komt er ook een achterspelbreker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:29:
nu helaas is er een activatie probleem bij EA. volgens mij kan niemand in Europa inloggen op de battlefield 3 servers
In plaats van dat EA een paar extraactivatieservers op Amazon's cloud host ofzo....
Sterkte.
Verwijderd
hopelijk zit die van mij er niet bij!!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:30:
hier in de postkamer liggen 8 exemplaren.. Wsk voor collegae die ofwel niet wisten dat ze nachtdienst hebben... helemaal zuur!

Onnodige meldingen over key opnieuw invoeren terwijl key gewoon op de pc staat.
Flauw stukje programma.
Ik heb hem toch vandaag ontvangen van hun.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
eth, The world's computer
me toooooooJoopieboy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
Hehe, dat soort humor mag ik wel op zo'n dagMrDummy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:31:
[afbeelding]
Onnodige meldingen over key opnieuw invoeren terwijl key gewoon op de pc staat.
Flauw stukje programma.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
ik ook om 19:00 -_- beetje jammer aangezien ik er nu niks aan heb omdat de auth servers eruit liggen xDJoopieboy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
Verwijderd
oh oke.. dat is vervelend zeg!MrRobers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:32:
Zo na een lange werkdag eindelijk thuis en bf3 geinstalleerd, ligt de activatie server er uit
nee echt?MrRobers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:32:
Zo na een lange werkdag eindelijk thuis en bf3 geinstalleerd, ligt de activatie server er uit
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Actually we experience some problems with Origins Battlefield 3 activation process.
We investigate the situation and work on a solution.
As soon as we have new informations, we will inform you.
bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654489421525574/
Haha jij ook al.Nailgun schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Ik zie intussen scheel van die draaiende activatiecircel...
Ik heb de laatste versie erop staan maar het lukt niet echt hoor.iLikeNoobies schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Iemand al succes met de "nieuwe" versie van Origen?
Verwijderd
Dat meen je niet! Dat EA niet even een paar servers extra host op een andere cloud. Van amazon ofzo, ik noem maar wat.MrRobers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:32:
ik hier ook al niet.ZpAz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Hmm.. kan niet meer online spelen @ Xbox?
lijken in de server brouwser ook maar 6 servers te zijn
trollFjerpje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Mensen JE KAN WEER ACTIVEREN!!!
handig dat ze het op battlelog zetten, zonder bf3 kan je dat toch ook niet lezen?spelbreker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
laaste bericht van EA op het activatie probleem:
Actually we experience some problems with Origins Battlefield 3 activation process.
bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654489421525574/
Oh?... Says who?Fjerpje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Mensen JE KAN WEER ACTIVEREN!!!
Geen verandering hier...
Met de nadruk op "even" ?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:34:
[...]
Dat meen je niet! Dat EA niet even een paar servers extra host op een andere cloud. Van amazon ofzo, ik noem maar wat.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Hey, verzin je eigen commentsVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:34:
[...]
Dat meen je niet! Dat EA niet even een paar servers extra host op een andere cloud. Van amazon ofzo, ik noem maar wat.
Haha, dat is idd ziekelijk... Ik kan niet activeren ben er zo ontzettend flauw van...
Zit er weer in.sk1nny666 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:34:
[...]
ik hier ook al niet.
lijken in de server brouwser ook maar 6 servers te zijn
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ik bouw rare dingen.
Ik zou hem als ik jouw was even aanzetten en dan pas gaan koken.StackMySwitchUp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Mevrouw wehkamp derp is net langsgeweest.. maar nu moet ik nog kokenFFFFFFF
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Heb alleen nog geen zin gehad om te spelen. Misschien volgende week ergens
maak er maar een 10 gangen diner van want je kan toch niet activerenStackMySwitchUp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Mevrouw wehkamp derp is net langsgeweest.. maar nu moet ik nog kokenFFFFFFF
Hoi.
Serieus, kap nou esPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Ik heb de game gisteren al geactiveerd.
Beste Troll van de dagPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
It's all writen in the book of rage
Hou je mond... Dat is het meest slechte wat je hier op dit moment kan vertellen...Plankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Verwijderd
FixedPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Ik heb de dame gisteren al geactiveerd.
Je kunt beter ook een dagje wachtenPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
wauw hahahahahah epic trollPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Hoi.
Dit is ergens toch wel grappigPlankton schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Rechtsklikken -> verwijderenBor de Wollef schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:38:
Hoe krijg je die beta eigenlijk uit Origin? Die je op de vorige screenshot ziet?
Ja net gedaan, maar hij zit nu wel lekker 11GB opnieuw te downloaden...timberman18 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Hier het zelfde, maat van me heeft het al gefixed.. De-install origin, download de nieuwste versie op: http://store.origin.com/s...hemeID.850300/ccRef.en_US
Vervolgens zal hij BF3 reinstallen oid, Update downloaden staat erbij.
Hierna kun je zorgeloos gamen.. Als het goed is.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
had je moeten activeren... is allang gesloten...Bor de Wollef schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:38:
Hoe krijg je die beta eigenlijk uit Origin? Die je op de vorige screenshot ziet?
Same prob hereNailgun schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:33:
Ik zie intussen scheel van die draaiende activatiecircel...
Plaatje bij MRDummy is precies wat er bij mij ook aan de hand is.
Is allang aangemeld bij Origin maar kan de game gewoon niet spelen
@sajuk, Bij Wehkamp ook maar 1 code ontvangen terwijl ik 2 games gekocht heb
Hoi.
Ja die heb ik ook al geprobeert weg te krijgen maar lukt me nietBor de Wollef schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:38:
en anders via een xml file te hide op 1 zetten weet niet precies hoe
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
2e keer is ook geen succes, volgende poging en anders slinger ik Minecraft wel weer aan
precies hetzelfde, heb der mail uitgedaan maar geen antwoordshaiwa887 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:39:
[...]
Same prob here
Plaatje bij MRDummy is precies wat er bij mij ook aan de hand is.
Is allang aangemeld bij Origin maar kan de game gewoon niet spelen![]()
@sajuk, Bij Wehkamp ook maar 1 code ontvangen terwijl ik 2 games gekocht heb
Ga naar : "C:\ProgramData\Origin\InstalledGames.xml"Bor de Wollef schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:38:
Zoek naar GameID="71171" en verander "hidden="0"" to "hidden="1""
geen beta.
[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 27-10-2011 19:41 ]
Nu valt de halve community over z'n smilie
https://twitter.com/#!/zh...129603242320605184@zh1nt0
Die was geactiveerd maar die krijg je niet zo maar weg blijkt. Nu de beta is afgelopen al helemaal niet meer en opnieuw installeren lukt (natuurlijk) ook niet. Volgens mij kan alleen EA het weghalen.Thunderfoot schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:39:
[...]
had je moeten activeren... is allang gesloten...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
't Schijnt dat ze op de hoogte zijn van de activatieproblemen, alleen hoe kan ik op Battlelog kijken als ik niet eens kan activeren laat staan installeren.
Heb de klantenservice van bol gesproken en zeggen dat het een op=op actie was en dat de codes nu op zijn.....
Dat heb ik dus ookGerder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:41:
Dat het niet werkt is 1 ding. Maar om dan vervolgens elke keer te melden dat mijn internet eruit ligt en daarmee dus direct mij de schuld geven van het probleem is me net iets teveel
"C:\ProgramData\Origin\InstalledGames.xml"H3llSiNG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:39:
Niet, alleen de EA Support kan hem weg halen.
Zoek naar GameID="71171" en verander "hidden="0"" naar "hidden="1""
Origin restarten en klaar is kees.
Nu nog willen activeren...
En terecht, tis nou niet echt een actie om lollig over te doenZephyer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:41:
Iemand van EA die het e.e.a. op Twitter post...
Nu valt de halve community over z'n smilie
https://twitter.com/#!/zh...129603242320605184@zh1nt0
2011-10-27 19:27roymeems schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:41:
Zou iemand even het 'Officiele bericht' van origin op Battlelog even willen plaatsen?
't Schijnt dat ze op de hoogte zijn van de activatieproblemen, alleen hoe kan ik op Battlelog kijken als ik niet eens kan activeren laat staan installeren.
Gewoon naar http://http://battlelog.battlefield.com gaan en inloggen en je zit op BattleLog hoor, alleen je kan verder niets
Verwijderd
Je kan wel op battlelog inloggen via battlelog.battlefield.comroymeems schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:41:
Zou iemand even het 'Officiele bericht' van origin op Battlelog even willen plaatsen?
Daarom noemen de engelsen het ook 'flashed'.Fjerpje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:42:
[afbeelding]
Dit beeld blijft me leven lang bij...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Houd je hoofd koel. Sloop je computer niet.
Het gaat allemaal goed komen. Geduld is een schone zaak. Ruim op het gemakje je kamer op en kijk af en toe naar je computer/laptop of het al werkt. Al met al. Maak je niet zo druk. Alles komt goed!
Meer reviews lezen? Ga naar Dutchiee.tv
dt_Gamm4roymeems schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:41:
I browse with Vivaldi
Verwijderd
|2600k|Asus 290|
kan het dan nooit eens goed werken
aargh!
Morgenvroeg om 9:30 ben ik weer op mijn werk, dan zal ik jullie helpen.
Bel ik op, zeggen ze ja die limited edition hebben we een ernstig tekort aan. We kunnen die niet aan je leveren maar je krijgt wel korting op de normale editie.
Heb ik vriendelijk voor bedankt aangezien dat natuurlijk weer een week duurt, en heb ik ze het bedrag laten terugboeken.
Kom ik vanavond thuis en ligt er een pakketje met de limited edition alsnog op de deurmat
Veel beloven weinig geven noemen ze zo iets ....
Crisis... wat ben jij geruststellend zeg! bah...Dutchiee.tv schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:43:
Mede Tweakers.
Houd je hoofd koel. Sloop je computer niet.
Het gaat allemaal goed komen. Geduld is een schone zaak. Ruim op het gemakje je kamer op en kijk af en toe naar je computer/laptop of het al werkt. Al met al. Maak je niet zo druk. Alles komt goed!
Ik vindRagingRaven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
En terecht, tis nou niet echt een actie om lollig over te doen
Heb ik ook, ELKE fucking keer. Na 10 seconden. SP opstarten en daar PB aanzetten zou helpen, maar die optie stond al aan bij mij... Dan maar non-pb servers vindenArsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:43:
Hm ik word wel vaak gekicked by admin.. Irritant. Oh well at least I can play.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ja, want je hebt het al zo zwaar. Doe eens rustig joh.Fjerpje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:44:
[...]
Crisis... wat ben jij geruststellend zeg! bah...
Meer reviews lezen? Ga naar Dutchiee.tv
Dit topic is gesloten.
![]()