Nop genoeg servers snel genoeg alles loopt genoeg en de graphics is bijna net zo goed als op de pcgodofal schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:24:
hmm... ik heb 'm net besteld voor Xbox, zijn die problemen ook zo groot op de consoles?
Origin sluiten, en opnieuw opstarten, dan krijg je een nieuwe ORigin versie.
Misschien geeft deze wel hoop
Misschien geeft deze wel hoop
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
@hahn dacht ik ook al, maar vroeg me af of er uberhaubt problemen op de consoles waren
ps3 hack alweer vergeten?godofal schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:26:
@hahn dacht ik ook al, maar vroeg me af of er uberhaubt problemen op de consoles waren
Buy BF3 to get access to Battlelog
krijg ik nu te zien bij battlelog, had de eerste activatie op activate.ea.com gedaan en daarna geinstalleerd. Nog iemand die dit heb?
krijg ik nu te zien bij battlelog, had de eerste activatie op activate.ea.com gedaan en daarna geinstalleerd. Nog iemand die dit heb?
alweer vergeten? nooit van gehoord xD
Haha, ik krijg nu een windows error bij BF3... Has stopped working...
leuk man! gefeliciteerdFragNeck schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:27:
Haha, ik krijg nu een windows error bij BF3... Has stopped working...
@hieronder. "haha" impliceert dat je het leuk vind
[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 28-10-2011 00:31 ]
ora et labora
Met?
alsof dit een grap is of zo.
Nu zegt ie dat ik het spel opnieuw moet installeren...
Met dat post filter uitgeschakeld vind ik het veel mooier moet ik zeggen
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Niet de hater gaan uithangen S.V.P
There is no real life, there is just AFK.
Daar houden ze rekening mee!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:56:
[...]
Als er meer dan een miljoen pre-orders zijn kun je er op wachten dat het op de eerste dag druk gaat worden dus ze hadden er best rekening mee mogen houden.
Maar ze moeten ook niet onnodig kosten doen: je kan 5000 servers extra arrangeren voor die eerste week, zodat activeren perfect vloeiend gaat. Maar dit wordt denk ik nauwelijks gedaan, omdat je dat grote aantal servers daarna niet meer nodig hebt.
Kosten/baten analyse ofzoiets.
Men koopt/huurt/whatever servers met de bedoeling die lang te houden. Even een dikke portie servers bijbestellen om die eerste week perfect door te komen, is ook niet echt slim, als je ze daarna niet meer nodig hebt (omdat de workload nooit nietmeer dat peil gaat bereiken)
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 28-10-2011 00:32 ]
Ik kan prima singleplayer spelen maar multiplayer; wat een ramp is dat op het moment! Het duurt bijna een volle minuut om met de server te connecten, eenmaal op de server speel ik zo goed als lag-loos en maai hier en daar wat soldaten neer, maar zodra de ronde afgelopen is... Ik krijg me awards, zie de timer naar de nieuwe ronde maar op het moment dat die timer 0.00 raakt en de nieuwe map/ronde moet komen is het afgelopen met de pret.. tot nu toe naait Battlefield elke keer vast. 
Beetje jammer weer, van de week nog maar eens proberen en dan kijken of het aan hier ligt, of dat het gewoon de drukte is.
Beetje jammer weer, van de week nog maar eens proberen en dan kijken of het aan hier ligt, of dat het gewoon de drukte is.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Nou bomen gaan niet lukken in ieder gevalVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:31:
Mensen kunnen die straaljager alleen shieten of kunnen ze ook bomen laten vallen?
hahaaa eerste multiplayer potje gewonnen (eigen score was 3-3 best netjes toch
)
Mensen mensen,
Ik heb het net eff lkkr multiplayer gedaan en het was SUPER VET
Dus nu moeten u allemaal gewoon even geduld hebben
en dan kom je hier terecht:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/
Suc6
Ik heb het net eff lkkr multiplayer gedaan en het was SUPER VET
Dus nu moeten u allemaal gewoon even geduld hebben
en dan kom je hier terecht:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/
Suc6
Ik de enige met het probleem dat Origin aangeeft dat je password/email onjuist is?
Die unlock je door te levelen.
Ik kom er iig niet in. Wordt elke keer als ik BF opstart doorgelinkt naar battle-log.
Ik kom er iig niet in. Wordt elke keer als ik BF opstart doorgelinkt naar battle-log.
JupDjmaddox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:35:
Ik de enige met het probleem dat Origin aangeeft dat je password/email onjuist is?
Verwijderd
Jup lekker voor jeScytheNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:35:
Die unlock je door te levelen.
moet ook. in battlog kun je kiezen wat je wilt
ora et labora
Heeft iemand nog een joystick aan te raden? Merk toch dat vliegen irritant wordt met m'n muis.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Zie je? geef ik normaal antwoord op je vraag en dan komt hij zelf weer als een 13 jarig kudkind om de hoek zetten. Zo vraag je er ook gewoon om he.
*Sigh*
En natuurlijk werkt wachtwoord opvragen weer niet!
Xbox controller gebruikenkKaltUu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:36:
Heeft iemand nog een joystick aan te raden? Merk toch dat vliegen irritant wordt met m'n muis.
of een oude PS2 controller van logitech gebruik ik allebei
dus suc6
connection to ea online timed out. your network bandwidth and/or network latency may not meet the requirements for battlefield 3.
nog meer mensen met dit probleem? op de ps3
nog meer mensen met dit probleem? op de ps3
Mensen het is mooi geweest voor vandaag .
Ik wens iedereen nog veel suc6 die dit spel zodadelijk of over een paar uur gaat spelen.
En jah ik ben zo iemand die dan weer geluk heeft en kan al spelen
laterz
Ik wens iedereen nog veel suc6 die dit spel zodadelijk of over een paar uur gaat spelen.
En jah ik ben zo iemand die dan weer geluk heeft en kan al spelen
laterz
@mrc4nl;
Weet ik, kan alleen niet inloggen met mn origin account. Zegt dan reason: not allowed.
Weet ik, kan alleen niet inloggen met mn origin account. Zegt dan reason: not allowed.
gewoon TR, doe ik ook.ScytheNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:36:
Zie je? geef ik normaal antwoord op je vraag en dan komt hij zelf weer als een 13 jarig kudkind om de hoek zetten. Zo vraag je er ook gewoon om he.
voor faro:TR betekend terug reageren
ora et labora
Verwijderd
Was een grapje:pScytheNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:36:
trouwens nice game pc en dit meen ik echt
mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:39:
[...]
gewoon TR, doe ik ook.
mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:39:
[...]
gewoon TR, doe ik ook.
Maar controleren de mods dit topic wel? Het is slowchat toch?
Die gasten krijgen toch morgenvroeg hartaanval als ze hieraan willen beginnen?
ik krijg nu ditVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:39:
Failed to connect to EA online verteld de xbox. Ligt EA nu helemaal plat?
connection to ea online timed out. your network bandwidth and/or network latency may not meet the requirements for battlefield 3.
maar had ook eerst failed to connect ea online op de ps3 igg
Verwijderd
Ja die heb ik nu ook. het is dus over met de pret voor vandaag.rynon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
ik krijg nu dit
maar had ook eerst failed to connect ea online op de ps3 igg
Volgens mij kunnen op dit moment aardig wat mensen hun BF3 activeren.
Ondertussen kan je gezellig op Teamspeak komen, de GOT BF3 Teamspeak. Zitten op dit moment nog 24 tweakers op, dus lekker gezelllig!
Ondertussen kan je gezellig op Teamspeak komen, de GOT BF3 Teamspeak. Zitten op dit moment nog 24 tweakers op, dus lekker gezelllig!
Ik kom niet verder dan een reason=not_allowed op de battlelog pagina wanneer ik m'n account details in toets en in wil loggen.
ik ben door na het opnieuw opstarten van orgin! geen activatie... niks! gewoon gelijk game opgestart na het kiezen van een server!
Verwijderd
Hoe heet je op ps3 kunnen we samen de wereld redenLuckyLukeNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:50:
en toen lagen de servers er op de ps3 en xbox uit -.-
Mensen die het weekend ooit keer willen knallen.
Origin name -> Hortzuz
Voor nu, goodnight world. Going to try tomorrow again!
Origin name -> Hortzuz
Voor nu, goodnight world. Going to try tomorrow again!
Yes, ben eindelijk geactiveerd en kan spelen. Als het nu niet elke 3 seconden zou vastlopen, zou ik er misschien nog van kunnen genieten ook....
Ah vandaar, ik dacht dat het aan mijn eigen verbinding lag...LuckyLukeNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:50:
en toen lagen de servers er op de ps3 en xbox uit -.-
Blijkbaar was ik de eerste van t zooitje hier waarbij het ineens werkte. Origin afsluiten en weer poging doen dus! Zo dan kan ik morgen relaxed een uurtje gamen :-D
Breek je nek voorzichtig
de bugs bij release moet je voor lief nemen. over een maand is vast wel een patch uit die de game stabieler laat draaienCrazyOne schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:53:
Yes, ben eindelijk geactiveerd en kan spelen. Als het nu niet elke 3 seconden zou vastlopen, zou ik er misschien nog van kunnen genieten ook....
ora et labora
nou het eerste half uur campain beviel in iedergeval prima. kan niet wachte om morgen weer te knalle, maar nu ff maffen
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Heh, je wil niet weten hoe vaak ik origin al opnieuw heb opgestart. Misschien mogen LE's nu als eerste naar binnen
Bus neem ik wel voor lief, het feit dat ik na 8 uur activeren elke 3 seconden naar een bevroren beeld zit te kijken iets minder...
Ja bij mij doet hij het nu ook, eindelijk.
Moet morgen werken, dat is weer minder...
Moet morgen werken, dat is weer minder...
wil weer gamen!! waarom moet het ps3 netwerk nou weer plat liggen!
*gaat maar even wat eten*
Hahaha mensen die spelen op de consolerynon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:02:
@ farao556
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 28-10-2011 01:10 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hij doet het weer!!rynon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:02:
Gaat lekker met ea. Origin zegt dat ik het spel heb. de site van origin ook. alleen battlelog niet, enig idee hoe dit te fixen is of gewoon wachtn tot de faalhazen van ea eens wat gaan doen.
BC2 is mooier dan BF3. Dat hele blurry gebeuren is zo fucking irritant(ja motion blur staat al uit)
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
irritant != lelijk. BF3 is beduidend mooier.
[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 28-10-2011 01:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Geen probleem hoor, gewoon 50+ pagina's bullshit verwijderen.Asgaro schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
![]()
Maar controleren de mods dit topic wel? Het is slowchat toch?
Die gasten krijgen toch morgenvroeg hartaanval als ze hieraan willen beginnen?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Kut Microsoft. Hebben ze ivm Battlefield 3 een actie van 3 maanden LIVE voor 8 eurie. Ik mijn Paypal koppelen en betalen, krijg ik een foutmelding, al de hele dag. Zucht.
Singleplayer btw uitgespeeld. Erg netjes en actievol, heb me erg goed vermaakt. Beter dan ik dacht.
Singleplayer btw uitgespeeld. Erg netjes en actievol, heb me erg goed vermaakt. Beter dan ik dacht.
Gegroet!
Verwijderd
vindt die guided missles toch zwaar tegen vallen,
ze locken op tanks maar lijkt wel of je 9 van de 10 keer de tank toch niet raak,
en als je hem raakt alleen veichle disabled,
ze locken op tanks maar lijkt wel of je 9 van de 10 keer de tank toch niet raak,
en als je hem raakt alleen veichle disabled,
Verwijderd
klapt die server er nou weer uit? Is de tweede keer in twee uur tijd dat ik gedisconnect wordt tijdens een mapchange. Hm.. jammer. Ging net zo lekker
ook eruit gekicked net
op got server
|2600k|Asus 290|
Servers weer dood op de PS3
Achja, t'is toch veel te laat...
Edit: Ze doen het al weer...
Edit: Ze doen het al weer...
[ Voor 21% gewijzigd door JKroondijk op 28-10-2011 01:46 ]
Die GoT servers crashen telkens tegelijk, lijkt wel.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ja ik zat er op met jouw dacht ik ...
[ Voor 54% gewijzigd door JT888 op 28-10-2011 01:49 ]
Wow, ik kan in een keer inloggen. En hij vraagt ook niet meer naar de 2e activatie.
NICE!
NICE!
word ik weer gekicked net mcom gearmed irri
Idd...
Tijd om er mee te nokken voor vannacht, denk ik.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
<-- VoreniiNLVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:53:
wtf klapt ie er nou weer uit?
Verwijderd
haha. Tsja.. misschien maar beter dat ie er weer uit klapt. Morgen tentamen en anders blijf ik weer spelen.. meh. Cya morgen mensen
Topic gaat ook geclosed worden denk ik HAHAHAHHA =s
* Decennia wilt graag BF3 een uurtje spelen, wie heeft een 48 code voor hem *twinkle eyes*
* Decennia wilt graag BF3 een uurtje spelen, wie heeft een 48 code voor hem *twinkle eyes*
[ Voor 51% gewijzigd door Decennia op 28-10-2011 02:06 ]
Gegroet!
voor de mensen die niet door de activatie heen komen, de support medewerkers kun je daadwerkelijk overtuigen wat voor je te gaan doen. Ik heb de tweede activatie niet op mijn pc gedaan dat heeft een support medewerker voor me gedaan.
Als je maar vriendelijk maar toch weet aan te dringen was voor mij de sleutel.
Als je maar vriendelijk maar toch weet aan te dringen was voor mij de sleutel.
haha ik keek voor het laatst op 19:20, en ik kijk nu weer, 1752 nieuwe berichten!!!!
Eensch. Heeft BF servers per continent, of wereldwijd? Denk dat half Amerika nu aan het knallen gaat.LuckyLukeNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:29:
pfff....nog steeds problemen op xbox....hier betaal ik niet voor...
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Bajeesus allemachtig, dit noemen ze slowchat.
Denk dat DICE toch wel europese en Amerikaanse servers klaar heeft staan. Zou anders wat druk worden.
Denk dat DICE toch wel europese en Amerikaanse servers klaar heeft staan. Zou anders wat druk worden.
Per continent, alleen de achterliggende infrastructuur is zeer gecompliceerd want de hele authenticatie, stats, databases, etc zijn continu met elkaar aan het praten. En je ziet dan bij de grote launches dat het wel eens een uur eruit kan liggen. Waar je wel zeker van kan zijn is dat ze 24x7 teams hebben die deze systemen beheren.Foxl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:42:
[...]
Eensch. Heeft BF servers per continent, of wereldwijd? Denk dat half Amerika nu aan het knallen gaat.
Damn, ik moet toch maar even mijn 5200+ oppompen en de 4870 op overdrive zetten. Kom maar net boven minimum requirements uit.
zow, net klaar met werken. Activatie loopt nu als een tierelier 
edit: dat zei ik te snel.. waarom moet ik naar een webpage(http://battlelog.battlefield.com/bf3/) als ik een spel wil starten
edit: dat zei ik te snel.. waarom moet ik naar een webpage(http://battlelog.battlefield.com/bf3/) als ik een spel wil starten
[ Voor 49% gewijzigd door DJT88 op 28-10-2011 04:12 ]
2JZ TT6 :D
Ben mij werkelijk groen en geel aan het ergeren ..
Ben Campaign aan het spelen op hard ..
Gaat op zich redelijk tot goed maar nu ben ik op een punt aangekomen dat ik de vermiste mariniers gevonden heb en ik te maken krijg met massaal oprukkende rebellen en ik op een voetgangersbrug met een M249 moet gaan verdedigen ..
Wat dus onbegonnen werk is .. het lijkt wel alsof de AI geen oog heeft voor niemand anders dan moi ..
40+ Arabieren tegelijk op mij mikkende levert het zelfde resultaat op, over en over en over again ..
Word er nogal geïrriteerd van zo onwerkelijk .. Daar aan toegevoegd dat zo'n 249 totaal waardeloos is . mijn hemel wat een spray gun ..
*update*
Gehaald maar het is eens te meer duidelijk dat hard eigenlijk betekend vooral zo realistisch mogelijk in een scripted game ..
Met andere woorden kruipen, timing, M249 pakken en vooral niet bovenop de voetgangersbrug gaan liggen .. Nee terug kruipen, huppelen, hoppen en langs de muur gehurkt knallen op de rakkers die snakken naar blauwe bonen ..
Ben Campaign aan het spelen op hard ..
Gaat op zich redelijk tot goed maar nu ben ik op een punt aangekomen dat ik de vermiste mariniers gevonden heb en ik te maken krijg met massaal oprukkende rebellen en ik op een voetgangersbrug met een M249 moet gaan verdedigen ..
Wat dus onbegonnen werk is .. het lijkt wel alsof de AI geen oog heeft voor niemand anders dan moi ..
40+ Arabieren tegelijk op mij mikkende levert het zelfde resultaat op, over en over en over again ..
Word er nogal geïrriteerd van zo onwerkelijk .. Daar aan toegevoegd dat zo'n 249 totaal waardeloos is . mijn hemel wat een spray gun ..
*update*
Gehaald maar het is eens te meer duidelijk dat hard eigenlijk betekend vooral zo realistisch mogelijk in een scripted game ..
Met andere woorden kruipen, timing, M249 pakken en vooral niet bovenop de voetgangersbrug gaan liggen .. Nee terug kruipen, huppelen, hoppen en langs de muur gehurkt knallen op de rakkers die snakken naar blauwe bonen ..
[ Voor 21% gewijzigd door Tiesemans op 28-10-2011 04:51 ]
Ties Thee
Dit topic is gesloten.