Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha heerlijk, ik stond er gisteren ook naast voor een EOD bot. Ik zat achter een muurtje te schieten met een LMG, en ik moest reloaden kijk ik naast mij, staat daar zo'n bot te schuilen.. herkende het eerst niet.. stond eerst paar seconden te staren! Wist niet echt wat ik moest doen, dus rende eerst maar even weg, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
ToeingTheLine schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:43:
Net de hele avond zoet geweest met de EOD bot, erg leuk. Vrijwel niemand weet wat het is, en mensen lopen er vaak gewoon langs. Dus ik heb al een aantal roadkills en frags met die torch gemaakt. Erg handig voor campende snipers!
haha ik had hetzelfde als defender in het parkgedeelte. Het alarm bij A ging af dus ik ging disarmen. Was geen vijand te bekennen :?
Ik disarm de bom en draai me weer om, loop een paar passen. " be advised target has been armed ! "
Dacht echt wat krijgen we nu :+

Zie ik nog snel zon robotje om de hoek rijden _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ultraman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:36:

Alleen heb ik weer geen idee hoe ik moet chatten ingame...
Probeer eens op J te drukken. :P

Verder begin ik Metro langzaam te waarderen. Natuurlijk had ik liever Caspian gehad (I want my tank dammit :P ) maar als je eenmaal weet waar al de bush wookiez en de campers zitten en je een aantal leuke routes kent dan word de map best wel leuk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Die night vision maakt het spotten wel enorm gemakkelijk, zeker in het park schiet je ze zo uit de bosjes. Ik voel me haast schuldig dat ik nu zo enorm veel kills maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Plankton schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:24:
Die night vision maakt het spotten wel enorm gemakkelijk, zeker in het park schiet je ze zo uit de bosjes. Ik voel me haast schuldig dat ik nu zo enorm veel kills maak
Alleen er zit een bug in de game waardoor de mannetjes verdwijnen als je loopt of schiet oid. Heel irritant.
Hij wordt als het ware niet meer gepakt als mannetje waardoor die net als de achtergrond gewoon oranje wordt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

The Great HooD schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:12:
[...]

Alleen er zit een bug in de game waardoor de mannetjes verdwijnen als je loopt of schiet oid. Heel irritant.
Hij wordt als het ware niet meer gepakt als mannetje waardoor die net als de achtergrond gewoon oranje wordt oid.
De hitte van je gun die het scherm verblind bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:53
Ik weet niet of dit een bug is of niet, ik vind het iig vreemd maar ook handig!
Als je een medkit tegen een laag muurtje gooit (zoals die bij zo'n rotonde vaak staan) gaat dat muurtje kapot en kan je er door heen kruipen, schieten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
Het was gezellig druk op TeamSpeak vanavond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Echt fantastisch al die mensen die denken dat constant met je flashlight/laser aanlopen in hun voordeel is. Ja, ik word verblind door die flashlight, maar je bent gewoon een nog makkelijker doelwit voor mijn UMP. :9

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Prosac2010 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:30:
Echt fantastisch al die mensen die denken dat constant met je flashlight/laser aanlopen in hun voordeel is. Ja, ik word verblind door die flashlight, maar je bent gewoon een nog makkelijker doelwit voor mijn UMP. :9

_O-
Mensen gebruiken het ding ook niet tactisch. Als ik van dichtbij in 1x dat ding toggelt in je face, dan piep je wel anders :9

Desondanks heb je wel gelijk wat betreft die naabs die de hele tijd dat ding aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
The Great HooD schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:39:
[...]

Mensen gebruiken het ding ook niet tactisch. Als ik van dichtbij in 1x dat ding toggelt in je face, dan piep je wel anders :9

Desondanks heb je wel gelijk wat betreft die naabs die de hele tijd dat ding aan laten staan.
Als je toggelt schiet ik ook gewoon. Net een rondje 43-6.. met de UMP. dan gaat het wel hard.
Al moet ik eerlijk zeggen dat verdedigen wel veel meer mijn ding is, vooral het tactisch "in de rug" plaatsen van het mobiele spawnpoint kan heerlijk zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
The Great HooD schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:39:
[...]

Ik denk dat ik de flashlight toggle maar op m'n duimknop ga binden ipv knife, knife gebruik ik toch amper meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

UMP zal wel generfed worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:47:
[...]

Ik denk dat ik de flashlight toggle maar op m'n duimknop ga binden ipv knife, knife gebruik ik toch amper meer.
Knife is 1 op 1 niet belangrijk, dan doet hij niet mee :P

Flashlight kan echt heel tactisch gebruikt worden. Vind ik echt een toevoeging aan het spel, echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik liever op flashlight zou drukken dan op schieten.

behalve om dat onding uit te zetten na de spawn

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:15:
Kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik liever op flashlight zou drukken dan op schieten.

behalve om dat onding uit te zetten na de spawn
Je kan toch gelijktijdig schieten en toggelen of ze ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Natuurlijk kan dat,..

@exactor,
Wat dacht je van een situatie waarin je op een hoek staat en je weet dat er een vijand op 2 meter om de hoek staat.. dan zou ik mijn wapen op de muur richten, flash aan, om de hoek.. zij zijn verblind voor een seconde en zij zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Flashlight heeft hardcore mode weinig levensvatbaarheid gok ik.

Schiet standaard felle lampjes nu en in hardcore zou dat veel teamkills opleveren

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik hoop dat er tzt een leuk battlefield profiel uitkomt voor de logitech G13 keyboard _/-\o_
Dat gamed zo relaxed.. (nu elke keer alles handmatig instellen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Sommige mensen hebben trouwens een manier gevonden om met een jet te spelen op metro:

YouTube: BATTLEFIELD 3 JET FOOTAGE (EXCLUSIVE!) - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Not funneh.......

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik moest wel lachen. Doet me denken aan die airplane emote uit Battlefield Heroes.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:49

MsG

Forumzwerver

Ik heb het maar heel even gespeeld, want het liep niet mega lekker. Volgens mij net iets te zwaar voor m'n Q6600 + HD5850, maar het leek mij veel meer op Battlefield Bad Company 2 dan Battlefield 2 qua gameplay. Gaat dat kloppen? De maps waren maar klein enzo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:40
yinx84 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:38:
Sommige mensen hebben trouwens een manier gevonden om met een jet te spelen op metro:

Briljant !!!

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
Misschien al gevraagd maar ik kan het niet terugvinden. Hoe zorg ik er voor dat mijn bf3 wordt opgestart vanuit firefox ipv IE ? Ik kan het nergens vinden.

Bedankt

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Kr44nVogel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:54:
Misschien al gevraagd maar ik kan het niet terugvinden. Hoe zorg ik er voor dat mijn bf3 wordt opgestart vanuit firefox ipv IE ? Ik kan het nergens vinden.

Bedankt
FF installen als standaard browser?
Bij mij start hij iig automatisch op via FF

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
yinx84 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:38:

lol!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
MsG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:53:
Ik heb het maar heel even gespeeld, want het liep niet mega lekker. Volgens mij net iets te zwaar voor m'n Q6600 + HD5850, maar het leek mij veel meer op Battlefield Bad Company 2 dan Battlefield 2 qua gameplay. Gaat dat kloppen? De maps waren maar klein enzo.
Ja de beta is kleine map in vergelijking met casprian borders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Het draait zo rond de 35 fps outdoors en 50 fps indoors bij
Op me q6600 plus HD4890 ik zet het wel op auto

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

FF installen als standaard browser?
Bij mij start hij iig automatisch op via FF
Zo dat was simpel ;) schaam me dat ik daar zelf niet op kon komen.

Bedankt

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Goedendag allemaal,

Ik ben net zo'n platoon gejoined van GoT. Kan ik dan op de ps3 straks ook gelijk die mensen in mijn friendlist zien?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
Ik draaide het op een q9550 (iets sneller) en een HD5850... Trek toch aardig wat FPS zodra Post anti aliasing, gewone anti aliasing en dat HBAO uit zet.. Op high toch zeker wel een FPS of 40 buiten en 70 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Lijkt alsof de serverbrowser down is ofzo. Kan niet joinen op het moment... anyone else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Ik zag net dat er wat problemen waren met de 'quick join' functie. Heb je het al via de serverbrowser geprobeerd?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben echt fucking klaar met dit spel.
1. Je gaat achter cover liggen en gaat nog steeds dood...
2. Ten tweede is het gewoon onbegonnen werk tegen al die ziekelijk verslaafde mensen van level 40 - 50
3. Je kan mensen 20x in het gezicht knallen, er gebeurt niets. Persoon 2 kogels schiet terug en je gaat dood...
4. Spawns zijn fucking idioot. (Ik weet het, je kan zelf ongeveer je spawn kiezen, maar als je squad dood is niet). Spawnen en binnen de seconde doodgaan komt echt vaak voor bij mij.
5. De enige kutmap ben ik echt beu. Waarom zetten ze Caspian Border niet open ? Ik wil voertuigen !

Begin nu niet op mij te zeiken van blabla het is nog beta, dat weet ik best. Die lag ligt gewoon dik aan client-side hit detectie en dat gaan ze echt niet meer in de final krijgen.Ook andere zaken irriteren mij mateloos. DICE :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Mavamaarten schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:53:
2. Ten tweede is het gewoon onbegonnen werk tegen al die ziekelijk verslaafde mensen van level 40 - 50
3. Je kan mensen 20x in het gezicht knallen, er gebeurt niets. Persoon 2 kogels schiet terug en je gaat dood...
4. Spawns zijn fucking idioot. (Ik weet het, je kan zelf ongeveer je spawn kiezen, maar als je squad dood is niet). Spawnen en binnen de seconde doodgaan komt echt vaak voor bij mij.
5. De enige kutmap ben ik echt beu. Waarom zetten ze Caspian Border niet open ? Ik wil voertuigen !

Begin nu niet op mij te zeiken van blabla het is nog beta, dat weet ik best. Die lag ligt gewoon dik aan client-side hit detectie en dat gaan ze echt niet meer in de final krijgen.Ook andere zaken irriteren mij mateloos. DICE :F
Rage lekker op het forum van ea 8)7 Daarnaast mensen van levelen gaan ziekelijk snel, ik ben rond 12 uur spelen al bijna lvl 30 en ik heb nogal wat gekloot met me eod bot, als ik alleen maar assault ging en iedereen healde dan ben je zo max lvl dus dat heeft niks met levenloos te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik vind 't eigenlijk wel een prima spel.

Ik snap je cover-probleem niet. Ik duik in een bosje en blijf daar gewoon in leven.
Ik hang achter een muur en ik blijf in leven.

Ik ga pas dood wanneer ik uit cover ga.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Mavamaarten schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:53:

ik zal niet beginnen over blabla beta. maar ik begin al die klagende en flamende mensen in dit topic een beetje kits beu te worden.

iedereen zegt elke keer het zelfde en waarschijnlijk na een potje spelen waar ze gewoon de pan in zijn gehakt en ge"ragequit" zijn

heel de beta is er nog geen update uit gekomen dus die komen allemaal in de final! of die hitdetection er bij zit of er voor zorgt dat kogels niet meer door 3meter rots heen gaat zien we dan wel! punt

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 05-10-2011 16:38 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

mensen vergeten ook even dat de beta van bfbc2 ook maar 1 map had en net zo vol met bugs za. ik heb ook nog geen 1 beta gespeeld die updates krijgt of probleemloos draait

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mensen hebben het andere topic alweer dichtgekregen, met het gezeik over een spel wat nog niet uit is....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

NoFearCreations schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:00:
Mensen hebben het andere topic alweer dichtgekregen, met het gezeik over een spel wat nog niet uit is....
Wat ik trouwens een overdreven reactie van de mods vind. Normaal worden gewoon de ergerlijke posts aangepast/verwijdert en worden er waarschuwingen uitgedeeld. Dus het is wat overdreven omwille van een zielig klein mannetje een topic voor iedereen gesloten wordt. Heeft hij toch zijn zin gekregen. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

Dreanor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:17:
[...]

Wat ik trouwens een overdreven reactie van de mods vind. Normaal worden gewoon de ergerlijke posts aangepast/verwijdert en worden er waarschuwingen uitgedeeld. Dus het is wat overdreven omwille van een zielig klein mannetje een topic voor iedereen gesloten wordt. Heeft hij toch zijn zin gekregen. :(
Niks overdreven bij, het topic was al eens eerder gesloten en men had al gewaarschuwd verscherpt toezicht te houden dus....

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:19
Sargan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:19:
[...]

Niks overdreven bij, het topic was al eens eerder gesloten en men had al gewaarschuwd verscherpt toezicht te houden dus....
+ Het feit dat ze dit topic geopend hadden, om dat soort gedrag te voorkomen in het gewone topic.
Ik speel de laatste twee dagen overigens niet meer zoveel BF3. Ik denk dat ik de map een beetje beu ben. Ook zijn er altijd wel problemen als ik eens wil spelen. Dan blijft hij bijvoorbeeld op Matchmaking staan. Zeer vervelend, net zoals de stats die pas een paar uur later verschijnen. Gelukkig dat ze een bèta hebben, en dit dus hopelijk nog allemaal kunnen oplossen in de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
hoe werkt die squad wipe ribbon eigenlijk. ik heb die verschillende keren gekregen maar weet niet goed wat ik er voor moet doen/gedaan heb

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

Topic is inmiddels weer open gelukkig.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ging toch nog eens BF3 spelen en dan krijg ik dit : "You are already matchmaking, please wait for that to complete.". Firefox herstarten, uitloggen en aanmelden werkt niet... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:19
Mavamaarten schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:50:
Ik ging toch nog eens BF3 spelen en dan krijg ik dit : "You are already matchmaking, please wait for that to complete.". Firefox herstarten, uitloggen en aanmelden werkt niet... :F
Dat probleem had ik ook. Kreeg het ook niet weg. Ging dan maar handmatig servers kiezen. Nu werkt het wel terug, maar blijft hij op "Matchmaking..." steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hij deed het weer effe. Net een assist gehaald van 99... :F Die kerel had nog 1% over :'(
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/27715090319-orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ligt het aan mij of ben ik de enigste die sinds de release steeds mindere fps krijgt? Me fps zijn zeker met 5-10 afgenomen sinds het begin... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 10:38
Oh man, ik lees dat mensen veel problemen hebben met dit spel; matchmaking is kak, squad is kak, spel dit, spel dat.

Nu heb ik weinig last gehad van bugs enzo, maar een ding wat ik wel 'vervelend' vind is dat er mensen zijn die zo'n dikke zaklamp op hun gun hebben..

Het is zo lame als je door je eigen team mate verblind word als die jouw richting op kijkt, of als hij langs rent en die bundel alsnog op je schijnt..

Sowieso, leuk dat je je vijand wilt verblinden, het werkt, dat is waar. Maar het is lame! Bijna noobtube lame!

Voor de rest, aardig spel. Jammer dat ik alleen nog maar Metro heb meegemaakt :(

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:46:
Ligt het aan mij of ben ik de enigste die sinds de release steeds mindere fps krijgt? Me fps zijn zeker met 5-10 afgenomen sinds het begin... |:(
Nee klopt, hebt ook vaak het gevoel, dat hoe vaker je speelt , hoe beroerder het loopt. Leaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Steeds meer unieke soldiers misschien? Steeds meer flashlights, mensen krijgen door wat kapot kan, meer gerush enzo.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mondeju, wat wordt ik zwaar geowned in dit spel. Dat is dan wel mijn eigen schuld maar het is echt bijna tot ragequit aan toe. De battleground zit zo potdicht, ik ben meer van een agressieve AKA rambo-stijl maar dat is hier echt niet mogelijk. Je hoeft je hoofd maar boven een muurtje uit te steken en je heb 3 sniperkogels door je kop.

Ff wennen vergeleken met Call of Duty zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:52:
Mondeju, wat wordt ik zwaar geowned in dit spel. Dat is dan wel mijn eigen schuld maar het is echt bijna tot ragequit aan toe. De battleground zit zo potdicht, ik ben meer van een agressieve AKA rambo-stijl maar dat is hier echt niet mogelijk. Je hoeft je hoofd maar boven een muurtje uit te steken en je heb 3 sniperkogels door je kop.

Ah, de beroemde eerste week van BF.
Een week van keihard geownd worden en dan ga je er van genieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het bij een week blijft, ik zat zelf al te zoeken op youtube of mensen tactics hadden gevonden om toch nog lekker te kunnen rushen ;(

Naja ik denk dat ik in de full-release vooral support als eerste zal levelen, deze heeft een mortar als gadget! Dat zal die campers leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:01:
Ik hoop dat het bij een week blijft, ik zat zelf al te zoeken op youtube of mensen tactics hadden gevonden om toch nog lekker te kunnen rushen ;(

Naja ik denk dat ik in de full-release vooral support als eerste zal levelen, deze heeft een mortar als gadget! Dat zal die campers leren!
Na een week hebben de meeste mensen het wel door.
Gewoon de beta flink spelen in het weekend en dan leer je het wel.
Verder kan je wel rushen in Metro maar je moet aanvoelen wanneer dit kan. Als je het gevoel voor het spel hebt en kan inschatten wat het andere team gaat doen dan kan je rushen als een gek. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/2452/bf3metro.jpg

Dit zou ik even bestuderen.
De tweede en derde basissen spreken voor zich en bij de 4de is het beter als je als een gek naar buiten rent. :+

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-10-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:52:

Als de voertuigen erbij komen is het een heel ander spel kan ik je wel zeggen! 10x beter nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:22:
Verder kan je wel rushen in Metro maar je moet aanvoelen wanneer dit kan. Als je het gevoel voor het spel hebt en kan inschatten wat het andere team gaat doen dan kan je rushen als een gek. _/-\o_
Dit.

Op de eerste basis van metro kan ik de helft van de keren meteen op het begin helemaal naar A sprinten, planten en verdedigen zodat de mcom ontploft. Ondertussen spawnt mijn squad op mij en kunnen we B vanaf de zijkant aanpakken zodat de mensen die van voren komen ook door kunnen en vaak heb je A en B dan al heel snel in de match.

Dit is trouwens bij bijna elke stage, als je als attacker snel genoeg bent om de defenders die op hun plekjes gaan zitten voor te zijn kan je er snel doorkomen. Laatst bij de tweede stage had ik al een forward spawn boven op de trap bij A staan voordat de helft van mijn team de tunnel in was.

Je moet even de goede plekjes vinden waar vaak enemies zitten en niet te bang zijn. Je moet natuurlijk wel een beetje een tactische route nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35

_O-

Excuses mocht deze al langs zijn gekomen. (heb wel een search gedaan)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:33:
Goedendag allemaal,

Ik ben net zo'n platoon gejoined van GoT. Kan ik dan op de ps3 straks ook gelijk die mensen in mijn friendlist zien?
Nee, dit gaat niet automatisch.
Je zult de personen zelf moeten toevoegen aan je friendslist (via friendsrequest)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video die ik heb gemaakt met footage van de BF3 beta op Xbox360. (Kill montage). Meer videos coming soon (met meer killstreaks)! Rate/Hate & Feedback plz :D

If you like it you can always subscribe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het aantal cheaters en glitchabusers lijkt exponentieel toe te nemen.. bijzonder vervelend. Al heb ik gelezen dat EA/Dice die bij voorbaat al gaat weren. En dat men de cheats nu in kaart brengt voor Punkbuster.

Ik snap tot op heden niet de lol in het cheaten in een online game. Compensatiegedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Nee, dit gaat niet automatisch.
Je zult de personen zelf moeten toevoegen aan je friendslist (via friendsrequest)
Da's eigenlijk wel jammer. Auto-frienden op PSN zou wel handig zijn.

Na het zien van de map van Metro hierboven bedacht ik me dat we straks weer nieuwe callouts nodig hebben. Kunnen we deze mooi gebruiken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Da's eigenlijk wel jammer. Auto-frienden op PSN zou wel handig zijn.

Na het zien van de map van Metro hierboven bedacht ik me dat we straks weer nieuwe callouts nodig hebben. Kunnen we deze mooi gebruiken. :)
Daar bij het fietsenhok gaat bij Metro in ieder geval niet meer op.
Gelukkig hebben ze in het 4e deel van de map 'bushokjes' >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

zojuist m'n laatste beta potje gespeeld aangezien ik vanaf straks een paar dagen niet meer in de buurt van de computer kom. al met al een redelijk positieve ervaring, hetzij wat beperkt door de map en ondanks de vele bugs. Ik hoop dat ze er op tijd uit zijn voor de final, ga ik in de tussentijd nog een extra videokaartje bestellen ;). En misschien toch maar eens aanmelden bij de GoT clan.

See you on the other side 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:16:
Video die ik heb gemaakt met footage van de BF3 beta op Xbox360. (Kill montage). Meer videos coming soon (met meer killstreaks)! Rate/Hate & Feedback plz :D

[video]

If you like it you can always subscribe ;)
Ben jij dit?

Man, man, man, wat is deze man slecht. Je moet nog even oefenen met de controller :+
30 kogels afvuren, waarbij 20 mis gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 16:30
Ach caspian border ging iedereen op vliegveld staan wachten dus er was weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey thanks voor de tips, Ewivis, Preau en DanielWorldWarII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik vind de Mcom armen echt lastig in het park bij Mcom B je bent 9 van de 10x gewoon afknal voer voor de defenders die daar liggen te campen ... Eenmaal binnen in de Metro ren je zo makkelijk door de linker tunnel en dan hup naar rechts met mijn flashlight op me M9 rustig lopend zo verblind ik de tegenstander en knal ik ze overhoop vervolgens loop ik door naar de Mcom in het kamertje. Deze snel armen en lekker campen naast de deur iedereen die binnen holt om te disarmen krijgt de spervuur van mijn M416 overzich heen lol geweldige game gaat dit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

JT888 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:21:
Ik vind de Mcom armen echt lastig in het park bij Mcom B je bent 9 van de 10x gewoon afknal voer voor de defenders die daar liggen te campen ... Eenmaal binnen in de Metro ren je zo makkelijk door de linker tunnel en dan hup naar rechts met mijn flashlight op me M9 rustig lopend zo verblind ik de tegenstander en knal ik ze overhoop vervolgens loop ik door naar de Mcom in het kamertje. Deze snel armen en lekker campen naast de deur iedereen die binnen holt om te disarmen krijgt de spervuur van mijn M416 overzich heen lol geweldige game gaat dit worden.
Je vergeet dat een aantal luitjes inmiddels doorhebben dat een raket afvuren op de muur van je tweede punt je volledige dekking weghaalt. Dan kan je niet meer "sprayen". Op sommige server kom je echt niet weg met je laatste actie ;)

Dat geeft eigenlijk mooi weer op hoeveel verschillende manieren je naar het doel toe kan werken. je kan gewoon de dekking "uitschakelen". Mooi toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
prachtig idd :) de beta heeft overigens nog niet alle destruction aan staan had ik begrepen dus er zijn nog meerdere tactics mogelijk in de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
Ik zag van de week ook mensen die bovenop die hoge muur langs de kant bij Target A buiten aan het begin zaten. Iemand enig idee hoe je daar komt (A)

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Heeft iemand die EOD bot al unlocked of zit die niet in de BETA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag langs zien rijden, best grappig dingetje hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Haha geweldig !! Wat ik wel jammer vind dat je de specs van wapens niet kan zien zoals in BC2 met van die balkjes accuracy, damage etc. weet iemand of dat wel in de final komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Staat dat niet op Battlelog?

Ik begin Rush steeds leuker te vinden naarmate mensen eindelijk de map beginnen te snappen en ook werkelijke achter de objectives aangaan.

Het enige struikelbok zijn de crashes voor mij. Dan crashen de nvidia drivers weer, dan loopt het vast, dan weer een .exe crash en soms ploept ie er gewoon uit zonder melding.

Met een beetje mazzel kan ik 2 potjes achter elkaar spelen zonder een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

eerste keer dat ik het probeer maar hij blijft bij mij hangen bij het joinen.
Quickmatch doet hij uberhaubt niet failed to ping closest server blabla firewall enz. (die staat niet aan)
iemand? Hij start en dan springt hij gelijk weer uit lijkt het wel...

[ Voor 13% gewijzigd door DRuw op 06-10-2011 17:57 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik speel op PS3 vanwege de frame drops op mijn laptop maar vandaag is me nieuwe hardware binnen gekomen dus dan kan ik ook weer op de PC de BF3 beta spelen Hooah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
DRuw schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:56:
eerste keer dat ik het probeer maar hij blijft bij mij hangen bij het joinen.
Quickmatch doet hij uberhaubt niet failed to ping closest server blabla firewall enz. (die staat niet aan)
iemand? Hij start en dan springt hij gelijk weer uit lijkt het wel...
Herstart Origin en je browser. Probeer desnoods een andere browser. Nieuwste Firefox, chrome of IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
rickyy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:46:
Staat dat niet op Battlelog?

Ik begin Rush steeds leuker te vinden naarmate mensen eindelijk de map beginnen te snappen en ook werkelijke achter de objectives aangaan.

Het enige struikelbok zijn de crashes voor mij. Dan crashen de nvidia drivers weer, dan loopt het vast, dan weer een .exe crash en soms ploept ie er gewoon uit zonder melding.

Met een beetje mazzel kan ik 2 potjes achter elkaar spelen zonder een crash.
Daar staat alleen dit

Characteristics
fireModeAuto
Yes
fireModeSingle
Yes
fireModeBurst
No
rateOfFire
650
ammo
30 [5.45x39mm WP]

Niet echt iets wat je makkelijk kan vergelijken met andere wapens en lastig dat het niet ter plekke ingame is te zien als je wilt switchen je moet het nu dus echt gaan onthouden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

rickyy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:59:
[...]

Herstart Origin en je browser. Probeer desnoods een andere browser. Nieuwste Firefox, chrome of IE.
Nope, hij start iets en dan gaat hij weer weg en de brwoser blijft aangeven dat hij aan het joinen is:(
laat maar.... was dat e truckje weer...

[ Voor 6% gewijzigd door DRuw op 06-10-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
JT888 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:02:
[...]

Daar staat alleen dit

Characteristics
fireModeAuto
Yes
fireModeSingle
Yes
fireModeBurst
No
rateOfFire
650
ammo
30 [5.45x39mm WP]

Niet echt iets wat je makkelijk kan vergelijken met andere wapens en lastig dat het niet ter plekke ingame is te zien als je wilt switchen je moet het nu dus echt gaan onthouden zeg maar.
Jammer idd. Maar mij maakt het vrij weinig uit. Ik gebruik gewoon het wapen wat het lekkerste speelt. Ik gebruik nu een PP2000 (zoiets) met een laser + silincer flash supressor + red dot sight.

Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmm... Aan alle mensen die aan de beta twijfelden, speel tot je de UMP45 vrijspeelt!
Dat maakt de game zoveel leuker, mijn k/d ging gelijk met +1 omhoog :Y
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/27814420461-orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Zijn er nog spelers die ik kan toevoegen(PC)? Mijn vaste BFBC2 groepje speelt niet zo vaak als ik :)

Mijn naam is in Origin gelijk aan mijn naam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kheb je toegevoegd :)
Naam is lagkip ingame btw

[ Voor 39% gewijzigd door Mavamaarten op 06-10-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik moet zeggen dat ik toch moet wennen aan de gameplay hoor... behoorlijk anders dan BF2... gaat wat meer richting COD zo te zien.
Best fraai beeld en effecten maar zolang je teambuddys die vijanden niet spotten zijn ze vaak nog lastig te zien ook;) (kom je aan als lvl1 met je klappertjespistool:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb jullie hier boven ook ff toegevoegd, grimrr mijn acount naam.

Gebruiken jullie hier trouwens ook vaak de functie om in plaats van full automatisch naar singel fire mode te gaan met bv UMP45? Dit werkt echt geweldig op long range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
JT888 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:34:
Heeft iemand die EOD bot al unlocked of zit die niet in de BETA ?
Heb er 1 match mee gedaan en toen gestopt met de BETA te spelen.
Geweldig ding omdat veel mensen niet weten wat het doet, was aan de defence kant toen de match begon, reed met mijn bot naar bom B (speelplaatsje) en stond vlak naast de bom tussen 2 van die grijzen machines oid. in.

Eerste man komt aan, plant de bom, ik rij vooruit en defuse hem meteen, je ziet hem gaan liggen omdraaien weer terug rennen en nog een keer planten. Op hetzelfde moment komen er 2 van zijn team aan die ook bij de bom gaan zitten.
Dus de situatie is nu: Ik zit daar met mijn eod bot naast de bom, precies rechts van me zit die gast hem te armen, links ligt er een te campen en de ander covert ze.
Hij plant, ik defuse meteen, hij plant weer, ik defuse weer, in totaal 4x voordat een van hun eindelijk door had dat ze misschien die robot naast hun maar eens neer moesten schieten.

Kon niet meer stoppen met lachen de rest van de match :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
LOL Prachtig !!

Hoe is de cam ingesteld van de EOD bot 1st person view? of 3rd person ? of kan je switchen tussen deze ?

[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 06-10-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JT888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

heb jullie ook maar ff geadd..;) moet wel ff inkomen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Als mensen toch bezig zijn met adden :)
Paar van jullie request gedaan.

Nick: Protinus_01

[ Voor 21% gewijzigd door S.J_84 op 06-10-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

add mij ook maar ..
mijn maten spelen niet zo vaak.
ApC_IcE is ingame naam
Rank 18 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Mijn nick is DRuw2 overigens (iemand enig idee waar ik dat veranderen kan trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

heb jullie ook even toegevoegd aan me friendslist naam is hetzelfde als hier ;)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Ok cool. Vanavond was een beetje een drama maar de komende dagen kunnen we zeker ff samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Bah eerste aimbotter ook al tegengekomen, een gast met een saw 249 met 87-5 in 1 rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
zojuist een roude uit gegaan met 2x een hacker in 1 team.... alle twee hadden ze 65 kills om 6 ofzo. is gewoon niet leuk meer hoeveel hackers er nu zitten

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kr44nVogel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:54:

Bedankt
Ik denk dat je firefox als standaardbrowser ingesteld moet hebben in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Wlie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 01:02:
[...]

Ik denk dat je firefox als standaardbrowser ingesteld moet hebben in windows.
dat denk ik ook, ik heb het namelijk andersom 8)

Pagina: 1 ... 19 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.