Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Nibulez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 21:01
wat zijn nou de must-have apps voor een blackberry.
hier was nog geen topic over dus ik dacht laat ik dat dan maar doen.

ik weet dat er niet veel apps zijn voor blackberry's, maar zijn er ook spellen die je kan doen met gebruikers van een iphone of android telefoon?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Twitter, Facebook, Google Maps, WhatsApp, Rabobank, BeBuzz - dat is het voor mij wel. Games interesseren me geen fluit, ik heb wel wat beters te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door havana op 21-09-2011 20:16 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:24

nwagenaar

God, root. What's the differen

Afgezien van de eerder genoemde applicaties, heb ik de volgende geïnstalleerd:

- LinkedIn for Blackberry
- Imo Instant Messenger Beta (gratis IM-client voor onder andere Skype)

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 22-09-2011 10:01 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

- Quicklaunch is toch ook wel een persoonlijke Favoriet van mij.
- SocialScope is een Overkoepelende Social Media Cliënt voor o.a. Twitter, Facebook en FourSquare (helaas wel Closed Beta).
- BeWeather Free, een Weather App waarvan het Icon het Weer en de Temperatuur laat zijn =).
- ABN Amro Saldo App, Saldo opvragen while on the go. Eind December waarschijnlijk een Update zodat ook betalingen (zonder e.dentifier mogelijk zijn (zoals reeds ook bij iPhone en Android het geval is)
- Waze, Turn by Turn Navigatie, helaas wel Online (en User Generated Maps, dus niet altijd even Accuraat).
- Shazam, Luisterd naar de Muziek die je momenteel in een ruimte hoort en zoekt op welk nummer dit is.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
BeWeather Free heb ik ook een tijdje gebruikt maar erg accuraat is het IMHO niet.

Ik ben eigenlijk "tegen" apps die je ook gewoon met je browser kunnen. Weerberichten zijn daar een mooi voorbeeld van, buienradar net zo. Geldt ook voor NU.nl en Telegraaf (ik spreek dan even over de iPhone).

[ Voor 13% gewijzigd door havana op 23-09-2011 07:59 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Facebook
Übersocial
Whatsapp
Screen Muncher &
Who Is It

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 09:25 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

havana schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:20:
BeWeather Free heb ik ook een tijdje gebruikt maar erg accuraat is het IMHO niet.

Ik ben eigenlijk "tegen" apps die je ook gewoon met je browser kunnen. Weerberichten zijn daar een mooi voorbeeld van, buienradar net zo. Geldt ook voor NU.nl en Telegraaf (ik spreek dan even over de iPhone).
Ik ben van mening dat "de Markt" steeds meer de wens heeft dat Informatie naar hun toekomt, i.p.v. dat ze het zelf moeten gaan "halen".

Ook ik ben 1 van deze personen waarin een extra handeling (het wachten tot de Website uberhaupt geladen is, ipv Statusupdates lezen terwijl de nieuwe Updates erbij worden geplaatst) vrij overbodig is. Vooral als je op de hoogte wordt gesteld van voor jou relevante Info doormiddel van een Icon of bij hoge Prio zelfs een Geluidje.

Voor het weer geef ik je dus geen gelijk, maar Nieuws wil ik opzich best zelf op zoeken aangezien dat voor mij geen Prio heeft. Al zou ik een Tweakers, Nu.nl en CrackBerry App wel installeren omdat ik deze standaard check op "Dull Moments", echter andere "nieuwsaanbieders" kan ik zelf wel vinden.

Ben het dus "deels" met je eens.

In navolging op Havana wil ik ook mijn Stem uitbrengen op WhatsApp & BeBuzz. Deze Apps zijn voor mij inmiddels al zo standaard dat ik niet eens meer door heb dat het niet iets is wat standaard aanwezig is en het derhalve weleens vergeet te vermelden. Vooral BeBuzz vermeld ik vrij weinig, omdat je deze App zelf eigenlijk nooit bezoekt, maar deze jou wel precies kan vertellen wie jou een bericht heeft gestuurd, of van welk Account deze afkomstig is (Mail A, Mail B, Facebook, WhatsApp, SMS, Twitter, etc.). BeBuzz is voor mij een van de Redenen om trouw te blijven aan mijn BlackBerry, ongelofelijk, maar waar!

[ Voor 20% gewijzigd door JunkieXP op 23-09-2011 10:54 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Nibulez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 21:01
ben ik de enige die ook spelletjes speelt op m'n bb?

heb er best veel op staan, maar degene die ik het vaakst doe zijn:
- Xploding Boxes | erg leuke puzzelgame met meer dan 200 lvls (kostte wel geld, gratis versie heeft maar een paar levels)
- Crush the zombies | ook wel een leuke puzzelgame, nog niet zo lang uit. kan wat sneller met het laden enzo en je kan de achtergrondmuziek niet uitzetten. maar dat wordt hopelijk nog verholpen.
- Pong Shot reloaded | gewoon een leuk spel om wat tijd mee te doden.
- Lexulous lite | scrabble game, kan helaas alleen in het engels en tegen andere bb gebruikers.

en dan nog een paar apps:
- QR code scanner pro | spreekt voor zich
- Buienradar | werkt slecht, de 'buien' blijven staan als je wil animeren, en de anderen gaan erover heen.
- Wisepilot | gratis turn by turn navigatie app
- Photo Studio: editor | gratis foto edit programma
- Evernote | online notities beheren en maken
- Wikitude | augmented reality app
- cell manager | app voor datagebruik, sms, belminuten. en rekent je telefoonrekening uit. gebruik het alleen voor het datagebruik.
- Whatsapp

• NickvE
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 13:50
Ik heb meerdere apps op mijn Blackberry, maar de vier die ik het meest gebruik zijn:
- Twitter for Blackberry
- Facebook for Blackberry
- WhatsApp
- Foursquare.
Andere apps gebruik ik meer als ik niets te doen heb, of als ik ze nodig heb zoals BlackBerry Travel in het buitenland.

Verder speel ik af en toe, meer af dan toe de volgende drie spelletjes:
- Texas Hold'em King LIVE
- Aces Traffic Pack
- Bubble Gum Air.

Andere dingen waar ik mijn BlackBerry voor gebruik zijn prima via de browser te doen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht wegen te weinig discussiewaarde, centrale software topic zijn prima maar niet op deze manier. Zoals je hier boven kan lezen worde er alleen maar opsommingen geplaatst.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.