havana schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:20:
BeWeather Free heb ik ook een tijdje gebruikt maar erg accuraat is het IMHO niet.
Ik ben eigenlijk "tegen" apps die je ook gewoon met je browser kunnen. Weerberichten zijn daar een mooi voorbeeld van, buienradar net zo. Geldt ook voor NU.nl en Telegraaf (ik spreek dan even over de iPhone).
Ik ben van mening dat "de Markt" steeds meer de wens heeft dat Informatie naar hun toekomt, i.p.v. dat ze het zelf moeten gaan "halen".
Ook ik ben 1 van deze personen waarin een extra handeling (het wachten tot de Website uberhaupt geladen is, ipv Statusupdates lezen terwijl de nieuwe Updates erbij worden geplaatst) vrij overbodig is. Vooral als je op de hoogte wordt gesteld van voor jou relevante Info doormiddel van een Icon of bij hoge Prio zelfs een Geluidje.
Voor het weer geef ik je dus geen gelijk, maar Nieuws wil ik opzich best zelf op zoeken aangezien dat voor mij geen Prio heeft. Al zou ik een Tweakers, Nu.nl en CrackBerry App wel installeren omdat ik deze standaard check op "Dull Moments", echter andere "nieuwsaanbieders" kan ik zelf wel vinden.
Ben het dus "deels" met je eens.
BeBuzz. Deze Apps zijn voor mij inmiddels al zo standaard dat ik niet eens meer door heb dat het niet iets is wat standaard aanwezig is en het derhalve weleens vergeet te vermelden. Vooral BeBuzz vermeld ik vrij weinig, omdat je deze App zelf eigenlijk nooit bezoekt, maar deze jou wel precies kan vertellen wie jou een bericht heeft gestuurd, of van welk Account deze afkomstig is (Mail A, Mail B, Facebook, WhatsApp, SMS, Twitter, etc.). BeBuzz is voor mij een van de Redenen om trouw te blijven aan mijn BlackBerry, ongelofelijk, maar waar!
[
Voor 20% gewijzigd door
JunkieXP op 23-09-2011 10:54
]