Ik had niets anders verwacht,Mastermind-- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
EA:
Kwalitatief Uitermate Terleurstellend - KUT
Als er EA op een verpakking staat dan is dat een waarschuwing.
Ik had niets anders verwacht,Mastermind-- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
EA:
Kwalitatief Uitermate Terleurstellend - KUT
Ik bouw rare dingen.
Lol. Dan doe je zelf iets fout.brilsmurfffje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
NEEEEEEEEEE
Is hij aan het instaleren komt windows met een afsluit melding die ik niet kan uitzetten
[ Voor 13% gewijzigd door Nyazzin op 27-10-2011 22:26 ]
Installeren dus, spelen doe je maar morgen maarStackMySwitchUp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:25:
Hij gebruikt de dvd alleen nie.. maar ik ga em echt niet stoppen..
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Verwijderd
koop je bf3 toch niet , anders gaan al je knakken naar EA (en ook nog wat naar dice)LOTG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:25:
[...]
Ik had niets anders verwacht,
Als er EA op een verpakking staat dan is dat een waarschuwing.
ora et labora
Reagerend op 1 op de miljoen die toevallig wel door de servers komt? Good job BF
[ Voor 97% gewijzigd door RemonT1 op 27-10-2011 22:28 ]
Dan moet je nog een keer activeren, let op mijn woordenCrazyOne schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:26:
Ben er doorheen![]()
Nu bezig met downloaden (waarom pakt ie hem niet van DVD?) en dan ik eindelijk, 7 uur nadat ik hem heb gekregen, spelen.
Je kan nog niet spelen. Activatie komt nogCrazyOne schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:26:
Ben er doorheen![]()
Nu bezig met downloaden (waarom pakt ie hem niet van DVD?) en dan ik eindelijk, 7 uur nadat ik hem heb gekregen, spelen.
hoe lang heb je moeten wachten?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:27:
kom er ook door heen hoor jongens
Verwijderd
dats waarVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:27:
[...]
Er zijn altijd nog meer mensen die op dit moment BF3 spelen dan MW3
Verwijderd
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
idd, voordat je een bericht geplaatst heb zijn er alweer 4 verschenen.wouzer1977 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:28:
48% wat gaat dit snel (topic dan hè)
ora et labora
heb t spel 8:20 vanavond ontvangen, ben nu bij registration 2Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:28:
[...]
vanaf ... game gekocht half 3 vanmiddag dus reken maar uit
It's all writen in the book of rage
Nou het zonnetje draait hier al sinds 17.30u ofzoNyazzin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:30:
30 minuten al naar een zonnetje aan het staren....*wicked*
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
[ Voor 35% gewijzigd door Tasma op 27-10-2011 22:32 ]
Yes, ik ga naar bed... 0,000000001% meer kans dat het jou straks gaat lukken, de rest blijftTasma schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:31:
Yea installing!! Ga slapen jullie allemaal! moet zodirect activeren!
en na wie gaat dat kratje bier toe?Yoster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:31:
Ik zet er een kratje Hertog Jan op dat we in dit topic de 10.000 posts halen vóórdat iedereen de 2e activitatie door is
ora et labora
2e wait hier al een tijdje bezig. Is er eigenlijk al iemand op GoT die (vanavond) door de laatste activatie heen is gekomen?RagingRaven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:30:
Zo installation done, nu op naar de 2e wait
ik net, sort ofrandomg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
2e wait hier al een tijdje bezig. Is er eigenlijk al iemand op GoT die door de (vanavond laatste activatie heen is gekomen?
[ Voor 60% gewijzigd door Tasma op 27-10-2011 22:33 ]
Ach ik wacht al heel de middag/avond, dit ken d'r ook nog wel bijrandomg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
2e wait hier al een tijdje bezig. Is er eigenlijk al iemand op GoT die door de (vanavond laatste activatie heen is gekomen?
daaar ben ik al voorbij gekomen...roymeems schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:34:
Nou LUISTER.
Die van mij is een uur geleden geinstalleerd, maar daarna krijg je gewoon weer een activatie menu.
Als je op activate key klikt, krijg je gewoon weer precies zo'n cirkeltje ( flash ) .
Ook al klik je er 10x opnieuw op, helpt geen KOEKELOER.
ik wil je best wat toesturen hoor.
ora et labora
Yo Relis, ik heb exact hetzelfdeRelis schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:29:
Ik had hem al eerder via VPN geactiveerd en een paar uurtjes gespeeld, nou heb ik vanochtend even windows herinstalleerd (hij deed een beetje weird).
Dus ik weer bf3 downloaden...
Gedownload->"Activeer uw product alstublieft", goed.. email+key ingevoerd->"U hebt dit product al geactiveerd"
Dan maar proberen te spelen->"Activeer uw product alstublieft"
FUUUUU
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Voorlopig dus geen activatieNOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.
B@n@@n
een vriend van mij heeft vanmiddag rond 5 uur, 10 minuten eerder geinstalleerd dan ik, en hij kon zich wel nog activeren en ik niet meerrandomg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
2e wait hier al een tijdje bezig. Is er eigenlijk al iemand op GoT die (vanavond) door de laatste activatie heen is gekomen?
Die zijn allemaal druk aan het spelenrandomg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
2e wait hier al een tijdje bezig. Is er eigenlijk al iemand op GoT die (vanavond) door de laatste activatie heen is gekomen?
Same, zit al sinds half 7 te wachten hier. En ik me maar haasten om snel thuis te zijn en te installeren...Mutsx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:35:
[...]
een vriend van mij heeft vanmiddag rond 5 uur, 10 minuten eerder geinstalleerd dan ik, en hij kon zich wel nog activeren en ik niet meer
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
There is no real life, there is just AFK.
Verwijderd
Ja precies, heb hier ook een whiskey en een biertje staan, geen peukie dan, daar ben ik al aantal jaren me gekapt, maar gaat best lekker hoor.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:37:
agh ... muziekie aan , biertje er bij , beetje slap lullen .. peukie hoppa .... en weer een avond naar de klote....
wachten op de activatie verkloot je avond ook
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Verwijderd
ik stop 20 keer per dag ...RagingRaven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:38:
[...]
Ja precies, heb hier ook een whiskey en een biertje staan, geen peukie dan, daar ben ik al aantal jaren me gekapt, maar gaat best lekker hoor.
Where ever you go, there you are
Ik, maar dat is omdat ze het naar een DHL servicepunt hebben gestuurd wat al een maand geen DHL servicepunt meer is. Het pakketje ging toen retour Wehkamp, dat stoppen ze vervolgens weer in hun voorraad, en ik mag met mijn tweeëneenhalvemaand preorder weer achteraan in de rij aansluiten (levertijd 2 tot 3 werkdagen). Heb 'm toen maar gewoon bij de MM gehaaldMu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:38:
Wie van de mensen heeft zijn kopie ook NIET ontvangen van wehkamp?
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 27-10-2011 22:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Das het probleem, gewoon in een keer stoppen, das het enige dat werkt, gewoon voor iedere peuk die je op wil steken een biertje drinken, dan ben je zo van het roken afVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:
[...]
ik stop 20 keer per dag ...dus doe me best haha
Verwijderd
gok er maar niet op ..... wacht al vanaf half 3rikm schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:
jeej nieuw bloemetje
na 2 uur eindelijk wat nieuws
Als ze zo doorgaan zijn we half 1 online
Verwijderd
Download eens de nieuwste Nvidia driverspapzak schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:
Iemand die ook dit probleem heeft?
Na 5 a 10 minuten spelen krijg ik volgens mij een BSOD, maar ik zie hem niet. Hoor wel "Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt" uit me headset en kan verder nergens meer op drukken. Iemand die ook dit probleem heeft?
Heb 1 x Gtx 560 Ti Twin Frozr II
Deze wordt op high 84 graden, en alles op low rond de 70 graden. Maar hij crasht ook al bij 69 graden dus denk niet dat het aan de temperatuur ligt.
Heb ook dit nog gevonden, maar lijkt me een beetje weird....
http://www.gamefaqs.com/boards/960869-battlefield-3/60791887
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
en over 5 jaar dood omdat je lever stuk isRagingRaven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
Das het probleem, gewoon in een keer stoppen, das het enige dat werkt, gewoon voor iedere peuk die je op wil steken een biertje drinken, dan ben je zo van het roken af
[ Voor 79% gewijzigd door Dutch_Razor op 27-10-2011 22:41 ]
Goedzo !
Heb ook de nieuwste drivers alVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
Download eens de nieuwste Nvidia drivers
nee heb precies dezelfde specs.papzak schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:
Iemand die ook dit probleem heeft?
Na 5 a 10 minuten spelen krijg ik volgens mij een BSOD, maar ik zie hem niet. Hoor wel "Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt" uit me headset en kan verder nergens meer op drukken. Iemand die ook dit probleem heeft?
Heb 1 x Gtx 560 Ti Twin Frozr II
Deze wordt op high 84 graden, en alles op low rond de 70 graden. Maar hij crasht ook al bij 69 graden dus denk niet dat het aan de temperatuur ligt.
Heb ook dit nog gevonden, maar lijkt me een beetje weird....
http://www.gamefaqs.com/boards/960869-battlefield-3/60791887
Where ever you go, there you are
Precies, nu genieten van het levenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
en over 5 jaar dood omdat je lever stuk is
Flikker.
There is no real life, there is just AFK.
Goedzo !
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq