Klopt even een keertje gewoon aanklikken tussen de apps en het werkt.
I kga de mijne maar eens helemaal leeggooien en opnieuw installeren, kijken of die piepjes dan wel weg zijn......
Jaja, ze zijn nu weg, nu alleen nog een backup terug zien te krijgen....Mealer schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 05:46:
I kga de mijne maar eens helemaal leeggooien en opnieuw installeren, kijken of die piepjes dan wel weg zijn......
Valt weinig te "stoeien" hoor, werkt gewoon lekker dat ICSsonyfreakje schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:05:
huppakee daar is android 4.0 zou tijd worden we gaan er maar eens mee stoeien
Daily driver; MB R171 SLK280
Dat met die mappen is handig (en leuk vorm gegeven).
Dit zou ik ook graag in de app drawer terugzien.
Dit zou ik ook graag in de app drawer terugzien.
Is heb nu tijdelijk de samsung galxy tab 10.1 van iemand te leen. Nu is mijn oog gevallen op de Sony tablet, want ik vind een tablet toch wel leuk om zelf te kopen.
Zijn er mensen die spijt hebben de van de Sony en toch liever voor de samsung hadden gegaan? En wat de hoofdreden geweest om toch te gaan voor de Sony ipv de Samsung? )Ik merk dat ik eigenlijk alle tablet ga vergelijken met de Samsung)
Zijn er mensen die spijt hebben de van de Sony en toch liever voor de samsung hadden gegaan? En wat de hoofdreden geweest om toch te gaan voor de Sony ipv de Samsung? )Ik merk dat ik eigenlijk alle tablet ga vergelijken met de Samsung)
Kwestie van de verschillende topics op je gemak maar aandachtig doorlezen. Er is tegenwoordig echt heel veel keus.rened80 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:06:
Is heb nu tijdelijk de samsung galxy tab 10.1 van iemand te leen. Nu is mijn oog gevallen op de Sony tablet, want ik vind een tablet toch wel leuk om zelf te kopen.
Oorspronkelijk wilde ik voor Asus gaan maar in dat topic las ik niets dan problemen. Dat, en het feit dat de Tablet S een IR functie heeft (dat ik vrij regelmatig gebruik) heeft mij doen besluiten om voor Sony te gaan.
In tegenstelling tot jouw had ik geen referentie materiaal, dit is mijn eerste tablet en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Gebruik 'm elke dag met veel plezier
Ik gebruik de tablet ook elke dag, ik heb voor sony gekozen omdat ik thuis alles van sony heb, dit werkt allemaal goed samen.
Uiteraard heb ik de samsung ook overwogen maar de interface van samsung vind ik persoonlijk er een beetje slordig en kinderachtig uit zien.
Het scherm van de sony is een stukje kleiner, dit vind ik fijner omdat ik de tablet vaak op vakantie meeneem.
Maar het best is toch om te kijken of je de sony tablet in een winkel kan proberen.
Uiteraard heb ik de samsung ook overwogen maar de interface van samsung vind ik persoonlijk er een beetje slordig en kinderachtig uit zien.
Het scherm van de sony is een stukje kleiner, dit vind ik fijner omdat ik de tablet vaak op vakantie meeneem.
Maar het best is toch om te kijken of je de sony tablet in een winkel kan proberen.
Allereerst wilde ik zeggen dat ik geen tablet persoon ben maar meer en mobiel liefhebber. Mijn dochter haar baas had maandag een samsung 10.1 tablet gekocht en deze heb ik voor hem ingericht met diverse aplicatie's. Leuk ding! en alles werkte en voelde snel en soepel aan.rened80 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:06:
1 dag later zag ik op marktplaats een sony tablet s te koop staan voor 280 euro, gebeld en kon deze gelijk halen. ik vind het een prima tablet met, vind ik(!), helderde kleuren dat van de samsung tab 10.1, echter, de Sony table s is weer iets langzamer met applicatie's. Sygic, facebook enz...werkt als en zonnetje, maar het spel n.o.v.a 3 is weer iets langzamer dan op de Samsung tablet 1.1.
Kortom, wil je gaan voor game's en pure snelheid zeg ik neem de samsung. Wil je mooi helder beeld dan adviseer ik je de sony tablet s. Let op, dit is mijn mening over beide tablets. persoonelijk vind ik het desing van de sony ook net iets mooier dan de samsung.
Ik hoop dat je er iets mee kan.
Gebruik deze tablet nu een paar maanden. Android 4 is wel een stuk fijner dan voorheen. Wel is Chrome een afgang, meest waardeloze browser die er is. Het is vrijwel niet te gebruiken. Het laad regelmatig geen paginas, bij wisselen van tabbladen blijven ze ook vaak blanco, zeer instabiel en loopt om de haverklap vast, reageert niet of valt gewoon uit. Ik vind dat een beetje jammer van Google dat ze geen browser hebben die na al die tijd nog in deze staat in de beta fase verkeerd.
Ik heb het idee dat na de android 4 update mijn WIFI veel instabieler is geworden, bereik is slecht en valt om de haverklap weg, heb zelfs een app geinstalleerd die dit weer automatisch herstelt. Mijn (android) telefoon die ik naast de tablet leg heeft wel prima bereik. Hebben meer mensen dit?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik merk geen verschil.
Wel had ik verwacht dat na de update de tablet sneller vanuit slaap stand weer verbinding zou hebben met wifi maar dat is niet zo.
Wel had ik verwacht dat na de update de tablet sneller vanuit slaap stand weer verbinding zou hebben met wifi maar dat is niet zo.
Vind ik ook een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Soms moet ik terug naar instellingen voor dat ie wil verbindenstokmeister schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:56:
Hopen op een update?
Weet iemand of je op de tablet Excell en/of Powerpoint kan laten werken onder Android ?
-| Hit it i would ! |-
Met de app quick office hd pro kan je excell documenten en powerpoint presentaties maken en aanpassen, het werkt simpel en is daarom ook niet erg uitgebreid.
Verwijderd
Hoe kan ik voor komen dat mijn sd kaart alleen lezen is.
Na dat ik hem in de pc vrij heb gegeven is hij in mijn tab weer alleen lezen. :(t
Lastig probleem.
Na dat ik hem in de pc vrij heb gegeven is hij in mijn tab weer alleen lezen. :(t
Lastig probleem.
Voor de Sony S bezitters,
Bij BCC (In rotterdam) is de SGPDS1 cradle 12,50
Bij BCC (In rotterdam) is de SGPDS1 cradle 12,50
Kijk eens aan, de opvolger van de Tablet S is uitgelekt!
http://www.xperiablog.net...minium-splash-proof-body/
http://www.xperiablog.net...minium-splash-proof-body/
Klopt het dat de Wifi-verbinding wordt verbroken wanneer de tablet in slaapmodus gaat? Ik heb de tablet ingesteld dat Wifi altijd aan moet blijven staan, maar zo te zien negeert 'ie deze instelling.
Ja dat heb ik ook, soms werkt het wel en soms niet.
Ik hoop dat het met een update verholpen wordt.
Ik hoop dat het met een update verholpen wordt.
X3. het is heel wispelturig, soms blijft hij wel verbonden maar meestal dus niet
Er is een update: 4.03. Ik lees zo snel nog even niks over de wifi connectie nadat het scherm is gedoofd

Op XDA is er ook nog niks over bekend.
73's
73's
Ik kreeg 'm ook in beeld maar zit al op 4.0.3 dus vind het raar en wacht even op reacties van durfals...
Ik heb de update ook en er staat er nu release 1a, dat stond er eerst niet volgens mij.
Ik merk op het eerste gezicht ook geen veranderingen terwijl de update toch 10mb was.
Ik merk op het eerste gezicht ook geen veranderingen terwijl de update toch 10mb was.
Ik merk ook weinig verschil. Ik weet wel dat het wifi probleem na inactiviteit nog niet is opgelost
Net ook de update geïnstalleerd en zie niet echt een verandering. Bij mij staat er nu ook 4.0.3 release1a.
Chrome loopt ook nog steeds vast als ik iets van 5-6 sites/tabs open heb staan.
Chrome loopt ook nog steeds vast als ik iets van 5-6 sites/tabs open heb staan.
Ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een tab S en cradle, loop echter tegen 1ding aan. Waar is de playstation store? Krijg hem met geen mogelijkheid gevonden?
ik vond de update melding ook raar, heb hem wel geudate. vond daarna juist dat ie vaker problemen had met internetverbindign of opstarten. maar dat kan ook komen dordat de accu dan leeg was of zo..
mir4dor schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:41:
Er is een update: 4.03. Ik lees zo snel nog even niks over de wifi connectie nadat het scherm is gedoofd
Je kan het gewoon zelf oplossen door de instellingen van de wifi aan te passen.mir4dor schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:43:
Ik merk ook weinig verschil. Ik weet wel dat het wifi probleem na inactiviteit nog niet is opgelost
73's
[ Voor 26% gewijzigd door pa3eia op 03-09-2012 14:04 ]
Sony Nederland heeft gisteren de update naar Android 4.1 Jelly Bean bevestigd
http://www.tabletguide.nl...ean-update-tablet-p-niet/
Ik heb een probleem met de SD kaart. Als ik er eentje in steek, dan herkent hij hem niet. Ik heb al verschillende sd kaartjes geprobeerd, ook adapters met micro sd van 2, 16 en 32 gb - allemaal fat32.
Het valt ook op dat de tablet aangeeft dat de USB Storage 8.92gb bedraagt, maar dit is gewoon het interne geheugen. Nou heb ik begrepen dat dit normaal is? Mount SD-Card lijkt niets te doen.
Ik draai op de OTA ICS 4.0.3.
Het valt ook op dat de tablet aangeeft dat de USB Storage 8.92gb bedraagt, maar dit is gewoon het interne geheugen. Nou heb ik begrepen dat dit normaal is? Mount SD-Card lijkt niets te doen.
Ik draai op de OTA ICS 4.0.3.
Een twitter bericht van Sony electronics USA: #SonyTablet S gets updated in the US to include guest mode, macro functionality on remote control app, & more
Ik hoop dat deze ook naar NL komt.
De guest mode lijkt mij wel ideaal!
Ik hoop dat deze ook naar NL komt.
De guest mode lijkt mij wel ideaal!
Het twitter bericht over een update zal wel over de nieuwe Xperia Tablet S zijn gegaan.
Voor de Xperia Tablet S zijn de afgelopen dagen/weken enkele updates uitgekomen.
Voor de Tablet S (model 2011) is de laatste update 4.0.3r1a
73's
Voor de Xperia Tablet S zijn de afgelopen dagen/weken enkele updates uitgekomen.
73's
Nope, de Tablet S (2011) krijgt ook een update met het grootste deel van de nieuwe functionaliteit van de Xperia Tablet S (inclusief guestmode, IR macro's, nieuwe media-apps, ...)! Wanneer die update net komt voor Europa is niet helemaal zeker, maar ik verwacht binnenkort!pa3eia schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:21:
Het twitter bericht over een update zal wel over de nieuwe Xperia Tablet S zijn gegaan.
73's
Sony is pretty epic qua software-updates
[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 30-09-2012 00:33 ]
Bron???AmbroosV schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:33:
[...]
Nope, de Tablet S (2011) krijgt ook een update met het grootste deel van de nieuwe functionaliteit van de Xperia Tablet S (inclusief guestmode, IR macro's, nieuwe media-apps, ...)! Wanneer die update net komt voor Europa is niet helemaal zeker, maar ik verwacht binnenkort!
Sony is pretty epic qua software-updates
Zelfs op XDA is er nog niks over bekend.
73's
Het twitter bericht van sony is mijn bron.
Er staat "to include guest mode" bij de xperia s zit er standaard guest mode op.
Ik heb hier nog een bron.
Er staat "to include guest mode" bij de xperia s zit er standaard guest mode op.
Ik heb hier nog een bron.
Verwijderd
Iemand enig idee wanneer dit uitkomt?edwinvanderpale schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:23:
Sony Nederland heeft gisteren de update naar Android 4.1 Jelly Bean bevestigd
Er is inmiddels wel een eerste firmware update beschikbaar. Gisteren binnengehaald. Zit nu op Android Version 4.03 (release 6). Iets met compatibiliteit met een speakerdock (!), Socialife en nog iets dat ik vergeten ben.
LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com
Verwijderd
Oke, na een paar mails met Sony usa ben ik erachter gekomen dat we sowieso nog een update krijgen naar 4.1 en 4.2.Ik post de mailtjes hieronder, mijn engels zuigt alleen nogal.
I have a question about updates for the Sony Tablet s Sony Tablet SGPT111NLS. On this time it has Androis 4.0.3, will this be updatet to 4.1 or even to 4.2? It would be really apreciatet by the users of this tablet.
Hoop to hear from you soon!
Greats,
Youri S
Thank you for contacting Sony Support.
I understand that your concern to upgrade the Android OS from Android 4.0 to Android 4.1 or 4.2. Regretfully, due to all the variables involved with, testing, manufacturing, and distribution, we are not able to provide any definite release dates. However, the update will be available very soon and you will be notified with the notifier in the Tablet.
Thank you for understanding
Best,
So the users of the sony tablet s(2011) will get android 4.1 and 4.2?
I can wait for the release of it, but i just want to know it.
Youri S
Upate voor Android 4.2Youri,
I understand your concern regarding the Android Operating System version 4.1 and 4.2. Yes. As mentioned in the previous email response, a system update will be notified in the Tablet when the Android 4.1 (Jelly Bean) and 4.2 operating system releases.
NOTE: The information regarding the Android Operating System 4.2 is not available.
Youri,
I understand your concern regarding the Android Operating System version 4.1 and 4.2. The android version 4.2 was released yesterday only. We can?t ensure the release of the latest android version in the tablet as it is required to test the same and also to confirm whether the latest version compatible with the tablet. If any system update is available, you will be notified in the Tablet. There is no specific time for this.
[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 20:50 ]
het engels van youri kon ook wel wat beter overigens ...
Verwijderd
Weet ik xD maar ik heb nooit fatsoenlijk engels gehad
maar de essentie is duidelijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 20:51 ]
De toekomstige updates maken het toch nog een stukje aantrekkelijker om toch voor de Sony Tablet S te gaan. Maar nu ik met Win8 zit te spelen wordt dat toch ook best aantrekkelijk. Hmm, de keuzes.
Ik denk dat het toch een Android tablet wordt en een Windows phone.
Heeft er hier iemand ervaring met de standaard reader van Sony? Zover ik kon vinden kan deze wel eigen PDF bestanden aan, maar ik vraag me af hoe het met scrollen zit. Kan er ingezoomed worden en dan in één beweging de volgende pagina tevoorschijn halen (dit in verband met het lezen van bladmuziek)?. Als iemand ervaring heeft hiermee, dan zou dat ook fijn zijn om te lezen. ^^
offtopic:
Android wordt steeds aantrekkelijker, maar de simpele interface van Win8 doet erg vernieuwend en handig aan voor mobile devices. Plus het feit dat het me ook leuk lijkt om gewoon in C# app te kunnen programmeren.
Android wordt steeds aantrekkelijker, maar de simpele interface van Win8 doet erg vernieuwend en handig aan voor mobile devices. Plus het feit dat het me ook leuk lijkt om gewoon in C# app te kunnen programmeren.
Ik denk dat het toch een Android tablet wordt en een Windows phone.
Heeft er hier iemand ervaring met de standaard reader van Sony? Zover ik kon vinden kan deze wel eigen PDF bestanden aan, maar ik vraag me af hoe het met scrollen zit. Kan er ingezoomed worden en dan in één beweging de volgende pagina tevoorschijn halen (dit in verband met het lezen van bladmuziek)?. Als iemand ervaring heeft hiermee, dan zou dat ook fijn zijn om te lezen. ^^
[ Voor 7% gewijzigd door ThinkCreative op 31-10-2012 20:59 ]
Verwijderd
Daar zijn erg veel applicaties voor, kijk hier eens:
https://play.google.com/store/search?q=ereader&c=apps
https://play.google.com/store/search?q=ereader&c=apps
Ja, klopt, dat was me al opgevallen. Maar alsnog wel benieuwd naar de standaard app. (Die van Asus vind ik bijvoorbeeld beter dan de gemiddelde (gratis) e-reader app). Zelf alleen geen ervaring met Sony, vandaar.
Verwijderd
Sony zijn eigen app heb ik niet geprobeerd, deze pakte niet meteen een .epub uit dropbox. Kan daar dus helaas niets over zeggen.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 02:32 ]
Toch besloten om deze tablet te kopen. Ik hoop hem binnen drie weken via Amazon.de binnen te krijgen. 
Samen met dit hoesje: Skque case for Sony Tablet S. Ondanks dat de case van Sony er beter uitzag vond ik die net iets te prijzing (€70 vs €15).
Samen met dit hoesje: Skque case for Sony Tablet S. Ondanks dat de case van Sony er beter uitzag vond ik die net iets te prijzing (€70 vs €15).
Heb je gekozen voor de Sony Tablet S of de Xperia Tablet S?
De Sony Tablet S. Klein beetje prijstechnisch, maar ook was een SD-slot voor mij een pré. Het lijkt mij toch practischer om gewoon een de SD-kaart van mijn fototoestel in de tablet te kunnen doen, in plaats van over wifi/datakabel te kopiëren.
Tablet is binnen en de reader werkt fijn om bladmuziek te lezen. Omslaan van bladzijdes gaat soepel, het heeft alleen geen nut om in te zoomen. Hij maakt het weer passend zodra je bladzijdes omslaat.
Zometeen maar even laten opladen en dan updaten naar ICS. Dan kan ik de rest gaan testen.
Zometeen maar even laten opladen en dan updaten naar ICS. Dan kan ik de rest gaan testen.
Systeem update >>>4.0.3 (release 5a)
73's
73's
Net geïnstalleerd. Toch wel wat veranderingen, gast-modes. Sommige icoontjes zijn als de SXS: instellingen, gallery. Hmm, even verder ontdekken.
Met die update zijn alle nieuwe Xperia Tablet S-apps nu dus beschikbaar? (Walkman, Album, macro's voor IR, small apps, ...)
Ik denk dat ik misschien nog eentje van deze ga kopen. In de Belgische outlet staan ze nu voor €199 (16GB) en €229 (16GB+3G), spotgoedkoop als je 't mij vraagt.
Ik denk dat ik misschien nog eentje van deze ga kopen. In de Belgische outlet staan ze nu voor €199 (16GB) en €229 (16GB+3G), spotgoedkoop als je 't mij vraagt.
Ja de xperia tablet apps zijn nu beschikbaar.
Macro's voor de AB heb ik nog niet kunnen vinden.
Small-apps zijn ook aanwezig.
Ik heb ook het idee dat de wifi verbinding nu wel verbonden blijft, en dat de galerij-app stabieler is,
Waar ik alleen last van heb, is dat na de update niet meer alle apps die ik georganiseerd had op mijn homescreen daar nog steeds staan.
Ik heb daarna alle apps weer terug gezet in de mapjes enz. maar zodra ik de tablet uit en weer aanzet zijn ze weer verdwenen en moet ik alles weer organiseren.
Ik heb een vermoeden dat het alleen de apps zijn die op de sd-kaart geinstalleerd zijn, maar dit is niet erg handig.
Dus ik denk dat ik alle apps op het interne geheugen moet gaan zetten.
Zijn er misschien meer mensen die er last van hebben, en al een oplossing hebben?
Macro's voor de AB heb ik nog niet kunnen vinden.
Small-apps zijn ook aanwezig.
Ik heb ook het idee dat de wifi verbinding nu wel verbonden blijft, en dat de galerij-app stabieler is,
Waar ik alleen last van heb, is dat na de update niet meer alle apps die ik georganiseerd had op mijn homescreen daar nog steeds staan.
Ik heb daarna alle apps weer terug gezet in de mapjes enz. maar zodra ik de tablet uit en weer aanzet zijn ze weer verdwenen en moet ik alles weer organiseren.
Ik heb een vermoeden dat het alleen de apps zijn die op de sd-kaart geinstalleerd zijn, maar dit is niet erg handig.
Dus ik denk dat ik alle apps op het interne geheugen moet gaan zetten.
Zijn er misschien meer mensen die er last van hebben, en al een oplossing hebben?
Thanks voor de info!
En hah, die bug zat er ook in de Xperia-telefoons van 2011, is er na een paar updates wel uitgehaald. Alle apps naar het intern geheugen verplaatsen lost het in ieder geval wel op.
En hah, die bug zat er ook in de Xperia-telefoons van 2011, is er na een paar updates wel uitgehaald. Alle apps naar het intern geheugen verplaatsen lost het in ieder geval wel op.
ik ben aan het overwegen om ook eentje te kopen omdat ze aantrekkelijk geprijst staan. Ik zou alleen graag weten als ik hbvl erop kan lezen (heb je 10" voor nodig). Zo iemand zo vriendelijk willen zijn en dit even te testen ( Google Play: Het Belang van Limburg ) , tenzij iemand het geinstalleerd heeft en het al weet (installatie is gratis en je krijgt 5 dagen gratis abo erbij)
Android werkt met reference-formaten en resoluties. 1280x800 op mdpi geeft het referentieformaat van een 10" tablet en ongeveer alle 10" tablets en de Tablet S gebruiken deze configuratie. Voor zover Google Play kan zien is de Tablet S gewoon 10".chundo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:32:
ik ben aan het overwegen om ook eentje te kopen omdat ze aantrekkelijk geprijst staan. Ik zou alleen graag weten als ik hbvl erop kan lezen (heb je 10" voor nodig). Zo iemand zo vriendelijk willen zijn en dit even te testen ( Google Play: Het Belang van Limburg ) , tenzij iemand het geinstalleerd heeft en het al weet (installatie is gratis en je krijgt 5 dagen gratis abo erbij)
Bedankt voor je reactie, heeft het ook al iemand daadwerkelijk getest?
ik wil de tablet vooral kopen om hbvl te lezen erop, we hebben een 7" en daar gaat het niet mee. Ik heb geen zin in een miskoop
ik wil de tablet vooral kopen om hbvl te lezen erop, we hebben een 7" en daar gaat het niet mee. Ik heb geen zin in een miskoop
Ik heb de app even getest en hij werkt prima.
Als je een kop van de voorpagina aanklikt dan krijg je een venster met het hele artikel.
En je kan gewoon "bladeren" en dan de artikels lezen of het artikel aanklikken en het lezen in een venster.
Als je een kop van de voorpagina aanklikt dan krijg je een venster met het hele artikel.
En je kan gewoon "bladeren" en dan de artikels lezen of het artikel aanklikken en het lezen in een venster.
[ Voor 29% gewijzigd door stokmeister op 14-12-2012 20:01 ]
Ik heb de apps in het interne geheugen gezet en het is nu opgelost.
Afgelopen 4 weken heb ik de tablet mee op vakantie gehad, en ik vind het echt ideaal dat er een sd slot en een micro usb aansluiting op zit.
Sd kaart eruit, sd kaart van foto toestel erin en meteen foto's op dropbox zetten, daarna een back-up maken van de foto's op een usb stick.
Succes met het overtuigen van de vrouw!
Ik ben nog steeds erg tevreden over de tablet.
Edit: de walkman app ziet alleen een groot aantal van mijn muziek albums als losse nummers, dat had ik met de vorige muziekplayer niet.
Iemand misschien een makkelijk oplossing ( dus niet alles verwijderen aanpassen en weer erop zetten)
Afgelopen 4 weken heb ik de tablet mee op vakantie gehad, en ik vind het echt ideaal dat er een sd slot en een micro usb aansluiting op zit.
Sd kaart eruit, sd kaart van foto toestel erin en meteen foto's op dropbox zetten, daarna een back-up maken van de foto's op een usb stick.
Succes met het overtuigen van de vrouw!
Ik ben nog steeds erg tevreden over de tablet.
Edit: de walkman app ziet alleen een groot aantal van mijn muziek albums als losse nummers, dat had ik met de vorige muziekplayer niet.
Iemand misschien een makkelijk oplossing ( dus niet alles verwijderen aanpassen en weer erop zetten)
[ Voor 21% gewijzigd door stokmeister op 14-12-2012 20:46 ]
Wifi na slaap is nu beter geworden eindelijk ! Het lijkt wel alsof het niet verbonden blijft (voordat je hem "vrij schuift" staat er: "geen internet verbinding" maar nadat je het slotje schuift, binnen een seconde reconnect (?)
Ligt het aan mij of is de accuduur ook wat verbeterd? Ik post hier nooit maar heb deze tablet ook al een jaar. Het viel me zo ineens op dat ondanks intensief gebruik ik nog steeds uren gebruik lijk te kunnen maken.
WiFi probleem lijkt inderdaad te zijn opgelost. Hij ontvangt nu ook gewoon mail terwijl hij 'slaapt'.
Accuduur weet ik niet precies, ik gebruik hem daarvoor niet intensief genoeg.
Accuduur weet ik niet precies, ik gebruik hem daarvoor niet intensief genoeg.
Qua streamen van Spotify via Bluetooth (A2DP) kan ik na installatie van Release 5a helaas alleen herhalen wat ik in maart na de eerdere firmware update meldde:
"Minder maar nog steeds geregeld onderbrekingen".
"Minder maar nog steeds geregeld onderbrekingen".
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om 720p en hoger af te kunnen spelen ?
Ik heb 10 verschillende players gedownload, maar wil niet werken tenzij ik het geluid uitzet.
Players die ik geprobeerd heb:
Diceplayer
BSplayer
MXplayer
Mollieplayer
en nog een paar.
Ik heb 10 verschillende players gedownload, maar wil niet werken tenzij ik het geluid uitzet.
Players die ik geprobeerd heb:
Diceplayer
BSplayer
MXplayer
Mollieplayer
en nog een paar.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ook bij 720p en hoger ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Gister getest op een usb stick film 720p mkv liep prima.
Maar heb ook een vraag ,als ik hem aan de pc hang ziet hij alleen de interne sd kaart.
Dus die 16 gb die ik erin heb gedaan ziet hij niet...
Maar heb ook een vraag ,als ik hem aan de pc hang ziet hij alleen de interne sd kaart.
Ik gebruik de tablet ook om mijn GoPro filmpjes mee te kijken (720p 60fps).Cyrus The Virus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:10:
Ook bij 720p en hoger ?
Dit gaat vanaf de class 10 SD-kaart redelijk. Direct vanaf het intern geheugen is geen probleem.
Als ik een film stream dan wordt deze na +/- 15 sec schokkerig. Lijkt een beetje op een buffer dingetje, maar ben er nog niet uit..
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Wat voor hoes gebruiken jullie om je tablet s? Ik ben opzoek naar iets en ansich lijkt de Sony Tablet Sleeve wel oke, ik wil niet zo'n ipad ding. Iemand ervaring mee?
Ik heb een rotating leather cover van Ebay geplukt.Termi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:46:
Wat voor hoes gebruiken jullie om je tablet s? Ik ben opzoek naar iets en ansich lijkt de Sony Tablet Sleeve wel oke, ik wil niet zo'n ipad ding. Iemand ervaring mee?
Kost geen drol en past perfect
Zit zelfs een screenprotector en pennetje bij.
Theodor schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:50:
Gister getest op een usb stick film 720p mkv liep prima.
Ja ik heb vanalles geprobeerd, geen enkele player kan en geluid en beeld afspelen vloeiend. Ik heb het wel over de eerste versie van 2011 (niet die van 2012).Hashtag schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:43:
[...]
Ik gebruik de tablet ook om mijn GoPro filmpjes mee te kijken (720p 60fps).
Dit gaat vanaf de class 10 SD-kaart redelijk. Direct vanaf het intern geheugen is geen probleem.
Als ik een film stream dan wordt deze na +/- 15 sec schokkerig. Lijkt een beetje op een buffer dingetje, maar ben er nog niet uit..
Als ik DSvideo op gemiddelde kwaliteit gebruik doet hij het wel.
Ben ff aan het testen met freemake haal een serie erdoor mkv en maak er een avi van en die streamen perfect...
Loopt idd slecht op een sdcard en heb ik er ook nog een snelle ingedaan.
720p loopt waardeloos snap niet waar dat aan kan liggen.
Heb zelfs de archos player gehaald en die moet ok zijn...
720p loopt waardeloos snap niet waar dat aan kan liggen.
Heb zelfs de archos player gehaald en die moet ok zijn...
yep dat had ik dus ook, voor zover ik weet ligt het aan de Tegra 2 chipset
Ok freemake gratis wel ff opletten alle zooi uitvinken , mx player voor afspelen.
Film of serie omzetten naar ipad mp4, subs kunnen vast ingebrand worden.
Stream vanaf mijn pc gaat perfect,alleen hw encoding voor geluid uitzetten met de mx player.
Hoop dat je hier wat aan hebt ...
Groet
Film of serie omzetten naar ipad mp4, subs kunnen vast ingebrand worden.
Stream vanaf mijn pc gaat perfect,alleen hw encoding voor geluid uitzetten met de mx player.
Hoop dat je hier wat aan hebt ...
Groet
ja dat is inderdaad een mogelijkheid maar was niet van plan om alles te gaan converteren. Voor series kan ik nu DSvideo op gemiddelde kwaliteit doen. Films kijk ik er niet op en TV kan ik niks aan veranderen.
Weet iemand of er voor dit tablet de JB update komt?
Heb via micro usb een mkv afgespeeld, dit gaat dan weer wel goed.
Alleen via het netwerk geeft dit problemen...
Alleen via het netwerk geeft dit problemen...
Ga er maar niet van uit.
Als je JB wil, zul je echt voor de Xperia Tablet S moeten gaan of een custom rom flashen...
Want ? ik heb meerdere malen gelezen dat er ook een JB update voor de Tablet S komt (heb ze zo niet meer bij de hand).Hashtag schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:10:
[...]
Ga er maar niet van uit.
Als je JB wil, zul je echt voor de Xperia Tablet S moeten gaan of een custom rom flashen...
Kick;
http://www.tabletsmagazin...-1-jelly-bean-update-mei/
Kans lijkt mij erg klein dat de Tablet S nog een update gaat krijgen...
http://www.tabletsmagazin...-1-jelly-bean-update-mei/
Kans lijkt mij erg klein dat de Tablet S nog een update gaat krijgen...
Verwijderd
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds een tijdje deze tablet. Heb er erg veel plezier mee, heb hem gekregen van mijn oma, die kreeg hem bij een abonnement en had deze verloot en ik won!
Sinds een paar dagen start hij niet meer op. Zodra ik hem aanzet, krijg ik van die streepjes in beeld die bewegen ( lastig uit te leggen, maar deze komen altijd in beeld voordat de tablet opstart ). Het probleem is, dat mijn tablet niet meer opstart.. Ik blijf deze streepjes in beeld krijgen en krijg maar geen beginscherm van mijn tablet. Ik heb geen idee hoe dit is ontstaan, er is verder niets gebeurt met mijn tablet.
Ik heb hem ook al gereset en alles geprobeerd, ook de batterij leeg laten lopen en gekeken of die vanuit daar goed zou opstarten, maar helaas... Ik blijf de vliegende streepjes in beeld krijgen..
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of dit zelfde probleem meegemaakt ? Voordat ik naar een bedrijf zou gaan wilde ik kijken of ik het zelf kon oplossen. Heb tenslotte geen bewijs van aankoop of een bon.. Heb hem zou gekregen van mijn oma, zonder iets erbij..
Alvast heel erg bedankt!
Mvg, Marieke Bridel
Ik heb sinds een tijdje deze tablet. Heb er erg veel plezier mee, heb hem gekregen van mijn oma, die kreeg hem bij een abonnement en had deze verloot en ik won!
Sinds een paar dagen start hij niet meer op. Zodra ik hem aanzet, krijg ik van die streepjes in beeld die bewegen ( lastig uit te leggen, maar deze komen altijd in beeld voordat de tablet opstart ). Het probleem is, dat mijn tablet niet meer opstart.. Ik blijf deze streepjes in beeld krijgen en krijg maar geen beginscherm van mijn tablet. Ik heb geen idee hoe dit is ontstaan, er is verder niets gebeurt met mijn tablet.
Ik heb hem ook al gereset en alles geprobeerd, ook de batterij leeg laten lopen en gekeken of die vanuit daar goed zou opstarten, maar helaas... Ik blijf de vliegende streepjes in beeld krijgen..
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of dit zelfde probleem meegemaakt ? Voordat ik naar een bedrijf zou gaan wilde ik kijken of ik het zelf kon oplossen. Heb tenslotte geen bewijs van aankoop of een bon.. Heb hem zou gekregen van mijn oma, zonder iets erbij..
Alvast heel erg bedankt!
Mvg, Marieke Bridel
Hoi Marieke,
Ik heb laatst een vergelijkbaar probleem gehad, net alsof de tablet niet meer wou doorstarten.
Ik kon 'm lastig uitzetten, maar na 10 sec de knop ingedrukt houden lukte het wel.
Daarna leek het er op dat het probleem weer begon, maar ik heb 'm laten liggen terwijl hij bleef starten.
Nadat ik terug kwam (na een minuut of 5) was hij opgestart.
Wat je kunt proberen is de tablet 'hard' resetten:
- sluit de oplader aan
- zet de tablet uit
- houd de power-button samen met de Volume+ knop ingedrukt
- zodra de tablet opstart (sony logo), laat je de power-button los
Je komt nu in een recovery menu, waarin je alles kan resetten.
Succes!
Ik heb laatst een vergelijkbaar probleem gehad, net alsof de tablet niet meer wou doorstarten.
Ik kon 'm lastig uitzetten, maar na 10 sec de knop ingedrukt houden lukte het wel.
Daarna leek het er op dat het probleem weer begon, maar ik heb 'm laten liggen terwijl hij bleef starten.
Nadat ik terug kwam (na een minuut of 5) was hij opgestart.
Wat je kunt proberen is de tablet 'hard' resetten:
- sluit de oplader aan
- zet de tablet uit
- houd de power-button samen met de Volume+ knop ingedrukt
- zodra de tablet opstart (sony logo), laat je de power-button los
Je komt nu in een recovery menu, waarin je alles kan resetten.
Succes!
Weet iemand hoe ik bep 'pagina's' kan deleten? Ik gebruik de tab voornamelijk alleen voor mijn zoontje om filmpjes te laten kijken, heb er ook megaweinig apps erop. Heb ook maar 1 pagina nodig.
Je bedoelt de home-pagina's? Deze zijn helaas vastgesteld op 5 stuks (1 midden, 2 links en 2 rechts).330d schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:46:
Weet iemand hoe ik bep 'pagina's' kan deleten? Ik gebruik de tab voornamelijk alleen voor mijn zoontje om filmpjes te laten kijken, heb er ook megaweinig apps erop. Heb ook maar 1 pagina nodig.
Zelf gebruik ik ook maar 1 launch pagina.
In Android 4.1.2 kun je de overige pagina's wel verwijderen, maar deze tab gaat geen officiële update naar Jelly Bean krijgen...
Ja idd home pagina's, jeetje dus je kan niks veranderen. Lekker zeg, zoiets basics moet toch wel kunnen.Hashtag schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:49:
[...]
Je bedoelt de home-pagina's? Deze zijn helaas vastgesteld op 5 stuks (1 midden, 2 links en 2 rechts).
Zelf gebruik ik ook maar 1 launch pagina.
In Android 4.1.2 kun je de overige pagina's wel verwijderen, maar deze tab gaat geen officiële update naar Jelly Bean krijgen...
Je zou een launcher app kunnen proberen.
Vaak kun je daarin wat meer aanpassen.
Vaak kun je daarin wat meer aanpassen.
ik heb dze tablet
hij werkte altijd prima.
nu lag hij op de tafel en wilde hij niet meer inschakelen.
dus ik probeer te resetten door 10 seconden op de powerbutton te drukken, maar de tablet geeft geen enkele reactie.
dan maar een papercip gezocht voor een hard reset. ook niet de gewenste reactie.
ik weet inmidels niet meer hoe het was meten toen het probleem ontstond, maar als ik hem nu op de lader zet brand het lampje op de tablet groen, als ik hem van de lader haal gaat het lampje uit.
volgens mij hoort dat zo. groen betekent batterij voldoende vol.
zowel op de lader als van de stroom komt er niets meer in beed, en merk ik niets van een reset of herstart.
wanneer ik met een paperclip in het gaatje probeer te resetten licht het lampje eerst 1 keer rood op, en daar kort na nog twee keer kort ahterelkaar (rood)
wat kan er aan de hand zijn met de tablet?
ik zit een beetje met een dood apparaat lijkt het wel, en resetten werkt niet al geeft de tablet wel een soort van reactie.
ik kan ook niet vinden wat e normale reactie is bij een harde reset met een paperclip, dus kan ook niet iets van een diagnose stellen.
misschien wet iemand hier meer dan mij?
hij werkte altijd prima.
nu lag hij op de tafel en wilde hij niet meer inschakelen.
dus ik probeer te resetten door 10 seconden op de powerbutton te drukken, maar de tablet geeft geen enkele reactie.
dan maar een papercip gezocht voor een hard reset. ook niet de gewenste reactie.
ik weet inmidels niet meer hoe het was meten toen het probleem ontstond, maar als ik hem nu op de lader zet brand het lampje op de tablet groen, als ik hem van de lader haal gaat het lampje uit.
volgens mij hoort dat zo. groen betekent batterij voldoende vol.
zowel op de lader als van de stroom komt er niets meer in beed, en merk ik niets van een reset of herstart.
wanneer ik met een paperclip in het gaatje probeer te resetten licht het lampje eerst 1 keer rood op, en daar kort na nog twee keer kort ahterelkaar (rood)
wat kan er aan de hand zijn met de tablet?
ik zit een beetje met een dood apparaat lijkt het wel, en resetten werkt niet al geeft de tablet wel een soort van reactie.
ik kan ook niet vinden wat e normale reactie is bij een harde reset met een paperclip, dus kan ook niet iets van een diagnose stellen.
misschien wet iemand hier meer dan mij?
Hmm, dat lijkt op een dooie tab.
Hij geeft een groen lampje als je de lader er aan hangt, dus de accu zal goed zijn (aanname).
Probeer eens power + volume up.
Als het goed is, kom je dan in de recovery.
Hij geeft een groen lampje als je de lader er aan hangt, dus de accu zal goed zijn (aanname).
Probeer eens power + volume up.
Als het goed is, kom je dan in de recovery.
dat doet hij ook niet, alleen rood lampje knippert paar keer als ik paperclip in dat gaatje stop.
Dat rode lampje is normaal, de powerknop van mijn tab s is ook gammel maar hij doet nog wel als hij plat ligt moet je de powerknop vertikaal indrukken met je nagel. Bij normaal indrukken voel ik ook geen klik.