Net te horen gekregen dat ie is verzonden dus zal morgen wel binnenkomen. Kunnen ze in de tussentijd dat gekloot met Origin-activaties fixen.
ik was zo trots dat ik met 14MB/s dat spel binne hengelde. maar nu ben ik al minstens 20min aan het activeren
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Waar slaat dit op!?Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:
ik was zo trots dat ik met 14MB/s dat spel binne hengelde. maar nu ben ik al minstens 20min aan het activeren
Ik krijg ook de activatie melden, klik ik op enter key code (ofzo), blijft ie maar hangen op activation
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
dat ze wel 11gb in 11mins op je pc weten te pompen maar activeren een probleem lijkt.
Op het EA forum word vermeld dat mensen met dit probleem waarschijnlijk pas later kunnen spelen vanwege de datum activatie (deze is kennelijk over de rooie of iets dergelijks en zit er flink naast).Breaker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:
[...]
Hier hetzelfde, gisteren alles geprepareerd (installeren, key invoeren e.d.). Nu wil ik BF3 starten, krijg ik ook deze melding... gevalletje overbelasting bij EA gok ik...
Das dus fijn, kunnen we wachten of met EA contact opnemen.
It ain't broken till the fat lady sits on it.
Das dan mooi fuk, ik ben nu aan installen. Linkje EA forum?
Ik heb hetzelfde probleem....blijft hangen op activatie
Krijg je er van als je hem niet pre ordert via orginJordy van e schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:03:
Ik heb hetzelfde probleem....blijft hangen op activatie
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
ik heb gewoon ge pre-orderd hoor
BS, heb hem ook ge-preorded maar de activatie loopt niet door.Rekenblok schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:04:
[...]
Krijg je er van als je hem niet pre ordert
En ik heb hem gepre-orderd; halfjaar geleden...Rekenblok schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:04:
[...]
Krijg je er van als je hem niet pre ordert
ik heb ook een pre order gedaan hoor, maar dan van de DVD versie...(was voor €40 best een koopje)
Pre-order of niet; maakt geen zak uit want niemand kan dus blijkbaar het spel activeren op de dag van release. Redelijke faal van Origin dus.
ik krijg het spel nog niet eens op de dag van release dat faalt nog meerHidde schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:06:
Pre-order of niet; maakt geen zak uit want niemand kan dus blijkbaar het spel activeren op de dag van release. Redelijke faal van Origin dus.
blijven proberenGlandur schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:01:
Ik krijg ook de activatie melden, klik ik op enter key code (ofzo), blijft ie maar hangen op activation![]()
Iemand een oplossing?
Ik zit met het probleem dat ik constant DC's krijg of gekicked word. Handmatig updaten van Punkbuster werkt niet. Repair installatie ging helemaal mis dus ben hem nu maar eens opnieuw aan het installeren.
Firewall heb ik uitgeschakeld ligt het ook niet aan, en voor de rest kom ik ook nog niet echt verder.
Andere mensen met het zelfde probleem?
Heb het even gekopieerd uit het BF3 problemen topic. Mischien dat er hier mensen ook last van hebben.
Firewall heb ik uitgeschakeld ligt het ook niet aan, en voor de rest kom ik ook nog niet echt verder.
Heb het even gekopieerd uit het BF3 problemen topic. Mischien dat er hier mensen ook last van hebben.
Stopte je gewoon elke keer na een minuut? Wat deed je precies?JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:07:
[...]
blijven proberenbij mij werkte die ook niet de eerste x pas na de 3rde poging !
Sjonge jonge... Activation servers zijn gewoon zo ontzettend traag door al het verkeer... 't Is toch logisch dat iedereen op de dag van release activeert? Ik snap niet dat die gasten daar de capaciteit niet voor in huis hebben of op z'n minst voorzien hebben...
Verwijderd
Ja dit dus .pmegadoom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:07:
[...]
ik krijg het spel nog niet eens op de dag van release dat faalt nog meer
Ik liep net even een winkel in maar daar lag de standaard voor €40,- Ga geen €40 betalen voor een mindere versie terwijl ik nu voor €34,- ltd heb.
Maar ja dan mogen ze wel even opschieten met bezorgen.
Hier 0 problemen met de installatie (pre-order, L.E., dvd versie).
Paar potjes gespeeld, heel af en toe wat lag of een dc. Maar verder nog geen grote bugs gezien.
Paar potjes gespeeld, heel af en toe wat lag of een dc. Maar verder nog geen grote bugs gezien.
gewoon klikken toen zij die eerst dat de release datum 27ste was en toen nog een x en nog een x en toen deed ie het wel was wel om 01:00 vannacht. misschien ff pc restarten ?
Ik moest net mijn game even opnieuw activeren (gister ook al gedaan, maar nu weer) en ik had totaal geen problemen?Hidde schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:06:
[ Voor 36% gewijzigd door ProfoundValue op 27-10-2011 18:12 ]
Heel origin werkt niet meer hier. Word gewoon naar Offline mode geschopt zodra ik Origin start, met de melding "Our authentication servers are currently down".
Tja, blijft EA.
Tja, blijft EA.
Pentaxiaan
Hoe snel moet die activation ongeveer gaan?ProfoundValue schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Ik moest net mijn game even opnieuw activeren (gister ook al gedaan, maar nu weer) en ik had totaal geen problemen?
ik heb snel bf3 nodig ;P. mn kamer word een beetje koud. (cpu word 80 en 2 gpus worden 70
)
Wehkamp order is binnen!!!! Installeren is op 24% dus vanavond gaan we knallen!!!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Het is al avond 18:12iLikeNoobies schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:11:
Wehkamp order is binnen!!!! Installeren is op 24% dus vanavond gaan we knallen!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!, maar je kan nog niet inloggen omdat die servers down zijniLikeNoobies schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:11:
Yep, daarin stond het duidelijk aangegeven: B2K + Physical Warfare Pack. Verder exclusief.agoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:05:
[...]
Kan het ff niet vinden, maar ik las er iets over op de bf3 blog over de preorder bonussen.
Jeej, activation ding blijft oneindig ronddraaien?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
ik heb me PWP code nog niet gehad volgens support krijg ik die mail nog ...
3-4 seconden ongeveer.Hidde schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Hoe snel moet die activation ongeveer gaan?
een 18 minuten lang durende video met Jet gameplay van de Singleplayer is onderweg.
Tijd nodig voor het renderen van deze full HD video: 5 uur en 15 seconden.
Ik werd net toch anders de hele map over gelanceerd door een enemy tank zonder dood te gaan.PascalvE schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:09:
Maar verder nog geen grote bugs gezien.
ok, toegegeven dat ik bovenop de nmy tank stond toen die vuurde
KPN - Vodafone Ziggo Partner
ook niet bij mij...BigF25 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:13:
SP gaat toch wel?
Verwijderd
Maar als jij gameplay record waarom render je 't dan 5 uur lang en convert je 't niet gewoon naar Youtube kwaliteit?ProfoundValue schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:13:
[...]
3-4 seconden ongeveer.
een 18 minuten lang durende video met Jet gameplay van de Singleplayer is onderweg.
Tijd nodig voor het renderen van deze full HD video: 5 uur en 15 seconden.
Wehkamp: uw pakketje is bezorgd.
ik: Waar dan?!
Go DHL: wel bezorgd maar niet bij mij....
ik: Waar dan?!
Go DHL: wel bezorgd maar niet bij mij....
woot gaat lekker lol bij de buren ?
[ Voor 27% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 18:18 ]
Er zijn dingen gemonteerd, convert naar YouTube kwaliteit zou precies dezelfde procedure zijn en ook lang durenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:15:
[...]
Maar als jij gameplay record waarom render je 't dan 5 uur lang en convert je 't niet gewoon naar Youtube kwaliteit?
Heb ik ook heel vaak, of een DC, of gekicked.HardCoreGamer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:19:
Waarom word ik telkens gekicked door een f*cking Admin?
Edit: en nu ook 2x achter elkaar dat 'battlefield reageert niet meer'.
[ Voor 14% gewijzigd door PascalvE op 27-10-2011 18:21 ]
lekkere launch weer. kunnen zeker de activatie niet aan. ik kom niet voorbij activeren net zoals velen. iemand al een bypass?
OMG, dude lees hier boven eensHardCoreGamer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:19:
Waarom word ik telkens gekicked door een f*cking Admin?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ja ik werd ook ge DC maak ik net mooie actie 2 knife kills achter elkaar en derde man wou ik ook kniven bam DC ... Maargoed wel geregistreerd door battlelog dus dat vond ik wel mooi !
[ Voor 23% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 18:22 ]
Wat doe je dan, enter product key of sign in as different user?
Als ik "enter product key" doe dan gebeurt er ook niets. Maar er staat ook "you are signed in as:" en dan niets. Als ik "Sign as different user" doe lukt het wel, gaat het scherm weg, maar vervolgens gebeurt er niets.
Maar goed, ik zit nu ook via VNC met mijn PC verbonden thuis, dus wellicht wil ie wel iets doen maar kan ie het niet (een fullscreen 3D window maken bijvoorbeeld)
[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 27-10-2011 18:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gvd ik kan ook niet activeren. Leuk .. dat wordt dus niet spelen op de release dag. Ik had al zo'n voorgevoel.
Lekker, van die admins die je binnen een minuut kicken zonder reden.
Ik wacht nog steeds heerlijk ongeduldig af...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
voor de mensen hierboven, zoals ik al bovenaan had geplaats. DIt is een probleem, er word niet gekicked. Dit is een fout aan de server kant (gok ik)
Ik zit met het probleem dat ik constant DC's krijg of gekicked word. Handmatig updaten van Punkbuster werkt niet. Repair installatie ging helemaal mis dus ben hem nu maar eens opnieuw aan het installeren.
[ Voor 61% gewijzigd door R0y. op 27-10-2011 18:27 ]
Dat heb ik ook echt raarWolfos schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:23:
Yes!! Valt zojuist (1 min terug) bij mij op de mat!!!
Dank u Wehkamp.. Precies zoals het moet!
PV SolarEdge SE5000 - 4.16kWp LG Neon2 Z/W bj 2019 || MT Venus E 5.12 V153 - CT003 V117
Ik heb vaak dat het spel minimaliseert... dan kom ik er niet meer in. Als ik in task manager kijk is hij gewoon active en niet 'not responding'. Iemand hier ook last van?
Dat zijn geen admins.Wolfos schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:23:
50% van de tweakers heeft een Wehkamp preorder geloof ik lol
Veel plezier het is een geweldig spel !!ItaloMike schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:26:
Yes!! Valt zojuist (1 min terug) bij mij op de mat!!!
Verwijderd
Ik doe; enter product key.oisyn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:22:
[...]
Wat doe je dan, enter product key of sign in as different user?
Als ik "enter product key" doe dan gebeurt er ook niets. Maar er staat ook "you are signed in as:" en dan niets. Als ik "Sign as different user" doe lukt het wel, gaat het scherm weg, maar vervolgens gebeurt er niets.
Maar goed, ik zit nu ook via VNC met mijn PC verbonden thuis, dus wellicht wil ie wel iets doen maar kan ie het niet (een fullscreen 3D window maken bijvoorbeeld)
gewoon naar die chat en klagen. Heb nu 4 games erbij Fifa 12 goeie game, crysis 2 brakke game maar boeie en dead space 2 Need for speed Hot nog wat xDFlghter1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:20:
lekkere launch weer. kunnen zeker de activatie niet aan. ik kom niet voorbij activeren net zoals velen. iemand al een bypass?
en 90% daarvan heeft m alJT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:27:
50% van de tweakers heeft een Wehkamp preorder geloof ik lol
Die chat bestaat niet meer of wel? Ik kan hem nergens vinden.goosche schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
gewoon naar die chat en klagen. Heb nu 4 games erbij Fifa 12 goeie game, crysis 2 brakke game maar boeie en dead space 2 Need for speed Hot nog wat xD
kan je de link geven van die klaag chatgoosche schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
gewoon naar die chat en klagen. Heb nu 4 games erbij Fifa 12 goeie game, crysis 2 brakke game maar boeie en dead space 2 Need for speed Hot nog wat xD
Jij nog niet dus
Ik had PC versie en PS3 versie maar de pc versie had ik gecanceld maar ze hebben die nu ook meegestuurd de stakkers ...
Terwijl ik al de Origin versie heb geinstalled
Dus de pc versie met doosje moet terug naar wehkamp (heb wel een key gehad voor de specact in de mail
[ Voor 53% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 18:31 ]
Heb een deja vu moment.
[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 27-10-2011 18:29 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
het speelt egt zwaar kut me pc gaat zowat over zijn nek en dat terwijl ik een sixcore heb bf3 dikke flop
sixcore amd zeker hahahaha en het is ea support chat
[ Voor 32% gewijzigd door goosche op 27-10-2011 18:32 ]
uhh wat voor gpu heb je dan >?SiLVaH schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:31:
het speelt egt zwaar kut me pc gaat zowat over zijn nek en dat terwijl ik een sixcore heb bf3 dikke flop
blijft hier op activation hangen.
Zal wel druk zijn denk ik.
Meer mensen die dit hebben?
Edit ja dus.
Gewoon geduldig zijn.
Edit ja dus.
Gewoon geduldig zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door madmaus op 27-10-2011 18:32 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Klinkt logisch! Troep die sixcores!SiLVaH schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:31:
Ik krijg het ook niet voor elkaar om te activeren. Ach, hoort erbij.
Verwijderd
Wat een fantastische conclusie trek je hierSiLVaH schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:31:
Kijk eens boven jemadmaus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:32:
geen sixcore een hexacoregoosche schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:31:
sixcore amd zeker hahahaha en het is ea support chat
te lui om te leze zeker?madmaus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:32:
Verwijderd
Hahahaha, de gemoedsrust gaat weer flink naar beneden nu. Let the sh!t hit the fan.............
Sorry mensen maar hier word je toch helemaal leip van! Ik koop niet zo heel vaak games, alleen diegene waar van ik weet dat ik ze ga uitspelen en de MP belangrijk vind! Dan ren je uit je werk naar winkel om DE GAME te kopen van het jaar...
Je propt het dvdtje in je pc.. moet vervolgens via een grafpakket genaamd Origin het hele spel alsnog downloaden.. en kan vervolgens niet activeren...
Ik weet niet wat EA heeft gedacht maar die hele Origin werkt zo traag als dikke stront door een trechter.. er staat zelfs in de programma balk "Origin-BETA"..
Ik snap niet hoe dit soort dingen kunnen gebeuren.. Zelf zit ik in de IT en als wij een uitrol doen van nieuwe software dan zorgen dat dit getest is. Dit zijn zulke grote fouten, ik snap niet dat er bedrijven zijn dit dit zich kunnen permiteren!
Je propt het dvdtje in je pc.. moet vervolgens via een grafpakket genaamd Origin het hele spel alsnog downloaden.. en kan vervolgens niet activeren...
Ik weet niet wat EA heeft gedacht maar die hele Origin werkt zo traag als dikke stront door een trechter.. er staat zelfs in de programma balk "Origin-BETA"..
Ik snap niet hoe dit soort dingen kunnen gebeuren.. Zelf zit ik in de IT en als wij een uitrol doen van nieuwe software dan zorgen dat dit getest is. Dit zijn zulke grote fouten, ik snap niet dat er bedrijven zijn dit dit zich kunnen permiteren!
De game is wel heel erg vet hoor heb alleen geen tijd nu ben op de zaak ... morgen lekker vrij GAMEN niks anders !!
Er wordt niets gedownload. Ja, van je DVD schijfje ja.flowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:33:
moet vervolgens via een grafpakket genaamd origin het hele spel alsnog downloaden..
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik krijg de hele tijd een error van origin dat ik battlefield opnieuw moet installeren.
Lijkt me toch probleem van servers die de hoeveelheid niet aankunnen? Zit niet in de IT, dus er niet zoveel over te zeggen.flowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:33:
Sorry mensen maar hier word je toch helemaal leip van! Ik koop niet zo heel vaak games, alleen diegene waar van ik weet dat ik ze ga uitspelen en de MP belangrijk vind! Dan ren je uit je werk naar winkel om DE GAME te kopen van het jaar...
Je propt het dvdtje in je pc.. moet vervolgens via een grafpakket genaamd origin het hele spel alsnog downloaden.. en kan vervolgens niet activeren...
Ik snap niet hoe dit soort dingen kunnen gebeuren.. Zelf zit ik in de IT en als wij een uitrol doen van nieuwe software dan zorgen dat dit getest is. Dit zijn zulke grootte fouten, ik snap niet dat er bedrijven zijn dit dit zich kunnen permiteren!
Hij download niks, hij "download" van je dvd.flowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:33:
Je propt het dvdtje in je pc.. moet vervolgens via een grafpakket genaamd origin het hele spel alsnog downloaden.. en kan vervolgens niet activeren...
Ik snap niet hoe dit soort dingen kunnen gebeuren.. Zelf zit ik in de IT en als wij een uitrol doen van nieuwe software dan zorgen dat dit getest is. Dit zijn zulke grootte fouten, ik snap niet dat er bedrijven zijn dit dit zich kunnen permiteren!
Verwijderd
Lees ff de afgelopen 2 pagina'sRuben0s schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:34:
Ik krijg de hele tijd een error van origin dat ik battlefield opnieuw moet installeren.
Bij mij downloade hij hem toch echt! 14.2 mb/s 15min wachttijd!.oisyn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Er wordt niets gedownload. Ja, van je DVD schijfje ja.
tot straks als je dezelfde problemen als ons krijgtVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:35:
jaja paketje is binnen, daar gaat ie dannnnnnnn
hoor je laterz!!
Jammer dat origin niet slim kan zijn en denkt "He hij heeft een 120Mbit verbinding.. laat ik de DVD en de internetverbinding nu eens combineren zodat ik met 23MB/s kan installeren in plaats van met maar 8MB/s van alleen de dvd"
Met 14.2 mb/s regelrecht van je DVD schijfje. Lees de fucking topicflowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:35:
[...]
Bij mij downloade hij hem toch echt! 14.2 mb/s 15min wachttijd!
Van je DVD schijf af jaflowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:35:
[...]
Jezus 5 min spelen wordt je er spontaan uitgeknikkerd
Dat zei hij bij mij ook, totdat hij om dvd 2 vroeg. Hij doet het gewoon vanaf de dvd.flowiej schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:35:
[...]
Vanmiddag heel even coop kunnen spelen, toen was het eten klaar en.... nu doet ie het niet meer..
Had nooit moeten gaan eten
Had nooit moeten gaan eten
Dit topic is gesloten.
![]()