• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het geluid als je lekker in die Huey hangt is zo cool. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 15:24
Wordt BC2 nog een beetje gespeeld of zijn alle servers zo goed als leeg?
Een paar dagen voor de release van BF3 waren de servers al niet vol te krijgen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-06 16:14
ik heb sinds kort een PS3 en heb BFBC2 geleend, speel het paar keer per week! heel vet spel in iedergeval. alleen weinig teamplay/teamspeak etc.

edit: je kan alleen bij de PS3 niet zoals bij de PC je eigen server kiezen, of wel? hij autojoint altijd maar willekeurig een server nadat ik mijn eisen heb opgegeven (rush/conquest en welke map etc)

[ Voor 41% gewijzigd door Henkie op 12-11-2011 12:15 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Krijg steeds "Failed to connect to EA online"

Heb alle porten open staan, de datum naar 15/11/2005 werkte ook maar 1 keer, nu niet meer. Wordt er beetje moe van:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Misschien een domme vraag, heb de OP doorgelezen maar stond het niet in.
Is dit een level-based shooter? Want hier ben ik eigenlijk naar opzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54
Brantje schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:39:
Misschien een domme vraag, heb de OP doorgelezen maar stond het niet in.
Is dit een level-based shooter? Want hier ben ik eigenlijk naar opzoek.
De meeste shooters hebben op dit moment een level systeem.
Ik zou gaan voor BF3 of MW3.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBaseNL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-05 11:48
Ik heb een paar heli video's gemaakt die ik met jullie wil delen. Allemaal zijn ze beschikbaar in 1080p.

De eerste is een complete ronde op Heavy Metal, voorzien van live commentaar van mijn gunner en mij.

In deze video weet ik een hind 20 minuten draaiende te houden door mid-air reparaties als piloot uit te voeren. Gunner was alleen niet zo goed.

Hier leef ik 13 minuten als Apache piloot.

Opmerkingen over mijn speelstijl zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363082

BasBaseNL schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:54:
Ik heb een paar heli video's gemaakt die ik met jullie wil delen. Allemaal zijn ze beschikbaar in 1080p.

De eerste is een complete ronde op Heavy Metal, voorzien van live commentaar van mijn gunner en mij.
[video]
In deze video weet ik een hind 20 minuten draaiende te houden door mid-air reparaties als piloot uit te voeren. Gunner was alleen niet zo goed.
[video]
Hier leef ik 13 minuten als Apache piloot.
[video]

Opmerkingen over mijn speelstijl zijn welkom :)
Een chopper (HIND) kan ik ook wel in leven houden als ik boven mijn spawn blijf hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 17:12
Zijn er hier nog wat mensen actief op Bad Company 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Rockz schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:22:
Zijn er hier nog wat mensen actief op Bad Company 2?
Soms, als de GoTBF3-servers vol zitten :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 15:18
Vandread schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:01:
Behalve een statistiek en een getalletje, heb je verder nog wat aan die veteran status?
Kan je ze ook via Origin downloaden bv? :P
Veteran status unlocked the M1 Garand uit Battlefield 1943 :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362831

Ik weet niet of dit eerder al is gezegd(sorry idg), maar BC 2 kost nu maar 5 euro(voor PC)

[url]http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.adventcalendar_NL/[\url]

BF3 heb ik nu al 85 uur in 3 weken gespeeld(gaat vast nog wel paar weken door zo), maar 5 euro is echt niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Tripiot
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 08:54
headshot :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hKLpbLz20rE]

[ Voor 72% gewijzigd door X-Tripiot op 23-12-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ondanks Battefield 3 ben ik de laatste tijd meer aan de gang geweest met Bad Company 2. Speelde ik het voorheen nog op de PS3, nu, eindelijk gewend aan het toetsenbord icm muis speel ik me op de PC. Moet dus nog een lading wapens en gadgets vrijspelen.

Ik merk toch wel het verschil tussen beide games. Battefield 3 voelt iets logger aan, terwijl je Bad Company 2 iets vrijer rond rent. Het kan ook gewoon een gevoelskwestie zijn.

Als iemand me wil toevoegen, m'n nick is Snowwie888, ik ben meestal s'avonds laat en begin van de nacht wel actief. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Weet iemand hoe ik het wisselen van wapens via de scroll uit kan zetten? Ik heb rot lopen Googlen, maar niets kunnen vinden. Dit gaat erg rot icm. een Magic Mouse :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36
@snowwie

Dat snap ik dus ook niet. Heb COD3, BF3 en sinds vorige week ook COD - BO2, maar al die nieuwere spellen lijken net speelgoed vergeleken bij BC2. Kan er bij die andere spellen simpelweg niet inkomen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02

Eagle Creek

Breathing security

alexbl69 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:27:
@snowwie

Dat snap ik dus ook niet. Heb COD3, BF3 en sinds vorige week ook COD - BO2, maar al die nieuwere spellen lijken net speelgoed vergeleken bij BC2. Kan er bij die andere spellen simpelweg niet inkomen.
Ja en nee.. Ik heb m'n pc opnieuw geïnstalleerd en sinds een jaar beide spellen weer gespeeld. Ik was absoluut dol op BC2. Als ik dat nu speel, vind ik het nog steeds geweldig. Maar BF3 heeft absoluut zijn eigen charme. Als je rondvliegt in de landschappen van BF3 en die bv vergelijkt met 2 of BC dan zie je een vooruitgang in detail en ook sfeer. Sterker nog: als ik veel BF3 speel dan voelt BC2 her en der zelfs wat oud aan. Is ook logisch maar BF3 is naar mijn mening wel een waardig opvolgend product.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bad Company 2 maar weer eens geinstalleerd maar vage problemen. In Windows 7 werkte het destijds op deze pc probleemloos maar nu is het na $random aantal minuten een crash waarbij het ene scherm geheel rood wordt en het andere scherm blauw.
Furmark kan ik uren draaien zonder crashes, vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hmm ik draai het spel hier probleemloos op Windows 7.

Heb je de meest recente drivers voor je videokaart geinstalleerd?

@Eagle Creek:
Ik vind BC2 niet veel onderdoen voor BF3, bekijk onderstaande filmpje maar eens waar de graphics van beide games met elkaar worden vergeleken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Omnomnom, na een lange tijd weer eens BFBC2 gespeeld...
Memories :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:56
Wordt dit spel op de Ps3 nog een beetje online gespeeld ? Heb dit spel altijd op de pc gespeeld en heb zin om het op de bank te spelen. Maar misschien heeft het geen nut meer om het spel nog te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
weet iemand hoe ik het voldegende kan oplossen:
ik speelk bijv 2 a 3 potjes dan wil ik het spel afsluiten en dan blijft het beeld zwart.
steam+spellen herinstaleren geen nut
andere driver ook al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:45

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Napo schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:43:
Bad Company 2 maar weer eens geinstalleerd maar vage problemen. In Windows 7 werkte het destijds op deze pc probleemloos maar nu is het na $random aantal minuten een crash waarbij het ene scherm geheel rood wordt en het andere scherm blauw.
Furmark kan ik uren draaien zonder crashes, vaag.
Oplossing voor Red screen Windows 8:

(Bij mij werkt het in ieder geval.)

Probeer eens het volgende: Ga naar mijn Documenten, BFBC2 map, open de map settings met Wordpad, verander DXVersion=auto in DXVersion=9, opslaan klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik dacht ook weer eens even ouderwets Bad Company 2 te gaan spelen. Echter krijg ik erg weinig servers in mijn lijst te zien (minder dan 10 in ieder geval). Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Nee dit klopt niet, ik heb altijd ruim de keuze. Zelfs op de ps3 vind ik altijd een gevulde game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
opnieuw installeren bleek de oplossing te zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ik heb het stomme probleem dat BFBC2 me pc gewoon volledig laat vastlopen geen geluid, moet hem dan resetten omdat die gewoon nergens op reageert.. BF3 en andere titels draaien gewoon heeeel erg soepel.

AMD FX8350
XFX6870
Asrock 990FX extreme 3 moederbord
be quiet l8 600 watt voeding
een ocz vertex 3 ssd
en een 7200 rpm hardeschijf van WD

Ik kan googelen wat ik wil heb me directx van auto naar 9 gezet heb me geluid aan gepast heb me audio uitgeschakeld mag allemaal niet helpen,

heeft een van jullie mischien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Geen idee, kun je iets vinden in je windows logs?

Ik spel het spel al heel wat jaren, nog steeds tot groot plezier. Ben helaas nog steeds maar level 27 en moet nog 3 LMG's unlocken, maar heb momenteel veel te veel lol met het rondlopen als "slugger", zoals dat schijnt te heten. 870 Combat / Neo2000 met slugs en snipen maar :). Hilarie alom (frustratie bij het doelwit) als je op redelijke afstanden headshots schiet, terwijl je met datzelfde wapen instant-kill bodyshots maakt zodra je een gebouw binnenloopt.

Als assault class heb je de added bonus van C4 en onbeperkte ammo, dus je houdt het lang uit. Tanks busten, gebouwen clearen en schiet soms nog wel eens een piloot uit zijn heli als hij laag/langzaam genoeg vliegt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Ik heb sinds gisteren connectie problemen, gewoon instant het 'lost connection' verhaaltje bij het selecteren van een server ingame, iemand anders ook problemen? Punkbuster net geupdate en nu start het spel niet meer op.

[ Voor 15% gewijzigd door Sunrise op 07-04-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Mij lukt het ook amper een spel te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 18:34
Ik heb het gefixed door pb te updaten.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Sponz schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:12:
Mij lukt het ook amper een spel te joinen.
Toevallig ook UPC ? Ik zie 'duizenden' spelers online gamen dus misschien zit onze ISP dwars.

Bij mij wilde het spel daarna niet meer opstarten (na pb update), toen de herstel functie gebruikt maar die gaf aan dat het spel corrupt was, dus alles opnieuw geinstalleerd maar het mag niet baten, ik ga pb niet meer updaten handmatig, als je het spel installeerd update ie al automatisch zover ik kon zien.

Maar ben blij niet de enigste te zijn, dan wacht ik wel ff af, ik wou klagen bij EA maar ze hebben het contact zoeken goed verstopt. Ik kan gewoon echt geen contact formulier vinden online, alleen geautomatiseerde hulp waar ik nu niks aan heb.

EDIT:
EA have released the following statement:

[Maintenance] Legacy Titles - April 07, 10 PM PDT - April 08, 7 AM PDT[ New ] Options

‎04-05-2013 02:17 PM - edited ‎04-05-2013 02:28 PM

Heya everyone,

We will be performing maintenance on legacy titles from April 07, 2013 10:00 PM PDT / April 08, 2013 - 05:00 GMT to April 08, 2013 07:00 AM PDT / 14:00 GMT. Although single player / offline mode should not be affected, please note that online features / connectivity will not be available for the following games:

Army of Two: 40th day
Burnout Paradise
BattleField (1943)
BattleField 2142
BattleField Bad Company BattleField Bad Company 2
Command and Conquer 3
Command and Conquer Red Alert 2
Dragon age
Half Life 2
Mercenaries 2
Medal Of Honor Airborne
Mirrors Edge
NFS (Carbon)
NFL Arcade
NHL Arcade
Need For Speed Most Wanted 2
Need for Speed Hot Pursuit 2
Skate 2

[ Voor 65% gewijzigd door Sunrise op 07-04-2013 19:32 . Reden: Nieuws ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Kunnen ze dat niet anders oplossen, ipv die vage foutmeldingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

O yeah. Heb deze laatst weer eens opgepakt om eens te kijken of er nog wat te doen was online. Wat bleek, de servers zaten aardig vol! (PS3) Het gebeurd nog steeds af en toe dat je alleen met je squad in een game zit, maar niet vaak. Ben 'm weer kapot aan het spelen, blijft de lekkerste shooter voor mij, kan BF3 (online) met geen mogelijkheid aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Zit eraan te denken BC2 te kopen voor de PC. Wordt dat nog een beetje gespeeld? Of zijn het alleen lege servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:10:
Zit eraan te denken BC2 te kopen voor de PC. Wordt dat nog een beetje gespeeld? Of zijn het alleen lege servers...
De laatste keer dat ik probeerde (1 maand geleden ofzo) waren er nog genoeg servers met veel volk in :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:10:
Net even gekeken:

BC2 heeft op dit moment zo'n 35 servers in Europa met meer dan 20 spelers erin (alle gamemodes, HC en SC). De Vietnam uitbreiding maar een stuk of vijf servers waar mensen inzitten, waarvan maar één ook echt vol.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Niku

Niku

Alagaesii

Vietnam uitbreiding heb ik nog nooit een fatsoenlijke pot kunnen spelen :/

Best zonde eigenlijk, net na release van Vietnam heb ik echt heerlijke avonden gehad met deze DLC!

Later ben ik BC2 op de PS3 gaan spelen en heb de Vietnam DLC niet voor de 2e keer aangeschaft. Als ik zeker zou weten dat er volle servers voor zijn zou ik em meteen voor de 2e keer halen :)

• kilo90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 00:05
Kan sinds vandaag niet meer inlogen. Hebben van zelfde probleem meer mensen last van?

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/9zqrxsm1p/login_failed.jpg

• Snowwie
Jup, had ik vanavond ook nog.

Mijn YouTube Channel

• kilo90
en ik maar windows opnieuw installeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
http://answers.ea.com/t5/...login-soldier/m-p/1531521

Blijkbaar heeft EA wat serverproblemen.

@Kilo90, omdat je ergens niet kan inloggen ga je maar gelijk Windows herinstalleren? :? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Snowwie op 20-09-2013 00:43 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Snowwie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:42:
http://answers.ea.com/t5/...login-soldier/m-p/1531521

Blijkbaar heeft EA wat serverproblemen.

@Kilo90, omdat je ergens niet kan inloggen ga je maar gelijk Windows herinstalleren? :? :?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilo90
wilde er zeker van zijn dat niet aan windows lag. Gebruik windows alleen maar voor dit spel, dus is niet erg.

• Snowwie
Nog steeds nop, her en der beginnen al heel wat mensen te mopperen...

Mijn YouTube Channel

Anoniem: 60113

Schijnt een tijdelijke fix te zijn wat niet bij iedereen helpt.
http://battlelog.battlefi...view/2955064761016090265/

• Snowwie
Schandalig dat een miljoenenbedrijf als EA geen fatsoenlijke backups maakt van gamedata die snel te restoren zijn.

Het is helemaal schandalig omdat het spel nog wel gewoon te koop is.

Mijn YouTube Channel

Anoniem: 60113

Teken deze petitie, hoplijk doen ze wat aan deze problemen. Het duurt maar voort.
https://www.change.org/pe...bfbc2-login-servers#share

• Snowwie
Ik heb een nieuw account kunnen aanmaken en kunnen spelen op een high points server. Zo heb ik in een paar uur rang 24 kunnen halen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 22:00
Jammer dat de servers zo leeg zijn, speel deze weer sinds een paar dagen en de sfeer in Vietnam is toch wel erg goed! Tempo lijkt ook wat lager te liggen dan in BF3.

Vind WW2 sowieso een interessantere setting dan die van BF3, al begrijp ik dat het na al die shooters die zich afspeelden in de Tweede Wereldoorlog tijd werd voor wat anders.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilo90
Hoop dat bc3 gemaakt wordt want bf3 vind ik maar niks. Atacama desert speel ik dagelijks nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 06-06 09:36

ronalddus

Buffalo77

Beste mensen,

Ik heb laatst bc2 aangeschaft om even af en toe een uurtje te knallen met mijn broertje. Nu speel ik dit op een nieuwe laptop die ik heb aangeschaft. Het gaat om de asus n76vb-t4038h

Nu weet ik dat deze laptop niet echt geschikt is om te gamen, maar het is toch wel een zwaar beestje dat wat aan zou moeten kunnen.

Helaas draait BC2 niet heel best. Ik moet alles op low gooien en op 720p spelen voordat (de multiplayer) een beetje fatsoenlijk draait. Ook als het druk wordt gaat de FPS flink achteruit.

Ik dacht eerst dat het lag aan de videokaart, dat deze niet werd ingeschakeld en alleen de interne graphics gebruikte, maar dat klopt geloof ik niet. De GT740M werd wel belast tijdens het spelen.

Hij zou BC2 toch wel wat beter moeten draaien toch op deze laptop of zit ik hier fout?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:53
Het is toch een vrij zwaar spel.

De GPU is best een redelijk ding, dus 720p op low hoort niet te kunnen. Volgens mij moet je toch wel 1080p op low kunnen spelen met een fps van 40-60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai eens wat benchmarks en vergelijk je score met vergelijkbare systemen met google. Als dat wel goed is, dan kun je richting BC2 zoeken om het euvel te vinden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 06-06 09:36

ronalddus

Buffalo77

Het is gefixed,
Het waren toch de drivers, windows en het nvidia programma zei dat ze up to date waren, maar toch maar even via de site gedownload, was al een hele andere versie

Toch bedankt voor de hulp ;)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 21:46

wth

Heb bc2 niet meer gespeeld zin's bf3 uit is gekomen, deze game speelt toch wel heerlijk weg hoor.
Na het vrij spelen van at4 dacht ik wat heli's uit de lucht te knallen, eerst kon je de at4 wat besturen het lijkt wel of dat dit niet meer kan.
Licht dit nu aan mij, of is dit aangepast in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 13:52
Tom. C schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:06:
Jammer dat de servers zo leeg zijn, speel deze weer sinds een paar dagen en de sfeer in Vietnam is toch wel erg goed! Tempo lijkt ook wat lager te liggen dan in BF3.

Vind WW2 sowieso een interessantere setting dan die van BF3, al begrijp ik dat het na al die shooters die zich afspeelden in de Tweede Wereldoorlog tijd werd voor wat anders.
We zijn op een punt gekomen dat Modern Time veel meer uitgemolken is dan WW2. ;)

Denk dat ik deze game ook nog eens ga installeren in de zomervakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 14:18
wth schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:33:
Heb bc2 niet meer gespeeld zin's bf3 uit is gekomen, deze game speelt toch wel heerlijk weg hoor.
Na het vrij spelen van at4 dacht ik wat heli's uit de lucht te knallen, eerst kon je de at4 wat besturen het lijkt wel of dat dit niet meer kan.
Licht dit nu aan mij, of is dit aangepast in de game.
Voor zover ik weet kan dat nog steeds, maar het is wel pittig! Vergeet niet meteen na het afschieten een stapje opzij te doen zodat je niet in een rookwolk tuurt :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Recentelijk de beta gespeeld van Battlefield Hardline, maar het is gevoelsmatig nog steeds inferieur aan Bad Company 2. Grafisch misschien beter, maar de gameplay absoluut niet. Daarom blijf ik lekker bij BC2. Zonet een potje Arica Harbor gespeeld. Toch altijd even weer lekker als je voor een keertje de beste van de 28 bent. :P

Dit is trouwens de "Banana Republic" server. 1000 tickets, enkel Arica Harbor. En ik speel meestal ook op de 'modded' servers van EA zelf. Ook deze servers, samen met de Banana server zitten vaak goed gevuld.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vmujp5.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 05-02-2015 01:55 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik heb meteen weer heimwee naar deze game. Wat een heerlijke shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Niku schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 00:16:
Ik heb meteen weer heimwee naar deze game. Wat een heerlijke shooter.
Wat houdt je tegen?

Installeer Origin en koop em voor een tientje...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:53
Ik ga van het weekend eens Hardline beta spelen, maar ik verwacht er niet teveel van. Heb de alpha toen gespeeld, weinig bijzonders.

Sinds BC2 zijn de spellen niet bijzonder leuk meer. Hopelijk gaan ze BC3 ontwikkelen (of liever een andere studio, DICE heb ik niet bijzonder veel vertrouwen meer in).
Maar tot die tijd inderdaad weer eens BC2 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Snowwie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:54:
[...]

Wat houdt je tegen?

Installeer Origin en koop em voor een tientje...
Dat de servers op de PS3 uitgestorven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

Op de 360 is het s'avonds nog wel te doen, regelmatig nog volle games..

Heb helaas ook geen pc meer om bc2 op te spelen, zo zonde want ik vondt bfbc2 vietnam helemaal super. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Laatst had ik Bad Company 2 nog op Origin gekocht voor €2,50 (+€5,00 voor Vietnam) en de eerste twee pagina's in de serverlijst stonden allemaal op 32/32. De populatie was nog beter dan dat ik van BF3 en 4 gewend was. Misschien was dat even een piek na een sale, maar was er wel even door verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 17:35
DGonlag2 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 02:56:
Ik ga van het weekend eens Hardline beta spelen, maar ik verwacht er niet teveel van. Heb de alpha toen gespeeld, weinig bijzonders.

Sinds BC2 zijn de spellen niet bijzonder leuk meer. Hopelijk gaan ze BC3 ontwikkelen (of liever een andere studio, DICE heb ik niet bijzonder veel vertrouwen meer in).
Maar tot die tijd inderdaad weer eens BC2 installeren.
Ook weer gedaan .. en _/-\o_ wat een verademing

Zo gemist deze engine ( alhoewel hetdezelfde engine is)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Zojuist even een korte cap gedaan van de hoeveelheid volle servers. Dit zijn enkel de Conquest mappen in Europa. Dus nog niet eens wereldwijd en ook zonder Rush. Plus mijn favoriete servers.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilo90
Sinds gister al mijn stats zijn weg. Weet iemand misschien hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 00:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kilo90 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:24:
Sinds gister al mijn stats zijn weg. Weet iemand misschien hoe dat komt?
Nope, maar hier hetzelfde. Zal wel bij EA iemand over een kabel zijn gestruikeld.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 14:42
Ook bij mij alle stats weg, speelde af en toe nog BFBC2, nog steeds erg leuk om te doen, alle stats van 4 jaar gone, balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hier idem.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Mn nieuwe PC draait nu een dikke week en qua gaming bijna niks anders gedaan dan bc2. In het verleden aardig wat uurtjes op de ps3 gespeeld, maar damn wat blijft deze game goed. Tobo muis is nog wennen, maar alweer een paar keer mvp. Ik volgende een aantal games een verrekte goeie speler als medic en de punten vlogen binnen. Mijn favo Bf to date. Als er lui zijn die een keer n Squad willen vullen: JaJa_jr86 op origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Laatst online: 03-06 11:08
Ik speel het ook nog grijs! Vooral Vietnam :) Na mijn mening beste shooter van Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59
Ik ben BF4 met al zijn fouten zat en dacht weer even lekker Bad Company 2 op te starten, maar kan niet inloggen?
Edit: werkt gewoon, had blijkbaar m'n wachwoord veranderd :X

[ Voor 21% gewijzigd door sig69 op 22-03-2015 20:12 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 16:25
Wordt bf bc2 nog een beetje gespeeld of niet?

Ik zag hem laatst voor de pc liggen en twijfelde even om hem te kopen. BF 3 en 4 konden mij ook wel bekoren, maar de vietnam setting trekt me best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BC2 is gewoon de hedendaags setting hoor, Vietnam is een DLC. Die je bij mijn weten nog apart moet aanschaffen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 18:34
Laatste keer dat ik het probeerde was de playerbase voor Vietnam echt minimaal.
BC2 word nog genoeg gespeeld.
Wel jammer dat de Vietnam DLC niet veel gespeeld word, want dat was pas een échte DLC.
Er zit minder verschil tussen BF4 en Hardline dan tussen BC2 en BC2:Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ok. Nou misschien dat ik hem toch wel ga halen, want BC2 zelf zag er ook al erg leuk uit!
Als ik dan nog een keer een leuke groep kan vinden om mee te spelen (oude 'clan' is uit elkaar gevallen), is het helemaal leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PdeBie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:41:
ok. Nou misschien dat ik hem toch wel ga halen, want BC2 zelf zag er ook al erg leuk uit!
Als ik dan nog een keer een leuke groep kan vinden om mee te spelen (oude 'clan' is uit elkaar gevallen), is het helemaal leuk natuurlijk :)
Ik zou het niet doen. Kon 2 jaar geleden al geen fatsoenlijk potje meer spelen door tekort aan spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Niku schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:09:
Ik zou het niet doen. Kon 2 jaar geleden al geen fatsoenlijk potje meer spelen door tekort aan spelers.
Op welke platform? Op de pc versie zijn er nog zat volle servers.

Als je zoekt naar de "MODDED" servers, die van DICE zelf zijn, dan zit er ook nog een Vietnam server bij. Deze is meestal wel goed gevuld. Onderstaande screenshot van zonet spreekt voor zich:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/403n9.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Snowwie op 08-05-2015 16:34 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Snowwie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Op welke platform? Op de pc versie zijn er nog zat volle servers.
Ah, ik had het over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik was sowieso van plan om het op de pc te gaan spelen. Aantallen zien er nog veelbelovend uit. Ga het zeker een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
PC versie heeft nog zat volle servers.

Via Origin kopen, kost het spel € 9,99.
Koopje, want je hebt gewoon veel plezier aan deze game.

De game is gewoon super in balans, de wapens hanteren zeer prettig en direct, en de omgeving is niet te druk, maar ook niet te open.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zal vanavond eens spieken dan :)

Als iemand me dan wellicht een inleiding kan geven in de game via TS of iets dergelijks, graag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Laatst online: 20:43
Spel heeft weinig uitleg nodig.

Speel het zelfs nog steeds regelmatig en blijft toch leuk. Moet zeggen dat ik ook geen cheaters ofzo tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Jammer dat ik mijn wachtwoord niet meer weet...
Ik heb toentertijd een mailadres gebruik, wat ik nu gebruik voor Origin. Maar eerst BFBC2 gespeeld. Later pas Origin account aangemaakt. Ik kan dus nu ook mijn gamecode niet toevoegen aan mijn Origin, want dan zegt ie dat het geen goede code is.. Toch wel jammer, het was echt een leuk spel!

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Game geïnstalleerd. Ben benieuwd :)

Iemand zin om vanavond eens te spelen?

[ Voor 37% gewijzigd door PdeBie op 11-05-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Curva schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:19:
Jammer dat ik mijn wachtwoord niet meer weet...
Ik heb toentertijd een mailadres gebruik, wat ik nu gebruik voor Origin. Maar eerst BFBC2 gespeeld. Later pas Origin account aangemaakt. Ik kan dus nu ook mijn gamecode niet toevoegen aan mijn Origin, want dan zegt ie dat het geen goede code is.. Toch wel jammer, het was echt een leuk spel!
Even contact opnemen met support, ik heb BC2 oorspronkelijk via steam gekocht, maar heb 'm nu via Origin geïnstalleerd.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
sig69 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:01:
[...]

Even contact opnemen met support, ik heb BC2 oorspronkelijk via steam gekocht, maar heb 'm nu via Origin geïnstalleerd.
Ja ik heb zo'n ticket ingeschoten. Maar ik kon niet eens mijn hele verhaal erin kwijt....
Sowieso bij alle games is het lastig contact te leggen met de developers oid... Voor dit soort problemen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ze hebben ook een support chat, wordt je (als het goed is) meteen geholpen

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Battlefield Bad Company 2 hoeft niet persé via Origin (of Steam) gestart te worden. Je kunt het spel ook individueel starten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

BFBC2 blijft n.m.m. de beste BF, zeker voor Rush mappen zoals Port Valdez, Valparaiso, Arica Harbor. Maar ook CQ mappen als Panama Canal en White Pass. Die zullen me altijd bijblijven. Goede squad gameplay, weinig gezeik in de console, goede balans in wapens en spannende potjes. Heerlijke game!
Ook voor Vietnam zijn nog goede servers te vinden. Zoek maar eens op de Ultimate highpoints server. Die heb ik destijds gebruikt om in twee maanden van level 41 naar level 50 te komen want levellen duurt lang! Maar dat maakte deze shooter nou juist zo goed want de unlocks heb je allemaal al wel binnen bij level 25 en de sights etc zijn er maar een paar per wapen, dus het is geen grind fest om maar zoveel mogelijk te kunnen showen met je gear. Hier wordt gewoon gespeeld om het plezier en met fanatisme.
De game is altijd al een aanrader geweest en nu voor een paar euro op Steam kun je je geen betere squad team based shooter wensen

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nou, als iemand eens zin heeft om te gamen op de PC. Origin = pdebie1982

Ben nog wel een leek in dit spel en pas lvl 2 :P

---- edit ----
Nog Nederlandse 'clans' die dit spel spelen? Ben wel geïnteresseerd om weer eens met een groepje te spelen. Dit spel met alleen maar randoms is 85% kans op verlies, omdat teamwork gewoon extra lastig is.

[ Voor 47% gewijzigd door PdeBie op 15-05-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Niku schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Ah, ik had het over de PS3.
Wellicht dat de community nu een opleving krijgt, want er is vorige week een sale via PSN van start gegaan voor deze game en alle DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Laatst online: 03-06 11:08
bvk schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:18:
BC2 is gewoon de hedendaags setting hoor, Vietnam is een DLC. Die je bij mijn weten nog apart moet aanschaffen.
Je kunt nu ook Vietnam spelen ookal heb je hem niet gekocht. Soms staan ze in de normale server list ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond BC2 weer eens aangeslingerd op de PS3, verrassend genoeg de hele avond in goed gevulde servers gespeeld. (ging uit van 5v5 potjes) Blijft toch een heerlijk soepele game die gelukkig niet zo bloated is met unlocks als BF3/4. Aardig wat teamplay gehad met randoms en -op een potje Harvest Day na- alles lekker in balans. Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
Gisteravond BC2 weer eens aangeslingerd op de PS3, verrassend genoeg de hele avond in goed gevulde servers gespeeld. (ging uit van 5v5 potjes) Blijft toch een heerlijk soepele game die gelukkig niet zo bloated is met unlocks als BF3/4. Aardig wat teamplay gehad met randoms en -op een potje Harvest Day na- alles lekker in balans. Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen :)
Wat verlang ik naar die tijden dat ik met mijn vrienden volle bak BC2 speelden. Betere MP Shooter is er in mijn beleving niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik speel BC2 nog steeds regelmatig op de pc. En meestal wel volle servers.

Gisteren heb ik toevallig BF4 eens aan geslingerd, maar wat een verschil qua gameplay. Idd BC2 loopt veel soepeler, en is tov BF4 veel minder uitgestrekt. In BF4 bv, op de Shanghai Siege map werd ik telkens beschoten zonder dat ik zelf iemand zag. En als ik al iemand zag was het een vlekje in de verte die me neer schoot. Ook het kleurgebruik in BF4 is anders dan in BC2. BC2 is veel dynamischer, terwijl BF4 nogal blauwig is. Het beeld in BF4 is weliswaar kwalitatief beter en mooier maar BC2 doet gewoon prettiger aan.

Tijdje terug nog deze video gemaakt over hoeveel volle servers er nog zijn in BC2, de game blijft wat dat betreft nog steeds een aanrader:

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

In BC2 kon je ook nog echt minutenlang iemand achtervolgen om een knife-kill te maken, dat is er tegenwoordig niet meer bij.
Pagina: 1 2 3 Laatste