Ik lig al de hele avond te knallen met een kameraad van me
i checked my temps, have the latest drivers
Chinmay:
You need to update the video graphic driver.
you:
i have installed the 285.62 driver which was released from yesterday
you:
so i definately have the latest driver
Chinmay:
Please wait.
*wacht al 10 minuten per antwoord van hem*
Hoi.
Ik had er ook 2 besteld en er 1tje gekregen, maar ze hadden 14 dagen de tijd, dus miss. doen ze later nog.Knetic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Ook 3 codes gehad voor de SPECTACT? Ik namelijk maar 1 =_=
CTO van Appeal
Doe je het wel veiligPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:02:
Echt een leuk spel
Ik lig al de hele avond te knallen met een kameraad van me
Verwijderd
2 bij wehkamp besteld 1 gekregen...Knetic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Neemt gewoon een rook pauze. succes met wachten.basdej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:02:
you:
Chinmay:
you:
you:
Chinmay:
Please wait.
Dat is wel de meest gore reactie die ik vanavond heb gehoord...
Verwijderd
je moet er wel op spugen ja, anders schuurt het.Fjerpje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:03:
[...]
Dat is wel de meest gore reactie die ik vanavond heb gehoord..."spuugt"
Chinmay is nu de nieuwste videodriver aan het installeren op zijn eigen computerbasdej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:02:
you:
Chinmay:
you:
you:
Chinmay:
Please wait.
[ Voor 100% gewijzigd door Plankton op 27-10-2011 20:05 ]
Bah MAN! H*M*!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:04:
[...]
je moet er wel op spugen ja, anders schuurt het.
Verwijderd
Niet hier.. ben bang dat niemand 60 euro naar je over gaat maken...hyptonize schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:05:
Dus, waar kan ik mijn bankrekeningnummer invullen voor een vergoeding? 60 euro voor deze crap is not done.
ja idd dat dan weer welKnetic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Of 2142? Ik heb BF3 nog niet eens binnen, maar aan de reacties te zien, is dat niet blijkbaar niet zo ergdjfrankel schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:06:
Iemand zin in een potje BFBC2?
Hoi.
Doe ik noooitt. dus dan blijkt maar hoe erg ik me verveel
Tot zondag?Fantasma schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
Jippie! Heb de game in huis! Nu nog tot zondag wachten eer ik kan spelen!
[ Voor 6% gewijzigd door BeyondThunder op 27-10-2011 20:08 . Reden: niet gelezen ]
fixed.Fantasma schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
Jippie! Heb de game in huis! Nu nog tot volgende week zondag wachten eer ik kan spelen!
hahahahacitruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:03:
Hier een paar filmpjes van tweakers die het wachten niet meer aan kunnen: YouTube: Super Computer Freakouts
citruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:03:
Hier een paar filmpjes van tweakers die het wachten niet meer aan kunnen: YouTube: Super Computer Freakouts
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Je zou zeggen dat de grootste drukte juist achter de rug zou moeten zijn of dat men in de afgelopen dagen erg goed heeft moeten kunnen leren hoe druk het kan worden tijdens activatie en er bijgestuurd kon worden.
EA: "In the meantime, hang tight, we're on it."
Vertaling: het wordt vanzelf rustiger als mensen het voor vandaag opgeven.
*start spel op*
"Het is niet gelukt om het spel te activeren via het origin account"
Maar.. maar... maar... *sad dark emo mood*
*wacht al 1 uur op het activatie scherm om de webpagina te laden*
Ik vind dit toch betreurenswaardig gewoon. Ik zit al weet ik hoelang op het spel te wachten en dan wil hij 2x activeren...
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Inkoppertje..
PV SolarEdge SE5000 - 4.16kWp LG Neon2 Z/W bj 2019 || MT Venus E 5.12 V153 - CT003 V117
Zaterdag m'n moederbord van rma terug halen. en zaterdag voor de rest geen tijd meer
Ik. Heb je Skype of Steam?djfrankel schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:06:
Iemand zin in een potje BFBC2?
Krijg morgen mijn nieuwe GFX kaart pas binnen voor BF3, huidige 9800 GT kan hem niet/nauwelijks aan
There is no real life, there is just AFK.
Dus er zijn toch mensen die kunnen spelen? Denk hierbij aan geen problemen met activatie of Dc's gepaard met Server KicksLatest from Twitter
@battlefield @GT_ZomBoy86 We're glad you're enjoying the game. Thanks!
4 hours ago
citruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
Hier een recente foto van EA's server hok
[afbeelding]
It's all writen in the book of rage
Damn, kostte me echt 8 seconden voordat ik doorhad dat het niet ging om een freakende supercomputer.citruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:03:
You made my day
There is no real life, there is just AFK.
Please wait.
you:
ok (:
you:
...
you:
i am still waiting...
Chinmay:
I am still working on it. Please wait.
you:
oke thanks
[ Voor 5% gewijzigd door basdej op 27-10-2011 20:13 ]
Hoi.
Je hebt zojuist van mijn depressieve mood een happy mood gemaakt ;Pcitruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
[afbeelding]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Wat een sukkels, heeeel veel beta spelers, heeel veeeel reclame, en nu teveel traffic!!!
Laatste keer dat ik pre-order, scheelt veel geld en frustratie.
Chinmay is nu een paar kabeltjes aan het omprikken in het server hokbasdej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:12:
Chinmay:
Please wait.
you:
ok (:
you:
...
you:
i am still waiting...
Chinmay:
I am still working on it. Please wait.
you:
oke thanks
![]()
![]()
die van mij ook... een beetje... lol^jopitan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Je hebt zojuist van mijn depressieve mood een happy mood gemaakt ;P
Als je je dan toch verveelt heb ik hier nog een kattenbak die aan verversing toe is.Skybullet schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:08:
ik heb net zelfs mijn studentenkamer gestofzuigt... als ik dit aan me vriendin vertel valt ze flauw hahaha.
Doe ik noooitt. dus dan blijkt maar hoe erg ik me verveel
Updating..............
zie chatlog.
you:
are you still here?
Nayanjyoti:
yes please allow me some time to resolve the issue
you:
any newws
The chat session has ended. Please contact us again if you need further help
hahahahahahhahahhaa je bent geweldig man hahahahhaacitruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Chinmay is nu een paar kabeltjes aan het omprikken in het server hok
[afbeelding]
Hoi.
Ik vind dat makers of uitgevers echt moeten worden aangepakt voor zulke dingen, technisch gezien hebben ze me nu een spel gegeven dat ik nog niet kan spelen. Gewoon beboeten en er voor zorgen dat spellen gewoon werken wanneer ze dat horen te doen. Black ops was waardeloos bij release, rage was ook niet bepaald goed bij release. Waar zijn de tijden waar het gewoon werkte bij de release?
Ondertussen is het dit geworden:citruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
[afbeelding]

(UTwente server brand)
Als parody op oververhitte BF3 servers
Ze hebben op release dag wel 15 miljoen mensen moeten verwerken om 1 uur....
Volgens Wehkamp/DHL bezorgd, maar blijkbaar niet bij mij... Kut 0900 nummers, Email gestuurt maar adt gaat zeker nog 2 jaar duren voor ik er antwoord op heb, en dan moeten ze nog uitzoeken waar de neuk mn pakketje dan is bezorgd....megadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:56:
wie van jullie heeft bij wehkamp besteld, en heeft het spel nog steeds niet? 0+1=1
sta nog steeds hier: Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd (of die vandaag nog zal komen)
We are all accidents waiting to happen
RA7 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:16:
Echt schandalig van EA en DICE, koop je eerst de DVD, gaat ie 11GB DOWNLOADEN, en NEE niet van de DVD echt DOWNLOADEN.......en dan kan je niet eens activeren..... ONGELOFELOOS.. stelletje hebberige geldwolven....
je moest niet downloaden met een CD, gewoon paar keer origin herstarten ofzo (ergens gelezen)RA7 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:16:
Echt schandalig van EA en DICE, koop je eerst de DVD, gaat ie 11GB DOWNLOADEN, en NEE niet van de DVD echt DOWNLOADEN.......en dan kan je niet eens activeren..... ONGELOFELOOS.. stelletje hebberige geldwolven....
Verwijderd
haha je vroeg erom vind ik .Flghter1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:14:
wat een gore klootzakken bij die chat helpdesk van origin / ea
zie chatlog.
you:
are you still here?
Nayanjyoti:
yes please allow me some time to resolve the issue
you:
any newws
The chat session has ended. Please contact us again if you need further help
lol was met BC2 ook al zoRA7 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:16:
Ergste is nog wel dat je ook niet de SP kan spelen..
[ Voor 21% gewijzigd door harrytasker op 27-10-2011 20:18 ]
Even kijken of ze dit bij DICE ook kunnen waarderen.citruspers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:07:
[afbeelding]
http://twitter.com/#!/TimOerlemans/status/129622588363255810
hoe vroeg ik hierom?
die gast was al zeker 10 minuten bezig met uitzoeken wat er aan de hand is.. volgens mij weet die niet eens van de problemen af.. dan na 10 minuten vragen of die er nog is en dan sessie ended is gewoon fucked up.
Is it a disk version or digital version?
DUHHH k heb hem toch allang geupdate....
Hoi.
M'n wekken staat ook op half 6.
Morgen beter, anders moet ik plannen maken voor het weekend
Kun jij het beter danRA7 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:16:
Beetje rustig aan... ze doen hun best en het komt allemaal wel goed
Ben je ook krantenbezorger?Peter91 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:19:
M'n wekken staat ook op half 6.
Blizzard heeft echter wel van fouten geleerd. Duurt altijd wel wat langer bij nieuwe releases maar het werkt wel. Waarom kan EA het dan niet?Brummetje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Kun jij het beter dan
Beetje rustig aan... ze doen hun best en het komt allemaal wel goedDe servers moeten 10+ miljoen requests afhandelen.... dat gaat bij ieder spel fout... Dit had je van te voren al kunnen weten
En dat is niet te DEBIEL voor woorden?? SCHANDALIG van DICE EN EAFantasma schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
je moest niet downloaden met een CD, gewoon paar keer origin herstarten ofzo (ergens gelezen)
We are all accidents waiting to happen
Verwijderd
Op de battlelog frontpage.
Veelbelovend!
derp,
Dan speel jij een andere WoW dan ik doe denk ik.... Bij expansions en grote update's is het altijd kut en dit is altijd al zo geweest....Gerder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:20:
[...]
Blizzard heeft echter wel van fouten geleerd. Duurt altijd wel wat langer bij nieuwe releases maar het werkt wel. Waarom kan EA het dan niet?
Zucht...
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
hopen dat het ons ook snel luktRuben0s schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:21:
ik heb hem 10 minuten geleden nog geactiveerd.
online mag ook natuurlijk
Zal rond 9 uur terug gaan spelen
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Staat bij battlelog
[ Voor 10% gewijzigd door R0y. op 27-10-2011 20:23 ]
ga nu ff de nurburgring op, en als ik terug ben is ie geactiveerd hoop ik
Alleen jammer dat het activeren natuurlijk niet wil werken..
Heb trouwens gewoon nieuwste versie van Origin gedownload, gestart, toen DVD install gestart.
Ik heb hier een ziggo lijntje liggen van 40Mbit en ik denk niet dat ik dan op een of andere manier met 10MB/sec kan downloaden
Natuurlijk zijn er altijd problemen bij nieuwe releases. Dat zeg ik ook net. Maar dat komt bij WoW voornamelijk omdat alle inactive accounts ineens weer geactiveerd worden waardoor de servers vol raken. Ik heb bij WoW expansions nooit langer dan een uur hoeven wachten.Brummetje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:21:
[...]
Dan speel jij een andere WoW dan ik doe denk ik.... Bij expansions en grote update's is het altijd kut en dit is altijd al zo geweest....
Neemt echter niet weg dat het gewoon slech is. Als je iets met miljoenen in de markt zet en mensen een dikke prijs betalen om iets te gebruiken dan moet je er gewoon voor zorgen dat het naar behoren werkt.
Anders ga je even zeiken over WoW in een BF3 slowchat.Gerder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:24:
[...]
Natuurlijk zijn er altijd problemen bij nieuwe releases. Dat zeg ik ook net. Maar dat komt bij WoW voornamelijk omdat alle inactive accounts ineens weer geactiveerd worden waardoor de servers vol raken. Ik heb bij WoW expansions nooit langer dan een uur hoeven wachten.
Neemt echter niet weg dat het gewoon slech is. Als je iets met miljoenen in de markt zet en mensen een dikke prijs betalen om iets te gebruiken dan moet je er gewoon voor zorgen dat het naar behoren werkt.
Dit topic is gesloten.
![]()