Toon posts:

Aanschaf NAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zou mijzelf een NAS willen aanschaffen. De vraag is welke. Na een weekje alle bekende sites af te zoeken ( alternate, power4pc, informatique,4launch ...) heb ik nog altijd geen goede gevonden.

Ik wil devolgende mogelijkheden;

- Standaard 4TB of meer
- Uitbreidbaar met al dan niet usb 3.0 externe schijven ( of 2.0 .. maar is zo traag :( )
- FTP (sftp)
- group en user management
- ...

Enig idee iemand ?

mvg
bij voorbaat dank

jeroen

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-02 22:33
[NAS] Het grote NAS Overzicht Topic

Het grote Synology topic deel 3

Het grote Netgear NAS topic

Het grote QNAP topic - Deel 2

Er lijkt me genoeg leesvoer te zijn om tot een keuze te kunnen komen. Wat heb je op het oog?

Verwijderd

Topicstarter
genoeg leesvoer ja .. maar in die topics staat er veel te veel commentaar dat overbodig is .. geef mij ongelijk ...

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-02 22:33
De OP en het voer wat je al gelezen hebt zou je al genoeg moeten kunnen helpen om enkele modellen te vinden die in jou ogen aantrekkelijk zijn. Het is niet aan ons de taak om voor jou boodschappen te gaan doen maar wellicht pro's en cons van de door jou gekozen modellen te beargumenteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Deef_K op 29-09-2011 12:11 ]

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

De sites van bekende fabrikanten afgaan, de specs vergelijken en vervolgens hier weer terug komen om ervaringen te lezen?

Synology heeft bijvoorbeeld prachtige mooi tabellen: http://www.synology.com/p...C62%2C70#compare_show_top

[ Voor 42% gewijzigd door Beta op 29-09-2011 12:15 ]