Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Sony Tablet S

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/res/images/image/21/1237482547521.png
Introductie
De Sony Tablet S is de eerste Tablet door Sony op de markt gebracht. De tablet draait op Android 3.1 en heeft een beelddiagonaal van 9,4 inch.
Specificaties
  • CPU/GPU: Dual-core 1GHz ARM Cortex-A9 proccessor, ULP GeForce GPU, Tegra 2 chipset
  • Internal memmory: 1 GB
  • Scherm: 9.4", 1280x800 resolution, multi-touch, capacitive
  • Geheugen: 16GB/32GB
  • Camera's: 5MP (AF) rear-facing camera; 0,3 MP front-facing camera
  • Wi-Fi b/g/n, Bluetooth 2.1+EDR, standard microUSB port,GPS receiver, 3.5mm audio jack, USB Host via adapter
  • IR sensor: Supported Multi Function, Learning Function (Pre-loaded remote control code)
  • SD card slot
  • Built-in Microphone
  • Afmetingen: 241 x 174 x 10 mm
  • Gewicht: 598g
Reviews
Promotiefilmpjes Sony
Update naar Android 3.2
Op dit moment is zelfs de update naar Android 3.2 al beschikbaar op de site van Sony.

[ Voor 29% gewijzigd door tinusbalpol op 26-09-2011 15:57 . Reden: toevoegen filmpjes sony ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Dit lijkt mij een ideale tablet, hoewel de nVidia Kal El er aankomt. Zeker de integratie van een infrarood zender / ontvanger is in mijn ogen een erg leuke optie. Daarnaast is dit één van de weinigen met een echt afwijkend design ten op zichte van de concurentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik was de prijzen al in de gaten aan het houden voor de S1 met de intentie hem ook aan te schaffen. Ben nu alleen aan het twijfelen omdat deze geen HDMI-out heeft, afspelen op de televisie kan dus alleen via DLNA. Ik heb niet al mijn apparaten aangesloten op het netwerk, dan is het gemis van HDMI dus wel een nadeel.

Morgen ga ik even langs de winkel om er mee te spelen. Even kijken of hij mij weet over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Gebrek aan HDMI heb ik inderdaad ook wel issues mee. Aan de andere kant heb ik een media-player om op mijn TV naar media te kijken, mijn tablet gebruik ik wel op schoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ga even zoeken naar een mediaspeler waar ik dan video's en muziek naar toe kan streamen via DLNA. Dan heb ik geen HDMI nodig en wordt de S1 zeker aangeschaft (waarschijnlijk morgen al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Het is inderdaad een hele gave tablet, ik heb er zeker ook al mee mogen spelen. Die remote functie werkt ook goed, en naar mijn idee ook het eerste tablet die lekker in je hand zit. (Geen klamme handjes na 2 uur leeswerk)
En de integratie om met de ps3 controller games te spelen is ook weer goed werk.

Alleen naar mijn idee moet die hdmi toch geen groot probleem gemis zijn want dlna vervangt het toch alleen maar op een draadloze manier. En een nvidea tegra 2 chip is toch never nooit krachtig genoeg om full HD te coderen of zie ik dat verkeerd?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Ben ook bang dat het afhankelijk is van de mogelijkheden van je mediaplayer. Aan de andere kant doet mijn Synology diskstation momenteel het transcoderen van mijn mkv files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Is er dan niet zoiets als een dlna adapter?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Geen idee. Heb zelf een Asus O!Play media player en een Sony Blue Ray speler die beiden DLNA clients zijn. Heb zelf niet zo heeeel veel problemen om media te laten tonen op mijn TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
http://www.reghardware.co...et_htc_dg_h100_media_link <--- maakt je non dlna tv dlna!!
Alleen +100 euro's voor zo een rotapparaat...

Voor de mensen die misschien een iets functioneler DLNA apparaat zoeken voor hun non dlna tv: xbox360/ps3?
Ps3 werkt bij mij zonder problemen in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Vinand schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:49:
http://www.reghardware.co...et_htc_dg_h100_media_link <--- maakt je non dlna tv dlna!!

Voor de mensen die misschien een iets functioneler DLNA apparaat zoeken voor hun non dlna tv: xbox360/ps3?
Bij mij krijg ik filmpjes niet aan de praat op de Ps3 vanaf m'n Samsung Galaxy S2.

Anyways; om niet te veel off te gaan wilde ik even melden dat ik morgen de S1 niet haal maar dat het pas volgend week wordt. Ik heb de hele weekend en week een Samsung Tab 10.1 tot m'n beschikking waar ik eerst mee ga spelen.

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:49:

Ik ben in het bezit van deze http://www.hdsupplies.nl/nl/eg-m34a.html en is volledig DLNA/UPNP compatible.
Wordt niet meer geupdate met firmware door egreat maar heeft identieke hardware als de pocorn hour A110 en is met deze firmware te flashen. Heb je dus een popcorn hour voor € 55,-, mooie deal zeg ik dan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:29
Heeft iemand al een Sony tab S???

Ga misschien morgen even rondkijken waar ze in de winkel liggen.
Ben benieuwd naar alle functies vooral die remote app :)

Zijn ze al bij MediaMarkt?? Kan ik er even mee kloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Heb hem zelf bij de mediamarkt bij Amsterdam Arena al in mijn handen gehad. Vind hem wel erg fraai om te zien.

Update voor de openingpost, update naar Android 3.2 toegevoegd (moet zeggen, best snel na de release).

[ Voor 32% gewijzigd door tinusbalpol op 26-09-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Sinds zaterdag ben ik eigenaar van deze mooie apparaat.
Ligt lekker in de hand. Hij is snel.
Gisteren film gekeken in het vliegtuig. Heel mooi beeld.
Geen spijt van deze aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Ik heb de update gedaan naar 3.2.. Hij is echt razendsnel geworden. Ook het browsen is er echt hard op vooruit gegaan. Geen moeite met flash zo te zien. En ook lijkt die zuiniger op de accu mee te gaan.

Echter was ik zelf wel verbaasd over de kwaliteit van de tablet camera. Ik was gister op een kickboksgala in almere waar het heel erg schemer en donker was met felle lampen, en het verbaasde me heel erg hoe mooi de foto en video kwaliteit waren in het donker.

Ff vraagje, voor de eigenaren. Hoe lang doen jullie gemiddeld op de accu? Ik kom tot 8 uur ongeveer met gemiddeld gebruik (zonder instellingen te veranderen), heeft iemand die 10 uur of langer weten te halen als je bepaalde instellingen omlaag zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
cgok schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:47:
Gisteren film gekeken in het vliegtuig. Heel mooi beeld.
Geen spijt van deze aankoop.
Dat is dus precies waarom ik hem wil halen... 2e kerstdag naar La Palma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds zaterdag heb ik de tablet S met 16Gb. Bevalt mij goed. Een aantal leuke dingen van de tablet moet ik nog uitvogelen: afspelen via DLNA, ed.

De achtergronden van de tablet vind ik minder geslaagd. kwestie van smaak uiteraard maar dan toch. Je zit er wel tegenaan te kijken. Zo vind ik de achtergrond van de Asus transformer (de boom) echt mooi. Nu mijn vragen:
1. weet iemand of je de achtergrond van de asus kan koieren naar de sony en zoja hoe doe je dat dan?
2. welke achtergrond gebruiken jullie?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzichtje van een setje aardige videos.

Commercial video : http://www.youtube.com/watch?v=HPjiEajiglI
Product Introduction : http://www.youtube.com/watch?v=0Q7c1o8K_Do
Throw media content using DLNA : http://www.youtube.com/watch?v=DWALOT4xbGE
Remote Control functions : http://www.youtube.com/watch?v=tbYzckPXJ2Q
Gaming on the tablet S : http://www.youtube.com/watch?v=SquqMBYfu10
Browsing the Web : http://www.youtube.com/watch?v=mu6JUXkLcvc
Music and Video player : http://www.youtube.com/watch?v=YQ-dYT159Ug
PhotoGallery application : http://www.youtube.com/watch?v=eU7MgnRilzE

En als laatste het Youtube kanaal van sony canada die de moeite heeft genomen dit allemaal beschikbaar te stellen. ;) http://www.youtube.com/user/SonyConvergineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:07:
1. weet iemand of je de achtergrond van de asus kan koieren naar de sony
Kwestie van het goede .apk bestand vinden en en installeren en dan instellen als (live) Wallpaper

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje aan de mensen die al zo´n mooie tablet hebben.

Een van de grote manco's van de android reader (voor mij weliswaar) is dat het niet mogelijk is om E-Book bestanden die je al hebt te importeren. (google books staat dit niet toe)
Ik hoop dat dit met de sony ebook reader applicatie wel mogelijk is. (pdf en ebup formaten)

Is er iemand die dit heeft uitgeprobeerd?

thnx, herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:46:

Een van de grote manco's van de android reader (voor mij weliswaar) is dat het niet mogelijk is om E-Book bestanden die je al hebt te importeren. (google books staat dit niet toe)
Ik hoop dat dit met de sony ebook reader applicatie wel mogelijk is. (pdf en ebup formaten)

thnx, herman
Herman, binnen de android market is een groot aantal ebook readers te vinden. Wellicht dat daar ook iets tussen te vinden is. Voor de Sony weet ik het niet.

Zal trouwens je links naar de filmpjes even opnemen in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had inderdaad al even gekeken wat voor een apps er zijn en vooralsnog (zonder tablet om het echt uit te proberen) lijken veel van die apps erg 'prutserig' in het syncen van de lees content.

Ik zat een beetje te hopen op kopieer acties vanuit de SD kaart of USB interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
OK, ik heb zelf (nog) geen idee. Deze staat hoog op de wensenlijst, alleen de business case nog niet rond richting investment management O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe... dat probleem ken ik... Ik moet hier ook nog een paar goeie 'incentives' verzinnen en de business case sluitend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Was vandaag in Groningen bij MM... daar was de tab uitverkocht... ze verwachten deze week wel weer een nieuwe lading. :(

Maar die remote controle functie doet het hem echt!!!
Kies het merk en alle Philips tv's gingen uit :D

De trilling van de speakers was het eenigste min puntje... van de week maar even bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:46:

thnx, herman
tinusbalpol schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:
[...]

Herman, binnen de android market is een groot aantal ebook readers te vinden. Wellicht dat daar ook iets tussen te vinden is. Voor de Sony weet ik het niet.

Zal trouwens je links naar de filmpjes even opnemen in de startpost.
Ja dit is mogelijk, ik heb het al uitgeprobeerd, ook staat er al standaard een Sony e-reader app op die ik overigens nauwelijks uitgeprobeerd hebt. Schijnt volgens mij hetzelfde te zijn als de manier van werken die Sony ook op hun readers heeft. (Ik ben geen leespersoon.)
fx500 schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:03:
Was vandaag in Groningen bij MM... daar was de tab uitverkocht... ze verwachten deze week wel weer een nieuwe lading. :(

Maar die remote controle functie doet het hem echt!!!
Kies het merk en alle Philips tv's gingen uit :D

De trilling van de speakers was het eenigste min puntje... van de week maar even bestellen :D
De tablet is in ieder geval nog ruim op voorraad in mediamarkt Zoetermeer. Daar hebben ze overigens ook een soort van kortingsdeal als je die koopt met de originele Leren Vaio tablet map die erbij hoort. 16gb = €559 met de hoes had ik hem gezien. Dit was dan althans vorige week zaterdag zo...

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 26-09-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Lijkt mij een mooie tablet, maar kun je m ook als remote gebruiken voor de PS3? Er zit tenslotte ook bluetooth op... En het zou helemaal mooi zijn als je m als bediening kan gebruiken voor de PS3 mediaspelerfunctie, bijvoorbeeld zonder dat je de televisie nodig hebt muziek afspelen of voor het previewen voordat je een film opstart. Zitten er dat soort opties op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Zou de remote ook op klik aan klik uit spul werken??
In het demo filmpje hebben ze het wel over lampen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fx500 schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:23:
Zou de remote ook op klik aan klik uit spul werken??
In het demo filmpje hebben ze het wel over lampen :)
Zolang dat 'spul' maar met infrarood werkt dan moet het lukken. (als het apparaat niet in de Database van sony staat, zet je de tablet in learning mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LameDog schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:03:
Lijkt mij een mooie tablet, maar kun je m ook als remote gebruiken voor de PS3? Er zit tenslotte ook bluetooth op... En het zou helemaal mooi zijn als je m als bediening kan gebruiken voor de PS3 mediaspelerfunctie, bijvoorbeeld zonder dat je de televisie nodig hebt muziek afspelen of voor het previewen voordat je een film opstart. Zitten er dat soort opties op?
Ik durf wel een kleine gok te nemen dat de PS3 in de remote database van sony staat. :*)
Over de preview, correct me if i am wrong maar vlgs mij fungeert de PS3 ook als een DLNA server, (misschien kan iemand dat bevestigen) als dit zo is, dan kun je content direct op je tablet kijken / luisteren en zelfs 'throwen' naar je TV om het groot af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Laatst online: 26-08 14:41
Hallo allemaal,

Ik ga vanavond naar Sony, ik krijg daar ook de kans om vragen over de tablets te stellen.

Zijn er mensen die nog vragen hebben?

De vragen die ik zelf bedacht heb:

Komt er officiële ondersteuning voor de playstation 3 controller in combinatie met de tablets?
Word media op de SD-kaart nog in de toekomst opgenomen in de library?
Worden macro's nog beschikbaar voor de remote applicatie?

Tot 5 uur kan ik nog vragen mee nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:44:
[...]

Ik durf wel een kleine gok te nemen dat de PS3 in de remote database van sony staat. :*)
Over de preview, correct me if i am wrong maar vlgs mij fungeert de PS3 ook als een DLNA server, (misschien kan iemand dat bevestigen) als dit zo is, dan kun je content direct op je tablet kijken / luisteren en zelfs 'throwen' naar je TV om het groot af te spelen.
Ja, wat jij zegt kan ongetwijfeld wel, maar wat ik wil is dit: mijn PS3 zit op de stereo aangesloten en kan ik gebruiken als mediaplayer. Ik wil de PS3 dus kunnen gebruiken om muziek over mijn stereo af te spelen zonder dat ik de tv aan moet zetten als ik een andere track, album of playlist wil aanzetten. dan heb je dus in feite een externe monitor voor je PS3 nodig en ik vraag mij af of dat met deze Sony tablet zou kunnen...

En een gok dat de PS3 in de remote database van Sony staat durf ik niet aan, heb er nog niets over gezien....

[ Voor 5% gewijzigd door LameDog op 27-09-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Komt er een 32GB 3G versie?
Is de reader compatible met de e-readers? Kan ik de boeken die ik daar op heb staan ook hierop lezen?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat laatste ligt natuurlijk aan het formaat van je eBooks, lijkt me logisch

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Oke, met de boeken op de Sony readers dan om het iets duidelijker te maken. Lijkt me niet te lastig voor Sony om ervoor te zorgen dat ik de boeken op de T1 in noodgevallen (erg lekker zal het niet lezen op een tablet) ook op mijn tablet te kunnen lezen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jiriki schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:56:
Oke, met de boeken op de Sony readers dan om het iets duidelijker te maken. Lijkt me niet te lastig voor Sony om ervoor te zorgen dat ik de boeken op de T1 in noodgevallen (erg lekker zal het niet lezen op een tablet) ook op mijn tablet te kunnen lezen.
Ligt een beetje in de lijn van mijn eerdere vraag.
DRM vrije boeken kun je, naar het schijnt, simpelweg naar je sony tablet kopieren. Als je boeken van apple hebt gekocht dan zul je denk ik wel wat problemen hebben. Ik weet dat er andere partijen zijn die e-reader software leveren voor verschillende systemen inclusief software om te syncen. (werkt niet allemaal even intuitief)

Overigens let wel even op deze functionaliteit is niet standaard voor andoid tablets, de standaard google books reader staat niet toe dat je boeken importeerd. je MOET via hun bookstore je content managen. (veel gratis spul, in europe/nederland nog geen betaalde content)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.L
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-08 17:54
Tot 5 uur kan ik nog vragen mee nemen!
1. Kan je (of zal je ooit kunnen) met de remote control function een eigen scherm vullen waar verschillende commando's van verschillende apparaten naast elkaar zichtbaar zijn?
Bvb: volume knoppen van de TV en volume knoppen van de stereo naast elkaar op 1 enkel scherm zonder te moeten switchen tussen favoriete apparaten?

2. Op de officiële site staat dat de Wifi versie met Android 3.1 komt (upgradable naar 3.2) en dat de 3G versie meteen met 3.2 komt. Klopt dit?
http://www.sony.be/lang/nl/compare-series/sony-tablet-s

3. Wanneer komt de eerste price drop als reactie op de Amazon Android tablets? _O-

Alvast bedankt!!

[ Voor 6% gewijzigd door Rik.L op 27-09-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:09
Voor de mensen die al een Tablet S hebben; Kunnen foto's direct van een SD card full screen weergegeven worden, eventueel met slideshow, of moeten ze eerst geimporteerd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:31
Kan je foto's en video's van je nas streamen direct naar je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.L
stokmeister schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:53:
Als je NAS DLNA ondersteund is dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stokmeister schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:53:
Zolang je nas DLNA compatible is kun je streamen. Als je bedoelt of je direct toegang krijgt tot en netwerk share en je content kunt bekijken, dan kan dit vlgs mij niet. (tenminste niet native, er zijn mogelijkheden met allerlei apps.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Sony dealershow was weer top, ik had net ook de tablet p in me handen gehad en mee gespeeld. Echt verassend goed zit die tablet in je hand. Voor de rest heb ik niks nieuwe aangekondigd gezien voor de Sony tablets.

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
Vandaag eens bij de mediamarkt rijswijk wezen kijken naar deze tablet.
Wat mij opviel was dat de sony tablet s als enige krassen op het glas had en een zwaar bekraste achterkant en dat pas na 1 week in de winkel. Bij zowel de ipad 2, de asus transformer en de samsung galaxy tab was hier niets van te merken. Ik vind dit toch wel heel slecht van sony om een tablet te maken die zo ernstig krasgevoelig is. Voor de rest qua gebruik en software was het een superding.

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:30
Die remote app, is die ook ergens beschikbaar voor andere android tabs. Die ziet er echt geweldig uit :9~ :9~ :9~

• LameDog
barry457 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:44:
Die remote app, is die ook ergens beschikbaar voor andere android tabs. Die ziet er echt geweldig uit :9~ :9~ :9~
Meeste tablets missen sowieso de benodigde infraroodpoort, dus al is het beschikbaar, dan heb je er nog niks aan (al las ik wel dat de nieuwe versie van de Motorola Xoom ook als universele afstandsbediening dienst zal kunnen doen).

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:30
LameDog schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:04:
[...]

Meeste tablets missen sowieso de benodigde infraroodpoort, dus al is het beschikbaar, dan heb je er nog niks aan (al las ik wel dat de nieuwe versie van de Motorola Xoom ook als universele afstandsbediening dienst zal kunnen doen).
Jammer, ziet er echt goed uit. Mooi verkooppuntje van Sony

• HuMon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 18:18
barry457 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:44:
Volgens mij is er zoiets van Logitech:
http://www.tabletpcreview...ny+Link+Universal+Remote+
Logitech, the company that is best known for its universal remote controls, has a new device that will allow you to use your iOS or Android-based tablet as a controller instead.

Schijnt zo'n 100 dollar te kosten. Het apparaat wordt via het netwerk aangestuurd, en bedient via IR je apparatuur.

Misschien toch handiger als zo'n IR zender in je tablet zit...

• Vinand
HuMon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:46:
[...]

Volgens mij is er zoiets van Logitech:
http://www.tabletpcreview...ny+Link+Universal+Remote+
Logitech, the company that is best known for its universal remote controls, has a new device that will allow you to use your iOS or Android-based tablet as a controller instead.

Schijnt zo'n 100 dollar te kosten. Het apparaat wordt via het netwerk aangestuurd, en bedient via IR je apparatuur.

Misschien toch handiger als zo'n IR zender in je tablet zit...
Moet je dan dat ovale kastje ook naar boven meenemen als je je televisie op je kamer ermee wil gaan bedienen? :| :| :|

• HuMon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 18:18
Vinand schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:59:
[...]

Moet je dan dat ovale kastje ook naar boven meenemen als je je televisie op je kamer ermee wil gaan bedienen? :| :| :|
Ja, en je tablet, en eventueel de lader, een netwerkkabel voor de IR zender (of zou die ook wifi hebben?), zak chips en drinken :)

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 15:23
Ik heb t volgende probleem: dat wanneer ik muziek aan heb staan en bijvoorbeeld zoals nu met dit typen mn tablet hapert met zowel t typen (woorden komen 3 sec latter op beeld) als de muziek...

Is dit n app die moeilijk doet? Of hardware die niet goed functioneert...

• -NRG-
  • Laatst online: 26-08 14:41
De vragen nog even beantwoord:

Q: Komt er officiële ondersteuning voor de playstation 3 controller in combinatie met de tablets?
A: De ondersteuning voor bluetooth zou kunnen komen met een toekomstige update, maar dat is nog niet zeker.
Met kabel zou het wel werken in combinatie met usb host cable.

Q: Word media op de SD-kaart nog in de toekomst opgenomen in de library?
A: Zijn op dit moment nog geen plannen voor.

Q: Worden macro's nog beschikbaar voor de remote applicatie?
A: Zou mogelijk nog kunnen komen met een update.

Q: Kan je (of zal je ooit kunnen) met de remote control function een eigen scherm vullen waar verschillende commando's van verschillende apparaten naast elkaar zichtbaar zijn?
Bvb: volume knoppen van de TV en volume knoppen van de stereo naast elkaar op 1 enkel scherm zonder te moeten switchen tussen favoriete apparaten?
A: Nee je moet switchen tussen de apparaten, of je moet zelf een afstandsbediening aanmaken om dan functies te leren vanaf de originele afstandsbedieningen.

Q: Op de officiële site staat dat de Wifi versie met Android 3.1 komt (upgradable naar 3.2) en dat de 3G versie meteen met 3.2 komt. Klopt dit?
A: Ja, dit klopt. Honeycomb 3.2 is nu al beschikbaar als update.

3. Wanneer komt de eerste price drop als reactie op de Amazon Android tablets?
Deze vraag heb ik dus niet gesteld ;)

Helaas dus niet erg concreet. Al lijkt de intentie er wel te zijn om dingen verder te verbeteren.

Mooie demo gisteren gezien, je kan dus bijvoorbeeld een film streamen vanaf je tablet en tegelijker tijd zonder problemen crash bendicoot spelen. De DLNA functie werkt erg eenvoudig en de bediening is ook consistent over de video, muziek en foto applicaties.

Er is ook een applicatie met de afstandsbediening over WIFI, helaas werkt dit op het moment nog alleen voor de Sony tv's, stereo's en dergelijke.

• Rik.L
Bedankt voor de antwoorden -NRG-

Een andere vraag:
Heeft iemand de Tablet S al in een Belgische winkel zien liggen?

Ik ben gisteren oa gaan informeren bij Fnac en daar wisten ze voor België nog geen release datum.

• Vinand
BlackLips schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:51:

Een andere vraag:

Ik ben gisteren oa gaan informeren bij Fnac en daar wisten ze voor België nog geen release datum.
Waarom zou je hem willen halen in belgie? :P

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vinand schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:14:
[...]
Waarom zou je hem willen halen in belgie? :P
Ehm, je hebt ook mensen op GoT die in België wonen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
SChief schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:00:
[...]

Ehm, je hebt ook mensen op GoT die in België wonen? :+
Ooh ja natuurlijk, sorry |:(
Misschien is een tweaker wel zo vriendelijk om er eentje naar belgie te sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
Via de Sony eigen website/webshop kunnen Belgen hem vast bestellen in belgie, is ie nog goedkoop ook, én je kan hem laten graveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:26
Ik heb gisteren m'n s binnengekregen, en de eerste ervaringen zijn positief. Paar puntjes:

* de update naar 3.2 lijkt veel uit te maken qua performance.
* het 16GB-model heeft maar 8,5GB vrij voor alles wat niet een app is, dat valt wat tegen.
* schermkwalitieit is goed, reageert ook prettig op aanrakingen.
* de kwaliteit en beschikbaarheid van apps valt tegen, ik hoop dat daar snel verandering in komt :)
* de vorm is erg prettig. Alleen heeft dit als nadeel dat sommige oude apps op z'n kop staan in de portraitmode. Bij een rechte tablet maakt dat niet uit, maar met de s is het uitermate vervelend. Je hebt dan namelijk de dikke kant rechts (wat natuurlijk wel weer handig is voor de linkshandigen onder ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Laatst online: 08-09 21:05
rvinke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:30:
Ik heb gisteren m'n s binnengekregen, en de eerste ervaringen zijn positief. Paar puntjes:

* de update naar 3.2 lijkt veel uit te maken qua performance.
* het 16GB-model heeft maar 8,5GB vrij voor alles wat niet een app is, dat valt wat tegen.
* schermkwalitieit is goed, reageert ook prettig op aanrakingen.
* de kwaliteit en beschikbaarheid van apps valt tegen, ik hoop dat daar snel verandering in komt :)
* de vorm is erg prettig. Alleen heeft dit als nadeel dat sommige oude apps op z'n kop staan in de portraitmode. Bij een rechte tablet maakt dat niet uit, maar met de s is het uitermate vervelend. Je hebt dan namelijk de dikke kant rechts (wat natuurlijk wel weer handig is voor de linkshandigen onder ons).
Waar wordt die 7,5GB wat je kwijt bent dan wel niet voor gebruikt? Vind dat namelijk wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
Jeroennl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Waar wordt die 7,5GB wat je kwijt bent dan wel niet voor gebruikt? Vind dat namelijk wel erg veel.
Het is inderdaad erg vreemd. Als totaal geheugen wordt aangegeven 8,92GB USB-opslag + 3,94 GB interne opslag. Daarmee kom je totaal op ongeveer 13GB. Is het Android besturingssysteem 3 GB? Lijkt me niet toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
BlackLips schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:51:

Een andere vraag:

Gisteren heb ik er eentje in de Media Markt van Hasselt geprobeerd, viel wel goed mee. Alles reageerde vloeiend. Gewoon een geinig dingetje. Ook die remote control leek goed te werken, intuïtieve installatie.

(En het feit dat er in de media library een song van het laatste album van James LaBrie stond was ook een mooi pluspunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.L
Qua aankopen in België:

Ik heb dit weekend een tablet S 16Gb gekocht bij een Sony Center (België).

Hier wisten ze me te zeggen dat zij de Tablet S een paar weken in avant première te hebben, en dat daarom de Fnac in Leuven er nog geen had.
Verder waren de officiële accessoires nog altijd niet binnen (screen protectors, houder, draagtas, draaghoes).

Qua bevindingen:
  • Ik vond het ook tegenvallen dat er maar 8,5 Gb beschikbaar is voor niet apps.
  • Ze wisten me in het Sony Center te vertellen dat het SD slot enkel in slave gebruikt kan worden, en dat je dus niet rechtstreeks content van de SD kaart kan afspelen, maar deze eerst intern moet opslaan.
    Nu lijkt mij dit enkel een mankement van de door Sony geleverde Video speler app, en zou dit met een andere app wel te omzeilen moeten zijn. (Dit moet ik wel nog verifiëren, want in de winkel kunnen ze dit wel gewoon mooi beweren om je de 32 Gb te verkopen ivp de 16Gb). (Misschien dat de File Manager HD app dit oplost)
  • Ik heb een aantal problemen met de Android Market. De update naar Android 3.2 wil hij maar gewoon niet installeren. Ik heb reeds 10 keer geprobeerd, maar telkens na het downloaden van de 170 Mb wil hij niet verifiëren en installeren.
  • Ook het installeren van apps via de Android Market gaat slecht bij mij. Weinig apps installeren meteen van de eerste keer. Meestal moet ik een 5 tal keer proberen voordat de installatie lukt.
    (Ik was van GamePro de lijst met 15 beste free Android games aan het installeren)
  • Voor andere Belgen interessant, in de remote control application staat de afstandsbediening van de Telenet Digicorder ertussen.
  • Ik tracht via mijn Synology NAS via DLNA video's af te spelen, maar dat lukt me op dit moment nog niet. MP3's gaan wel, maar als ik op de officiële site van Sony kijk dan staat er voor Video enkel de volgende formaten: .mp4 .m4v .3gp
    link
    Met andere woorden, ook voor DLNA moet ik precies op zoek naar een andere applicatie dan de standaard Sony app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
BlackLips schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:08:
Qua aankopen in België:

Ik heb dit weekend een tablet S 16Gb gekocht bij een Sony Center (België).

Hier wisten ze me te zeggen dat zij de Tablet S een paar weken in avant première te hebben, en dat daarom de Fnac in Leuven er nog geen had.
Verder waren de officiële accessoires nog altijd niet binnen (screen protectors, houder, draagtas, draaghoes).

Qua bevindingen:
  • Ik vond het ook tegenvallen dat er maar 8,5 Gb beschikbaar is voor niet apps.
  • Ze wisten me in het Sony Center te vertellen dat het SD slot enkel in slave gebruikt kan worden, en dat je dus niet rechtstreeks content van de SD kaart kan afspelen, maar deze eerst intern moet opslaan.
    Nu lijkt mij dit enkel een mankement van de door Sony geleverde Video speler app, en zou dit met een andere app wel te omzeilen moeten zijn. (Dit moet ik wel nog verifiëren, want in de winkel kunnen ze dit wel gewoon mooi beweren om je de 32 Gb te verkopen ivp de 16Gb). (Misschien dat de File Manager HD app dit oplost)
  • Ik heb een aantal problemen met de Android Market. De update naar Android 3.2 wil hij maar gewoon niet installeren. Ik heb reeds 10 keer geprobeerd, maar telkens na het downloaden van de 170 Mb wil hij niet verifiëren en installeren.
  • Ook het installeren van apps via de Android Market gaat slecht bij mij. Weinig apps installeren meteen van de eerste keer. Meestal moet ik een 5 tal keer proberen voordat de installatie lukt.
    (Ik was van GamePro de lijst met 15 beste free Android games aan het installeren)
  • Voor andere Belgen interessant, in de remote control application staat de afstandsbediening van de Telenet Digicorder ertussen.
  • Ik tracht via mijn Synology NAS via DLNA video's af te spelen, maar dat lukt me op dit moment nog niet. MP3's gaan wel, maar als ik op de officiële site van Sony kijk dan staat er voor Video enkel de volgende formaten: .mp4 .m4v .3gp
    link
    Met andere woorden, ook voor DLNA moet ik precies op zoek naar een andere applicatie dan de standaard Sony app.
Alle officiële accessoire zijn te koop in Nederland als je naar de mediamarkt gaat. Daar hebben ze namelijk 1 week exclusiviteit gehad op de Sony s1 met alle acces. Raar dat het updaten en installeren slecht werkt, Ik heb de tablet nu bijna al helemaal vol met apps staan en nog geen enkele keer is er iets mis gegaan... Heb je misschien een foutmelding gekregen of een soort code. Bij mij liep alles zonder problemen, en ook het updaten ging naadloos. Kun je misschien versie nummers van bepaalde software/os posten, misschien dat ik daarbij met een oplossing voor je kan komen.

By the way, je hoort 13gb voor apps over te houden van de 16gb. Heb je niet misschien een demonstratie model gekregen van de Sony center (Waar dus al troep op stond geinstalleerd, Sony levert de tablet namelijk kaal aan met alleen de remote control app, dlna, 2 ps1 games, sd file sharing, en links naar andere downloads van sony zoals de reader en magazine. Zou wel erg slecht zijn maarja het is een mogelijke optie).

En over de remote control app: Je kan de tablet ook op "learning mode" instellen (Eigenlijk stukken handiger en beter dan de quick installation mode), dan kloont die gewoon je afstandbediening die je dan ervoor houd en knopjes ervan indrukt, hierbij kun je dan je eigen afstandbediening ontwerpen dus technisch gezien is er niets wat niet herkent zou worden door de infra rood. Probeer maar eens uit! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vinand op 03-10-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.L
Vinand schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:42:
[...]

Raar dat het updaten en installeren slecht werkt, Ik heb de tablet nu bijna al helemaal vol met apps staan en nog geen enkele keer is er iets mis gegaan... Heb je misschien een foutmelding gekregen of een soort code. Bij mij liep alles zonder problemen, en ook het updaten ging naadloos. Kun je misschien versie nummers van bepaalde software/os posten, misschien dat ik daarbij met een oplossing voor je kan komen.

By the way, je hoort 13gb voor apps over te houden van de 16gb.
Geen error codes anders had ik er alvast op gegoogled. Nog niet zoveel tijd gehad om op het web naar een oplossing te zoeken.

Voor de update naar 3.2 geeft hij telkens na de Verifying... stap (nadat hij dus 177.8 Mb heeft binnengetrokken)
System Update
Failed to download the update. Do you want to try again?

Verder vind in de settings:
Kernel version: 3.6.36.3 integ-build@build9 #1
Build number: 1.00.001100018

Verder is het het Belgische model dus: SGPT111BE/S

Update: opgelost nadat ik de Modem heb herstart.

Qua Internal Storige zijn er 2 delen.
Internal Storage (USB storage) waar ik een Total Space van 8.92 Gb heb.
Internal Storage waar ik een Total Space heb van 3.92 Gb
Samen dus bijna 13 Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Blacklips, heb je voor de DLNA er aan gedacht om in de NAS aan te geven dat je client een sony media player is? Dan kan de synology namelijk bestanden transcoderen on the fly, zodat je wel bijvoorbeeld MKV via DLNA kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
Vinand schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:42:
[...]

By the way, je hoort 13gb voor apps over te houden van de 16gb. Heb je niet misschien een demonstratie model gekregen van de Sony center (Waar dus al troep op stond geinstalleerd, Sony levert de tablet namelijk kaal aan met alleen de remote control app, dlna, 2 ps1 games, sd file sharing, en links naar andere downloads van sony zoals de reader en magazine. Zou wel erg slecht zijn maarja het is een mogelijke optie).
Heeft jouw tablet wel netjes 13gb voor apps over? Ik ben er wel verbaasd over dat het android systeem 3gb inneemt... dat is echt heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:24

mollie

Voor wie gebruik maakt van een nas (in mijn geval een readynas 6 ultra)
Muziek werkt prima met de standaard dlna applicatie op de tablet. Ondersteuning voor mkv is standaard niet aanwezig. (tegra schijnt sowieso moeite te hebben met hight profile x264 dat in vrijwel alle downloads gebruikt wordt)

Streamen via plex werkt echter super, draait ook op de nas, maar helaas is de dual core atom van de nas niet snel genoeg om te transcoderen dus doe ik nu nog maar even via de pc (q6600)

Verder, het scherm is geweldig, de afstandsbediening een erg leuke toevoeging en de meegeleverde flipperkast is verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
rvinke schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Heeft jouw tablet wel netjes 13gb voor apps over? Ik ben er wel verbaasd over dat het android systeem 3gb inneemt... dat is echt heel veel.
16GB is maar 14,9 oid.
2GB voor interne apps en de rest voor het systeem kkinkt wat mij betreft aannemelijk.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Ik heb sinds zaterdag ook een Tablet S (32GB), wat een leuk ding! Ik was wel tevergeefs op zoek naar de screenprotector, in België nog niet gevonden :(

edit: en kan het zijn dat er geen Youtube applicatie op staat?

[ Voor 17% gewijzigd door caoim op 13-10-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasmid
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 04:38
Screenprotector kun je bestellen bij mediamarkt online (origineel sony) heb ik ook gedaan, voordat ik die binnen had heb ik de tablet ook niet gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Als Belg zijnde gaat dit niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.L
Ik was wel tevergeefs op zoek naar de screenprotector, in België nog niet gevonden :(

edit: en kan het zijn dat er geen Youtube applicatie op staat?
Er is zeker een Youtube App voor Android 2.2 - 2.3.3.
Maar ik heb geen idee of die 3.0 - 3.2 ondersteund.
link naar Android Market

En voor de officiële Sony accessoires kan je in België best naar een officieel Sony Center bellen/gaan.
Zij zullen deze sowieso als eerste binnenkrijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Rik.L op 14-10-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Het is mij uiteindelijk gelukt om het via de Sony webshop te bestellen. Via deze pagina lukte het mij niet, maar heb dan deze pagina gevonden :D

Wat de YouTube app betreft, die is niet compatibel met mijn Tablet S. En op de tablet zelf is er geen spoor te vinden van de YouTube app voor 3.0+. Dus geen videowall :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ik heb gewoon de originele youtube honeycombe app.
Je bedoeld die met de video wall toch?

Die staat op alle devices met de android market.
Dat hele paketje heet google apps en staat op alle door google goedgekeurde devices! ;)

Dus ik zeg ga er voor. Heb zelf ook de eee pad en de galaxy tab gehad. Maar dit is tot nu toe de beste tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Wel, ik heb geen enkele Youtube app op mijn Tablet S staan. En in de market is die ook niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Vreemd?!?

Zou even terug gaan... laat ze maar even kijken in de shop.
Misschien foute update of firmware ofzo???

Of bel sony zelf even (klantenservice) en kijk wat hun zeggen. Hij staat toch echt op mijn sony tablet s met android 3.2.

Heb je misschien een andere versie?? Geen eu ofzo?? Mijn modelcode is SGPT112NL/S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

2 weken geleden ook de S in mijn handen gehad en moet zeggen dat het mij wel beviel. Het design is tenminste weer eens wat anders en voelde stevig aan. Jammer dat er alleen IR en geen RF signaal verzonden kan worden, anders was het een instant buy.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:24
wanneer je bij het installeren van je tablet kiest voor landinstellingen belgië wordt geloof ik de youtube applicatie gedisabled ivm auteursrechten.

Je zou dit volgensmij kunnen oplossen door de tablet terug naar fabrieksinstellingen te doen en dan te kiezen voor landinstelling nederland.

Weet niet wat er gebeurd als je hem dan later wijzig naar België..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Ik weet dat whatsapp (nog) niet werkt op de tablet, maar ik zou het erg graag willen draaien! Iemand al een idee om het bericht te omzeilen dat vertelt dat whatsapp nog niet geschikt is voor tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mdehoog schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:
Ik weet dat whatsapp (nog) niet werkt op de tablet, maar ik zou het erg graag willen draaien! Iemand al een idee om het bericht te omzeilen dat vertelt dat whatsapp nog niet geschikt is voor tablets?
Misschien dat dit werkt? dedoi in "Het xiron 8 RK2918 blokker/bart smit android 2.3 Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Mdehoog schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:
Dat is dus volgens mij idd het probleem, dat ik België gekozen heb. Niemand die de *.apk weet staan van die Youtube app?

Versie: SGTP112BE/S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
voorlopig werkt t niet, krijg telkens de melding dat tablets niet worden ondersteund... ik kan ook verder nergens op klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Wie kan er sinds vandaag nog meer de playstationstore downloaden?

Ik loop namelijk tegen het volgende aan.
Ik moet mijn account manager updaten maar als ik dit doe (via de market) zeg die aankoop geannuleerd item niet gevonden :'(

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lacobo
  • Laatst online: 08-08 13:07

lacobo

Tyros2 fan

fx500 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:59:
Wie kan er sinds vandaag nog meer de playstationstore downloaden?
De store downloaden lukt, de Account manager lukt niet idd. Zal wel snel gefixed worden denk ik?

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Vandaag mijn screen protector ontvangen, en het ligt al in de vuilbak. Ik ben daar veel te onhandig voor. Bellen overal, en met plakband geprobeerd maar dan toch ergens stof tussen, enzovoort. Rampzalig. 20 EUR gewoon weggesmeten.

edit: is er trouwens een eenvoudige manier om de default Honeycomb icoontjes te hebben ipv de paarse icoontjes van Sony zelf?

[ Voor 21% gewijzigd door caoim op 20-10-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een Sony tablet S, ben er tot nu toe erg tevreden over. Ik heb op het tablet, het navigatie programma, Sygic Aura geïnstalleerd. Dit programma veranderd mijn tablet in supernavigatie systeem, met extra groot scherm. Mijn vraag is: Is er een manier om mijn tablet op een veilige manier aan mijn dashboard te bevestigen.

MVG

FJV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Hoe is de geluidskwaliteit van de Tablet S ? Heeft iemand met dit ding al lekker muziek zitten luisteren?

//edit
Ik heb dit ding vandaag eens beluisterd met een koptelefoon. Klinkt toch best goed moet ik zeggen. Minimaal een 7 misschien zelfs een 8 :)

[ Voor 44% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-10-2011 20:33 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09-2024
Iemand al een werkend kabeltje besteld zodat ik ook mijn USB stick aan kan sluiten? De orginele is nergens verkrijgbaar. ( sgp-uc1)

Verder ben ik super tevreden met mijn Sony S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fx500, mij is het ook niet gelukt om de playstationstore te benaderen of goed te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
lacobo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

De store downloaden lukt, de Account manager lukt niet idd. Zal wel snel gefixed worden denk ik?
Zal gewoon wachten worden tot de PlayStation Store officieel beschikbaar is in Nederland / België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Iets wat ik me al een tijdje afvraag is of de tablet s een trilfunctie heeft? Ik heb mijne nog nooit voelen natrillen namelijk :p. Anders zou hij kaput zijn namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lacobo

lacobo

Tyros2 fan

Apart dat een extra voeding zeer moeilijk verkrijgbaar is. De docks zie je op elke hoek van de straat, maar de voeding heeft niemand voorradig. Eindelijk vond ik vandaag een leverancier: Wehkamp. Nadat ik de voeding besteld had (practisch, 1 voor aan de dock, 1 voor onderweg) waren ze ook daar uitverkocht.
Waar vind ik de protection sheet? Staat nu al een kleine maand in bestelling bij Bol.com, maar wil maar niet geleverd worden.

B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Heb ik besteld bij Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Sir_Hendro schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:49:
Hoe is de geluidskwaliteit van de Tablet S ? Heeft iemand met dit ding al lekker muziek zitten luisteren?
Ik vind het geluid van de S erg goed. Alleen irritant dat de luidsprekers aan de zijkant geplaatst zijn, precies waar ik het toestel meestal vast wil pakken. Hierdoor dek ik de luidsprekers af.

Voor de geïnteresseerden, mijn review van de tablet S: http://www.tabletguide.nl/review/sony-tablet-s-review-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Kun je met deze tablet ook VIDEO_TS afspelen? Of streamen via mijn Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Wie weet waar ik een micro naar usb kabel kan krijgen zodat er gewoon een muis of usb stick in mn tab kunnen?

Sony had toch ook een voor deze tablet als accessoire?
Kan hem alleen nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09-2024
fx500 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:30:
Wie weet waar ik een micro naar usb kabel kan krijgen zodat er gewoon een muis of usb stick in mn tab kunnen?

Sony had toch ook een voor deze tablet als accessoire?
Kan hem alleen nergens vinden!
Is nu gewoon te bestellen via Sony NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lacobo

lacobo

Tyros2 fan

Gisteren een update gekregen van Sony naar versie 3.2.1:

Verbeterde stabiliteit van het systeem
• Schermrotatie: Aangepaste grensparameters
• Probleemoplossingen/verbeteringen: ◦Verbeterde wifiprestaties
◦Snellere verbinding met wifitoeganspunt na hervatting.
◦Verbeterde stabiliteit van de WAN-verbinding.
◦Muziekweergave op websites met zware inhoud.

Merk er weinig van tot nu toe. Heb voor het snel hervatten van Wifi "Wifi OnOff" geinstalleerd. Even uitzetten en weer aanzetten en een tel later is de Wifi weer op volle sterkte. De Playstation store doet het nog steeds niet overigens, maar we wachten geduldig af. Verder nog steeds een top tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Oke als je de playstation store wilt gebruiken doe dan het volgende...Alles kost geld en er zijn nog niet veel spellen maar toch...

[ Voor 3% gewijzigd door fx500 op 20-11-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Aankomende woensdag is het sony dag bij de mediamarkt, volgens mij waren een hoop tablet s spul en accessoires in de aanbieding. :) Enjoy!!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste