23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
PC/Xbox/PS3?NeHoX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:43:
Ik ben ook naarstig opzoek naar een Limited Edition maar nergens meer voor een leuke prijs te krijgen. Jullie nog advies?
http://www.budgetgaming.n...0edition/console-all.html
Daar staan de goedkoopste prijzen van de limited editions van BF3
Hier alleen een RU key voor 34,32.NeHoX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:43:
Ik ben ook naarstig opzoek naar een Limited Edition maar nergens meer voor een leuke prijs te krijgen. Jullie nog advies?
Iemand uit de GoT clan heeft hem ook, werkt goed na de taal patch
SCAR met IRNV + foregrip + silencer op single fire is win johjterpstra schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:38:
[...]
zijn ook accurater, alleen dan wel in single fire / burst en vooral lange afstanden ( 3.4x scoop erop bijv )
heavy barrel + sproeien is gekkenwerk
voor sproeiwerkzaamheden / close combat kan je het beste na silenced & holo/reflex/IRNV scoop
tip probeer eens de SCAR-H met reflex/holo wat je maar fijner vind met silencer
je roeit squads zo fijn uit ermee
[afbeelding]
16 % accuratie best netjes toch ?
ik heb 14% accurancy met Scar
Lol : http://battlelog.battlefi...r/Yabzie/stats/174629836/
Engineer ftw
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 13:51 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
eerste indruk: Nice
ik vroeg me alleen af hoe ik me fps kon zien en wat nu een goede fps rate is voor dit spel.
zoek eigelijk ook iemand/clan/groep oid om beetje mee te spelen voor fun
[ Voor 3% gewijzigd door SpitfireNL op 31-10-2011 13:55 ]
ctrl + alt + s voor ingame fpsjhesse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:53:
Ben totaal geen battlefield speler, nooit gespeeld en vandaag toch besloten om BF3 te halen
eerste indruk: Nicemoet wel wennen aan het spel, grote van de maps ed maar het bevalt me wel.
ik vroeg me alleen af hoe ik me fps kon zien en wat nu een goede fps rate is voor dit spel.
en gotbf3.nl als community / clan van tweakers
control+alt+s laat je fps linkssboven in beeld zien. Of je kan een programma als fraps gebruiken om t constant te zien wat ik soms draai, maar eigenlijk overbodig. Voor online zou ik zon fps van 40 a 50 wel minimaal willen.jhesse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:53:
Ben totaal geen battlefield speler, nooit gespeeld en vandaag toch besloten om BF3 te halen
eerste indruk: Nicemoet wel wennen aan het spel, grote van de maps ed maar het bevalt me wel.
Als je online wat wilt knallen of co-op kun je mij altijd toevoegen PressQ
[ Voor 9% gewijzigd door randomg op 31-10-2011 13:56 ]
GoT of de HighFlow server zijn veel mensen van hier op Tweakers op te vinden hoorjhesse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:53:
Render.DrawFps 1 in console kun je gewoon spelen terwijl je FPS zietrandomg schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
control+alt+s laat je fps rechtsboven in beeld zien. Of je kan een programma als fraps gebruiken om t constant te zien wat ik soms draai, maar eigenlijk overbodig. Voor online zou ik zon fps van 40 a 50 wel minimaal willen.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
zo eerst eens kijken wat me fps is danjterpstra schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:54:
[...]
ctrl + alt + s voor ingame fps
en gotbf3.nl als community / clan van tweakers
die site btw doet het niet
Dat werkt nog beter, hoe haal je die console tevoorschijn?Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
Render.DrawFps 1 in console kun je gewoon spelen terwijl je FPS ziet
Ja hij is vandaag al een tijdje down maar die komt wel weer up mag ik hopen?jhesse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
zo eerst eens kijken wat me fps is dan
die site btw doet het niet![]()
[ Voor 36% gewijzigd door randomg op 31-10-2011 13:58 ]
Verwijderd
ik ben maar een leek zo met al die tech dingen , maar fts ,wat is dan beter die hoog te hebben of juist lager??randomg schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
control+alt+s laat je fps linkssboven in beeld zien. Of je kan een programma als fraps gebruiken om t constant te zien wat ik soms draai, maar eigenlijk overbodig. Voor online zou ik zon fps van 40 a 50 wel minimaal willen.
Als je online wat wilt knallen of co-op kun je mij altijd toevoegen PressQ
heb geduld met deze oude (56) man
met ~randomg schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Dat werkt nog beter, hoe haal je die console tevoorschijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Valentia op 31-10-2011 13:59 ]
correct is even down. komt wel weer onlinejhesse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
zo eerst eens kijken wat me fps is dan
die site btw doet het niet![]()
FPS is frames per second (letterlijk beelden per seconde). Dus de meer beelden per seconde de vloeiender het spel loopt.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
ik ben maar een leek zo met al die tech dingen , maar fts ,wat is dan beter die hoog te hebben of juist lager??
heb geduld met deze oude (56) man![]()
fps staat voor frames per second, het aantal beeldjes wat je per seconden ziet:Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
ik ben maar een leek zo met al die tech dingen , maar fts ,wat is dan beter die hoog te hebben of juist lager??
Wikipedia: Beelden per seconde
dus hoger is beter, maar dat vereist ook weer meer rekenkracht van je pc
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 31-10-2011 14:00 ]
Verwijderd
ok dat begrijp al haha maar wist niet wat beter was , hoger of lager.randomg schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:
[...]
FPS is frames per second (letterlijk beelden per seconde). Dus de meer beelden per seconde de vloeiender het spel loopt.
bedankt voor de uitleg
Tot een bepaalde hoeveelheid, mythe zegt 24fps is vloeiendBartske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:
[...]
fps staat voor frames per second, het aantal beeldjes wat je per seconden ziet:
Wikipedia: Beelden per seconde
dus hoger is beter, maar dat vereist ook weer meer rekenkracht van je pc
Hoe hoger hoe beter.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
Dit spel is vrijwel onspeelbaar als je onder de 30FPS dipt.
De spelervaring is het best dus als de FPS ( Frames Per Second ) boven de 30 zit
40 ~ 60 is helemaal ideaal
Vragen mag altijd ! daarvoor zijn we hier
dogtags van bijv alienware kan je niet afpakken omdat deze "limited" gevallen zijn.Pompi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:04:
Ik dacht eerst dat je afgepakte dogtags zelf kon dragen, maar kwam er net achter dat het helaas niet kan. Vind het een beetje een gemiste kans en snap dan nu ook niet echt wat er leuk aan het stelen van dogtags is.
standaard dogtag valt ook niet te jatten omdat er niks bijzonders aan is.
maar bijv mijn dogtag ( een scar-h) valt wel te jatten als iemand mij knived
Verwijderd
xbox360 btw
Scope eraf halen en gewoon als rifle gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:07:
Ik vind het zo vervelend dat je 8000 punten moet halen met die 1e sniper, ben nu al 4 dagen bezig om een nieuwe te halen..... je moet gewoon 4x schieten met dat kreng en vanaf grote afstand raak je helemaal 0.0.....
xbox360 btw
Je hoeft die hele SVD / MKII MOD 0 niet te gebruiken he.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:07:
Ik vind het zo vervelend dat je 8000 punten moet halen met die 1e sniper, ben nu al 4 dagen bezig om een nieuwe te halen..... je moet gewoon 4x schieten met dat kreng en vanaf grote afstand raak je helemaal 0.0.....
xbox360 btw
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Jawel, F1Verderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:14:
Heel snel van plek wisselen, deze is (vreemd genoeg) standaard niet aan een key gebind.
Oja heel snel op f1 drukken en hopen dat mn heli nog gene barrelroll heeft gemaaktVerderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:14:
Heel snel van plek wisselen, deze is (vreemd genoeg) standaard niet aan een key gebind.
Leuke game, ik suck nog wel steeds even hard als bij BF2 maar zolang ik fun heb maakt het mij niet uit hoeveel m'n K/D ratio is of whatever, zo lang ik ooit maar alle dingen kan unlocken
Meeste mensen spelen jammer genoeg nog niet echt met squads, ik probeer zoveel mogelijk op squads te spawnen en ze te helpen enzo, maarja.
Speel trouwens Assault(medic)/support het meeste, dan regent het punten als je op de juiste plaats een med/ammo-pack gooit.
Ook 2 van de weinige manieren waar ik punten mee verdien, want met kills gaat het mij heus niet lukken om te levelen
Nog wel wat moeite met al die rpg's in de game,... bij een aantal games wordt dit gewoon echt massaal gebruikt(die map met dat kleine straatje/metro/...) redelijk irritant
[ Voor 14% gewijzigd door Fantasma op 31-10-2011 14:21 ]
Vreemd, bij mij had die functie geen geassignde key
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Inderdaad. Ik voel me altijd 'n koning als ik als simpele infantrie een tank sloop.Verderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
Engineer is inderdaad een stuk meer versatile dan in bc2, erg fijne class om te spelen.
Conquest in metro dan nog niet gespeeld?Verderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
Engineer is inderdaad een stuk meer versatile dan in bc2, erg fijne class om te spelen.

Als je daar met ammo boxen gooit ben je drek lvl 100
haha idd, off als assault kom je daar ook zo in de top 3 met 0 killsyzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:24:
[...]
Conquest in metro dan nog niet gespeeld?![]()
Als je daar met ammo boxen gooit ben je drek lvl 100

mag tevreden zijn op deze settings?
[ Voor 20% gewijzigd door jhesse op 31-10-2011 14:31 . Reden: vraag vergeten ]
Ondertussen ook vervent BF3 speler, en dat terwijl ik nog nooit enige BF echt had gespeeld.
Maar moet zeggen, ben er goed tevreden over.
De clan van ons begint het ook al binnen te lopen dus tijd voor een server.
Voor BO hadden wij er 1 bij clanservers, moest wel.
Zie wel dat ze daar goedkoper zijn dan bij I3D.
Maar heeft er iemand anders nog suggesties voor een BF3 ranked server?
GOT server, de highflow server, UK warfaretha_crazy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:28:
Maar heeft er iemand anders nog suggesties voor een BF3 ranked server?
Zijn mijn favorietjes
Bedoel meer van, zelf 1 hurenyzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:29:
[...]
GOT server, de highflow server, UK warfare
Zijn mijn favorietjes
linkQlii256 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:05:
[...]
Het is dan toch mogelijk? Ik hoop dat je niet liegt. Maar volgens mij is het zo: als jouw team een bepaalde tickethoeveelhied bereikt zal hij niet omvallen. Maar dan heb je wel de mogelijkheid om de toren te destroyen. Dus als je dan met een jet er tegen vliegt ofzo...
Het jammere is dat er dus echt geen enkel filmpje te zien is
Laat maar, is singleplayer
[ Voor 7% gewijzigd door BW83 op 31-10-2011 14:37 ]
volgens mij zijn de servers bij multiplay.co.uk het goedkoopst
Er staat in de beschrijving dat dat de Singleplayer is.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Als je constant "disconnected by server" of "kicked by admin" moet je even je punkbuster handmatig updatenCodeCaster schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:32:
Nou, ik kom de GoTBF3-servers niet op, de site noch teamspeak doen het, van iedere andere server word ik gekickt als ik al binnenkom, ik ga maar even single player doen.
Gameservers is nog net een tandje goedkoper.Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
volgens mij zijn de servers bij multiplay.co.uk het goedkoopst
Maar het is ook kwaliteit wat geld
Bij gameservers.com moet ik wel zeggen dat het goed geregeld was, en kreeg ook nog de 1ste DLC van BO gratis.
[ Voor 73% gewijzigd door randomg op 31-10-2011 14:48 ]
Oeps, niet goed opgelet. Aangepast...hyptonize schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Er staat in de beschrijving dat dat de Singleplayer is.
There is no real life, there is just AFK.
Ik bezit battlefield vietnam en battlefield 3... maar die tellen weer niet mee hoor want is alleen voor spellen uitgebracht na 2009Mastermind-- schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:14:
Wat is jullie Veteran level? Ik heb momenteel 5.
Die veteran status op je profiel zegt wat mij betreft dus helemaal niks.
[ Voor 6% gewijzigd door SpitfireNL op 31-10-2011 15:17 ]
Alle battlefield games tellen mee:) die ook. Ik ben nu level 5 maar BF1942 kan ik niet toevoegen. key invalid-.-SpitfireNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Ik bezit battlefield vietnam en battlefield 3... maar die tellen weer niet mee hoor want is alleen voor spellen uitgebracht na 2009![]()
Die veteran status op je profiel zegt wat mij betreft dus helemaal niks.
Wat heb je er eigenlijk aan? Alleen show off zeker.
Ben benieuwd of ik ze nu ook online kan spelen.....
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Sorry battlefield 2 bedoelde ik.. die bezit ik ook.l166 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:20:
[...]
Alle battlefield games tellen mee:) die ook. Ik ben nu level 5 maar BF1942 kan ik niet toevoegen. key invalid-.-
Maar hoe komt het dan dat origin mijn code van BF2 en BF:vietnam niet accepteerd en niet toevoegd dan in origin?
Of moet ik dit buiten origin om regelen dan? moet ik apart een account maken via de product website voor deze 2 games?
Je moet inloggen op de site van bfbc2. Dan bij je profiel staat ergens veteran. Als je de codes daar invoert, komt het goed.SpitfireNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:26:
[...]
Sorry battlefield 2 bedoelde ik.. die bezit ik ook.
Maar hoe komt het dan dat origin mijn code van BF2 en BF:vietnam niet accepteerd en niet toevoegd dan in origin?
Of moet ik dit buiten origin om regelen dan? moet ik apart een account maken via de product website voor deze 2 games?
Als ik een russische serial koop, kan ik hem na het omzetten naar engels ook gewoon op de EU-servers komen?
ok hou er rekening mee dat ik misschien de server toegang nog niet helemaal snap.. :-)
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 15:45 ]
ja, je bent niet gelimiteerd aan russische servers. Je moet wel een languagepack downloaden en installeren en een registry aanpassing doen (of een tool gebruiken)Macchill schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:36:
Heey even een vraagje, geen BF3 spelert (nog!!) hier.
Als ik een russische serial koop, kan ik hem na het omzetten naar engels ook gewoon op de EU-servers komen?
ok hou er rekening mee dat ik misschien de server toegang nog niet helemaal snap.. :-)
blup
ik heb een Russische serial gekocht net en zit nu op de GOT serverMacchill schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:36:
Heey even een vraagje, geen BF3 spelert (nog!!) hier.
Benk wel een stuk goedkoper uit!
tnxs voor de reacties!
Verwijderd
Waar haal je die vandaan dan?Macchill schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:
Cool, cool. Die pack downen lukt wel,
Benk wel een stuk goedkoper uit!
tnxs voor de reacties!
Kheb m ook van G2Pay en sinds release lekkur aan het spelen
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
frans en russisch zijn welkom...DrDDay schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:52:
[...]
Kheb m ook van G2Pay en sinds release lekkur aan het spelenMaar ik had geen rus, wel een fransoos

he bah.. sorry, was ff off topic...
Bij mij draait ie 40 fps op 6950 en X6 cpu; omgeving en textures op ultra, overig op highVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:44:
Hoe is de performance van het spel tegenover de beta? De beta, was het net niet voor mij. Metro draaide opzich aardig, alleen het laatste gedeelte wat zwaarder (op straat). Maar de 64 player map was niet fijn spelen. Ik ben dan ook wel iemand die 30 fps te weinig vind. Ik vind het zonder om te kopen en dan in de kast te leggen... (5850, met Q6600 stock, 4GB. Denk dat de cpu de bottleneck is).
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Verwijderd
Tja zie je, dat is qua cpu al huilen met de pet op, vergeleken met m'n Q6600 danDrDDay schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Bij mij draait ie 40 fps op 6950 en X6 cpu; omgeving en textures op ultra, overig op high
Met alles op medium is dit nog (heel) goed te doen hoorVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:
[...]
Tja zie je, dat is qua cpu al huilen met de pet op, vergeleken met m'n Q6600 danJammer, want voor andere games is het nog rap genoeg.
Heb ook die proc. Ga hem klokken rond 3.6 Ghz. HD 6950 2GB van Sapphire en 8GB RAM + new mobo inbound.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:
[...]
Tja zie je, dat is qua cpu al huilen met de pet op, vergeleken met m'n Q6600 danJammer, want voor andere games is het nog rap genoeg.
Wat gok je dat m'n FPS is op Ultra in MP?
Draai het hier op een:
C2D E6600, nog op 2.4Ghz
Ati 4800 512MB
4GB RAM
Alles op high, en soepel.
[ Voor 12% gewijzigd door G.Scholtens op 31-10-2011 16:21 ]
Op 800x640 zekerG.Scholtens schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:20:
Spel heeft geen hoge systeemeisen.
Draai het hier op een:
C2D E6600, nog op 2.4Ghz
Ati 4800 512MB
4GB RAM
Leuk zo al die specs en geen resoluties
Idd, waarschijnlijk 1280x720 ofzo, misschien nog net 1680x1050.yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:23:
[...]
Op 800x640 zeker
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik speel het op mijn 386 op Ultra..... Zet je FPS maar eens aan dan zul je zien dat het niet zo soepel loopt als jij denktG.Scholtens schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:20:
Spel heeft geen hoge systeemeisen.
Draai het hier op een:
C2D E6600, nog op 2.4Ghz
Ati 4800 512MB
4GB RAM
Verwijderd
Q6600 op 3.6 GHZ hier, met een MSI 6950 Twin Frozr III OC (850MHZ). met alles op high, motion blur uit en de textures op ultra haalde ik zo'n 30-40 FPS op 2560x1440, maar met snipen en buiten wilde het spel wel eens wat zakken. Ik heb zelf wat dingen ietsje teruggeschroefd zodat ik eigenlijk nooit onder de 60FPS uit kom. Speelt fijner multiplayer vind ikMastermind-- schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:12:
[...]
Heb ook die proc. Ga hem klokken rond 3.6 Ghz. HD 6950 2GB van Sapphire en 8GB RAM + new mobo inbound.
Wat gok je dat m'n FPS is op Ultra in MP?
[ Voor 5% gewijzigd door citruspers op 31-10-2011 16:38 ]
30+ FPS voelt naar mijn gevoel al snel en soepel aan.
Verwijderd
De beste test is op Tehran Highway. Bij mij draaide op een GTX 560 Ti alles prima op ultra op 1600x1200 tot die map laadde. Toen heb ik zoals Nvidia ook al aanraadt, maar teruggezet naar alles op 'High'. En inderdaad, motion blur en HBAO uit.citruspers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Q6600 op 3.6 GHZ hier, met een MSI 6950 Twin Frozr III OC (850MHZ). met alles op high, motion blur uit en de textures op ultra haalde ik zo'n 30-40 FPS op 2560x1440, maar met snipen en buiten wilde het spel wel eens wat zakken. Ik heb zelf wat dingen ietsje teruggeschroefd zodat ik eigenlijk nooit onder de 60FPS uit kom. Speelt fijner multiplayer vind ik
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Vcore is iets van 1.42 zo uit het hoofd, processor heeft de G0 stepping dus klokt lekker.
HBAO heb ik naar SSAO teruggezet. Vind dat toch wel erg veel verschil maken qua "geliktheid" van de graphics.
YouTube: Battlefield 3 PSA - "How Not to Revive"
Gepost in het Battlefield 3 Deel 4 topic door DeepSeven.
Je mist in MP idd wel veel met 30 fps, voor mijn gevoel althans. Ben wel beneiuwd naar je FPS, mastermindcitruspers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:44:
~53 graden tops bij 22 ambient, met Scythe Mugen koeler en kast met veel airflow. 30 FPs voelt voor mijn gevoel niet snel en soepel aan. Niet als je heen en weer kijkt in ieder geval. Je gaat het merken in multiplayer denk ik.
Vcore is iets van 1.42 zo uit het hoofd, processor heeft de G0 stepping dus klokt lekker.
HBAO heb ik naar SSAO teruggezet. Vind dat toch wel erg veel verschil maken qua "geliktheid" van de graphics.
ik ga alles maar op high zetten, dan nog es kijken
BieberWebjunkie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:05:
WHO'S DICK DO I HAVE TO SUCK
Je krijgt wel ziek veel punten als je zo revivedV9 Ghost schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:46:
OMG Dit moeten zoveel mogelijk Battlefield gamers zienherken het eigenlijk uit elke Battlefield game
YouTube: Battlefield 3 PSA - "How Not to Revive"
Gepost in het Battlefield 3 Deel 4 topic door DeepSeven.
ik probeer Origin altijd uit te zetten zodra de game draait
Wat ik persoonlijk een zwaar gemis vind is dat ik niet even een test servertje op kan zetten
Maar ach de game draait en het speelt lekker weg vind ik
Zoiets had ik net ook, toen ik ging vragen of ze die dr pepper actie voor de dog tags buiten de VS gaan doen was er eerst iemand die dacht dat het van amazon wasiLikeNoobies schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:43:
Bedankt!
[afbeelding]
supportfail by Mr.Oosten, on Flickr
Lekkere mensen daar bij die live chat..

Dat heb je als je indiers en pakistanen uitbuit die ook nergens iets van weten.
Nee gewoon 1680x1050, en alles op high.yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:23:
[...]
Op 800x640 zeker
Je hoeft niet perse je instellingen te wijzigen in een server, kan ook bij options in Campaign.BradKing schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
ik probeer Origin altijd uit te zetten zodra de game draait
Wat ik persoonlijk een zwaar gemis vind is dat ik niet even een test servertje op kan zettenNu moest ik een uur of wat op een low number server gaan klooien met joystick instellingen enzo.. zonde
Maar ach de game draait en het speelt lekker weg vind ik
Dat vertaalt zich vanzelf naar MP, zo breng ik ook zo nu en dan wat wijzigingen door.
Ik. als ik niet met een bipod op een heuvel lig ren ik als de malle rond met een PP2000 rond, spawnpunten en motion sensors zettende. vanavond maar eens de UAV/MAV proberen :jyzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:09:
Iemand hier die veel recon speelt?
heb je soflam?citruspers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Ik. als ik niet met een bipod op een heuvel lig ren ik als de malle rond met een PP2000 rond, spawnpunten en motion sensors zettende. vanavond maar eens de UAV/MAV proberen :j
Dit topic is gesloten.