Ik sluit me hier volledig bij aan! Zeer leuk om eens te horen hoe zij dit hebben opgezet en ik ben benieuwd naar de vele afleveringen die nog gaan volgen!! 
Mag inderdaad wel eens een vrolijk en opbouwend topic in GR. Al dat gezeik van die users hier altijd
Mag inderdaad wel eens een vrolijk en opbouwend topic in GR. Al dat gezeik van die users hier altijd
Ik heb niets met dit soort video, had hetzelfde verslag liever als tekst gezien, met wat foto's en grafiekjes of schema's, etc. Dan had ik het zeker doorgenomen. Dit heb ik na 5 seconden weer uitgezet.
Ik wordt zeker oud...
Ik wordt zeker oud...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Filmpje is leuk geworden!
Een duidelijk en inhoudelijk video-verslag dus
(Het enige wat ik mis is de vraag hoe zij dit concept in cashflow willen omzetten)
(Het enige wat ik mis is de vraag hoe zij dit concept in cashflow willen omzetten)
[ Voor 4% gewijzigd door Herman op 26-09-2011 18:19 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Bedankt voor de felicitaties (ook namens de videoboys en Joost, die verantwoordelijk zijn voor dit item)himlims_ schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:51:
tweakers.net,
zo jusit spot ik het video-verslag van de startup woopaa
Voor de grootste (benelux) tech-pagina bleef de eigen video-content en informatie voorziening beetje achter (toch?) Hopelijk is dit een initatief wat we vaker gaan zien.
daarom;tweakers.net gefeliciteerd met de content!!
![]()
Maar wil toch even opmerken dat er al sinds mei eigen videoproducties verschijnen op Tweakers.net, oa. vanaf grote beursen als de E3, Gamescom, IDF en Build.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
JJJur, tuurlijk komen er wel eens filmpjes uit de basement - maar vond deze toch niets iets anders van kaliber. En hopelijk komt er meer. Ik roep maar iets; rondleiding mij MSI, first-look game beurs, game-/ hardwarereleases, bij de tweaker thuis etc.
Benieuwd wat je precies 'uit de basement' vindt komen dan, en wat de First Look toevoegt als je E3 en Gamescom al gedaan hebthimlims_ schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:52:
JJJur, tuurlijk komen er wel eens filmpjes uit de basement - maar vond deze toch niets iets anders van kaliber. En hopelijk komt er meer. Ik roep maar iets; rondleiding mij MSI, first-look game beurs, game-/ hardwarereleases, bij de tweaker thuis etc.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Pagina: 1