Mijn ingame naam is Hiddeh! Voeg me toe. Speel uitsluitend NL servers.
een kroeg openen: leuk idee 
bf3 brengt heel wat topics te weeg.
[Battlefield] Battlefield 3 in opkomst?
Battlefield 3 - Deel 2
Battlefield 3 - Deel 3
[Multi] Battlefield VS Call of Duty
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Het BF3 hardware topic
Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic
bf3 brengt heel wat topics te weeg.
[Battlefield] Battlefield 3 in opkomst?
Battlefield 3 - Deel 2
Battlefield 3 - Deel 3
[Multi] Battlefield VS Call of Duty
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Het BF3 hardware topic
Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic
[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 27-09-2011 17:56 ]
ora et labora
ik gaat het gewoon proberen als iemand nog een key over heeft. dm me ;P
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ze hebben hun downloadservice wel goed voor elkaar lijkt het. Haal het nu met 5.5mb/s binnen en zal vast niet de enige zijn.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
ik heb nog wel een bf2 key voor jeNjay schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:55:
ik gaat het gewoon proberen als iemand nog een key over heeft. dm me ;P![]()
ora et labora
hahah cool
als iemand een key voor me heeft voor PS3 please please PM!
oeh god ik heb wat gestart ben ik bang ;P ... somebody help me

Heeft iemand nog een key over pm me maar ik heb een een kortingscode van EA die mag je wel hebben.
[ Voor 51% gewijzigd door goosche op 27-09-2011 18:00 ]
Ook ik ontvang graag nog een Beta key voor de PC als iemand hem over heeft,kan die 2 dagen eigenlijk niet meer wachten! PM me maar!
Yes feed our addiction NOW
Zijn er nou weer nieuwe keys uitgegeven na al dat intrekken? Ik kreeg namelijk net een key toegemaildStewie! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:15:
TER INFO
- Er zullen nog server restarts plaatsvinden ivm updates en bugfixes
- De bug die misbruikt werd om in de beta zonder key te komen is geplet
- Veel spelers zijn online: veel plezier!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Don't blame me
Het spel draait heerlijk soepel op een phenom 955 met 4 gig intern en een 5850
Op dit moment is er bijna geen server te joinen zo druk is het, ik krijg kwa algehele en in het bijzonder wapen ''feel'' trouwens een heel erg medal of honor gevoel.
Door alle rook en bloom effecten is het vrij lastig om tegenstanders te spotten.
Op dit moment is er bijna geen server te joinen zo druk is het, ik krijg kwa algehele en in het bijzonder wapen ''feel'' trouwens een heel erg medal of honor gevoel.
Door alle rook en bloom effecten is het vrij lastig om tegenstanders te spotten.
Als er iemand een key nog over heeft waardeer ik het heel erg als ik hem mag hebben
Verwacht iemand nog een key want ik wacht ook nog steeds..
Bespaar je de moeite, het is nu zo mega druk dat een server joinen bijna onmogelijk is.
Tel daar bij op dat de server joinen via de battlelog site zowieso een kriem is, alles reageerd onnoemlijk traag.
Tel daar bij op dat de server joinen via de battlelog site zowieso een kriem is, alles reageerd onnoemlijk traag.
Fijn EA, ERG FIJN.
Early Access noemen ze dat dan. En ik heb nog wel gepreordered via Origin. Ik heb nog steeds geen key. Mijn email klopt en in mijn spam/whatever mappen zit helemaal niks.
Laatste preorder die ik doe, voor zoiets. Ik snap het ook niet, hebben ze Origin, zitten ze keys te mailen? Enable de beta dan gewoon voor mensen in Origin direct, wat een onzin.
Early Access noemen ze dat dan. En ik heb nog wel gepreordered via Origin. Ik heb nog steeds geen key. Mijn email klopt en in mijn spam/whatever mappen zit helemaal niks.
Laatste preorder die ik doe, voor zoiets. Ik snap het ook niet, hebben ze Origin, zitten ze keys te mailen? Enable de beta dan gewoon voor mensen in Origin direct, wat een onzin.
Ik herhaal mijn tip, wat bij mij nu prima gaat:Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:13:
Bespaar je de moeite, het is nu zo mega druk dat een server joinen bijna onmogelijk is.
Filter de servers op 'NL' dan krijg je alleen maar nederlandse servers, zijn sowieso goed en dan kies je een niet volle server uit. Werkt echt prima.
dat vind ik nou ook. heb het spel gekocht op 12 mei 2011, en nu zal ik zeker niet als één van de eersten kunnen spelen?? ik vind dat echt belachelijk. sowieso dat gedoe met origin en keys mailen... gebruik gewoon steam, da's veel makkelijker
Hier ook aan het wachten. Slaat nergens op dit allemaal.MiliaanR schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:06:
Maar ja, had niet veel anders verwacht vanwege de hype die er omheen hangt.
Wel EA support een mail gestuurd, maar dat is uiteraard redelijk kansloos
Same here.. eerste keer een pre-order gedaan, en heb ook nog niets.. jeej, 48 uur eerder dan 'andere'... NOTBioHazard schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:14:
Fijn EA, ERG FIJN.
Zo, ik speel met een E7300 @ 3,33 GHz, een 9600GT en 2GB RAM. Videokaart is nog niet eens zo slecht, die zit met alles op low op ~65% belasting. Echter de processor, daar is veel te winnen met een quad-core; constant volledig belast zo'n beetje.
waar kan ik de settings aanpassen.
als ik de game start gaat hij meteen een server in, ik kan nergens de video settings vinden (esc werkt niet)
als ik de game start gaat hij meteen een server in, ik kan nergens de video settings vinden (esc werkt niet)
Iemand hier de game al op een GT540m (2GB) kunnen proberen? liefst in combinatie met een i7 2630qm en 4gb ram (A)?
Wanneer je gespawned bent, en alleen dan, kun je via ESC naar de opties.Nordcore schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:26:
waar kan ik de settings aanpassen.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
die heb ik niet, maar ik test 'm graag op de 560ti Hawk als ik ff een key mag lenen 
als die beta drivers van nvidia en ati nu al veel winst geven, is het dan nog denkbaar dat er in de komende maanden nog wat frames uit te persen vallen?
als die beta drivers van nvidia en ati nu al veel winst geven, is het dan nog denkbaar dat er in de komende maanden nog wat frames uit te persen vallen?
[ Voor 47% gewijzigd door gratis_vodka op 27-09-2011 18:28 ]
Thanks!Hidde schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:17:
[...]
Ik herhaal mijn tip, wat bij mij nu prima gaat:
Filter de servers op 'NL' dan krijg je alleen maar nederlandse servers, zijn sowieso goed en dan kies je een niet volle server uit. Werkt echt prima.
thnx!!c0ne schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:27:
[...]
Wanneer je gespawned bent, en alleen dan, kun je via ESC naar de opties.
Wordt niet gewaardeerd in main topic, dus dan maar hier:
BF3 Beta wordt gestreamed op: http://www.justin.tv/guussieboy
BF3 Beta wordt gestreamed op: http://www.justin.tv/guussieboy
Ik dan ook maar met de specs.
Mijn i5 750 en ATi 5850 doen mooi minimale FPS van 35 in het eerste stuk met alles op high en 4xMSAA en binnen lekker 40+ als minimum.
Dit is wel op 1440x900. 1920x1080P zal je een 5870 moeten hebben voor deze frames.
Nog een beetje tweaken en dat ben ik wel tevreden, nu alleen nog een server inkomen en hopen dat DICE me snel me granaat, reload en knife op mijn muis laat binden.
Mijn i5 750 en ATi 5850 doen mooi minimale FPS van 35 in het eerste stuk met alles op high en 4xMSAA en binnen lekker 40+ als minimum.
Dit is wel op 1440x900. 1920x1080P zal je een 5870 moeten hebben voor deze frames.
Nog een beetje tweaken en dat ben ik wel tevreden, nu alleen nog een server inkomen en hopen dat DICE me snel me granaat, reload en knife op mijn muis laat binden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb een 6870 (vergelijkbaar met jouw kaart) en een i5 2500k. Vrij vergelijkbaar dus met jouw systeem.Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:02:
Het spel draait heerlijk soepel op een phenom 955 met 4 gig intern en een 5850![]()
Hoeveel FPS krijg je? En welke settings heb je gekozen? Medium / high?
Die bindings werken nog niet helemaal geloof ik.. Maar je ADS kun je via ESC en dan 1 van de tabbladen(game settings?) kiezen voor hold of clickIndy91 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om:
De ADS vast te zetten, zodat ik niet constant de rechtermuisknop hoef vast
te houden?
De crouchtoets kan vastzetten?
Ik heb het idee dat ik niet meer op Dice / EA / Origin hoef te hopen wat betreft Beta key... Zo gaan ze dus om met mensen die WEL pre-orderen...
Heeft iemanddddd toevallig WEL een key voor mij?
Wat hij zegt.hrr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:38:
Ik heb het idee dat ik niet meer op Dice / EA / Origin hoef te hopen wat betreft Beta key... Zo gaan ze dus om met mensen die WEL pre-orderen...
Ik ben het nu aan het proberen, moet nu nog even de drivers updaten en dan kan ik beginnen. Van wat ik uit had gezocht zou het moeten kunnen, dus ik ben benieuwd.amaterasu schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:26:
Iemand hier de game al op een GT540m (2GB) kunnen proberen? liefst in combinatie met een i7 2630qm en 4gb ram (A)?
Ook een XPS 15 toevallig?
Thx.WoRReLbier schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:34:
[...]
Die bindings werken nog niet helemaal geloof ik.. Maar je ADS kun je via ESC en dan 1 van de tabbladen(game settings?) kiezen voor hold of click
Zie mijn quote (processor vanaf Quadcore >3.2Ghz maakt voor framerate nauwelijks meer uit in BF3):Stab schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:32:
[...]
Ik heb een 6870 (vergelijkbaar met jouw kaart) en een i5 2500k. Vrij vergelijkbaar dus met jouw systeem.
Hoeveel FPS krijg je? En welke settings heb je gekozen? Medium / high?
Indy91 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
BF3 Beta draait trouwens boven mijn verwachting met de Catalyst 11.8:
40-50 fps (fraps) 1080P@high settings/4MSAA/16AA/HBAO
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
blegh.. nog steeds aan het wachten op mijn 48 uur early access key..
Wordt dus straks een 24 uur early access?.. .man man man wat een puinhoop met die BETA keys
Wordt dus straks een 24 uur early access?.. .man man man wat een puinhoop met die BETA keys
Not just an innocent bystander
De keys zijn gestuurd, zit het niet in je spamfilter? Ander mailadres gebruikt in Origin?hrr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:38:
Meh,vind de game tegen vallen tbh. Graphics zijn niet zo geweldig(met alles op ultra), en het voelt niet echt lekker gaan. De flow van bc2 voelt beter imho.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik wacht nog steeds op mijn key, preordered voor PC... ik sta in de wacht bij EA support. Bizar dat dit met een key moet en niet gewoon via het distributieplatform notabene.... ORIGINMiliaanR schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:06:
Mailadres klopt, geen key. Ook niet in spam mappen.Stewie! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:47:
[...]
De keys zijn gestuurd, zit het niet in je spamfilter? Ander mailadres gebruikt in Origin?
You are currently number 117 in the queue. We apologize for the delay. We will assign you to an advisor as soon as one is available. The average amount of time a customer has to wait is 34 minutes.
is de beta vanaf de 29e openbaar voor iedereen? zie door de bomen het bos niet meer namelijk.. krijg ik dan een key in me mailbox of is een key dan niet meer nodig?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Hier ook. Nog geen antwoord van support ook (wat ik me ook wel voor kan stellen...).BioHazard schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:48:
[...]
Mailadres klopt, geen key. Ook niet in spam mappen.
Ach, het is maar een game, echter de lol gaat er wel een beetje af zo.
HHCC-MQR2-PC6K-8YPG-NFHN,
87E6-JQVC-VN4M-2ZJF-WEHK,
5AKK-YKUF-JT22-PV29-93TA,
48R9-8JK9-P8LJ-CVZ8-MSPH,
3PKK-MJ4L-3DG6-DZSZ-ZWMU
3PKK-MJ4L-3DG6-DZSZ-ZWMU
Nope een Acer aspire 5750G,TrekDude101 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:39:
[...]
Ik ben het nu aan het proberen, moet nu nog even de drivers updaten en dan kan ik beginnen. Van wat ik uit had gezocht zou het moeten kunnen, dus ik ben benieuwd.
Ook een XPS 15 toevallig?
Zit er nog aan te denken van 4GB naar 8GB te gaan ook met school.
Ress is trouwens 1366x768. weet niet @wat voor ress je spelen gaat?
Beta loopt super op m'n PS3. Verbinding is goed en graphics vallen me ook alleszins mee!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helaas allemaal al gebruikt:(icegodd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:50:
HHCC-MQR2-PC6K-8YPG-NFHN,
3PKK-MJ4L-3DG6-DZSZ-ZWMU
@Stewie !
Ik weet niet of je op de hoogte bent van deze situatie maar ik heb dus 1 van jou keys gebruikt.
Vervolgens werd die dus disabled toen kreeg ik een nieuwe van EA zelf.
Maar wat blijkt nu dat ik de beta niet kan spelen omdat ik steeds de error. "Your game session has expired" krijg.
Zie topic: http://battlelog.battlefi...ew/2826551139095314224/7/
Heb jij enig idee hoe dit gefixed kan worden of waarom dat zo is?
Ik heb geprobeerd de support te bellen naar aanleiding van dat topic dat ik net postte. Ik kan ze alleen niet bereiken..
Ik weet niet of je op de hoogte bent van deze situatie maar ik heb dus 1 van jou keys gebruikt.
Maar wat blijkt nu dat ik de beta niet kan spelen omdat ik steeds de error. "Your game session has expired" krijg.
Ik heb geprobeerd de support te bellen naar aanleiding van dat topic dat ik net postte. Ik kan ze alleen niet bereiken..
bf3 metro map in paar woorden snipers,spawnrapes,op, soms effe lekker teamgevoel als er handige harrys tussenzitten
How are you doing?
Wooow deze game is echt top,ik zowel mijn zoons vinden het spel ontzettend cool,tis het wachten meer dan waard.40 tot 50 fps ultra en smood 6950 2GB q6600 zie je online brothers.....love i kill you
ROFL!! een half uur wachten op de EA support chat en dan dit:
Status: Canceled
There are no advisors available to chat with you right now. Please try again later.
Goeie genade......
There are no advisors available to chat with you right now. Please try again later.
Goeie genade......
Nee, helemaal niets. Mail adres gecheckt etc. maar géén key.Stewie! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:47:
[...]
De keys zijn gestuurd, zit het niet in je spamfilter? Ander mailadres gebruikt in Origin?
Zelfde probleem hier , heb zelfs een uur in de EA chat gezeten om daarna te worden gecanceled.Rikkiz0r schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:52:
@Stewie !
Ja zegt ie. Ik had wel wat meer verwacht van EA. Een zooitje is het.Zerosum schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:52:
ROFL!! een half uur wachten op de EA support chat en dan dit:
Goeie genade......
Voor iedereen die zit te wachten op support.
Jullie zullen allemaal hetzelfde antwoord krijgen, namelijk de onderstaande.
"We are glad to see your excitement for the Battle! You will get the Early Access Beta Key today; however, as of now we don't have any ETA. Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account.
We appreciate your patience and I hope to see you soon in the Battlefield!"
Dus, wachten in het support-channel heeft niet zoveel zin.
"We are glad to see your excitement for the Battle! You will get the Early Access Beta Key today; however, as of now we don't have any ETA. Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account.
Goed, maar ze beloven dus 48 uur eerder access, en dan is het waarschijnlijk nog minder dan een dag. En ja natuurlijk is de beta een perk die je erbij krijgt, maar dan nog. Ik heb expres bij Origin besteld hiervoor.
dat ze jullie niet gewoon een week eerder laten pre-loaden... als je de key hebt moet je nog gaan downloaden -.-
Hoe gaat het met rush op Metro? Zitten er bottlenecks in? Wordt er veel gesniped? Veel mooie sniper spots? Hoe is ongeveer de classverhouding op Metro?
Sja, maar ze zeggen toch echt dit op Twitter:Odysseus1985 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:54:
Voor iedereen die zit te wachten op support.
Battlefield Battlefield
In the EU & expecting a #BF3Beta early access email? It should now be in your inbox (or spam filter). If not, contact support.ea.com #BF3
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Heeft er nog iemand een key over voor een arme jongen die de gewone versie heeft gepreorderd ?
De streams zien er zo ziek uit

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik denk dat hun support het vrij druk heeft, ondanks alle voorbereidingenRikkiz0r schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:52:
@Stewie !
Dit is een beta en de systemen worden volop getest op de hoge load, als de game uitkomt zijn deze problemen dus hopelijk weg.
ik ben armerMavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:57:
Heeft er nog iemand een key over voor een arme jongen die de gewone versie heeft gepreorderd ? (a)
en hoe zit het met de graphics? valt het mee of is het beter dan verwacht?
[ Voor 12% gewijzigd door Adel_F16 op 27-09-2011 19:01 ]
My bad, sorry! ik ben naar het andere topic!
[ Voor 82% gewijzigd door SharpEdgeOne op 27-09-2011 19:03 ]
Hmm.. Ik weet niet wat ik van de game moet denken. Heb nu 1.5/2 uur de beta gespeeld, maar hmm.. ik weet het niet. uiteraard is het een beta , maar er zitten nog steeds wel HEEL veel fouten in (zelfs voor een beta) , waaronder het volgende :
- Wegvallend geluid
- Enorme framedrops op de raarste momenten
- Bug wat betreft het toewijzen van keys / muisknoppen
- Clipping problemen (hele armen en benen die door muren heen komen)
En ik kan nou niet bepaald zeggen dat de game heel lekker speelt. de movement lijkt een beetje apart, voelt gewoon niet zo lekker aan allemaal.
Ik weet dat het een beta is, en een hoop van het bovenstaande zal uiteraard verholpen worden, maar toch.. Ik weet niet of de game wel zo'n succes gaat zijn als dat men dacht.
De game draait vrijwel altijd 40-60 fps, met bijna alles op ultra, maar vind het er ook lang zo mooi niet uitzien als in de filmpjes die we de afgelopen maanden voorgeschoteld kregen , iets wat ik wel heel apart vind.
- Wegvallend geluid
- Enorme framedrops op de raarste momenten
- Bug wat betreft het toewijzen van keys / muisknoppen
- Clipping problemen (hele armen en benen die door muren heen komen)
En ik kan nou niet bepaald zeggen dat de game heel lekker speelt. de movement lijkt een beetje apart, voelt gewoon niet zo lekker aan allemaal.
Ik weet dat het een beta is, en een hoop van het bovenstaande zal uiteraard verholpen worden, maar toch.. Ik weet niet of de game wel zo'n succes gaat zijn als dat men dacht.
De game draait vrijwel altijd 40-60 fps, met bijna alles op ultra, maar vind het er ook lang zo mooi niet uitzien als in de filmpjes die we de afgelopen maanden voorgeschoteld kregen , iets wat ik wel heel apart vind.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
hopaaaa heb early access nu
downloaden die bitch!!
Anoniem: 411386
ik heb de game gepreordered via wehkamp en geen early acces ontvangen, klopt toch ook gewoon? alleen bij origin krijg je toch een key? snap alleen niet hoe mensen de ps3 beta kunnen krijgen dan
Precies wat ik van de game vind tot nu toe.Visgek24 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:02:
Dat komt omdat er alleen Medium textures e.d. inzitten. Ook al zet je hem op Ultra.Visgek24 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:02:
[..]
Anoniem: 401122
zoals wel vaker gebruikelijk is de multiplayer vaak net een tikkie minder mooi dan de single player ivm het aantla players en andere extra berekeningen
- van die medium textures wist ik niet....
- van die medium textures wist ik niet....
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 401122 op 27-09-2011 19:08 ]
Anoniem: 339974
Dit was idd het geval bij BC2 betazAo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:
[...]
Dat komt omdat er alleen Medium textures e.d. inzitten. Ook al zet je hem op Ultra.
Waar haal je dat vandaan ?zAo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:
[...]
Dat komt omdat er alleen Medium textures e.d. inzitten. Ook al zet je hem op Ultra.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Iemand nog een een key voor de PC die die wilt missen, vergoeding staat er natuurlijk tegen over
Anoniem: 411386
Iemand nog een extra key voor de PS3? Zou ik ook erg op prijs stellen, natuurlijk is FBahcem eerst haha
Weet iemand waar je hem zo goedkoop mogelijk kan aanschaffen en zo snel mogelijk in de Beta komt? Want ik moet hem sowieso nog kopen
@ExploitSolo, ik was eerst 
@Zingo, Bij origin krijg je nog early-beta access, bij anderen moet je gewoon de open beta spelen...
@Zingo, Bij origin krijg je nog early-beta access, bij anderen moet je gewoon de open beta spelen...
misschien dat ultra in de beta, iets anders is dan ultra in de full game mbt grafische kwaliteit?
Wel lame, op die screenshots zie je gewoon lage kwaliteit textures. Daarnaast is het nogal wazig als je in de verte kijkt. Zwaar irritant.zAo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:10:
[...]
Ergens op GoTIk zal ff zoeken in de bak met replies.
EDIT: Hier staat het ook.
ik hoorde dat de Media Markt hem voor 44 euro als pre-order heeft ( PS3/Xbox 360) versie, weet niet hoe het met de PC versie zal zijn.Zingo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:11:
Weet iemand waar je hem zo goedkoop mogelijk kan aanschaffen en zo snel mogelijk in de Beta komt? Want ik moet hem sowieso nog kopen
Geen key gekregen, 13 mei gepre-ordered via origin
Zo goedkoop mogelijk kan je gewoon checken in de pricewatch...
@svenk91, heb je de limited edition gepreorderd of niet ?
Echt niemand een beta key voor de PC over ? ;_;
@svenk91, heb je de limited edition gepreorderd of niet ?
Echt niemand een beta key voor de PC over ? ;_;
[ Voor 20% gewijzigd door Mavamaarten op 27-09-2011 19:15 ]
had de special edition van moh maar kan battlefield niet vinden in de playstation store
Bovenaan op het vergrootglas klikken en tik 'battle' in. Dan moet ie wel verschijnen.El_V schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:17:
had de special edition van moh maar kan battlefield niet vinden in de playstation store
Moet nog steeds mn Xbox key krijgen
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Nee, dit is lekker overzichtelijk, 9000 verschillende BF3 topics.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Volgens de site is die actie op de 25e verlopen, dus klopt volgens mij niet meer of wel?Mavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
Ik heb geen Beta code gekregen van EA
het is 7 uur nu
Order by origin
Order by origin
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ow, sorry dat wist ik niet. Ik meende gelezen te hebben dat je het nog kreeg...
niemand een PC-key ?
niemand een PC-key ?
ik speel nu op diezelfde resolutie, ik heb het net even kunnen proberen, en het speelt heerlijk soepel, al heb ik de boel wel op medium staan. Het is dus sowieso speelbaar, en de precieze FPS ben ik je nog even schuldig, ik moet nog Fraps en dergelijke installerenamaterasu schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:50:
[...]
Nope een Acer aspire 5750G,
Zit er nog aan te denken van 4GB naar 8GB te gaan ook met school.
Ress is trouwens 1366x768. weet niet @wat voor ress je spelen gaat?
Doe jij dan de OVER 9000 topicreports afhandelen?rickyy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:17:
Nee, dit is lekker overzichtelijk, 9000 verschillende BF3 topics.
Nou, nee om eerlijk te zijn. Het is geen HK hier.Anoniem: 411386 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:21:
hier kan ik deze post tenminste posten
Dit topic is gesloten.