Alex BRZ verwijderen svp

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john43
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 09:48
Dag Mod

Alex Broekzitter heeft gemeend een nogal sombere feedback te geven.
Dit waarschijnlijk naar aanleiding van mijn negatieve ervaringen met zijn verkoop acties naar mij en het niet leveren van de toegezegde spullen aan mij. De datum is namelijk later dan mijn feedback naar hem.
Het gaat om een ruil. De monitor die ik direct op de afgesproken datum leverde zou geruild worden voor een goed moederbord volgens DM van Alex Broekzitter. Dit bleek niet zo te zijn.
Daarbij duurde het weken voordat het mobo verzonden werd. De uiteindelijke levering is pas na ongeveer 30 tot 40 mails met verzoeken van mij naar mij verzonden. Dit ging dus ook nog met veel moeite Alex had het bordje eerst naar zichzelf verzonden, later kwamen track en trace nummers niet ondanks mijn verzoek enz enz.

Na wederom lang zeuren kreeg ik tweede moederbordje . Een moederbordje wat het qua mogelijkheden niet haalde en zeer eenvoudig moederbordje. ook dit bleek defect. Een mobo met defecte lanpoort werd mij toegezonden
Daar heb ik Alex broekzitter feedback op gegeven wat hij zou moeten beschouwen als uitdaging om het voortaan beter te doen en na te komen wat hij beloofd.

blijkbaar mocht ik dat niet melden.
Ik kreeg een onbehoorlijke en niet terechte feedback van dhr Broekzitter.
Deze aperte onjuistheden mogen wat mij betreft zo spoedig mogelijk verwijderd worden.

Wilt u de naar mijn mening onterechte feedback van ALEX BROEKZITTER aan mij verwijderen?

John

Groet, John woonplaats Emmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dit doort dingen mag je hier melden: \[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.