Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
fixed..megadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:46:
foto doet t niet ^ (copy paste url zzzz)
Bol heeft een speciale deal met TNT. Als het goed is komt BF3 alsnog morgen bij jouw thuis. Het zal wel in de late namiddag worden dan.Licko schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:17:
mail van Bol.com
Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 oktober 2011.
Het door u op 17 oktober bestelde artikel is nog niet uitgekomen. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling op 27 oktober voor 5 uur te te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Good4UVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
De beta was anders heel goed speelbaar.. zag er ook heel mooi uit.. Ik snap het ook niet hoor, als ik eerlijk ben:P
Ah, geen probleem. Toch werken tot 6 en gelukkig kan ie door de brievenbus ;bDanielWW2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:50:
[...]
Bol heeft een speciale deal met TNT. Als het goed is komt BF3 alsnog morgen bij jouw thuis. Het zal wel in de late namiddag worden dan.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Be sure to ruin every building.Safaci schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:59:
Met een Tank door Parijs. Nu weet ik hoe dat voelt! Whaha..
Viva la France.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk aaneens aan Allo Allo en Lt GruberDanielWW2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:02:
[...]
Be sure to ruin every building.
Viva la France.
[ Voor 5% gewijzigd door Jack Flushell op 26-10-2011 21:04 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
01.00 kan het pas...toch?RobinNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:05:
Voor de mensen die nu kunnen spelen: Weten jullie of / Hebben jullie gezien dat de toren in Caspian Border horizontaal kan?
Het is wel eens in een tweet van een van de developers bevestigd, maar heb het zelf nog nooit gezien.RobinNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:05:
Voor de mensen die nu kunnen spelen: Weten jullie of / Hebben jullie gezien dat de toren in Caspian Border horizontaal kan?
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
[ Voor 6% gewijzigd door megadoom op 26-10-2011 21:08 ]
Oeh nice, die laat ik even open staanmegadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:07:
voor de mensen die van colplay houden, en wachten tot 1 uur: YouTube: Kanaal van ColdplayVEVO live optreden
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Zien hier
YouTube: Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay Trailer
Woow wat een fail... verkeerd filmpje sorry
YouTube: Battlefield 3 - Destruction Gameplay
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:14 ]
Die kende we al. Maar in de beta kon hij niet plat, hoe is dat nu? Lijkt me niet dat hij nu wel plat kan..Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:10:
De Caspian Border tower plat? Ja dat kan...
Zien hier
YouTube: Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay Trailer
Kijk eens bij YOUR ACCOUNT -> History and details of my orders - > en dan rechts op details klikken. zie je je serial dan?reemprive schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:35:
Mijn broertje heeft een uur geleden een key besteld bij cdkeysdiscount.com, hij heeft niks ontvangen. Mensen die dit herkennen? Ik las hier wel goede ervaringen dus ik raadde het hem aan
Beta was dan ook weer oude gedoe en dingen waren niet hoe alles was of moest werkenRemzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:14:
[...]
Die kende we al. Maar in de beta kon hij niet plat, hoe is dat nu? Lijkt me niet dat hij nu wel plat kan..
Verwijderd
In de Beta hebben ze het grote deel van de destructieve objecten verwijdert of niet toegewezenRemzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:14:
[...]
Die kende we al. Maar in de beta kon hij niet plat, hoe is dat nu? Lijkt me niet dat hij nu wel plat kan..
High and Ultra settings waren ook niet aanwezig
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:16 ]
kan pas als je de kabel stripper unlocked hebtRobinNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:05:
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
[ Voor 12% gewijzigd door iLikeNoobies op 26-10-2011 21:20 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
ik gewoon een beetje alles doen =]Bron schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:20:
Nog steeds niet zeker welke class ik eerst ver mee wil komen qua unlocks.
wat had je dan verwacht?Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:25:
Ik vind het spel nogal tegen vallen. Had iets totaal anders verwacht.
Ik geloof dat ik nog niet eens alles van BF2 heb unlocked..FrankoNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:21:
Volgens de review op de frontpage gaat het levelen erg langzaam.
iedereen is alvast slapen en hebben de wekker gezet om 1 uur om een nacht door te kunnen gaan
Formerly known as Ragdoll
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
2 Medic/Assault : M416? vind ik een heerlijk wapen en kan ik goed mee overweg en + de class zelf , zullen daarom zal en sniper en medic mijn 2 meest gespeelde classes worden denk ik.
3 Engineer : Zal ik gebruiken als mijn squad/team er 1 nodig heeft / tekort komt.
4 Support : Deze class trekt me totaal niet maar ook die zal ik gebruiken als mijn team/squad er een nodig heeft
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Engineer FTW die G36C is MACHINEgeweerSpekker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:28:
1 Sniper : Ik vind het heerlijk om mensen backup te geven vanaf het achterveld
2 Medic/Assault : M416? vind ik een heerlijk wapen en kan ik goed mee overweg en + de class zelf , zullen daarom zal en sniper en medic mijn 2 meest gespeelde classes worden denk ik.
3 Engineer : Zal ik gebruiken als mijn squad/team er 1 nodig heeft / tekort komt.
4 Support : Deze class trekt me totaal niet maar ook die zal ik gebruiken als mijn team/squad er een nodig heeft
ik ga op PC voor Sniper/Engineer combo

De G36C is een Compact Carbine, de MG36 is een Machine Gun.
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:49 . Reden: het is morgen.. lol ]
Verwijderd
Nee, want net stelde iemand ook voor om coldplay te kijken/luisteren.. (wat ook errug leuk is hoor!:))Proxx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:40:
moet jij niet in het theme hospital topic zitten ?
Heb vandaag hard moeten rennen om mijn BF3 optehalen bij MyCom, mocht als laatste afrekenen, happy me.
Nu druk aan het leren voor mijn tentamens, morgen vrij, dus ik ga vanavond heerlijk de SP spelen.
Gegroet!

Dat was ik lol begint over 15 minutenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:41:
[...]
Nee, want net stelde iemand ook voor om coldplay te kijken/luisteren.. (wat ook errug leuk is hoor!:))
Dit topic gaat echt nergens meer over maar goed, ik heb hier goede ervaringen mee na betaling had ik meteen de code binnenDecennia schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:42:
Zijn er nog goede sites waar je, goedkoop, 1 maand LIVE (of meer ofcourse) voor een goedkope prijs kan kopen en waar je de code meteen krijgt ?
Heb vandaag hard moeten rennen om mijn BF3 optehalen bij MyCom, mocht als laatste afrekenen, happy me.
Nu druk aan het leren voor mijn tentamens, morgen vrij, dus ik ga vanavond heerlijk de SP spelen.
http://xbox360livekaarten.nl/xbox
Lol, ik heb net m'n pre-order geplaatst bij Amazon UK.Unomomentodado schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:43:
Heb mijn order bij Amazon maar geannuleerd nadat ik zag dat de verwachte levertijd na het weekend ligt (PS3 versie).Morgen maar eens op pad voor de limited edition als die nog te krijgen is.
Die paar dagjes extra wachten vind ik niet zo erg...
[ Voor 59% gewijzigd door Alquan op 26-10-2011 21:45 ]
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
South park en Gianni Loco ftwmegadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:44:
[...]
Dat was ik lol begint over 15 minuten. Srry for offtopic
of zal ik hem gewoon verkopen?
[ Voor 36% gewijzigd door goosche op 26-10-2011 21:45 ]
Verwijderd
dit misschien iets? Dan sowieso overmorgen in huis..Unomomentodado schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:43:
Heb mijn order bij Amazon maar geannuleerd nadat ik zag dat de verwachte levertijd na het weekend ligt (PS3 versie).Morgen maar eens op pad voor de limited edition als die nog te krijgen is.
http://www.wehkamp.nl/gam...702512/?cm_cidp=WEHZOEPZR
of dit:
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/battlefield-3
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 21:47 ]
aan mij geven natuurlijkgoosche schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:44:
spelletje spelen? heb nog key
of zal ik hem gewoon verkopen?
Hoezo kun jij al spelen dan?Jochem Boom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:33:
Ik kan spelenEerste impressie van de Singleplayer. Ja, een beetje een CoD ripoff en quicktime events, maar desondanks meeslepend.
Mag niet hier besproken worden, ga naar de TS
Tech Support van wat?Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:58:
[...]
Mag niet hier besproken worden, ga naar de TS

fixxedMortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:58:
[...]
Mag niet hier besproken worden, ga naar de TS indien u langs start komt ontvangt u geen 40.000
Verwijderd
Ik zal je even helpen want anders kom je nergens
Dat kan dus met die poep die in de Topic Waarschuwing staat ( onderaan de pagina ) als u dat gelezen heeft drukt u CTRL+ T u tikt in : poep for bf3
En je krijgt het zo uitgelegt. Geen dank
Maar doe geen moeite want om 1 uur kan je het spel zo starten dus nergens voor nodig
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Is er een demo?MsG schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:12:
Ik heb hem even gedownload omdat ik wilde weten of hij nog een beetje draaide, want de demo schokte nog al. Draait nog best goed op mijn Q6600 + HD5850. Moet alleen die eerste een beetje overklokken denk ik. Ziet er mooi uit.
nee alleen een beta die niet meer werkt

[ Voor 17% gewijzigd door Driftkikker op 26-10-2011 22:21 ]
Ah de install, ninja edit van je
[ Voor 49% gewijzigd door Bron op 26-10-2011 22:22 ]
Hoop dat hij beneden in de brievenbus ligt(woon op 7 hoog..)
En anders morgen avond, wil het spelen! Heb elk deel van Battlefield Orgineel dus deze MOET erbij
Goed bezig, hier zullen de wehkampers blij mee zijn ( ik dus
Verwijderd
Ik ga alleen maar Recon spelen vanaf launch, ik wil zo snel mogelijk de goede snipers unlocken. Vond de gameplay met snipers in de beta heerlijk.
Edit: Ik zie een waarschuwing over het VPN gedeelte van mijn post, laat maar zitten dan
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 22:29 ]
Lees de topic waarschuwingVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:26:
Net wakker ^_^
Ik vraag me af, zijn er hier veel mensen die dat gedoe met een VPN gedaan hebben om op de Koreaanse servers te kunnen spelen? Een maat zei dat hij al gespeeld heeft via een VPN, en dat zijn stats gewoon zullen over dragen naar EU @ release.
Iemand?
En uiteraard zijn er mensen die het gedaan hebben, en je behoud je stats en verder laat ik het hierbij...
Verwijderd
Hoop niet dat ze zo denken. Heb met een 10 euro korting bon 2 x BF3 LE besteld.Sir.roYa schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:31:
Wehkamp official: klote, me broertje en ik hebben hem beide besteld, die van mij is verzonden en die van me broertje is uit het niets geannuleerd... Ze zullen vast gedacht hebbe ndat het een foutje was, 2 BF3 Limited op 1 adres..
Edit:
WTF... Mijn bestelling is niet meer te vinden in Mijn Wehkamp!
Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
Eventueel kun je bestellingen annuleren of nogmaals bestellen.
Op dit moment hebben wij geen bestelling voor je genoteerd staan.
[ Voor 24% gewijzigd door TFZ61 op 26-10-2011 22:37 ]
Verwijderd
Niet dat het zo veel uit maakt, maar het zou toch jammer zijn, NOG een weekend wachten!
Verwijderd
Lees de chat er naast eens, zorgt wel voor verheldering kan ik zeggen
ik ben niet echt een ervare speler allen ervaring met sniper.
iemand die samen wil spelen
gebruikersnaam ashraf13579
kun je nu al instaleren, temeinste ik had disk versieVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:46:
Krijgen we om 01:00 gelijk toegang tot de eerste patch?
en via ace-army clan (waar ik al tijden lid van ben)
heeft me geholpen met het omzijlen van de relase date check.
ik heb dus al een paar uurjes kunnen spelen.
de campaign wou helaas niet
[ Voor 36% gewijzigd door mrc4nl op 26-10-2011 22:48 ]
ora et labora
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg laatst een pre-order spel van amazon 2 dagen nadat het uitgekomen was (3 dagen na dispatch). Ook super saver free delivery In dit geval zou ik er van uitgaan dat je hem op zijn vroegst zaterdag krijgt en anders maandag.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:37:
Iemand die hier bij amazon.co.uk heeft besteld? Er stond toen ik een maandje geleden besteld had dat mijn order "gedispatched" zou worden op donderdag 27 oktober. Hopelijk betekent dat dat ik 'm vrijdag krijg, maar aangezien ie uit Engeland moet komen en ik free super saver delivery heb gekozen, vrees ik het ergste...
Niet dat het zo veel uit maakt, maar het zou toch jammer zijn, NOG een weekend wachten!
__
Mijn Wehkamp bestelling staat nog op verzonden. Al sinds gisteren 17u. Heb hem op 12 september daar besteld.
Xbox versie net even bij een vriend gespeeld. Wel tof. Hebben een kwartiertje op die toren lopen blazen maar hij ging niet om. We krijgen allebei morgen de PC versie binnen dus dan nogmaals oefenen op Jenga-en.
ja zoiets gebeurde wel bij mij., is 500 mb grootVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:48:
okee! ik ben nog bezig met mn BF3 download ( nog 11 minuten ). krijg ik na de instal gelijk de melding "er is een patch beschikbaar" ?
ora et labora
Komt door het programma wat ik gebruikte, is een standaard programma wat dus echt niks in HD upload

Verwijderd
Oke bedankt! We gaan het zienmrc4nl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:49:
[...]
ja zoiets gebeurde wel bij mij., is 500 mb groot
Ik heb ook bij amazon.co.uk besteld en zag ook de 27ste staan. Ik hoop dus ook dat hij hier vrijdag is. Anders zal het maandag worden.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:37:
Iemand die hier bij amazon.co.uk heeft besteld? Er stond toen ik een maandje geleden besteld had dat mijn order "gedispatched" zou worden op donderdag 27 oktober. Hopelijk betekent dat dat ik 'm vrijdag krijg, maar aangezien ie uit Engeland moet komen en ik free super saver delivery heb gekozen, vrees ik het ergste...
Nee, bij mij niet.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:39:
Jerk, ik heb precies hetzelfde. Hebben die mafkezen bij jou ook het saldo op negatief gezet? (als je nog niet betaald hebt)
Ik zie nu bij mijn administratie staan:
Snap er geen drol meer van. Ik heb ook geen email gekregen dat het verzonden is en met een eventuele Track&Trace.Battlefield 3 (Limited edition)
Geleverd
pfffff.. dit is ECHT de laatste keer dat ik iets bestel bij die gasten.
Waar heb je dat vandaan dat ze een storing hebben? Ik heb even gezocht op internet maar ik kan totaal niks over een storing vinden. En als er een storing is sinds wanneer is die storing dan? Want ik had deze maand ook Rage besteld en die kon ik op 05-10-2011 ophalen op het servicepoint (ik kreeg hem 2 dagen eerder) Zal anders best genaaid zijn want ik laat hem dus afleveren op een servicepoint.CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
Wehkamp thuisbezorgd is brievenbus, servicepoint = de lul aangezien de servicepoints nog steeds een landelijke storing hebben.
Mijn bestelling staat er trouwens nog gewoon tussen(Verzonden naar DHL Servicepoint staat er, maar als ik er op klik zegt hij: ''Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.'') De pre-order heb ik op 20 augustus geplaatst. Maar als ik naar mijn vorige bestellingen kijk (rage bijv.) dan staat er bij de eerste melding: 05-10-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten. En dat was op dezelfde dag als wanneer hij geleverd werd. Dus waarschijnlijk wordt dat morgen pas geupdatet. Ik hoop in ieder geval wel dat ik hem morgen krijg, had mooi deze vrijdag vrij

[ Voor 35% gewijzigd door bjorntju op 26-10-2011 23:01 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Dit topic is gesloten.