Multimedia Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• Enkidoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik ben opzoek naar een multimediamonitor achtig scherm; ergens tussen de 22 tot 23 inch, full hd. Met ingebouwde boksen van een merk(bijv. bose).en een scherm wat vergelijkbaar is met de sony kwaliteit. Op de een of andere manier is Sony gewoon goed qua scherm(iemand enig idee wie de schermpjes van Sony maakt??).

Iemand een suggestie? Alle monitoren die ik tegenkom zijn simpele schermen.

Alvast bedankt.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19

Fiber

Beaches are for storming.

Hier al gekeken? [BBG aanschaf] Monitoren En hier? Het algemeen beleid

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:47
monitoren met speakers van bose , die bestaan er volgens mij niet maar dat lijkt me ook erg sterk aangezien er simpelweg geen plek is in een monitor voor goede speakers. monitoren met speakers erin zijn er genoeg maar die speakers zijn eigenlijk alleen voor windows geluiden en andere niet kwalitiet geluiden. goede monitoren zijn er van dell LG en samsung , vooral dell heeft nu mooie schermen met IPs maar het is makkelijker als je je budget er bij zet.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Spaar wat door en koop kwalitatieve luidsprekers in combinatie met een kwaliteitsscherm. Ingebouwde luidsprekers zijn 99% van de tijd prut, bas ga je zowizo niet krijgen. Trouwens, de schermen van sony (in laptops neem ik aan) zien er goed uit omdat het om een spiegelende schermen gaat. Die lijken beter maar dat is niet zo. Ik persoonlijk heb een Samsung Syncmaster BX2431 en geeft prachtig beeld voor redelijk weinig geld. Wel HDMI black levels op "low" zetten en hijs perfect :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Enkidoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik meen mij te herinneren dat Philips iets leuks had. Ben al bij de media geweest maar daar staat niets meer. Samsung heb ik slechte ervaringen mee voor wat betreft garantieafhandeling en Dell; mwa.

Speakers los is inderdaad beter maar puur voor plaats te houden is dat geen optie. Ik weet natuurlijk dat een speaker in een monitor niet dezelfde geluidskwaliteit kan leveren als een losse box.

Budget is trouwens niet echt van belang; mag een paar honderd euro kosten.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:47
samsung zijn nu mischien wel de beste pva schermen , doen volgens mij samen met LG

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19

Fiber

Beaches are for storming.

Dit soort Bose speakertjes zijn echt heel klein en stukken beter dan alles wat er maar ingebouwd wordt: pricewatch: Bose Companion 2 speakers zonder subwoofer (2.0, 16W, Audio, Grijs) Deze zijn nog kleiner, maar wel erg duur: pricewatch: Bose Computer MusicMonitor

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is al genoemd maar je negeert het:
[BBG aanschaf] Monitoren

Bij dezen aansporing er wel naar te kijken - dit topic gaat dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.