Ik heb de tablet nu een week in huis en ben er zeer tevreden over. Ook wil ik er een hoes voor hebben maar omdat ik geen zin heb om eindeloos het net af te speuren ben ik weer naar de BCC gelopen om daar te kijken.
Zie ik tot mijn verbazing dat de tablet € 31,- goedkoper is geworden in een week !
Ik: "huh ?" Hij: "Meneer, even uw bonnetje laten zien". Binnen twee minuten was ik terug met mijn bon (als BCC een open dak zou hebben, en ik van m'n balkon afspring, sta ik binnen 15 meter middenin de winkel

)
Door dit voordeeltje ben ik voor de leren Sony hoes gegaan en volgens mij is die best handig. Tablet is nu aan het laden, straks even spelen met de tablet/hoes combo ...
Top service van BCC !
[EDIT]
Okay, even gespeeld ende getest met de Sony lederen hoes. Het ding is in verschillende schuinte te plaatsen: vrij rechtop (80* ?), goed om foto's en videos te bekijken.
Iets schuiner (45* ?) hier kan je de tablet nog goed bedienen en bekijken.
Nog schuiner (30* ?) zelfde als 45* alleen moet je hiervoor de "bescherm flap" helemaal naar achter plaatsen, voegt minder toe imo.
Hoes "ingeklapt" om het in je handen te houden: top ! De constructie van de hoes doet de vorm van het tablet teniet. Ik bedoel hiermee dat de druppel-vorm van het tablet veranderd in een apparaat dat aan alle kanten even dik is. Ik heb vrij grote handen en met deze hoes heb ik echt iets om vast te houden. Zowel landscape als portrait mode is meer aangenaam dan zonder hoes.
Dit is natuurlijk slechts een eerste ervaring en kan nog veranderen. Als er behoefte is dan wil ik ook wel een paar pics posten ...
[
Voor 38% gewijzigd door
mir4dor op 08-03-2012 23:52
]