Lol, zet daar maar niet op in. DirectX 11 en andere shizzle zie ik nog niet meteen naar Mac geport worden.Plankton schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:49:
komt ook bf3 uit voor mac?
met virtualisatie heb je nog een kleine kans, maar gaming is gewoon meer voor pc.PixelShooter schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:51:
[...]
Lol, zet daar maar niet op in. DirectX 11 en andere shizzle zie ik nog niet meteen naar Mac geport worden.
ik zie bf3 er niet voor aan met opengl zulke beelden te produceren
ora et labora
Inderdaad, wel dacht ik dat BF2142 wél naar de Mac geport was. Maar dat was dan ook DirectX 9, plus het is totaal niet zo'n zware gamemrc4nl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:53:
[...]
met virtualisatie heb je nog een kleine kans, maar gaming is gewoon meer voor pc.
ik zie bf3 er niet voor aan met opengl zulke beelden te produceren
Dus sommigen hier zijn nu aan het spelen? En???? Hoe bevalt?
Hebben we het nu over het Windows configuratiescherm voor die vpn?
Speelt echt heerlijk! Alleen wat bugs maar ik hoop dat de video drivers snel komenRoyK schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:55:
Dus sommigen hier zijn nu aan het spelen? En???? Hoe bevalt?
De normale versie heeft dus niet die 4 extra maps? Dus je zou met de normale versie nooit geen Karkand en nog wat maps kunnen spelen?
Nope, exclusief voor de Limited Edition, OF je moest 'm later nog kopen (als DLC, that is)Lee245 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:59:
De normale versie heeft dus niet die 4 extra maps? Dus je zou met de normale versie nooit geen Karkand en nog wat maps kunnen spelen?
Dit is zo makkelijk te achterhalen -.-Lee245 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:59:
hele internet staat vol met 'back to karkand will be available to purchase as DLC'
Zit nog wel een rare bug in met reload en shoot
heeft iemand ervaring met deze site?
https://www.gamekey-cente...ld-3-limited-edition-keys
Wil graag nog de limited edition nu even bestellen
, en deze is toch wat goedkoper dan g2play
Wil graag nog de limited edition nu even bestellen
Verwijderd
Dat is de lagtumtum100 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:00:
Zit nog wel een rare bug in met reload en shoot
bug met reload en shoot?? en van basis dingen werkt niet wil je zeggen, lijkt me sterk
idd, de lag moeten we ook nog even afwachten als er een paar miljoen opeens online zijn
idd, de lag moeten we ook nog even afwachten als er een paar miljoen opeens online zijn
[ Voor 34% gewijzigd door ionicdog op 24-10-2011 19:03 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Voor degene die die 2 extra DLC packs (Dogtags en die andere) apart besteld hebben bij een key website, die zijn gewoon geactiveerd.
Hier lukt het maar niet. Origin is na het instellen van de proxy merkbaar trager, maar na iedere retry gewoon die 27 oktober. Ook al gereboot.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:53:
EINDELIJK! heb hem hoor!![]()
Nu lekker spelen met mn X4 840 @ 4ghz en 6970
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
IK heb er ervaring mee6pack15 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:01:
Wil graag nog de limited edition nu even bestellen, en deze is toch wat goedkoper dan g2play
heb eerst bfbc2 voor een vriend besteld en alles goed verlopen
Heb daar nu mijn preorder staan voor LE en krijg hem dadelijk om 10 uur (via de chat).
Ik had er maar 26 voor betaald
Maar preorderen kan niet meer. Alle keys zijn voorbesteld en de rest is op....
Mensen voeg mij toe op battlelog !!
JenFlew
Ik wil knallen !!!!
JenFlew
Ik wil knallen !!!!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik heb de beta zelf niet gespeeld maar er was toch een flash light bug? Volgens mij is die er nu nog want zie helemaal niks als er op mijn geschenen word
Verwijderd
Dat is de bedoelingtumtum100 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:05:
Ik heb de beta zelf niet gespeeld maar er was toch een flash light bug? Volgens mij is die er nu nog want zie helemaal niks als er op mijn geschenen word
dat is juist de bedoeling van die flashlight -.-
Ga eens voor de spiegel staan en schijn eens met een zaklamp op je ogen.. dan weet je dat het geen bug is..
Hier hebben ze hem ook! zelf goede ervaringen met de website http://cdkeysdiscount.com/155-cd-key-battlefield-3.html6pack15 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:01:
Wil graag nog de limited edition nu even bestellen, en deze is toch wat goedkoper dan g2play
En bij intkeys hebben ze hem ook, zelf geen ervaring met intkeys, maar ken wel mensen die er wel ervaring mee hebben, en alleen maar goed eigenlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 24-10-2011 19:08 ]
Hij doet het! Gewoon blijven proberen via FlyVPN, net 100x geprobeerd en eindelijk werkte die!
Hier een HD livestream.
http://www.twitch.tv/cheami
http://www.twitch.tv/cheami
Hmmm net gekocht via origin, maar hij staat in me lijstje maar wil hem niet preloaden. Met VPN geeft hij ook demelding dat hij nog niet uitgebracht is. doe ik wat fout?
hmmm opeens verscheen hij in me lijst 2x
werkt nu
hmmm opeens verscheen hij in me lijst 2x
[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-10-2011 19:15 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
http://www.intertoys.nl/
Voor 40 euro dus de DLC en een gratis headset? Dat moet ik zien.
Maargoed, hij is dus al te kopen alleen kan je hem pas 27e spelen. Morgen ff langs gaan.
Voor 40 euro dus de DLC en een gratis headset? Dat moet ik zien.
Maargoed, hij is dus al te kopen alleen kan je hem pas 27e spelen. Morgen ff langs gaan.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Even afmelden en weer aanmelden, daarna zou het moeten werken.MrOizo2005 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:13:
Hmmm net gekocht via origin, maar hij staat in me lijstje maar wil hem niet preloaden. Met VPN geeft hij ook demelding dat hij nog niet uitgebracht is. doe ik wat fout?
hmmm zal de preorder optijd komen als ik hem op 3 oktober bij wehkamp heb besteld?
i2500k
8gb
2x 6950 in crossfire
Ongeveer 40 fps op ultra 1920x1080. Minder fps dan ik verwacht had, maar dat kan nog verbeteren met betere drivers. Draai op het moment nog op de beta drivers.
8gb
2x 6950 in crossfire
Ongeveer 40 fps op ultra 1920x1080. Minder fps dan ik verwacht had, maar dat kan nog verbeteren met betere drivers. Draai op het moment nog op de beta drivers.
Zou je ook op high willen testen?
Want volgens mij zit er amper verschil tussen high en ultra maar kost het wel veel performance...
Want volgens mij zit er amper verschil tussen high en ultra maar kost het wel veel performance...
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
http://nl.hardware.info/n...-met-prestatieverbeteringJerry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:16:
i2500k
8gb
2x 6950 in crossfire
Buffalo77 | Pokemon Unite
Weet iemand de command om FPS te tonen ingame?
Ah het is Render.DrawFPS 1
Ah het is Render.DrawFPS 1
[ Voor 24% gewijzigd door frG op 24-10-2011 19:24 ]
Weet iemand hier hoe je die Single player nou kan spelen in offline mode?
Want bij mij blijft hij maar die releasedatum controleren (ook nadat ik op offline gaan heb gedrukt)
Want bij mij blijft hij maar die releasedatum controleren (ook nadat ik op offline gaan heb gedrukt)
En de stream is zojuist offline gegaan.
1 of andere admin heeft het verboden tot 23:59 est.
1 of andere admin heeft het verboden tot 23:59 est.
Er is echt al tig keer gezegt/uitgelegt dat je daarvoor een VPN moet gebruiken....DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:30:

daar gaat mn droom voor ultra met cf hd6870Jerry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:16:
i2500k
8gb
2x 6950 in crossfire
heb de rest een beetje hetzelfde
Je moet de game eerst 'activeren'. Je kan dit doen d.m.v. een VPN of door je IP adres te veranderen. Beide methoden zijn makkelijk te vinden met Google.DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:30:
Ik heb de Singeplayer inmiddels al een paar uurtjes gespeeld. Ben nu bij die Parijs missie. Ik vond het tot nu toe zeer goed! Ik zie nu ook dat Battlelog werkt, dus ga zo meteen de multiplayer eens starten!
Het spijt me... maar een half uur geleden, was iedereen er nog 100% zeker van dat je de SP op kon starten door op offline gaan te drukken!Spekker schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
Er is echt al tig keer gezegt/uitgelegt dat je daarvoor een VPN moet gebruiken....
[ Voor 43% gewijzigd door DC Daniel op 24-10-2011 19:33 ]
Dat is ook zo, het werkte bij mij in ieder geval. Je moet natuurlijk wel eerst zorgen dat je voorbij die datum check bent. Door in Google iets als "Battlefield 3 VPN" in te geven, kom je al een pak verderDC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:32:
[...]
Het spijt me... maar een half uur geleden, was iedereen er nog 100% zeker van dat je de SP op kon starten door op offline gaan te drukken!
Overigens is een VPN niet nodig, ik las op BattlefieldO over een methode om je IP adres aan te passen, die methode werkte voor mij.
Werkt hier wel, offline gegaan, afgesloten en weer opgestart. Kon gewoon weer SP doen.DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:32:
[...]
Het spijt me... maar een half uur geleden, was iedereen er nog 100% zeker van dat je de SP op kon starten door op offline gaan te drukken!
Werkt hier prima. Speel met mn Twin Frozr III 6950, SP op 1920x1080, alles op high, MB uit en MSAA uit. Terrain op ultra. Ziet er vettttt uit, nog niet eerder zulke vette gfx gezien.
http://cdkeysdiscount.com/home
Net gekocht, 31 euro. Download nu de Amerikaanse versie met 7MB/s. Wehkamp heeft annulering ontvangen. kreeg de key al in m'n inbox voor ik de bevestiging van betaling gelezen had.
Net gekocht, 31 euro. Download nu de Amerikaanse versie met 7MB/s. Wehkamp heeft annulering ontvangen. kreeg de key al in m'n inbox voor ik de bevestiging van betaling gelezen had.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@DJH & SonneveldtP
Jullie hebben het beide zonder VPN gedaan?
Jullie hebben het beide zonder VPN gedaan?
@Jo....
Heb je daar toevallig nog een linkje van? Ik kan het namelijk niet vinden op battlefieldo
(edit: http://forums.overclocker...=20387641&postcount=28851 was het deze toevallig?)
Heb je daar toevallig nog een linkje van? Ik kan het namelijk niet vinden op battlefieldo
(edit: http://forums.overclocker...=20387641&postcount=28851 was het deze toevallig?)
[ Voor 35% gewijzigd door DC Daniel op 24-10-2011 19:41 ]
Komop zeg!DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:39:
@Jo....

39
Bij de multiplayer geen lag al genoeg eu servers online
Echt leer eens zoeken....nooit een lesje op school gehad? Vooruit hier heb je de woorden.
Battlefieldo 24 October
Battlefieldo 24 October
Waarom hebben ze die release dates niet gewoon op de zelfde datum gedaan?! heb je al dit gezeik tenminste niet!
Wij maken er een gezeik van, je HOEFT niet eerder te spelen
Mensen zeik niet zo!
Battlefieldo 24 October had ik natuurlijk allang gevonden, zo'n retard ben ik ook niet.
Als je een beetje doorgelezen had ipv meteen als een mgool te reageren dat ik neit kan zoeken had je gezien dat wat ik zocht niet de standaard thread was.
Battlefieldo 24 October had ik natuurlijk allang gevonden, zo'n retard ben ik ook niet.
Als je een beetje doorgelezen had ipv meteen als een mgool te reageren dat ik neit kan zoeken had je gezien dat wat ik zocht niet de standaard thread was.
[ Voor 40% gewijzigd door DC Daniel op 24-10-2011 19:45 ]
Met die key kan je ook gewoon de europese spelen, neem ik aan?Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:38:
Dus key kopen en in origin ingeven?
Lul niet, link naar 24 october staat boven aan in koeien letters in dat topic.DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:44:
Mensen zeik niet zo!
Echter was hetgene waar Jo naar refereerde een stuk verder verborgen in de comments.

Serieus? Is het wel veilig om nu de terms of use te accepteren?xNikobellicx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:41:
Bij de multiplayer geen lag al genoeg eu servers online
Jup, Origin herkend hem keurig als Limited Edition keyAsskicker schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:45:
Met die key kan je ook gewoon de europese spelen, neem ik aan?
Dus key kopen en in origin ingeven?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wie schreeuwde er ook alweer dat er WEL ultra in de beta zat en dat beta performance gelijk was final performance....?Jerry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:16:
i2500k
8gb
2x 6950 in crossfire
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Volgens mij ben ik de enige die braaf gaat wachten hier.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
echt waar gast,DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:46:
Kw4kje jij kan echt niet lezen he?
hier
http://battlefieldo.com/f...field-3-on-the-24th.1107/
wat staat er boven aan in koeien letters dan?
Dan heb je niet de limited edition als ik zo kijkTsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:45:
[...]
Jup, Origin herkend hem keurig als Limited Edition key
Hoezo?6pack15 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:48:
Dan heb je niet de limited edition als ik zo kijk
Dat is de dollar prijs..6pack15 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:50:
[...]
Die kost een tientje meer, normale editie kost wel 31. Of je hebt geluk gehad natuurlijk
haha ik ook hier heb de pagina van Tsurany al wel open gehadDanielWW2 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:47:

"Must resist, get off forum, shut down pc until Thursday"
Zet je de prijzen wel op euro? LE is gewoon 31 euro.6pack15 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:50:
[...]
Die kost een tientje meer, normale editie kost wel 31. Of je hebt geluk gehad natuurlijk
Haha, ja dat heb ik ook. Als ik nu BF3 ga activeren komt er helemaal niets meer terecht van mn schoolopdrachtenDopeMasta schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:50:
[...]
haha ik ook hier heb de pagina van Tsurany al wel open gehadze maken het me niet makelijk waarom hebben ze dan ook niet wereldwijde release date
![]()
"Must resist, get off forum, shut down pc until Thursday"

Buffalo77 | Pokemon Unite
kun je hem gewoon via de origin app downloaden of ergens anders vandaan?Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:38:
Ahhaaaaa, mijn oprechte excusesTsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:50:
[...]
Zet je de prijzen wel op euro? LE is gewoon 31 euro.
Iemand nog pc versie kopen (key only) 30 euro
Kan ik ergens van, alleen dan met tentamen enzo. gelukkig volgende week maar 1 en dat is de zwaarste, maar deze week vrij, dus kan ik vast wel ergens tijd vindenronalddus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
Haha, ja dat heb ik ook. Als ik nu BF3 ga activeren komt er helemaal niets meer terecht van mn schoolopdrachten
@Tsurany
Heb de centjes overgeboekt
Kan ik eindelijk op het forum rondneuzen. Nu nog wachten op wehkamp.
Heb de centjes overgeboekt
Ik ben aan de singleplayer begonnen nadat ik de proxy hier uit het forum gebruikt had. Vind de SP wel leuk opgezet, ziet er allemaal ook erg mooi uit. Draai hem op high met alles aan met een 5870.
Muisknoppen kan ik helaas niet binden
Muisknoppen kan ik helaas niet binden
Jups, aan 7,2MB/sNordcore schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:52:
kun je hem gewoon via de origin app downloaden of ergens anders vandaan?
Het is dat ik nog een essay moet maken.ronalddus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
Haha, ja dat heb ik ook. Als ik nu BF3 ga activeren komt er helemaal niets meer terecht van mn schoolopdrachten
Stom essay en stomme docent die je toch een onvoldoende geeft omdat hij een mierenneuker is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tsurany, goede tip! ben aan het downloaden en dat gaat vrij hard
Hebben de Origin gangers trouwens de Physical Warfare Pack? Ik dacht van wel, maar mijn Loadout zegt nee.
Ja, maar die komt er waarschijnlijk later bij. Volgens mij bekende bugSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:55:
Hebben de Origin gangers trouwens de Physical Warfare Pack? Ik dacht van wel, maar mijn Loadout zegt nee.
Arg.. waarom nu al die cheap linkjes 
Ik wacht ook nog braaf op Wehkamp
ZuurNOTICE: Korean Dedicated IP VPN has been soldout, Other VPN services are not affected. We are busy allocating new Korean dedicated IPs. Members whose payment for Korean Dedicated IP VPN is successful but has no IP allocated will be right in one or two days. Welcome to contact us if you have any question: support [AT] flyvpn.com ( use @ to replace the [AT] ) .

Kw4kje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:47:
[...]
echt waar gast,
hier
http://battlefieldo.com/f...field-3-on-the-24th.1107/
wat staat er boven aan in koeien letters dan?

Zal ik je anders helpen: http://forums.overclocker...=20387641&postcount=28851 dit was het gene waarnaar Jo als het goed is refereerde en wat ik zocht, dat kan ik nergens in koeienletters terug vinden.
Hij zei dat je dat makkelijk op google kon vinden, dus ik zie het probleem niet
Overmorgen zou nachtopening zijn gaat niet doorSpekker schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:56:
Arg.. waarom nu al die cheap linkjes
Dus donderdag ga ik heb braaf na school halen en vrijdag zie ik wel als ik ga
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 24-10-2011 19:58 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Nee, ik refereerde eigenlijk naar BattlefieldO waar iemand uitlegde hoe je je IP kon veranderen. Maar als dat ook werkt voor jou, is het goed natuurlijkDC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:56:
[...]
Je blijft maar door gaan... lees nou eens een keer goed.
Zal ik je anders helpen: http://forums.overclocker...=20387641&postcount=28851 dit was het gene waarnaar Jo als het goed is refereerde en wat ik zocht, dat kan ik nergens in koeienletters terug vinden.
Nog geen multiplayer kunnen spelen trouwens, krijg altijd dat ik disconnected from server ben.
[ Voor 8% gewijzigd door Jo... op 24-10-2011 19:58 ]
Even een beetje offtopic, maar ik wil battlefield 3 kopen door middel van paypal maar ik heb daar geen geld opstaan, maar het is wel gekoppeld aan mijn bankrekening. Zal ik dan vandaag nog de key binnen krijgen als ik hem bestel via http://cdkeysdiscount.com?
Nee, nee. Ik ook. Moet toch nog eerst een nieuwe pc gaan kopen voordat ik fatsoenlijk kan spelen. Maar ik wacht eerst tot het spel uit is voordat ik keuzes ga maken wat betreft hardware. Mijn huidige e6600 gaat het moeilijk hebben ben ik bang.DanielWW2 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:47:
Dankje JO, hopelijk begrijpt hij het nuJo... schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:57:
[...]
Nee, ik refereerde eigenlijk naar BattlefieldO waar iemand uitlegde hoe je je IP kon veranderen. Maar als dat ook werkt voor jou, is het goed natuurlijk
Nog geen multiplayer kunnen spelen trouwens, krijg altijd dat ik disconnected from server ben.

Ja. Bij betalen zegt Paypal dat via rekening instant gaat, net als creditcardZidanexo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:58:
Even een beetje offtopic, maar ik wil battlefield 3 kopen door middel van paypal maar ik heb daar geen geld opstaan, maar het is wel gekoppeld aan mijn bankrekening. Zal ik dan vandaag nog de key binnen krijgen als ik hem bestel via http://cdkeysdiscount.com?
Het erge is..ik heb vakantieyzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:57:
[...]
Overmorgen zou nachtopening zijn gaat niet door
Dus donderdag ga ik heb braaf na school halen en vrijdag zie ik wel als ik ga( krijg er goooodddieees bij dus ik wacht wel )

En moet nu alsnog wachten op Wehkamp, maar aan de ene kant vind ik een hoesje wel chill en de acceptgiro functie had ik nodig want me loon is nog niet binnen

quote: Iemand op BattlefieldOControl Panel > Internet Options > Connections > Lan Settings > Use a proxy server box
203.232.208.116 port 8080
That shows the correct time for me
Vakantie start zaterdagSpekker schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:59:
[...]
Het erge is..ik heb vakantie![]()
En moet nu alsnog wachten op Wehkamp, maar aan de ene kant vind ik een hoesje wel chill en de acceptgiro functie had ik nodig want me loon is nog niet binnen
Ik heb de Limited Edition dusssssssss

Kelere heb jij ff geluk
En ik was al blij dat ik een week later vakantie had dan de meeste

En ik was al blij dat ik een week later vakantie had dan de meeste
Dank en dat staat nergens in koeienletters
Geen ammo/health of spot?ProfoundValue schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:59:
[video]
Eindelijk de eerste commorose gameplay!

Het stottert als de ziekte in het ene level, en loopt smooth in het andere leven (singeplayer).
Crossfire HD6870 x2, i5 760, 8GB RAM.
In het desbetreffende level draai ik gewoon 80FPS en dropt soms tot 40FPS en dan voelt het juist aan of je 1 FPS draait....
In het desbetreffende level draai ik gewoon 80FPS en dropt soms tot 40FPS en dan voelt het juist aan of je 1 FPS draait....
Op ultra of welke settings?Heraclius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:02:
Het stottert als de ziekte in het ene level, en loopt smooth in het andere leven (singeplayer).
Dit topic is gesloten.