add me
ThaJoop
ThaJoop
Verwijderd
Verwijderd
He hoe kan dat nou... straks maar is contact opnemen met Wehkamp... Staat bij mij: levertijd 1 week.ingmaronline schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Heb gisteren besteld ( De Limited Edition ) en de status staat vandaag op: VERZONDEN!
Dus ik hoop hem morgen gauw binnen te krijgen, maar PostNL te kennen zal het wel in de middag ( 13 / 14 uur ) komen..
^ ditKw4kje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:23:
Gaat automatisch, maar karkand mappen zijn nog niet uit.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Verwijderd
wanneer je hebt besteld is niet relevant als de release morgen is.Master Jeff schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:25:
14 juli besteld bij wehkamp en nog niets binnen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 18:26 ]
Verwijderd
waarschijnlijk doen ze dat wel op volgorde, ik heb in augustus besteld. Weet iemand wanneer er geen SPECACT meer bij zat?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:26:
Ik heb nog niet die SPECACT code gehad! Terwijl ik al in september besteld had...
grrrrr!!Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:28:
Ik lig al lekker in een bosje te chillen met mijn snipergun. Jullie weten niet wat jullie missen
Weet iemand dit ik wil een key geven aan een vriend, maar als hij hem dan niet zonder dvd kan installeren is dit weggegooid geld.bloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:14:
Als je een hard copie hebt gekocht kan je dan ook de key aan origin toevoegen en dan download zonder de dvd's te gebruiken?
key is maar voor 1 account hoorbloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:30:
[...]
Weet iemand dit ik wil een key geven aan een vriend, maar als hij hem dan niet zonder dvd kan installeren is dit weggegooid geld.
[ Voor 16% gewijzigd door yzx op 26-10-2011 18:32 ]
Voor zover mij bekend is gebruikt Wehkamp DHL voor hun bezorgingen, pin me er niet op vast thoughingmaronline schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Heb gisteren besteld ( De Limited Edition ) en de status staat vandaag op: VERZONDEN!
Dus ik hoop hem morgen gauw binnen te krijgen, maar PostNL te kennen zal het wel in de middag ( 13 / 14 uur ) komen..
Antwoord (07-10-2011) , Moderator1
Als je dit spel pre-ordert wordt deze geleverd op de releasedatum en niet eerder. Je moet hem dan inderdaad voor oktober hebben besteld. Het leveren gaat uiteraard gewoon door maar het kan zijn dat hij dan iets later wordt geleverd.
Ik heb hier een ongeopende limted edtion liggen met dvd, als ik iemand alleen de key geef kan hij hem dan gewoon downloaden? Ik heb zeg maar 2 keys
Ja dat gaat hoor, maar als je een gewone serial hebt ipv een LE is dat wel zondebloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:32:
[...]
Ik heb hier een ongeopende limted edtion liggen met dvd, als ik iemand alleen de key geef kan hij hem dan gewoon downloaden? Ik heb zeg maar 2 keys( zelf heb ik een online key kregen van iemand ^^ )
Dat meen je niet! Ik heb hem 1 okt besteld. Als ik hem morgen niet krijg kan Wehkamp hem ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Ik ga hem dan lekker ergens anders halen.Maarten00 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:31:
Verder heb ik ook bij Wehkamp gelezen dat als je hem voor oktober besteld hebt je hem op de releasedag krijgt, de rest krijg hem later. Zoals gepost door een moderator op de BF3 LE page:
http://tinyurl.com/5wozg88
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik heb hem afgelopen zondag besteld en kan hem morgen ophalen bij de DHL servicepointMaarten00 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:31:
[...]
Voor zover mij bekend is gebruikt Wehkamp DHL voor hun bezorgingen, pin me er niet op vast though
Verder heb ik ook bij Wehkamp gelezen dat als je hem voor oktober besteld hebt je hem op de releasedag krijgt, de rest krijg hem later. Zoals gepost door een moderator op de BF3 LE page:
http://tinyurl.com/5wozg88
[...]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik heb hier een limted edtion key en ik heb zelf een limted edition key al gebruiktyzx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Ja dat gaat hoor, maar als je een gewone serial hebt ipv een LE is dat wel zondemaar het gaat wel hoor
Ik heb mijne 3 oktober besteld en hij staat sinds gister al op verzonden. Lijkt me dat die moderator gewoon niet helemaal op de hoogte was.iLikeNoobies schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Dat meen je niet! Ik heb hem 1 okt besteld. Als ik hem morgen niet krijg kan Wehkamp hem ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Ik ga hem dan lekker ergens anders halen.
Dan kun je hem gewoon weggeven hoor geen probleembloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:35:
[...]
Ik heb hier een limted edtion key en ik heb zelf een limted edition key al gebruikt
Verwijderd
Zojuist contact gehad met Wehkamp. Dit zegt dat de status nog aangepast moet worden En dat ze morgen binnenkomen. Ik ben benieuwd..Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:23:
[...]
He hoe kan dat nou... straks maar is contact opnemen met Wehkamp... Staat bij mij: levertijd 1 week.
Nog 5 uur en 20 minutenRoshnak schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:39:
Is het mogelijk om op de PC te spelen? ik krijg de melding met die Authorisatie shizzle
:+:+Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:39:
Ik ken de dochter van meneer Wehkamp, misschien kan ik vanavond iets regelen
[ Voor 30% gewijzigd door yzx op 26-10-2011 18:41 ]
Lololol regel wat voor mij danPlankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:39:
Verwijderd
Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:39:
Als het je buurmeisje is heb je het goed voor elkaar denk ik zo.;)Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:39:
Is er geen andere omweg?
Je krijgt nog een tweede mailtje, daarna kan je downloaden.Brutal1ty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:42:
ehhh iemand ideetje?
Ik heb BF3 gepreordered via Origin... Kreeg dus bevestiging betaald met paypal bla bla bla, ga naar ''my games'' en klik op downloaden om te pre-loaden en ik zou kunnen spelen. Ik origin herstarten, BF3 staat er wel... maar er staat ''unreleased'' en kan dus niet downloaden? -_-',,
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Is er een ilegale manier zonder dat ik in de problemen kom? Wil graag de SP spelen.
Mijn nieuwe videokaart komt morgen. Gelijk maar een GTX580 besteld voor BF3Delta21 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:44:
Vanmiddag een mailtje van bol.com dat hij verstuurd is. Morgen ploft hij hier op de matNu alleen nog wachten op mijn nieuwe videokaart...
Niet echt illegaal natuurlijk
[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-10-2011 18:48 ]
Hoe kan ik dat opzetten? Heb je een linkje? Wil heel graag spelen.StealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:45:
[...]
Niet om de discussie aan te waaien, maar de omweg via een proxy is VPN is NIET illegaal. Dat is zelfs door EA bevestigd.
Vanavond lekker knallen! Eindelijk wat clanmaten die ook mee kunnen spelen.
Check de waarschuwing van de topic eensStealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:45:
[...]
Niet om de discussie aan te waaien, maar de omweg via een proxy is VPN is NIET illegaal. Dat is zelfs door EA bevestigd.
Vanavond lekker knallen! Eindelijk wat clanmaten die ook mee kunnen spelen.
Ik heb geen 1 mailtje ontvangen helaas. Was ''bericht'' op Origin...Donski schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:43:
[...]
Je krijgt nog een tweede mailtje, daarna kan je downloaden.
Lees het blauwe stukje hieronder en zwengel die hersens eens aan!Roshnak schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Hoe kan ik dat opzetten? Heb je een linkje? Wil heel graag spelen.
Ik kocht vannacht via pay pal en kon na10minuten downloaden, ik kreeg eerst bevestiging, daarna na 10 minuten een tweede email, en toen kon ik hm downloaden.Brutal1ty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Ik heb geen 1 mailtje ontvangen helaas. Was ''bericht'' op Origin...
Plankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:48:
Ik heb het wel weer gezien dit spel. Beetje dom rondrennen met een gun. Hoeveel kan ik er nog voor krijgen op marktplaats?
Hmmm... wazig dit... Mijn paypal is echter wel een ander email adres dan m'n origin account... misschien heeft dat er iets mee te maken *gaat zoeken*Donski schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:48:
[...]
Ik kocht vannacht via pay pal en kon na10minuten downloaden, ik kreeg eerst bevestiging, daarna na 10 minuten een tweede email, en toen kon ik hm downloaden.
[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 26-10-2011 18:50 ]
Release is over 5 uurGiablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:49:
Verdomme, ik baal dat ik nog steeds niet op battlelog kan inloggen!! Alles is braaf geinstalleerd en ook gevalideerd. Maar ik mag kennelijk nog steeds neit inloggen! ik wacht al een paar uur! lelijk!
Check DM heb een berichtje gestuurdRoshnak schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Hoe kan ik dat opzetten? Heb je een linkje? Wil heel graag spelen.
hoi
Ik bouw rare dingen.
Dat prijs gewijs net een stapje te voor mij ik heb een EVGA GTX570 SC besteld die mijn GTX260 mag aflossen.metamarty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:44:
[...]
Mijn nieuwe videokaart komt morgen. Gelijk maar een GTX580 besteld voor BF3
Wat ik me hier afvraag is of er een verschil qua bezorging zit tussen de levering in de ochtend/middag of avond. Post / Pakketdienst ?StackMySwitchUp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:51:
Hebben alle Wehkampers die hem voor oktober heben besteld vandaag dan binnen?
Die van mij is er nog steeds niet, en de status op website geeft aan dat er geen tracking info beschikbaar is..
Weet iemand (zeker) welke bezorgdienst er wordt gebruikt?
[ Voor 8% gewijzigd door iLikeNoobies op 26-10-2011 18:56 ]
Maar 1 betalen en de andere cancellen dmv van een email of telefoontjeBrutal1ty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:54:
Godverdomme! Staan nu 2x battlefield limited edition in bestelling op dezelfde origin door foutje! Enig idee hoe ik dit ongedaan kan maken? -_- Ga echt geen 100 euro uitgeven voor 1 spel.
Staat ie bij jou nog wel in het bestelling overzicht op de website van Wehkamp?thomskipsp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:54:
Ik heb het spel verdorie in mei al besteld op wehkamp, maar heb hem tot op heden niet binnengekregen...still waitin'...
Ik heb hem in juli besteld. En hij is er nog steeds niet. Als het goed is, versturen ze standaard met DHL. Ik verwacht echter dat het gewoon als poststuk door de brievenbus gaat en dus met de gewone bezorgdienst meegaat.StackMySwitchUp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:51:
Hebben alle Wehkampers die hem voor oktober heben besteld vandaag dan binnen?
Die van mij is er nog steeds niet, en de status op website geeft aan dat er geen tracking info beschikbaar is..
Weet iemand (zeker) welke bezorgdienst er wordt gebruikt?
Verdammt, die zijn net langsgereden.. Dat wordt wachten tot morgen denk ikVolture schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Ik heb hem in juli besteld. En hij is er nog steeds niet. Als het goed is, versturen ze standaard met DHL. Ik verwacht echter dat het gewoon als poststuk door de brievenbus gaat en dus met de gewone bezorgdienst meegaat.
Ik bouw rare dingen.
Okay hij word nog vreemder: Paypal zegt al dat Origin m'n geld binnen heeft voor de bestelling. Tevens geeft Paypal aan 1x 49 euro te hebben betaald aan ze.yzx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Maar 1 betalen en de andere cancellen dmv van een email of telefoontje
Nee, hij is er vanmiddag afgehaald. Toen stond hij wel op verzonden.-EvoLution- schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Staat ie bij jou nog wel in het bestelling overzicht op de website van Wehkamp?
Stuur maar een email ofzo voor de zekerheidBrutal1ty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Okay hij word nog vreemder: Paypal zegt al dat Origin m'n geld binnen heeft voor de bestelling. Tevens geeft Paypal aan 1x 49 euro te hebben betaald aan ze.
Op origin staat dat ze nog op m'n geld wachten, maar staan 2 bestellingen van 49 euro met een ander nummer...
Juist!![]()
![]()
Ik denk dat dit meteen weer de laatste keer is dat ik iets op deze manier doe
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 18:59 ]
Is de snelste manier om een topic lock te krijgen.. kappe naw!cubuz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:57:
Iemand die mij ook een DM kan sturen om het spel nu al te starten??
Ik bouw rare dingen.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Heb je daar een mailtje van gehad?thomskipsp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:57:
[...]
Nee, hij is er vanmiddag afgehaald. Toen stond hij wel op verzonden.
Was al de heletijd 1 uur, in UK om 00:00 maar omdat die een uur achter lopen herickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:58:
Ik krijg dit nu:
De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 01:00
Ineens 1 uur!
Door de brievenbusibidriv3r schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:59:
Heb hem ook besteld via Wehkamp, maar nog steeds niet binnen. Heb wel voor avond levering gekozen dus misschien wordt het vanavond nog bezorgd![]()
btw voor degenen die hem al binnen hebben: wordt het door de brievenbus gegooid of moet je tekenen voor ontvangst oid?
Awwwww, dan mag je mij wel toevoegen, ik speel ook nog nietSpekker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:58:
Ik kon beter iedereen toevoegen NA dat ik zelf BF3 op de mat heb..
Zie nu telkens zo'n leuk schermpje rechts onderin : pipo de clown speelt nu Battlefield 3
Koop de LE dan heb je SaK er bijDekaasboer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:00:
Ik snap er niks van. Ik wil nu een order plaatsen bij origin. Maar ik zie nergens dat ik strike at karkand er bij krijg?
Is dat nog steeds zo of heb ik de boot gemist?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Jawel, je moet je aanpassingen om te spelen weer wissen.Giablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:59:
Heren, al gebruik je de 'legale vpn' manier om de game te valideren, dan nog kan je niet gamen, je kan nu niet inloggen op battlelog. Ik wacht al een paar uur en me account is nog steeds niet allowed om in te loggen. duuuusch werkt nietAlle wehkampfers hebben niks te verliezen, er kan nog niet gespeeld worden. (tenzij je al een paar dagen eerder was dan waren de servers niet zo overbelast)
ah, thanks
[ Voor 18% gewijzigd door Spekker op 26-10-2011 19:03 ]
hier kun je hem bestelle http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/Dekaasboer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:00:
Ik snap er niks van. Ik wil nu een order plaatsen bij origin. Maar ik zie nergens dat ik strike at karkand er bij krijg?
Is dat nog steeds zo of heb ik de boot gemist?
Heb ik ook gedaan, maar dat werkt nog steeds nietStealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:01:
[...]
Jawel, je moet je aanpassingen om te spelen weer wissen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Bedankt wehkamp broederiLikeNoobies schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:00:
[...]
Awwwww, dan mag je mij wel toevoegen, ik speel ook nog niet(iLikeNoobies)
De EA* Origin code van paypal is ook níét dezelfde (niet eens 1 van de tweeBrutal1ty schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Okay hij word nog vreemder: Paypal zegt al dat Origin m'n geld binnen heeft voor de bestelling. Tevens geeft Paypal aan 1x 49 euro te hebben betaald aan ze.
Op origin staat dat ze nog op m'n geld wachten, maar staan 2 bestellingen van 49 euro met een ander nummer...
Juist!![]()
![]()
Ik denk dat dit meteen weer de laatste keer is dat ik iets op deze manier doe
Zojuist met Wehkamp gebeld. Een indisch vrouwtje wist me te vertellen dat morgen de releasedatum is en dan pas verzonden gaat worden. Dus met een beetje geluk is hij PAS vrijdag binnen. Ze zouden nog contact opnemen over het tijdstip dat ik thuis zou zijn.... WTF?!?!?!?! Stuur gewoon dat spel op. Ik zal nog eens bij Wehkamp bestellenStackMySwitchUp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Verdammt, die zijn net langsgereden.. Dat wordt wachten tot morgen denk ik
Dat zou minder fijn zijnVolture schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:05:
[...]
Zojuist met Wehkamp gebeld. Een indisch vrouwtje wist me te vertellen dat morgen de releasedatum is en dan pas verzonden gaat worden. Dus met een beetje geluk is hij PAS vrijdag binnen. Ze zouden nog contact opnemen over het tijdstip dat ik thuis zou zijn.... WTF?!?!?!?! Stuur gewoon dat spel op. Ik zal nog eens bij Wehkamp bestellen
[ Voor 19% gewijzigd door tumtum100 op 26-10-2011 19:07 ]
Ik denk dat dat vrouwtje er niks van begrijpt. Wehkamp heeft beloofd het op de releasedatum te bezorgen...Volture schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:05:
[...]
Zojuist met Wehkamp gebeld. Een indisch vrouwtje wist me te vertellen dat morgen de releasedatum is en dan pas verzonden gaat worden. Dus met een beetje geluk is hij PAS vrijdag binnen. Ze zouden nog contact opnemen over het tijdstip dat ik thuis zou zijn.... WTF?!?!?!?! Stuur gewoon dat spel op. Ik zal nog eens bij Wehkamp bestellen
En het is weer super gezellig op de TEAMSPEAK3 van GoTBF3!tumtum100 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:07:
Ben ik effe potje aan het spelen valt die ineens uit. Iemand daar ook problemen mee?
EDIT zeg gooien de server gewoon uit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq