Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

als ik mijn splinter nieuwe htc hd 7 aan de computer zet en start zune op om te zoeken naar windows phone updates vind hij niks er staat je telefoon is bijgewerkt huidige software versie 7 (7008)

terwijl mango net uit is en er vast wel meer updates zijn als 7008 kan iemand mij vertellen wat ik moet doen wil me phone graag updaten !

ik gebruik gewoon de zune die op mijn beigeleverde cd van de htc stond wat moet ik doen help !
bedankt mvg yor

• TheSlowOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 17:11
Aangezien bij installatie altijd de meest recente versie installeert zou ik daar niet zo snel naar kijken. Kijk wel even naar de tips om Mango geïnstalleerd te krijgen, namelijk zodra je om updates voor je telefoon zoekt de netwerk verbinding verbreken, zo krijg je wel de mango update te zien.

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 09:16
Ik zou er niet al te snel van uitgaan dat de meegeleverde versie van Zune de nieuwste is. Je hebt 4.8 nodig - eerste stap zal zijn om Zune dus even te updateten.

De kortste klap om dat te doen, is gewoon de nieuwste versie downloaden van http://www.zune.net/

Probeer het dan nog eens.
Als het dan niet werkt, laat het maar even weten en dan zullen we zien wat men voor je kan betekenen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo bedankt voor de reacties

ik heb het volgende gedaan :

1: hard reset toen had ik hetzelfde probleem zune vond weer geen updates
" je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "

2: ik gebruik gewoon de nieuwste zune " versie 4.8 "

3: een nieuw live id heeft ook niet geholpen.

4: als zune naar updates zoekt voor me telfoon de internet kabel eruit trekken dit heeft ook geen effect ik krijg gewoon weer de melding : " je telefoon is bijgewerkt huidige software versie van je telfoon 7.0 (7008) "

5: zune opnieuw instaleren

niks van dit al heeft geholpen ben echt hopeloos nu !
ik moet toch gewoon mijn phone kunnen updaten, ik hoop echt dat mensen me willen helpen en dat we probleem samen op kunnen lossen thanks mvg.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 18:16 ]

Verwijderd

Je kan de update forcen, staat een aantal keer uitgelegd op dit forum.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden je moet zoals inderdaad eerder wordt vermeld internet uitschakelen zodra hij gaat zoeken naar updates dus slotje kan erop bedankt mensen blije jongen ben ik nu

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Slotje doen we niet, alleen als een topic tegen het beleid is :)

Verwijderd

RoD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:14:
Slotje doen we niet, alleen als een topic tegen het beleid is :)
Oke top ;) weer wat geleerd :P
Pagina: 1