Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn pc een beetje upgraden. Dit wil ik doen met een nieuwe CPU en videokaart. Ik ben totaal niet van de hardware, dus daarom vraag ik om wat advies. Welke CPU en videokaart raden jullie mij aan? Moet ik voor een nieuwe CPU ook een aparte moederbord aanschaffen?
Met deze pc game ik veel, maar merk nu toch dat bepaalde spellen veel lag hebben.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is als zeggen "mijn auto is wat langzaam, ik moet een motor en banden hebben". Zo werkt het niet ;) . Als je er zo weinig van afweet, en ook niet bereid bent je in te lezen of moeite te doen, dan kun je beter naar een winkel gaan en wat nieuws aanschaffen.

Begin eens je in te lezen in de topics van het Best Buy Guide overzichtstopic. Kijk ook in de FAQ van het CSL subforum.

Wat weet je eigenlijk zelf wel? Wat voor hardware heb je nu, hoe ingesteld, etc?

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 25-09-2011 03:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Mijn advies? Veel lezen en ik zou beginnen met ; dit als eerste eens door te lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door dusty op 25-09-2011 03:25 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.