ICT & Reizen
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Bron: http://www.suzukituningclub.nl/forum/showthread.php?tid=5368 (van een RDW-medewerker)U mag kleine kentekenplaten voeren mits dit op uw Voertuigbewijs/kentekenbewijs deel 1 (het deel met de technische gegevens) vermeld staat. Bij 'bijzonderheden' moet dan de volgende vermelding staan: 'kentekenplaten model 18.2 toegestaan'.
Als deze vermelding niet op uw kentekenbewijs staat en u wilt kleine kentekenplaten gaan voeren, verwijs ik u naar een keuringsstation van de RDW. Een medewerker van het keuringsstation zal beoordelen of het is toegestaan kleine nummerplaten te voeren op uw auto. Wanneer dit mogelijk is, kunt u het volledig kentekenbewijs ter wijziging achterlaten. Er zijn aan deze wijziging geen kosten verbonden.
Virussen? Scan ze hier!
Was een keer wezen kijken voor een MX5/Miata. Had ik er eentje gevonden met kleine platen, stond op het kenteken dat het was toegestaan, maar de kofferbak had wel gewoon ruimte voor grote platen. Ra ra hoe dat kan.AtleX schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:15:
Maar in de praktijk krijg je nooit toestemming om 18.2 platen te voeren als je ruimte hebt voor normale platen.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Klopt idd, een auto die voor de Europese markt is geproduceerd, en dus meer ruimte voor die plaat heeft, zal zeer lastig tot ronduit niet aan een 18.2-notering (en dus kleine platen) kunnen komen. Tenzij het een oldtimer van voor 1978 is, daar gelden geloof ik weer andere normen voor.AtleX schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:15:
Maar in de praktijk krijg je nooit toestemming om 18.2 platen te voeren als je ruimte hebt voor normale platen.
En terecht lijkt me, die kleinere platen zijn er alleen omdat sommige auto's nu eenmaal te weinig ruimte hebben voor een normale plaat. Het is niet bedoeld als mode-uiting ofzo
Een MX5 heeft aan de voorkant toch weer te weinig ruimte voor een normale plaat, vandaar 18.2, dacht ik?Was een keer wezen kijken voor een MX5/Miata. Had ik er eentje gevonden met kleine platen, stond op het kenteken dat het was toegestaan, maar de kofferbak had wel gewoon ruimte voor grote platen. Ra ra hoe dat kan.
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 24-09-2011 10:21 ]
Virussen? Scan ze hier!
Omdat het erg afhankelijk is van het RDW station waar je 'm invoert.SeatRider schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:18:
[...]
Was een keer wezen kijken voor een MX5/Miata. Had ik er eentje gevonden met kleine platen, stond op het kenteken dat het was toegestaan, maar de kofferbak had wel gewoon ruimte voor grote platen. Ra ra hoe dat kan.
ICT & Reizen
Zelf hebben we een RX-8 in de garage. Een nadeel van deze auto is dat de aanblik erg wordt ontsierd door de kentekenplaat aan de voorkant. De hele vorm van de grille wordt verstoord door de plaat. Kon even geen eigen foto vinden van de goede hoek, maar ter illustratie:
Een sticker mag niet. Kentekens moeten aan bepaalde eisen voldoen qua formaat en materiaal en daar voldoen die stickers niet aan. Ook mogen kentekenplaten alleen gemaakt worden door gecertificeerde bedrijven, zo'n stickertent mag het dus niet.t_captain schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:37:
Nog een vraagje op dit onderwerp: wat als de neus van je auto zo laag is dat een kentekenplaat daar niet gemonteerd kan worden binnen de wettelijke eisen? Vroeger heb ik wel eens sportauto;s gezien waar het kenteken aan de voorkant als een sticker (of geschilderd?) op de neus was. Gevolg was wel dat het kenteken bijna horizontaal lag en niet verticaal.
Een auto moet nu eenmaal aan de wettelijk gestelde eisen voldoen.
Virussen? Scan ze hier!
leeg
t_captain schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:11:
/me zou nog wel eens een auto willen hebben in het geel zie helemaal vol staat met zwarte letters en cijfers. automatische kentekenherkenning ben ik niet zo'n fan van
Hoeveel auto's zullen dan nu zijn? 1 van de weinig auto's die ik ken met een afwijking op het kenteken zijn de Alfa auto's, zoals bij de mito hij links ipv in het midden zit.t_captain schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:44:
Maar dan blijft dus de vraag, wat te doen met een auto waar geen kentekenplaat op past? De plaat aan de voorkant moet minimaal X centimter boven het wegdek zitten, als je neus lager is dan X wordt het moeilijk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik vind een kentekenplaat echt afbreuk doen aan een auto en vooral omdat je precies weet van wanneer een auto is als die niet geimporteerd is en vooral die gore gele kleur en dan niet zo klein want o jee als oom agent het niet kan lezen van 1 meter afstand.
Ik wil mijn persoonlijke plaat hebben. ik heb wel eens gedacht om de bumper aan te passen en het kentekenhoudersgedeelte dieper te verzinken om te kijken wat er dan ging gebeuren.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Je weet dat er in Amerika ook staten zijn waar je gewoon een kenteken aan de voorkant moet hebben?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hoe kom je daar bij???Wel relaxed dat je daar geen kentekenplaat voor hoeft te voeren
Zie Wikipedia: Vehicle registration plates of the United StatesMany American states are now strictly enforcing laws that require vehicles to display two license plates (on the rear and front of the vehicle).
Virussen? Scan ze hier!
Zwitserland heeft trouwens een zo'n klein bordje aan de voorkant dat je bijna niet kan lezen.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Dat was voor het 18.2 tijdperk.
Nu is het zo dat de 50cm regel aangehouden word. Vanaf de grond gerekend moet er binnen 50cm een ruimte zijn voor kentekenplaten 18.2 formaat. Anders krijg je grote platen.
Door zijn grote wielen en de verhogingset kreeg mijn Blazer grote platen toebedeeld bij de RDW. Nu heb ik kleinere wielen en als ik nu meet zit ik binnen die 50cm. toch maar eens langs de RDW. Ik heb wel kleine platen, maar die zijn niet wettelijk toegestaan. het zijn gele, maar ik wil eigenlijk 18.2 oud blauw/wit. Hij is van 77, dus ik mag blauw voeren.
[ Voor 37% gewijzigd door Bestla op 24-09-2011 14:55 ]
Ik zie vaak genoeg auto's rijden met maar een werkend voorlicht. Dus daaruit kan je concluderen dat het bij wet niet verplicht is twee werkende koplampen te hebbenitsalex schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:50:
Je hoeft geen kentekenplaat aan de voorkant te voeren. Misschien is het dan wat duidelijker. Vroeger was het al zo maar nu? Ik zie vaak genoeg dat er amerikaanse auto's rijden zonder kentekenplaat voor.
Zwitserland heeft trouwens een zo'n klein bordje aan de voorkant dat je bijna niet kan lezen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
In Nederland moet je gewoon 2 platen voeren hoor.itsalex schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:50:
Je hoeft geen kentekenplaat aan de voorkant te voeren.
Beter nog, US style 30cm breed 15cm hoog. EU blauwe streep boven of onder met NL . Nu wij hier met Gaik platen rijden (EU met NL links) lijkt het mij een kwestie van tijd tot de rdw ook met US formaat EU style gaat komen voor de 18.2 rijders.
[ Voor 89% gewijzigd door Bestla op 24-09-2011 15:06 ]
+1, de eisen aan de voorkant zijn helemaal niet streng, volgens mij kom je dr nog mee weg als je het ding met 2 zuignappen achter de voorruit hangt. achter moet ie aan allerlei eisen voldoen.4x2 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:25:
Even googlen, dan vind je vanzelf dat ie aan de voorzijde goed leesbaar moet zijn (en that's it)
Virussen? Scan ze hier!

(gespot op zandvoort, niet door mij hoor).
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
ik denk dat de eigenaar een dikke /care doet als hij een boete krijgt...zonoskar schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:19:
Dus deze is niet geheel legaal?
[afbeelding]
(gespot op zandvoort, niet door mij hoor).
zou ik ook doen als ik een enzo kan betalen..
(ooit eens gezien bij Blik op de Weg, met een automobilist die vond dat het zijn auto ontsierde. De kentekenplaat lag los in de auto. Hij had alleen geen vrijstelling aangevraagd, dus kreeg hij een boete)
Heb je echter een auto waarbij in het ontwerp rekening is gehouden met een nummerplaat, dan houdt het al snel op.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
en aangezien dat zo ongeveer in 99,99% van de gevallen zo is, houd het inderdaad snel op.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:42:
Heb je echter een auto waarbij in het ontwerp rekening is gehouden met een nummerplaat, dan houdt het al snel op.
de enzo is idd een uitzondering, maar gezien de prijs en de exclusiviteit van 400 stuks (en degene die jij hebt gespot is alweer verkocht en verscheept naar een engelsman) is het niet iets waar veel rekening mee gehouden hoeft te worden.
Enige wat ik me afvroeg is waarom ze in het VK en Frankrijk verschillende kleuren voeren voor de voor- en achterzijde van het voertuig. (en even Googlen leert me dat het voor de leesbaarheid is, OK.)
[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 25-09-2011 11:53 ]
Ik snap ook niet wat die Belgen ermee proberen te bereiken? In heel Europa kennen we één maatvoering voor die dingen, maar de Belgen willen weer apart doen ofzo. Goed, zij hadden van oudsher al twee blokjes reclame mogelijkheid links en rechts van de plaat, wellicht dat daaruit het idee ontstaan is om zo'n Europees logootje te voeren met de landcode erin (alhoewel ik net lees dat dat in de UK niet verplicht is (stel imbeciele Europa-xenofobe eilandbewoners)).Exorcist schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:52:
Enige nadeel van de NL kentekenplaten is in mijn ogen de kleur. Ik vind de stijl en kleur (simpel zwart/wit) van Duitse platen veel mooier. Belgische kleine platen zijn het lelijkst imho.
Kunnen we dat Europa gewoon niet laten ontploffen ofzo? Als we over dit soort kleine pietluttige futiliteiten al niet eens kunnen worden, hoe kunnen we dan Europa besturen of het één entiteit is? Onmogelijk...
Zullen ze wel niet intrappen misschien omdat ze aan de hand van het chassisnummer kunnen zien dat de auto hier al eens geweest is.
Virussen? Scan ze hier!
Dan moet je exportformulieren inleveren.xabre16v schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:35:
Zomaar een gedachtenspinsel maar zou je ook niet je kenteken kunnen inleveren bij de RDW omdat je je auto zogenaamd geexporteerd.
Dat kan, en is niet eens strafbaar. De RDW-ambtenaar schiet alleen wel spontaan in een lachstuip omdat jij nog een keer BPM + BTW + invoerkosten betaalt omdat je per sé kleine platen wil.Amerikaanse bumpers eraan hangen en daarna de auto weer invoeren? Dus weer herkeuren bij de RDW?
Dat maakt toch niet uit? Een auto die geëxporteerd is kan toch prima weer een keer geïmporteerd worden?Zullen ze wel niet intrappen misschien omdat ze aan de hand van het chassisnummer kunnen zien dat de auto hier al eens geweest is.
BPM krijg je terug als de auto naar de VS gaat en draag je weer af bij de import. Kost je per saldo geen geld. BTW werkt hetzelfde, teruggaaf bij export en afdracht bij import (als je tenminste met nieuwe auto's of BTW-auto's werkt en vanuit een bedrijf handelt).AtleX schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:19:
[...]
[...]
Dat kan, en is niet eens strafbaar. De RDW-ambtenaar schiet alleen wel spontaan in een lachstuip omdat jij nog een keer BPM + BTW + invoerkosten betaalt omdat je per sé kleine platen wil.
[...]
Alleen heb je nog steeds vrij hoge administratieve kosten om alleen maar je kentekenplaat op een andere plek te krijgen
En wat denk je van de transportkosten en de kosten van het importeren in het andere land? Het handigst is ermee naar Engeland rijden en 'm daar importeren. Dan direct weer een V5 aanvragen en een weekverzekering zodat 'ie in de tussentijd verzekerd is, het ding op chassisnummer weer verzekeren in Nederland, de bumpers ombouwen en dan naar de RDW. Uiteindelijk kost het gewoon veel tijd en geld, maar als je dat de moeite waard vind moet je dat vooral doen.t_captain schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:40:
[...]
BPM krijg je terug als de auto naar de VS gaat en draag je weer af bij de import. Kost je per saldo geen geld. BTW werkt hetzelfde, teruggaaf bij export en afdracht bij import (als je tenminste met nieuwe auto's of BTW-auto's werkt en vanuit een bedrijf handelt).
Alleen heb je nog steeds vrij hoge administratieve kosten om alleen maar je kentekenplaat op een andere plek te krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door AtleX op 26-09-2011 09:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 26-09-2011 13:33 ]
België is ondertussen ook overgestapt op de Europese maatvoering, en heeft tegenlijkertijd het aantal karakters op het kenteken opgevoerd van 6 naar 7. De kleuren zijn donkerrode karakters op een witte achtergrond.ebia schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:21:
[...]
Ik snap ook niet wat die Belgen ermee proberen te bereiken? In heel Europa kennen we één maatvoering voor die dingen, maar de Belgen willen weer apart doen ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door EXX op 26-09-2011 10:10 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ahh, ok, dan heb ik niks gezegd.EXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:07:
[...]
België is ondertussen ook overgestapt op de Europese maatvoering, en heeft tegenlijkertijd het aantal karakters op het kenteken opgevoerd van 6 naar 7. De kleuren zijn donkerrode karakters op een witte achtergrond.
[afbeelding]
Ik zit er zelf ook nog naar te kijken of het mogelijk is kleine 18.2 platen te gaan voeren op mijn BMW. Hij is van oorsprong Amerikaans en heeft ook de Amerikaanse bevestigingspunten voor het kenteken. Daarbij is de uitsparing in de voorbumper te klein voor een Europese plaat. Helaas is de ruimte in de kofferbak wel groot genoeg voor een grote plaat (waarom hebben ze nou niet hetzelfde gedaan als VW, en die uitsparing kleiner gemaakt...)
In Schiedam zou ik dus nog een kans hebben op een ontheffing voor kleine platen, begrijp ik?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
t_captain schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:37:
Zelf hebben we een RX-8 in de garage. Een nadeel van deze auto is dat de aanblik erg wordt ontsierd door de kentekenplaat aan de voorkant. De hele vorm van de grille wordt verstoord door de plaat. Kon even geen eigen foto vinden van de goede hoek, maar ter illustratie:
[afbeelding]

Ik zie het probleem niet, en ik zie zeker niet welke oplossing mooier is?
Signatures zijn voor boomers.
Ach ja soms ontsiert het de auto maar goed om je nu druk te maken om een kentekenplaat ?!
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
koop een gele auto als je er echt aan stoort.Maasluip schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:47:
[...]
You don't need eyes to see, you need vision
UNOX: The worst operating system
Met zo'n redenatie kun je inderdaad net zo goed een uiterst praktische Opel Kadett kopen.Korvaag schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:49:
Je zit IN je auto.. je hangt er niet voor. Wat maakt zo'n plaat dan in 's hemelsnaams uit
Tot op zekere hoogte maakt de kleur van de auto me zelfs geen dinges uit. Zolang hij er van binnen maar netjes uitziet, goed zit, lekker rijdt etc. etc.
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Als de Enzo vrijstelling zou krijgen dan moet deze dat ook krijgen. Overal zitten luchtinlaten, de plaat zit er nu pal voor.Maasluip schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:47:
[...]
[afbeelding]
Zal wel loslopen, daar zullen die geniale Jappen die hem gebouwd hebben vast wel aan gedacht hebben.. Die Wankelmotors kunnen sowieso heel wat hebben.MadMan schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:26:
Ook wel handig voor de koeling als je dat ding wat lager plaatst...
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Verwijderd
Wablief? Groeit er tegenwoordig 25 cm hoog gras op de nederlandse wegen dan?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:26:
Dan kan de politie hem niet meer lezen...
Bij mijn auto hangt de kentekenplaat ook gewoon onder de intake grill en dat ding is in NL ook te koop geweest dus ik geloof niet dat het voor een MX8 problematisch zou zijn het ding lager te hangen.
Voorbeeldje van google:
Er zijn (met nadruk) amerikaanse modellen waarbij er geen rekening is gehouden met een kentekenplaat aan de voorkant. Deze hoeven voor geen kenteken plaat te voeren.
Ook zijn er auto's waarbij er stickers aan de voorkant als kentekenplaat kunnen dienen, deze stickers kun je alleen verkrijgen bij geautoriseerde bedrijven, met het vertonen van een geldig rij- en kentekenbewijs.
Enkele voorbeelden van deze auto's zijn inderdaad donkervoorts/caterham, enkele ferrari's zoals de oude F40 en F50, ook de enzo heeft geen ruimte voor een gewone plaat voor.
Ook de grote van de kentekenplaat is niet bepaald door het land van herkomst van de auto.
Deze ferrari heeft ook een klein plaatje.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Verwijderd
Het enige wat ik daarbij denk is jech, matzwart. Niet dat het zo lelijk is, maar het is wel vrij bewerkelijk qua onderhoud en/of herstel. Ik zou daar in ieder geval voorlopig niet vrijwillig voor kiezen, misschien als die problemen opgelost zijn.
Overigens denk ik wel dat technische aspecten een argument zouden kunnen zijn. Als je plaat de koeling grotendeels afdekt lijkt me dat niet echt de bedoeling.
bron?Silasje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 01:31:
Inderdaad, in nederland is het verplicht om 2 platen te voeren. echter gelden hiervoor wel uitzonderingen.
Er zijn (met nadruk) amerikaanse modellen waarbij er geen rekening is gehouden met een kentekenplaat aan de voorkant. Deze hoeven voor geen kenteken plaat te voeren.
trek je die folie er toch gewoon vanaf?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 03:39:
[...]
Het enige wat ik daarbij denk is jech, matzwart. Niet dat het zo lelijk is, maar het is wel vrij bewerkelijk qua onderhoud en/of herstel. Ik zou daar in ieder geval voorlopig niet vrijwillig voor kiezen, misschien als die problemen opgelost zijn.
Verwijderd
Kentekenplaten mogen alleen door erkende (RDW) drukkers worden gemaakt, die gaan denk ik geen uitzondering maken, 1 of 2 kwijt, je moet altijd nieuw setje laten maken met duplicaatcode.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:32:
Iemand een idee of je ergens een plaat kunt laten drukken zonder je oude plaat in te leveren? Mijn fijne dealer is 1 van de 2 platen kwijtgeraakt bij het wrappen van de auto. Nu rijd ik met een witte en een gele plaat rond. Ik heb geen zin in zo'n duplicaat code en accepteer het risico dat er iemand anders met die ene losse plaat rond rijdt (kans dat zijn/ haar auto mijn auto kleur heeft is toch 0,0). Hoor graag, kosten maken niet uit!
Kleine edit, blijkbaar zijn de regels in de tussentijd wat veranderd. Als je op je kentekenbewijs geen duplicaatcode hebt (dus niet als gestolen hebt opgegeven), dan horen ze dus dezelfde versie te maken zonder code.
Bel er anders eens eentje op, kijken of er een tussen zit die wat 'minder' moeilijk doet.
https://www.rdw.nl/SiteCo...tekenplaatfabrikanten.pdf
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2016 16:42 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb er net een gesproken en die gaf aan dat niemand dit zal doen, ondanks dat ik de code op de plaat weet (had foto's van de platen voordat ze er op werden gezet). Ze moeten de plaat fysiek bewaren voor bij controles door de RDW dus die kans dat dit ergens kan is volgens hem nul komma nul. Bij de RDW een contactformulier ingevuld en nu de reactie afwachten... Anders gaat de dealer de daling van de restwaarde maar betalen ofzo. Wat een slordigheid...SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:39:
[...]
Kentekenplaten mogen alleen door erkende (RDW) drukkers worden gemaakt, die gaan denk ik geen uitzondering maken, 1 of 2 kwijt, je moet altijd nieuw setje laten maken met duplicaatcode.
Kleine edit, blijkbaar zijn de regels in de tussentijd wat veranderd. Als je op je kentekenbewijs geen duplicaatcode hebt (dus niet als gestolen hebt opgegeven), dan horen ze dus dezelfde versie te maken zonder code.
Bel er anders eens eentje op, kijken of er een tussen zit die wat 'minder' moeilijk doet.
https://www.rdw.nl/SiteCo...tekenplaatfabrikanten.pdf
Kans was inderdaad groot dat ze daar niet aan meewerken, al snap ik inderdaad niet hoe je een kentekenplaat kan kwijtraken bij een garageVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:01:
[...]
Ik heb er net een gesproken en die gaf aan dat niemand dit zal doen, ondanks dat ik de code op de plaat weet (had foto's van de platen voordat ze er op werden gezet). Ze moeten de plaat fysiek bewaren voor bij controles door de RDW dus die kans dat dit ergens kan is volgens hem nul komma nul. Bij de RDW een contactformulier ingevuld en nu de reactie afwachten... Anders gaat de dealer de daling van de restwaarde maar betalen ofzo. Wat een slordigheid...
Verwijderd
Ze dachten dat het bij de restproducten is weggegooid, ze hebben alles nog doorzocht. Zelfs de bumpers etc van de auto gehaald om te kijken of hij niet ergens tussen was gevallen. Erg slordig, erkende dealer voor mijn merk, bizar!SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:06:
[...]
Kans was inderdaad groot dat ze daar niet aan meewerken, al snap ik inderdaad niet hoe je een kentekenplaat kan kwijtraken bij een garage
Opper-prutser
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die zijn wit he, daar mag je een flink (of zelfs onbeperkt) aantal van laten drukken.Grrrrrene schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 08:04:
Hoe gaat dat dan als je een extra plaat bestelt voor een (lichte) aanhanger of fietsendrager? Dan krijg je toch niet meteen een duplicaatcode op je kenteken?
Mocht je een eigen topic willen starten, kan dat, maar deze gaat dicht. Overigens persoonlijk zou ik ook dit zeggen: FatalZero in "Kentekenplaten"
Dit topic is gesloten.
![]()