Nope, vergeet dat maar. Lukte mij 2 uur terug al maar de game zelf niet. Wil ik die code invullen dan schijn ik opeens offline te zijn...Michielodc schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:47:
Vandaag heb ik ook een mail gekregen van bol.com ivm Physical Warfare Pack. Ik had de limited edition dus krijg je paar wapens ook nog extra blijkbaar. Deze heb ik net geactiveerd. Dus misschien kan je nu ook BF3 activeren.
Dat is zeker zo, steam heeft de tijd gehad om beter te worden, origin nog niet.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:
[...]
Ok maar waarom origin beginnen nu steam de laatste jaren geweldig draait.
Maar voor mij is het ook niet perse dat origin goed of slecht is, maar meer dat ik geen keuze heb.
En dan is zo'n start voor origin extra in je handjes knijpen gewoon omdat EA zo arrogant was over hun super origin.
It's all writen in the book of rage
Lijkt Walter Sobchak welAsgaro schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:
Kapotlachenepic cod troll, but who cares! ik bekijk al zn cod vids ook, hij doet het altijd grappig
![]()
[video]
---
Add me, mijn ID is poepzooi (Pc/Mac)
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Wat denk je zelf als er miljoenen mensen tegen een netwerk liggen aan te vegen, dat net nieuw is...roymeems schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:49:
Ik ga pitte,
zie het morgen wel weer.
Schijt Origin.
Als jij net een nieuwe winkel opent en er komt een flinke meuten op af kan die meuten toch ook niet verwachten dat zij allemaal naar binnen kunnen, of wel soms ? Je houdt namelijk rekening met een gemiddeld bezoekers aantal. Misschien toch maar eens een economie boek erop neerslaan wat over kosten baten gaat ? Het is namelijk alles behalve efficiënt om te zorgen dat je en piek die eens in het jaar o.i.d. ontstaat kunt op vangen. Dit kost waarschijnlijk 3x zoveel geldt als dat het kost als je van een gemiddeld bezoekers aantal uitgaat.
[ Voor 16% gewijzigd door madmaxnl op 27-10-2011 23:53 ]
Die gast roept altijd in zijn vids btw. HE'S A BEAST YOU KNOW.
Verwijderd
kijk wat men net al zij... had ons gewoon die single player gegeven ... hadden we onze tijd kunnen dode ... NU ? nu zette we ze voor lul met plaatjes dit dat...RagingRaven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:50:
[...]
Dat is zeker zo, steam heeft de tijd gehad om beter te worden, origin nog niet.
Maar voor mij is het ook niet perse dat origin goed of slecht is, maar meer dat ik geen keuze heb.
En dan is zo'n start voor origin extra in je handjes knijpen gewoon omdat EA zo arrogant was over hun super origin.
normaal speel ik nooit single .. alleen maar multi... dus had mooi geweest om een kijkje tenemen in de game.. majah helaas...
De kapper en de bakker stoppen wel niet met hun best doen totdat ze een goed product leveren! EA wil gewoon zo snel mogelijk en zo veel mogelijk games uitpoepen! En daarna met huge update afwerken... is dat niet een beetje belachelijk?RoyK schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:
[...]
Ja, steam doet het voor de lol. Stop nou toch eens met al dat soort papagaaien gedoe. Er is geen bedrijf om je heen die hier is om jouw te helpen maar om geld aan je te verdienen. De kapper, de bakker, de NS, je provider en gamedevelopers. Heb je wel eens gezien hoeveel items je wel niet kan aanschaffen voor TF2? Je kan er op leeglopen als je wil. En ook Steam doet het niet altijd even lekker hoor.
Is zelden dat ik meteen na de release van een game van Ubisoft een grote update krijg? Of speel ik dan de verkeerde Ubisoft games? DAT is mijn punt! Niet of steam beter is dan Origin!
pfff zelfs bfbc2 laat het nu afweten:
multiplayer -> cannot loggin at the moment
singelplayer -> wordt er gewoon uitgeknikkerd
wat een kansloze release actie van EA
multiplayer -> cannot loggin at the moment
singelplayer -> wordt er gewoon uitgeknikkerd
wat een kansloze release actie van EA
Origin is de opvolger van EA dowload manager van EA store en bestaat al minstens 5 jaar.
Beetje domme vergelijking, als jij niet naar binnen kan heb je nog geen transactie gedaan en ben je niks kwijt behalve tijd. Nu hebben veel mensen al geld uitgegeven voor een niet werkend product.madmaxnl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:51:
Wat denk je zelf als er miljoenen mensen tegen een netwerk liggen aan te vegen dat net nieuw is...
Als jij net eennieuwe winkel opent en er komt een flinke meuten op af kan die meuten toch ook niet verwachten dat zij allemaal naar binnen kunnen, of wel soms ? Je houdt namelijk rekening met een gemiddeld bezoekers aantal. Misschien toch maar eens een economie boek erop neerslaan wat over kosten baten gaat ?
Alles bij elkaar is het een rampzalige launch. Servers die gewoon niet werken, Origin die niet werkt, game die nog features mist en half afgewerkt is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wie maakt er even een fotosoep van dat plaatje met de stats van de beta maar dan met het aantal server crashes, disconnects, authenticatie pogingen, enz?
Breek je nek voorzichtig
Beta feature is the new final release
HL2 Steam ?Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:53:
[...]
Beetje domme vergelijking, als jij niet naar binnen kan heb je nog geen transactie gedaan en ben je niks kwijt behalve tijd. Nu hebben veel mensen al geld uitgegeven voor een niet werkend product.
Alles bij elkaar is het een rampzalige launch. Servers die gewoon niet werken, Origin die niet werkt, game die nog features mist en half afgewerkt is.
Sorry hoor, maar ik kon halflife 2 zonder enig probleem spelen dezelfde dag dat ik hem in huis had.Jurre-r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:48:
[...]
nee hoor bij steam kon je alleen spelen na het downloaden van een bestand van de steam servers, en het was tijden bijna onmogelijk om te spelen
En ja dat was op release day, ik weet dit zo goed omdat ik voor halflife 2 echt bijna een jaar alle forums/sites en dergelijke zowat dagelijks bezocht om maar geen miniscuul stukje info te hoeven missen.
Dus welk bestand jij het over hebt is mij een raadsel, want ik heb op release day gewoon een heel topic gevult met screenshots van de game.
Ik zeg niet dat er geen issues waren, maar spelen was iig gewoon mogelijk (singleplayer dus).
Verwijderd
Mensen wat is de graphics mooi van bf op ps3 nooit zo goed verwacht:) en wat een actie tiering:D
En genoeg servers man spel van het jaar
En genoeg servers man spel van het jaar
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 23:55 ]
Inderdaad, zoals bij steam en HL2 dus, gewoon sp kunnen spelen zonder gezeik en dan komt mp later wel.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
kijk wat men net al zij... had ons gewoon die single player gegeven ... hadden we onze tijd kunnen dode ... NU ? nu zette we ze voor lul met plaatjes dit dat...
normaal speel ik nooit single .. alleen maar multi... dus had mooi geweest om een kijkje tenemen in de game.. majah helaas...
Ik heb al gespeeld op PC alles Ultra .Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:54:
Mensen wat is de graphics mooi van bf op ps3 nooit zo goed verwacht:) en wat een actie tiering:D
Spel is zekers vet heb hem net gekocht voor een klein bedrag van 24 euries
Verwijderd
Als er meer dan een miljoen pre-orders zijn kun je er op wachten dat het op de eerste dag druk gaat worden dus ze hadden er best rekening mee mogen houden.madmaxnl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
Wat denk je zelf als er miljoenen mensen tegen een netwerk liggen aan te vegen, dat net nieuw is...
Als jij net een nieuwe winkel opent en er komt een flinke meuten op af kan die meuten toch ook niet verwachten dat zij allemaal naar binnen kunnen, of wel soms ? Je houdt namelijk rekening met een gemiddeld bezoekers aantal. Misschien toch maar eens een economie boek erop neerslaan wat over kosten baten gaat ? Het is namelijk alles behalve efficiënt om te zorgen dat je en piek die eens in het jaar o.i.d. ontstaat kunt op vangen. Dit kost waarschijnlijk 3x zoveel geldt als dat het kost als je van een gemiddeld bezoekers aantal uitgaat.
Verwijderd
waar?driekus77 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
Ik heb al gespeeld op PC alles Ultra .
Spel is zekers vet heb hem net gekocht voor een klein bedrag van 24 euries
2e pas ben al voor de 10 x nu bezigYintha schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:56:
2e activatie! argh
Verwijderd
Op pc speel ik nooit meer van me leven een spel op toen paar maanden terug toen een nieuw spel kwam gehaald voor de pc en mijn vader kreeg hoge rekening terwijl ik er net veel op zat op pc gamen is stroomverslinder
The PyroPath schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:54:
Wie maakt er even een fotosoep van dat plaatje met de stats van de beta maar dan met het aantal server crashes, disconnects, authenticatie pogingen, enz?
ben je gek, mensen klagen, wachten, spelen en zijn het alweer vergeten om de volgende keer weer precies hetzelfde te doen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:56:
[...]
Als er meer dan een miljoen pre-orders zijn kun je er op wachten dat het op de eerste dag druk gaat worden dus ze hadden er best rekening mee mogen houden.
poging 2 op de 2e activatie nu
Laat je vader een HR ketel aanschaffen dat bespaard veel meerVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:57:
Op pc speel ik nooit meer van me leven een spel op toen paar maanden terug toen een nieuw spel kwam gehaald voor de pc en mijn vader kreeg hoge rekening terwijl ik er net veel op zat op pc gamen is stroomverslinder
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Ik kan die 2e activatie niet eens meer starten hij zeurt de hele tijd dat ik een brakke installatie heb....
Wat voor een PC heb jij dan?!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:57:
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:57:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Ligt toch ook aan je systeem, een wasdroger verbruikt op jaarbasis meer.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:57:
En bij een PC zit een toetsenbord met punten zodat je tekst makkelijker leesbaar kunt maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 23:59 ]
Doe er meteen HR++ glazen bij, beter dan dubbelglasMasterkale1 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:58:
[...]
Laat je vader een HR ketel aanschaffen dat bespaard veel meer
Zit vast op activatie als ik het spel wil starten, kan al wel in battlelog komen
Ga slapen knul.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
HAHAHAHAH MENSEN DIE GAMEN OP PC HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij bent er ook weer? Ga je weer zo spammen als gister?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
HAHAHAHAH MENSEN DIE GAMEN OP PC HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft een tripple quad core met octa quad sli/crossfire. snap je toch als je pa meteen een dikke rekening krijgt.
Ga jij hier eens snel weg... ksssjt!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:

Paupers die geen goeie pc kunnen betalenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
Verwijderd
Dacht het niet mensen vraagje waarom spelen jullie bf3 op jullie pc als jullie weten dat het jullie failiet kan maken?leg me dat eens uit a.u.b
Gooi er gelijk een Nederlands cursus achteraan!
A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.
PSOnline doet het anders ook heel goedVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
Vervelend heCopyCatz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
[...]
Paupers die geen goeie pc kunnen betalen![]()
![]()
TrolololVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
Dacht het niet mensen vraagje waarom spelen jullie bf3 op jullie pc als jullie weten dat het jullie failiet kan maken?leg me dat eens uit a.u.b
Zo maar even een film gaan kijken dit wordt echt niks.
[ Voor 9% gewijzigd door Hemmies op 28-10-2011 00:01 ]
Zo'n vermoeden had ik al!ScytheNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:
[...]
Hij heeft een tripple quad core met octa quad sli/crossfire. snap je toch als je pa meteen een dikke rekening krijgt.
Man ik betaal nog geen 100 euro per maand voor gas en licht .. Failliet no wayVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Verwijderd
Dacht het niet;) de waarde van mijn pc is op dit moment rond de 1300-1400 destijds gekocht voor 1700,-
http://www.loi.nl/themes/...MSGvMfuiawCFYNJ3god2wdYmAVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
Neej johVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:01:
Dacht het niet;) de waarde van mijn pc is op dit moment rond de 1300-1400 destijds gekocht voor 1700,-
je hebt 10 2 TB HD zekers
en die zijn nou ineens 40 euro meer waard jo
Goed hoor
gefeliciteerd ga zo door
Maar een paar tientjes voor elektriciteit kunnen er niet af?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:01:
heeft iemand nog leuke plaatjes?
ik verzamel ze in mn blog
ora et labora

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.
mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:02:

"You! Out Of The Gene Pool!"
Verwijderd
Ja nu betaal je paar tientjes maar eind van het jaar ga je paar honderd euro extra betalen.
En die game pc was zelf gespaard en me ouders hebben stuk mee betaald
En je woont nog thuis dus wat is het probleem van het stroomverbruik dan ?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:03:
Ja nu betaal je paar tientjes maar eind van het jaar ga je paar honderd euro extra betalen.
Wat ben je nu zielig zeg boooeeehoeeee, ga lekker achter je console zitten daaagggVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:03:

Formerly known as Ragdoll
mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:02:

Here you go!
Mijn PS3 kan me ook failliet maken hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
Net de basejump gehad in Damavant Peak.
Verder in 4 uur tijd nog lang niet alle levels gehad. Maar mijn god, het is nog geweldiger dan gedacht na de beta. Geen centje pijn tot nu toe.

Ik geef het op, zet morgen de wekker op 8 uur en mischien is het dan speelbaar. fuck this shit : (
1: spellen zijn goedkoperVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
2: veel meer opslag ruimte dan een console
3: te upgraden voor NOG veel vettere graphics dan de huidige consoles
4: spellen zijn goedkoper
5: je bent tweaker of je bent het niet (lees; net geld genoeg voor een console ipv een dikke game bak)
6: Veel vettere graphics dan op de console
7: te upgraden voor NOG veel vettere goedkopere spellen..
Oh ja; had ik al gezegd dat ik 2 nieuwe spellen kan kopen voor hetzelfde geld als 1 console versie?
En ik heb ook een ps3.
moet wel met bf3 of origen zijn
en waarom schijf ik telkens orgigen ipv origin?
ora et labora
Verwijderd
En veul grotere maps met vliegtuigjesScytheNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:05:
[...]
1: spellen zijn goedkoper
2: veel meer opslag ruimte dan een console
3: te upgraden voor NOG veel vettere graphics dan de huidige consoles
4: spellen zijn goedkoper
5: je bent tweaker of je bent het niet (lees; net geld genoeg voor een console ipv een dikke game bak)
6: Veel vettere graphics dan op de console
7: te upgraden voor NOG veel vettere goedkopere spellen..
Oh ja; had ik al gezegd dat ik 2 nieuwe spellen kan kopen voor hetzelfde geld als 1 console versie?
En ik heb ook een ps3.
dyslexie?mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:06:
[...]
moet wel met bf3 of origen zijn
en waarom schijf ik telkens orgigen ipv origin?
Verwijderd
Gast wedde dat ik een beter game pc heb dan jij? ik zie je signature en is niet wat je noemt top.
Ik heb een game pc alleen verslind stroom en ja dus ja weet je maar ja dus weet je maar ja man ja weet je
Ik heb een game pc alleen verslind stroom en ja dus ja weet je maar ja dus weet je maar ja man ja weet je
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:59:

Hahaha Man ik heb hier een Dikke TV staan Amerikaanse koelkast noem maar op. 390m3 huis en betaal 100 euro .. aan gas en licht.. Die Pc kost echt niet veel .. Wat d8 je van een 55 inch met een xbox ... Blijkbaar speel jij op een 22 inch met je xboxVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:03:
Verwijderd
jah we vinden je allemaal heel dapper en stoer... .. als je er nou nog wat van bakt lullen we verder...
je ging naar bed ? slaaplekker
PC?
Tweaken, Graphics, Goedkoper, Multitasken (Skype op de achtergrond), aanpasbaar, etc
Tweaken, Graphics, Goedkoper, Multitasken (Skype op de achtergrond), aanpasbaar, etc
There is no real life, there is just AFK.
meer distypografie. meestal zie ik wel dat ik een woord verkeerd typ
ora et labora
tegen wie heb je het nou?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:
Gast wedde dat ik een beter game pc heb dan jij? ik zie je signature en is niet wat je noemt top.
Formerly known as Ragdoll
Wat is het verschil tussen de code die je bij de dvd krijgt en de unlockcode die ik per mail heb gekregen
Alsjeblieft iemand geef dit gefrustreerde gastje een ban..Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:
Verwijderd
Dacht het niet leugenaarMasterkale1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:
[...]
Hahaha Man ik heb hier een Dikke TV staan Amerikaanse koelkast noem maar op. 390m3 huis en betaal 100 euro .. aan gas en licht.. Die Pc kost echt niet veel .. Wat d8 je van een 55 inch met een xbox ... Blijkbaar speel jij op een 22 inch met je xbox
Battlefail 3?
Wat dacht je van:
Bugfield3
Betafield3
is het dan niet dystypografie ?mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:08:
[...]
meer distypografie. meestal zie ik wel dat ik een woord verkeerd typ
Of een leven!Redblader schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:08:
[...]
Alsjeblieft iemand geef dit gefrustreerde gastje een ban..
badfield?Asgaro schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:08:
[...]
Battlefail 3?
Wat dacht je van:
Bugfield3
Betafield3
ora et labora
don't feed the troll. kom op jongens, negeren is het beste. Hij heeft er alleen maar plezier van zo he
minuut geleden op twitter:
We're sorry you're experiencing difficulties with the activation. We are aware of this matter and working on it as we speak
niks nieuws onder de zon dus. ik doe m'n luikjes dicht en hoop maar dat als morgen de zon wél opkomt het gefixt is... G'night all!
We're sorry you're experiencing difficulties with the activation. We are aware of this matter and working on it as we speak
niks nieuws onder de zon dus. ik doe m'n luikjes dicht en hoop maar dat als morgen de zon wél opkomt het gefixt is... G'night all!
Ooit gehoord van een out-of-date?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:
Ik durf er met je om te wedden voor de waarde van die dikke PC van je + die dikke rekening van je pa erbij.
Sommige mensen zijn namelijk al oud genoeg om zelf geld te verdienen ipv papa en mama mee te laten betalen.
Ga es fijn posie slapen dan bespaar je weer veel euris omdat de zut lekker uit staat
Pff, gaan we het nu uit verveling hebben of wat beter is? Dit wordt vandaag niks meer, morgenochtend maar weer proberen te activeren.
Wow, het niveau op dit forum gaat met de dag omlaag. Als een baksteen.
Verwijderd
Of een FantaRedblader schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:08:
[...]
Alsjeblieft iemand geef dit gefrustreerde gastje een ban..
Verwijderd
Ik zeg jullie eerlijk deze man heeft gelijkTerrz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
don't feed the troll. kom op jongens, negeren is het beste. Hij heeft er alleen maar plezier van zo he
Gast wedde dat ik een leven heb en jij niet?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:

kreeg zo leuke melding :
http://imageshack.us/photo/my-images/685/leukman.jpg/
ooh nu lieg ik .. Oke jij weet het beter dan ik .. Je kan beter maar optijd naar bed gaan .. Morgenochtend zal je de krant wel moeten bezorgen
Verwijderd
BioHazard schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:

"You! Out Of The Gene Pool!"
Ja ik kreeg die ookdriekus77 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:10:
kreeg zo leuke melding :
Een troll feeden kan gewledig amuserend zijn. Vooral als ie het zelf niet doorheeftTerrz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
Verwijderd
Gast ik ben 13 kan niet een twee drie aan het geld komenScytheNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
[...]
Ooit gehoord van een out-of-date?
Ik durf er met je om te wedden voor de waarde van die dikke PC van je + die dikke rekening van je pa erbij.
Sommige mensen zijn namelijk al oud genoeg om zelf geld te verdienen ipv papa en mama mee te laten betalen.
Komt ervan als het CoD publiek overlooptBioHazard schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:

Spijtig dat Battlefield nu niet meer de underdog te noemen is...
Verwijderd
Denk je er even aan dat ik er ook nog steeds ben. Misschien dat het gemiddelde niveau dan wel weer wat omhoog gaat..BioHazard schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
Ene kant heeft hij een punt, alle hardware is gelijk = makkelijker testen... PC is zo verschillend waardoor er een foutje snel is ingeslopen... Andere kant is het wel een rare jongen omdat ie zo loopt te zuigen...
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dit topic is gesloten.