en verder niks aan de laptop sleutel (oude HDD kan ik weer terugzetten als dat nodig moet zijn)
Lees:
uit DIT TOPICVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:43:
Neem dan de http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l702x na kortingebonnen voor €949, zet daar zelf 12GB RAM in (voor €65) en een blu-ray brander (€80 oid?) en bespaar €400.
Maar het is werkelijk onzin dat je de laptop niet mag openschroeven voor garantie. De bekende stickers, "warranty void if removed", zijn NIET rechtsgeldig. Al zitten er 50 van die stickers op, de winkel is verplicht om alsnog garantie te geven. Ze kunnen wel moeilijk gaan doen ja.. Maar de ervaring leert dat het meestal in zo''n vaart niet gaat.
Met dit statement van sony zijn ze gewoon niet rechtsgeldig bezig.
Ik meen dat daar ooit een uitspraak over was bij de rechter, maar die kan ik niet vinden op dit moment. Daar weten de heren in het shopping forum vast wel meer van.
klopt dat?
alvast bedankt voor elke genomen moeite,
met vriendelijke groeten,
Roeltjow