Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

problemen controle releasedatum fifa 12

Pagina: 1
Acties:

• KingGere
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06-10-2011
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden Fifa 12 voor PC gekocht (pre ordered) en heb het via Origin kunnen installeren. Maar het spel wil niet opstarten. Ik heb een probleem met de controle van de releasedatum. Telkens ik het spel wil starten gebeurt er een Release Controle (Sony DADC Austria AG). Vervolgens verschijnt het scherm Controle releasedatum met de onderstaande boodschap:

Deze software vereist een online controle van de releasedatum als de software na installatie voor het eerst wordt gestart. Zolang de releasedatum nog niet is aangebroken, wordt deze controle na elke start uitgevoerd. Hiervoor is een ACTIEVE INTERNETVERBINDING VEREIST.

Toepassings- en hardwarekenmerken worden naar de tijdserver verzonden.

Als de controle van de releasedatum is voltooid, ontvang je een decoderingssleutel van de server en worden de toepassingsbestanden en mappen gedecodeerd en vervangen.

Klik op 'Accepteren' als je wilt doorgaan of klik op 'Afsluiten' om deze procedure af te breken.

Als ik op 'Accepteren' klik, doet hij een controle maar verder gebeurt er niets. Ik krijg in geen geval een decoderingssleutel en het spel start nooit op.

Wie kan mij helpen?
8)7 :?

• Beatboxx
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02-03-2016

Beatboxx

Certified n00b

Werkt je internetverbinding goed, en maak even een uitzondering in je Firewall voor Fifa 12 met "toestaan".

soundcloud

• KingGere
Euh Internet werkt uitstekend. Maar waar kan ik die Firewall voor Fifa 12 "toestaan"( ben nogal een leek)?

• Diversity
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:57
Als je Win7 hebt is het Start-> Configuratiescherm->Windows Firewall-> En dan aan de linkerkant "Een programma of onderdeel toegang geven via Windows Firewall". En dan even Fifa zoeken in het lijstje en aanvinken maar :).

• KingGere
Heb ik gedaan maar spel wil nog steeds niet opstarten ...

• Diversity
Je kan eventueel ook proberen je Virusscanner en je Firewall even compleet uit te zetten , spel te activeren en dan weer aanzetten.

• KingGere
Diversity,

Kan jij Fifa 12 op PC spelen?

• Diversity
Ik heb het spel niet :).

• KingGere
Waarom maken ze die installaties tegenwoordig zo super ingewikkeld ...
Het installeren via Origin duurde ook al een eeuwigheid ... Daarvan wordt ik *****

ALvast bedankt voor de feedback en ik zal (veronderstel ik toch) niet de enige zijn met dit probleem.

• KingGere
Ok

KingGere wijzigde deze reactie 01-10-2011 11:15 (99%)

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je hoeft je startpost niet te herhalen en er bestaat zoiets als een edit-knop...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• KingGere
Ok geen probleem ... Weet jij een oplossing?

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je zou de maker kunnen mailen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Island88
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-09-2014
Welke Firewall/Antivirus gebruik je?
Gebruik je een router en zoja welke?
Wat voor een verbinding heb je? (ADSL/Cable)
Heeft alleen Fifa (legaal toch?) het?

Heb je al gekeken op de site van EA.
Heb je al gegoogled voor antwoorden? Wat is het resultaat?

Je geeft heel weinig informatie.
En op dit forum word verwacht dat je het één en ander zelf uitzoekt.

En de dubbele TS zou ik ledigen met de Edit knop.

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-05 15:51
Is de tijd en de datum van je pc wel goed ingesteld en controleer gelijk de datum van je modem.

Anders zal ik gewoon Google laten zoeken naar dit probleem. Misschien is er wel een oplossing voor.
Is het mogelijk om Fifa 12 te verwijderen en opnieuw te installeren??

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben benieuwd wat de EA Support te zeggen heeft hierover, heb je al met hen contact opgenomen? Het spel is sinds gisteren uit, ik kan het me daarom niet voorstellen dat ze geen support geven.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• KingGere
AVG
?
Cable
Legaal.
Ja
Vind geen antwoorden.
Heb het al opnieuw geïnstalleerd.
Probleem is hetzelfde.
Ze geven weinig feedback ...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Wat hebben ze zelf feedback gegeven dan? Ik kan het me niet voorstellen dat ze "weinig feedback" geven met iets als dit, bij een game die nota bene sinds gisteren uit is.

• KingGere
Probleem (vertraging) met EA servers.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als dat de reactie van EA is, zou ik gewoon volharden, zij hebben een probleem, laat hen dat ook maar oplossen dan. Als ik jou zo lees, kunnen wij het in ieder geval niet voor je oplossen. Wordt er in [Multi] FIFA 12 geen oplossing geboden?

• KingGere
Ok in elk geval bedankt voor de moeite!
Ter info ik ben niet zo thuis in deze wereld ... maar dat hadden jullie denk ik al door ...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ als jullie alsnog een oplossing weten ..

KingGere wijzigde deze reactie 01-10-2011 11:34 (28%)

• Island88
Ik heb even voor je gezocht en het lijkt inderdaad een server probleem te zijn bij EA:
quote:
Q:
Why am I unable to connect to FIFA 12?

A:
We are also currently tracking an issue with the FIFA 12 servers.
We are working to restore functionality, and appreciate your patience.
De EA support pagina vind je hier.

Even een paar dagen de tijd geven en dan nogmaals proberen.
Vervelend, maar het is helaas niet anders.

Weet je zeker dat je download goed is gegaan? De help van Origin raad aan om bij problemen eventueel de download nogmaals te doen.

Hier de EA forum om in de gaten te houden. Je kunt je probleem eventueel daar posten...

• KingGere
Island88,

Vriendelijk bedank tvoor de feedback en snelle service!

Ik zal binnen enkele dagen nog eens proberen ....
En ondertussen kunnen we nog wat van het zonnetje profiteren.

:)

KingGere wijzigde deze reactie 01-10-2011 11:51 (4%)

• KingGere
Ik heb mijn vraag ondertussen ook doorgestuurd naar EA en zal binnen de 24 uur feedback krijgen.

Dat kan ook in een EDIT op je eerdere post. Move naar SPV

PWM wijzigde deze reactie 01-10-2011 17:46 (25%)

• KingGere
Nog steed geen reactie van EA en ik lees dat er veel mensen problemen hebben ...
Ik heb alles verwijderd en opnieuw (proberen) te installeren maar nu lukt het helemaal niet meer!
Schandalig dat ik 45 euo betaal voor een game die niet werkt!

• Island88
Ik wou dat ik je kon helpen, maar je zal het toch echt moeten uitvechten met EA/Origin. Die gasten hebben het gewoon niet voor elkaar. Dat is zeer zuur als je 45 euries hebt uitgeven en lekker denkt te gaan spelen. Is er geen 'money back' optie bij Origin?

• Infinchible
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-05 23:11
Heb je al eens geprobeerd om Origin als Administrator op te starten? Misschien dat dat nog kan werken. Gewoon rechtermuisknop op icoontje van Origin en dan 'Als Administrator uitvoeren'. Althans, op Win 7 werkt dat zo.

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

• KingGere
Heb dit reeds geprobeerd en werkt ook niet... Ik lees op andere forums dat ik niet de enige ben ...
EA zal wel met een oplossing komen en anders eis ik mijn centjes terug ...
Ik zou mij mss eens een playstation 3 moeten aanschaffen. Ik veronderstel dat op dat platform dit probleem zich niet stelt.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True