Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:14

Niku

Alagaesii

quote:
Nathuran schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
Gisteravond BC2 weer eens aangeslingerd op de PS3, verrassend genoeg de hele avond in goed gevulde servers gespeeld. (ging uit van 5v5 potjes) Blijft toch een heerlijk soepele game die gelukkig niet zo bloated is met unlocks als BF3/4. Aardig wat teamplay gehad met randoms en -op een potje Harvest Day na- alles lekker in balans. Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen :)
Wat verlang ik naar die tijden dat ik met mijn vrienden volle bak BC2 speelden. Betere MP Shooter is er in mijn beleving niet.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True