Iemand DM'de mij met dit probleem!
Iemand al een oplossing?
Zijn bericht
(Ik kom veel berichtjes van je tegen in het windows phone forum
dus ik dacht misschien heeft u een oplossing voor mijn probleem, als u mij wilt helpen natuurlijk
mijn probleem is dat zune geen updates vind voor mijn net nieuwe htc hd 7
er staat als ik controleer op updates dat mijn phone up-to-date is en dat mijn huidige software versie van mijn telefoon 7.0 is (7008)
ik heb het volgende gedaan :
1: hard reset toen had ik hetzelfde probleem zune vond weer geen updates
" je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "
Laat maar zie net dat hij al heeft opgelost... lang geleden
2: ik gebruik gewoon de nieuwste zune " versie 4.8 "
3: een nieuw live id heeft ook niet geholpen.
4: als zune naar updates zoekt voor me telfoon de internet kabel eruit trekken dit heeft ook geen effect ik krijg gewoon weer de melding : " je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "
5: zune opnieuw instaleren
dit alles heeft dus niet geholpen misschien heeft u enig idee wat ik moet doen of kan doen of wie weet een oplossing bedankt mvg yor )
Ik dacht microsoft moet ondertussen alles wel geleverd hebben? Al zeggen ze dat het weken kan duren, dus gewoon geduld hebben?
Zo niet, het truukje opnieuw en opnieuw en anders contact met htc... of wat?
Hij heeft zelf ook al gepost, slotje mag, maar wel aandacht voor zn probleem graag: Zune vind geen windows phone update's
Oplossing was het truukje te vinden in: Windows Phone Mango update
Iemand al een oplossing?
Zijn bericht
(Ik kom veel berichtjes van je tegen in het windows phone forum
dus ik dacht misschien heeft u een oplossing voor mijn probleem, als u mij wilt helpen natuurlijk
mijn probleem is dat zune geen updates vind voor mijn net nieuwe htc hd 7
er staat als ik controleer op updates dat mijn phone up-to-date is en dat mijn huidige software versie van mijn telefoon 7.0 is (7008)
ik heb het volgende gedaan :
1: hard reset toen had ik hetzelfde probleem zune vond weer geen updates
" je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "
Laat maar zie net dat hij al heeft opgelost... lang geleden
2: ik gebruik gewoon de nieuwste zune " versie 4.8 "
3: een nieuw live id heeft ook niet geholpen.
4: als zune naar updates zoekt voor me telfoon de internet kabel eruit trekken dit heeft ook geen effect ik krijg gewoon weer de melding : " je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "
5: zune opnieuw instaleren
dit alles heeft dus niet geholpen misschien heeft u enig idee wat ik moet doen of kan doen of wie weet een oplossing bedankt mvg yor )
Ik dacht microsoft moet ondertussen alles wel geleverd hebben? Al zeggen ze dat het weken kan duren, dus gewoon geduld hebben?
Zo niet, het truukje opnieuw en opnieuw en anders contact met htc... of wat?
Hij heeft zelf ook al gepost, slotje mag, maar wel aandacht voor zn probleem graag: Zune vind geen windows phone update's
Oplossing was het truukje te vinden in: Windows Phone Mango update
[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 02-10-2011 14:50 ]