Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Iedereen,

Sinds kort heb ik een groot probleem met mijn PS3. Er zijn periodes dat mijn Playstation vastloopt en dat er horizontale strepen door het beeld verschijnen. Nou was dit vaak op te lossen met een stofzuiger. Echter heb ik het laatst weer gedaan, maar wanneer ik mijn Playstation weer aan zetten zei hij dat er een probleem was. Dit heb ik door de Playstation laten herstellen en dacht dat het probleem was opgelost. Nee dus! Nu is het zo dat elke keer wanneer ik de PS3 aan zet het misschien 30 sec. goed gaat en hij daarna steeds harder gaat blazen. Als het waren steeds een niveau hoger, als een soort fan test. Totdat hij oververhit raakt. Nieuwe firmware installeren of systeeem resetten is hierdoor dus ook niet mogelijk. Iemand een tip, want vind het zonde om 'm weg te doen! Het betreft een Playstation Phat 40 GB. ALSJEBLIEFT HULP!

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Misschien handiger om het hier Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54 of daar PS3 defecten topic te posten.

[ Voor 50% gewijzigd door Dj-sannieboy op 03-10-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik inderdaad ook gedaan, maar het is meer om een zo groot mogelijk publiek aan te kunnen spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

JE MOET NIET ZO SCHREEUWEN, DAT HEEFT EEN OMGEKEERD EFFECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- maar okee, even terzake. Heb je nog garantie ? Je PS3 is duidelijk aan het oververhitten. Je kan dit fixen met wat nieuwe koelpasta, maar doe dit alleen als je geen garantie meer hebt. Heb je dit nog wel, gewoon PS3 terugsturen en zeggen dat hij om de 30 seconden uitvalt etc.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OKE!

Nee, heb geen garantie meer. Heb 'm ook hier via tweakers gekocht van iemand. Is het niet zo dat het een fout is in de software? Zo niet, hoe kom ik aan die pasta en hoe gebruik ik deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ten eerste kan deze vraag gewoon in het daarvoor bedoelde topic. PS3 defecten topic Sowieso worden CAPS in de titel niet gewaardeerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.