hand in hand
Wel aardig wat DC's gehad zie ik. Zonde man!psvjw schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:11:
Gisterenavond/nacht geen problemen gehad.
Nu weer onder de 4000 punten.
Het ziet er naar uit dat ze hun doelstellingen bij moeten stellen.theKruid schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:56:
[...]
Wel aardig wat DC's gehad zie ik. Zonde man!
Nu weer onder de 4000 punten.
Eerst stabiel in de 4000 punten dan naar wig of wgi....en dan naar ed
Burp
Heb nu mn PS3 in een DMZ gezet. Eens kijken of dat beter werkt.
Waar ik wel achter ben, is dat het niet aan mijn internetverbinding ligt. Internet werkt gewoon door, wordt niet uitgelogd op PSN of iets dergelijks. Het lijkt dus te maken te hebben met de EA-servers. Misschien dat er in mijn router een poortje geblokkeerd wordt, maar het gekke is dat ik soms hele wedstrijden kan spelen, soms een groot deel en soms halverwege de 1e helft eruit wordt gegooid.
Je bent echt niet de enige. Het probleem ligt echt bij EA.psvjw schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:39:
Tja, de laatste 3 wedstrijden eindigden in 2 dc's en een overwinning van een team met +/- 700 pntn. De laatste DC was echt erg. Staan we 4-0 voor in de 87e minuut.
Heb nu mn PS3 in een DMZ gezet. Eens kijken of dat beter werkt.
Waar ik wel achter ben, is dat het niet aan mijn internetverbinding ligt. Internet werkt gewoon door, wordt niet uitgelogd op PSN of iets dergelijks. Het lijkt dus te maken te hebben met de EA-servers. Misschien dat er in mijn router een poortje geblokkeerd wordt, maar het gekke is dat ik soms hele wedstrijden kan spelen, soms een groot deel en soms halverwege de 1e helft eruit wordt gegooid.
Ik had er gisteren 2 te pakken. 1x In de rust bleef mn VP in de kleedkamer hangen.
Daar waren we blij mee hoortheKruid schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:10:
[...]
Je bent echt niet de enige. Het probleem ligt echt bij EA.
Ik had er gisteren 2 te pakken. 1x In de rust bleef mn VP in de kleedkamer hangen.
Ik knal er ook iedere avond wel een keer uit, komt echt door EA, en door UPC natuurlijk.
hand in hand
Gewoon je PS3 in DMZ zetten en static ip geven en op af en toe lag na (maar daar moet je zelf op letten als je 1 vs 1 speelt met de indicator in het midden) geen problemen. Hier thuis heb ik UPC (040 area) en toen ik op kamers zat had ik ziggo (020 area) maar beide geen DC. Natuurlijk heeft EA niet de beste servers en zijn ze stukken gevoeliger voor DC's dan andere spellen maar als je aan de client side geen belemmeringen hebt zal het aantal dc's heel laag liggen, test maar door direct vanaf het modem te gaan spelen.
IMO zet ik er maar even bij want ken natuurlijk niet ieders situatie.
In DMZ zetten? Bij mij staat tie in de TV kast.Kluutmaran schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:37:
Mwoah ik denk nog steeds dat het aan je eigen configuratie ligt. Ikzelf game altijd draadloos maar desondanks staat het aantal DC nog op 0 volgens mij (ragequit op 4 ongeveer), alleen bij Fifa 10 af en toe maar toen was dat gewoon een bug.
Gewoon je PS3 in DMZ zetten en static ip geven en op af en toe lag na (maar daar moet je zelf op letten als je 1 vs 1 speelt met de indicator in het midden) geen problemen. Hier thuis heb ik UPC (040 area) en toen ik op kamers zat had ik ziggo (020 area) maar beide geen DC. Natuurlijk heeft EA niet de beste servers en zijn ze stukken gevoeliger voor DC's dan andere spellen maar als je aan de client side geen belemmeringen hebt zal het aantal dc's heel laag liggen, test maar door direct vanaf het modem te gaan spelen.
IMO zet ik er maar even bij want ken natuurlijk niet ieders situatie.
Ik zie 't probleem wel. Jullie?
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ik dacht dat we op Tweakers zaten maar schijbaar niettheKruid schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:06:
[...]
In DMZ zetten? Bij mij staat tie in de TV kast.
Wikipedia: Demilitarized zone (informatica)
Nja ik heb ervaringen met 3 providers (Ziggo, UPC en OnsBrabantNet), 2 PS3 (Slim 120 en Slim 160) en 2 routers (Cisco en Linksys) dus dacht dat ik al wat testsituaties had gehad
Maar test het eens met rechtstreekse aansluiting op het modem en als je dan nog DC hebt kun je EA of je provider pas de schuld geven!
Je schijnt er verstand van te hebben
Maak je dan ook nog gebruik van UPnP? Bij mij staat dit nog aan
Welk NAT-type heeft jouw PS3? Bij mij 2.
Wat staat er binnen FIFA als status van jouw Firewall? Bij mij 'middelzwaar'
Die laatste optie kan ik wel eens testen als ik 's nachts speel.
Edit: Hmmm, dat ik hier niet eerder aan heb gedacht...
Poorten die FIFA 12 gebruikt en die geforward moeten worden (als je geen DMZ of UPnP gebruikt):
* UDP: 3074; 3658; 3659; 6000
* TCP: 80; 443; 10000-10099; 42127
Dit heb ik gevonden op een EA-forum.
Ik weet dat port 80 en 443 al gebruikt wordt door mijn NAS. Anderen weet ik zo niet, maar dat zou ik eens na kunnen kijken op mijn router,
[ Voor 38% gewijzigd door psvjw op 01-02-2012 16:45 ]
UPnP staat bij mij bij elk apparaat dat er gebruik van kan maken aan dus ook bij PS3 (zou ook geen problemen op moeten leveren helemaal niet met gamen). Als ik met draad aansluit heb ik NAT-type 1 maar aangezien ik draadloos bezig ben is het NAT-type 2 en bij FIFA op middelzwaar maar afgezien van af en toe lag nergens last van.
Aangezien ik dat poorten open zetten altijd al onnodig veel werkt vond en ik geen kritische bestanden heb staan op mijn netwerk maak ik gebruik van de DMZ. Dit mag dan als niet veilig worden aangemerkt maar aangezien UPC ook nog een firewall op de modem heeft zitten en ik de rest wel netjes beveiligd heb neem ik dat risico dan maar. Maar voor de minder luie mens is het inderdaad aan te raden de juiste poorten allemaal open te zetten ipv DMZ.
De DMZ heb ik weer uitgezet, want ik zag al diverse Chinese en Amerikaanse IP's die probeerden connectie te maken en blijkbaar werkt dit dus ook niet.
Als allerlaatste optie kan ik de firewall op mn router op een lager niveau zetten...
hand in hand
Ik heb ooit ergens gelezen dat de slechtste speler(s) altijd een disco krijgen.king Ray schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:41:
Een rechtstreekse aansluiting op het modem werkt ook niet, krijg ik ook gewoon keurig mijn DCs mee, geen probleem. Vorig jaar had ik nergens last en nu iedere avond.
Zou goed kunnen kloppen: Aslan is bij ons ook de enige die er last van heeft.
ray in je modem zit standaard al een firewall die bepaalde poorten uitsluit.
Ik zou toch proberen om je ps3 in dmz te zetten.
YouTube: How to put PS3 in Dmz mode (OPEN NAT TYPE)
Burp
Anders zou ik gewoon stoppen met spelen
Dan zijn het bij ED, Kruid, Bosluis en Ikzelf die het slechts zijn, dat klopt wel.Posse9 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:48:
[...]
Ik heb ooit ergens gelezen dat de slechtste speler(s) altijd een disco krijgen.
Zou goed kunnen kloppen: Aslan is bij ons ook de enige die er last van heeft.
Dan snap ik alleen die disco's van Aslan niet, hij is toch juist de ster van GTA?
hand in hand
Ik dacht ook dat het aan het modem lag (en de vorige was ook een aantal keren vastgelopen), maar heb begin januari een nieuwe gekregen van Ziggo en houd hetzelfde probleem.Kluutmaran schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:52:
Hmmm die hickups moeten toch ergens vandaan komen, aangezien EA ook weer niet gaat verzinnen dat er data vermist wordt lijkt me. Misschien dat de modem van de ISP niet helemaal 100% meer werkt of je hebt een brakke ISP maar dat lijkt me in Nederland niet echt meer aan de orde met zoveel breedbandaansluitingen. Je ISP vragen om een nieuwe modem omdat je geen stabiele verbinding hebt met online gamen zou je kunnen proberen, desnoods dreigen over te stappen want bij een nieuw abbonement krijg je vaak het modem cadeau / hij is in bruikleen.
Anders zou ik gewoon stoppen met spelen
Enfin, over een maand of drie krijg ik glasvezel. Misschien lost dat het een en ander op.
Edit:
Hierboven noemde ik een aantal poorten voor portforwarding:
[code]
* UDP: 3074; 3658; 3659; 6000
* TCP: 80; 443; 10000-10099; 42127
[/code]
Nu kwam ik op een forum van Playstation ook nog tegen (naast de hierboven genoemde):
[code]
* UDP: 3478-3479; 9570; 10500-12500
* TCP: 5223; 9980-9989; 10000-12500; 42100-42199
[/code]
Vanavond maar eens even deze hele reeks in te voeren en kijken hoe het dan werkt....
Edit 2: krijg helemaal geen verbinding met deze instellingen
[ Voor 20% gewijzigd door psvjw op 02-02-2012 23:18 . Reden: Poorten verhaal ]
- Een bezette poort door mijn NAS (poort 80, nu andere poort toegewezen)
- DMZ i.c.m. port forwarding voor zelfde interne IP en UPnP
Nu heb ik mijn PS3 in de DMZ staan. UPnP staat aan en geen port-forwarding naar de PS3 toe en de laatste 12 potjes 2 probleempjes gehad. 1x 15 seconden Lag en 1x een disco, maar dat kwam omdat de EA-servers er zelf uitknalden...
Dus hopen dat het zo blijft!
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar heel clubs is kapot.psvjw schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:39:
Ik denk dat een combinatie van instellingen in mijn connectie voor problemen zorgde.
- Een bezette poort door mijn NAS (poort 80, nu andere poort toegewezen)
- DMZ i.c.m. port forwarding voor zelfde interne IP en UPnP
Nu heb ik mijn PS3 in de DMZ staan. UPnP staat aan en geen port-forwarding naar de PS3 toe en de laatste 12 potjes 2 probleempjes gehad. 1x 15 seconden Lag en 1x een disco, maar dat kwam omdat de EA-servers er zelf uitknalden...
Dus hopen dat het zo blijft!
Doe eens terug zetten allemaal.
Fifa 2011 Club (GOT) zat ik ook bij. Heb al flink geoefend met Fifa 12 en denk dat ik er nu wel weer klaar voor ben
Zou de Club Manager me kunnen uitnodigen? Mijn PSN ID is : brtk76
Tot op de grasmat!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Speel als CAM overall 90. Kan ook goed op rechts voor spelen.
Ja ik. PSN id = Posse9.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:26:
Mensen die nu nog steeds zoeken?
Was laatste tijd druk met school
Ik ben alleen niet zo goed hahaha
Hahaha grapjastheKruid schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:28:
[...]
Ja ik. PSN id = Posse9.
Ik ben alleen niet zo goed hahaha
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Gefeliciteerd man!
Burp
tnx.Wii4all schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:08:
Zie het nu pas....het taartje bij kruid!
Gefeliciteerd man!
Verwijderd
Vorige week nog 2 derby's tegen ED gespeeld, uit respect voor de tegenstander laat ik de uitslagen maar achterwege.
[ Voor 7% gewijzigd door derKaiser29 op 15-07-2012 17:29 ]
lol en dan was ik er niet eens bij johslico schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:34:
Gebeurt er bij andere clubs nog wat? Wij zijn weer redelijk actief, inclusief onder andere AZ-Alkmaar. Staan nu op 4300 punten, met ruimte voor verbetering
Vorige week nog 2 derby's tegen ED gespeeld, uit respect voor de tegenstander laat ik de uitslagen maar achterwege.
Die bug zit er ook nog maar een paar jaar in dus waarschijnlijk is ie verdwenen bij FIFA 22
Verrassend hoe lang ze het soms nog volhouden, heb wel eens ondertussen een uur lang televisie gekeken met een boek tegen de stick van de controller aan (zodat je geen disco krijgt) waarna ze het eindelijk opgaven
Wij blijven aardig compleet als het goed is.
Ben benieuwd naar het divisiesysteem en het niet meer lokaal optrainen van je Pro. Dat vind ik op voorhand positieve veranderingen (maar of ik daar straks ook nog zo over denk...
Je kunt wel upgrades kopen voor je vp met de punten die je verdient door Fifa te spelen.psvjw schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:37:
Ben benieuwd naar het divisiesysteem en het niet meer lokaal optrainen van je Pro. Dat vind ik op voorhand positieve veranderingen (maar of ik daar straks ook nog zo over denk...)
Afhankelijk van je Fifa-level, die loopt gewoon door waar je in 12 gebleven was, bepaald het aantal unlocks wat je kunt kopen.
Mag natuurlijk ook wel want 2 dagen boosten met de zogenaamde slider-cheat is er niet meer bij.
Clubs is echt een dikke vooruitgang dankzij de veel betere AI en de mogelijkheid tot filteren van any's en keepers.
Vragen om de bal als je zonder any speelt hoeft bijna niet, als je vrij staat ziet de AI dat wel.
Geen cpu poppetjes meer die maar met de bal blijven lopen tot ze vastzitten.
Wat ik nog wel af en toe zag is die rare lob-passjes over korte afstand maar veel minder vaak.
Er zit wel een bugje in, waar je in Fifa12 nog wel eens een back helemaal naar de 16 van de tegenstander zag gaan bij een doeltrap gaat hij nu op de eigen achterlijn staan.
Best lullig want dat heft meteen buitenspel op.
Het blijft ook wel grappig om te zien dat heel veel spelers nog steeds dat geplaatste schot proberen wat echt stukken minder effectief is.
De slappe schuiver heb ik eigenlijk nog niet gezien, weet niet of het er nog in zit.
De verdiensten zijn vrij simpel, aantal passes, aantal kopduels winnen, aantal tegenstanders met trucje voorbij en dan 5x, 10x, 15x etc.
De grootste die er in zit kwa aantal is 1200 standing tackles voor zover ik heb kunnen ontdekken.
Only fools are enslaved by time and space.