| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
GEFELICITEERD, je bent nummer 10k!
ik ben op de pc versie wel al skyrulers tegengekomen trouwens.
vind het spel moeilijker dan bfbc2 maar moet gewoon nog ff wennen aan de keys en opties enzo (en wil wapens dammit!)
[ Voor 56% gewijzigd door DRuw op 28-10-2011 23:01 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
niet per se. het lukt ook zonder. maar misschien gaat het connecten dan wel makkelijkerWebjunkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:00:
ik probeer COOP te spelen maar moet je daar nog poorten voor openen?
ora et labora
I don't hate you, I nothing you
hij staat hier al een half uur op waiting for player 2mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:04:
[...]
niet per se. het lukt ook zonder. maar misschien gaat het connecten dan wel makkelijker
en bij m'n maat op initializing.
ik had vandaag anders ook veel problemen, sluit je venster en stuur nieuw invite.Webjunkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:09:
[...]
hij staat hier al een half uur op waiting for player 2
en bij m'n maat op initializing.
blijven wachten helpt 90% van de keren niet
ora et labora
Nou staat er weer op, nergens aanzitten nu.pafdaddy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:49:
[...]
Dit heb ik ook gedaan maar het proces bleef hangen in de finalizing stage. Daarna is het spel met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen en heb ik het moeten deinstalleren. Origin is nu weer aan het downloaden.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
yup
Zie hierbovenKzyto schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:15:
[...]
eej sc2 maat en stadsgenoot... waar heb je die gekocht ?
ow is de LE versie aan te raden ?
[ Voor 42% gewijzigd door m0nk op 28-10-2011 23:23 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Specs :
i5 2500k
6950
8g ram
dubbelposter : Ruffzz in "Battlefield 3 - Deel 4"Ruffzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:24:
Ben ik de enige die niet kan spelen ? Wanneer ik een game join blijft mijn beeld zwart maar ik hoor wel het geluid van het spel. Heb de drivers van mijn 6950 compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik bf3 verwijdert, opnieuw gedownload en weer geïnstalleerd maar tevergeefs. Wtf ? Iemand een idee ?
Specs :
i5 2500k
6950
8g ram
ora et labora
./Ignore.
There is no real life, there is just AFK.
Wat is je aanbod?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:26:
Ik ben nog steeds zoekende voor een Key....Iemand geintresseerd in mijn aanbod?
Drivers ? Je moet die speciale versie voor BF3 hebben. Heeft hij het ooit wel gedaan ? Anders ook preferences verwijderenRuffzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:24:
Ben ik de enige die niet kan spelen ? Wanneer ik een game join blijft mijn beeld zwart maar ik hoor wel het geluid van het spel. Heb de drivers van mijn 6950 compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik bf3 verwijdert, opnieuw gedownload en weer geïnstalleerd maar tevergeefs. Wtf ? Iemand een idee ?
Specs :
i5 2500k
6950
8g ram
moet nu overal weer opnieuw inloggen
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Of je kan in battlelog aan de linker kant op de knop Feedback & Support klikken.
Verwijderd
Verwijderd
Het steam account bevat de volgende Games:
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Counter Strike: Source
- Garry's Mod
- Guild Wars
- I-Fluid
- Unreal Gold
- Unreal 2: The Awakening
- Unreal Tournament 2004
- Unreal Tournament 3: Black Edition
- Unreal Tournament: Game of the year Edition
We hebben op dit moment 2 servers 1 x conquest 64 man en 1 x rush 32. En straks dus waarschijnlijk 2 of 3 server er bij!
En op dit moment zitten er 35 mensen op Teamspeak
Plaats een V&A advertentie.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:42:
Niemand een Key over voor mijn aanbod van mijn Steam Account?
- Garry's Mod
- Guild Wars
- I-Fluid
- Unreal Gold
- Unreal Tournament 2004
zet je reacties aan, kun je discusieren
ora et labora
Het verhandelen van je Steam account is strafbaar, pas ermee op, voor een permanente ban.
Oh man hoe vet, is het trouwens zo dat alle BF3 servers crashen of is het iets waar alleen de GOT last van heeft ? Heb alleen nog maar op de GOT versie gespeeld dus....Dacuuu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:43:
Over een tijdje waarschijnlijk 2 servers, of meer voor de GoT clan erbij!
We hebben op dit moment 2 servers 1 x conquest 64 man en 1 x rush 32. En straks dus waarschijnlijk 2 of 3 server er bij!
En op dit moment zitten er 35 mensen op Teamspeak
Ze kunnen het aan je ip adres zien, en er kunnen heeeel misschien controleurs rondneuzen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:54:
Steam will never know.......Of word ik op GoT anders permanent gebanned?
Steam ban btw
[ Voor 3% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 28-10-2011 23:56 ]
Verwijderd
Mijn Steam Username is niet bekent hier....
Ik waarschuw alleen maar, niet dat dit gebeurd, maar let er gewoon opVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:56:
Een IP-Adres kan altijd veranderen, de mijne is al 3x veranderen bij Ziggo...
Mijn Steam Username is niet bekent hier....
Verwijderd
Mijn Steam Account + Mijn WoW Cataclysm account.
Ik ging net zeggen, koop gewoon een key, das veel goedkoper dan die dingen weggeven
1 lvl 12 mage en 1 lvl 3 hunterVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:00:
Laatste aanbod voor een Battlefield 3 Key
Mijn Steam Account + Mijn WoW Cataclysm account.
Verwijderd
Heb namelijk op dit moment geen geld om een key te halen...
Verwijderd
Download er eerst een dan, moet je wel beloven dat je gaat sparen voor Battlefield 3Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:04:
Nog steeds moet ik een Battlefield 3 key hebben....Niemand die er een wilt ruilen tegen m'n Steam account...
Verwijderd
18 euro heb je niet?Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:04:
Nog steeds moet ik een Battlefield 3 key hebben....Niemand die er een wilt ruilen tegen m'n Steam account...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De servers zitten nog een beetje in opstart fase. Het werkt allemaal, nog niet helemaal en goedipazza schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:54:
[...]
Oh man hoe vet, is het trouwens zo dat alle BF3 servers crashen of is het iets waar alleen de GOT last van heeft ? Heb alleen nog maar op de GOT versie gespeeld dus....
waarschijnlijk is i3D aan het stoeien met de servers, verwacht op zijn minst een kleine compensatie.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:06:
LOL wat is dat toch telkens met die Conquest server van GoT, om de zoveel potjes knalt ie iedereen eruit. En Lebi ik weet dat dit slowchat is maar je bent wel erg aan het trollen wacht gewoon de reacties af op je ad.
zet t op marktplaats > bredere doelgroepVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:04:
koop Russische versie > maak winst
Ga werk zoeken lambalVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:07:
17 jaar...Geen werk....Rekening leeg gekocht aan zooi....Geen geld nee:P
Drugs en Hoeren?Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:07:
17 jaar...Geen werk....Rekening leeg gekocht aan zooi....Geen geld nee:P
Verwijderd
SSSTTTTT.....Mag niet iedereen weten he
Mijn Systeemeissen voor Battlefield 3:
1-phenylpropan-2-amine
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 00:13 ]
Verwijderd
t zou pas echt zonde zijn als je al je geld uitgeeft aan je pc-hardware zodat je bf3 maxed out kan spelen, maar geen geld meer hebt voor het spel zelfVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:11:
Best grappig dat Lebi nu ineens geld nodig heeft. BF3 is al maanden te pre orderen dus hij had makkelijk rekening kunnen houden met de release.
ora et labora
Verwijderd
Dat zou idd helemaal epic-fail zijnmrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:15:
[...]
t zou pas echt zonde zijn als je al je geld uitgeeft aan je pc-hardware zodat je bf3 maxed out kan spelen, maar geen geld meer hebt voor het spel zelf
Dan doe je echt iets fout, aangezien BF3 5% van een nieuw systeem kost of zo. Pre-order LE voor 32 euro.mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:15:
[...]
t zou pas echt zonde zijn als je al je geld uitgeeft aan je pc-hardware zodat je bf3 maxed out kan spelen, maar geen geld meer hebt voor het spel zelf
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
misschien omdat we niet meer keys kopen dan nodig?Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:17:
IK vind het wel grappig dat niemand een goedkope Russiche Key overheeft voor mijn Steam AccountHebben jullie dan ook geen geld meer?
ora et labora
Steam?Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:17:
IK vind het wel grappig dat niemand een goedkope Russiche Key overheeft voor mijn Steam AccountHebben jullie dan ook geen geld meer?
HAHAHAHAHAH.
[ Voor 15% gewijzigd door mace op 29-10-2011 00:18 ]
Verwijderd
Het is toch wel een mooie winst;)mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:17:
[...]
misschien omdat we niet meer keys kopen dan nodig?
Dat heet ook wel verstandelijk gehandicapt. Zo had er eentje die ik ken laatst een reis naar Tunesie geboekt om der mislukte vakantieliefde te, zien. Had ze geen geld meer om haar huur te betalen en toen werd ze uit huis gezet.mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:15:
[...]
Ontopic: net een aantal uren squadgames gespeeld met zn 4en. Wat mij tegenviel is dat als je als party joined je 9 vd 10x in 2 verschillende teams terecht komt. En dan is t niet mogelijk om teams te switchen.
Maar het potje dat we wel met zn 4en in 1 squad zaten was dan wel weer zoo gruwelijk.
PV SolarEdge SE5000 - 4.16kWp LG Neon2 Z/W bj 2019 || MT Venus E 5.12 V153 - CT003 V117
Verwijderd
Ik was net even voor de lol aant het Google Mapsen, en toen kwam ik tot de ontdekking dat Bangkok een soort van Censored is....Is er zoveel te zien dan?
fixed. 127.0.0.1 proxy.novafusion.ea.com toegevoegd aan de host file en ik kan online. Beetje jammer dat helpdesk dit niet kan zeggen.DeKemp schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:16:
Ze zijn lekker bezig bij EA. problemen met activeren, ik bellen naar ea eerst een uur wachten en uiteindelijk hebben ze me een andere code gegeven. Wel zo nestjes dat ze hem naar LE gezet hebben had eerst de gewone. Ik opnieuw installeren, zelfde probleem. Ik weer bellen half uur wachten, van alles proberen nog niet. Ze gingen het doorgeven aan de technische afdeling want ze konden het niet oplossen. Hopen dat het ooit nog gaat werken.
Verwijderd
Kijk dat noem ik nou nuttige infoDeKemp schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:24:
[...]
fixed. 127.0.0.1 proxy.novafusion.ea.com toegevoegd aan de host file en ik kan online. Beetje jammer dat helpdesk dit niet kan zeggen.
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Verwijderd
Origin manager dan instellingen dan code verzilverenEl_Bandito schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:29:
Noem mij noob, maar ik heb een SpecAct serial gehad van Wehkamp, maar waar moet ik dit invoeren
in origin bij redeem code.El_Bandito schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:29:
Noem mij noob, maar ik heb een SpecAct serial gehad van Wehkamp, maar waar moet ik dit invoeren
Single player gedaan, ging allemaal lekker maar bij Operation Guilliotine loopt het ineens verkeerd af... Jammer dan, morgen nog een dag.
Dus multiplayer doen! En eens beginnen met Metro om te kijken wat er zoal anders is aan die bekende map. Nou weinig
Alleen een nieuwe bug: soms wordt je ineens 3rd person gezet van jezelf of een ander. Dus je krijgt de kill cam, terwijl je nog leeft! Of het moet aan de server liggen, meerdere mensen hadden er last van.
Maar das wel irritant zeg... ook klote voor je K/D, want je kunt niks dus je gaat of dood of je pleegt suicide.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

[ Voor 13% gewijzigd door megadoom op 29-10-2011 00:32 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
had ik bij bf2 ook al.
de jets en het vliegen vind ik een heel stuk minder dan in het vorige deel, maar de helos zijn weer wat beter geworden.
lekker beweegelijk, bijna zoals in desert combat.
wat ik erg mis is de rear cam.
de rechtermuisknop free view (of hoe het ook heten mag) voldoet niet echt.
Dat niet illegaal? En je heb alle Unreals en UT2's, maar niet UT99? BLASPHEMY!Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:57:
Is er hier toevallig iemand die een Steam account wilt ruilen tegen een Battlefield 3 Origin Key?
Ik kan aantonen dat het Steam account van mij zelf is
- Garry's Mod
- Guild Wars
- I-Fluid
- Unreal Gold
- Unreal Tournament 2004
Sapphire HD 6950 2GB.Bartske schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:38:
Ik moet mn videokaart dus upgraden, hij loopt voor geen meter. Mijn budget is 200 euro: zouden jullie voor een Nvidia of een AMD kaart gaan op dit moment?
Naar mijn mening de beste keus ATM. Licht boven je budget, maar een beest!
offtopic:Wolfos schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:38:
[...]
Dat niet illegaal? En je heb alle Unreals en UT2's, maar niet UT99? BLASPHEMY!
UT 99 = UT game of the year...
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Die rode.ItaloMike schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:21:
Onder welke steen heb jij afgelopen 24 uur gelegen?
Verwijderd
De blauwe steen is zachter, en heeft minder Recoil!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 00:47 ]
[ Voor 15% gewijzigd door randomg op 29-10-2011 00:47 ]
Ik zat met hetzelfde probleem... maar vind het toch meer luxe gezeik van mijzelf.Mastermind-- schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:38:
[...]
Sapphire HD 6950 2GB.
Naar mijn mening de beste keus ATM. Licht boven je budget, maar een beest!
Ik heb een Sapphire HD 5770 1GB.. draait echt wel goed. Maar een maat van me heeft zojuist een nieuwe samenstelling met een 560GTX Ti HAWK en dat draait toch wel echt NET wat soepeler.
Dus was ook opzoek naar een nieuwere videokaart.
Ik breep dat inderdaad de HD 6950 een optie was. OF de 560GTX Ti <- is nu 200 euries bij 4Launch!
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Kun jij vertellen of er uberhaupt een verschil is in de SP campaign of COOP campaign wat betreft het verhaal?randomg schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:46:
Iemand zin in nog wat coop of squad? nick is t1mp
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Dit topic is gesloten.