Hobbles schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:12:
Pfoeh, wat een bende klungels zit me toch op de gewone Pro Club wedstrijden te spelen. Jammer genoeg heb ik heel erg veel moeite om mijn pro veel hoger dan 30% te krijgen :-/ Krijg de achievements met moeite voor elkaar.
Hopelijk geraak ik snel aan die 40% zodat ik eindelijk eens een goede Pro wedstrijd kan spelen (waar je een hogere score kan halen dan 5.0 omdat je geen bal te zien krijgt als verdediger...).
Eindelijk de 40% norm gehaald :-) Maar als ik me via de link uit de startpost wil aanmelden bij GoT United krijg ik de melding: "Join Club Request: Your persona is not for this platform. Please create a persona for this platform, select in your profile and try again."... Iemand een idee??
Heb maar via de PS3 zelf gezocht, daar kon ik me wel aanmelden.
Mijn PSN: **knip op verzoek**
Ga eens naar de EA site, meld je aan, en ga naar Creation Centre.
Download daar een team zoals BYA Almere. Dan krijg je een team op je PS3 waarin allemaal spelers zitten met ALG 1 (waardeloos dus). Je kan daartegen heel snel, heel veel verdiensten halen. Daar heb je dan profijt van als je met je club gaat spelen, want verdiensten halen in een club wedstrijd is gewoon erg lastig.
Dus mijn tip. Speel een paar wedstrijden tegen het BYA (boost your any) team en pik er een aantal verdiensten uit die je wilt halen. Focus je die wedstrijd op die verdiensten. Bijvoorbeeld: voltooi ... korte passes in een wedstrijd. (weet niet precies hoeveel dat er dan zijn, maar bijvoorbeeld 8 ) . Speel de bal naar je any, speel naar 1 poppetje 8x op en neer en je hebt er weer één.
Nog een tip: kijk voor elke wedstrijd even welke verdiensten je nog moet die iets hebben als .... passes op rij, of ... goals in opeenvolgende wedstrijden.
Die moet je dan wel de volgende wedstrijd oppakken en als eerste proberen te halen. Anders moet je daarna weer 2 wedstrijden spelen om m te halen.
Zo heb ik mijn VP in 4 dagen op 71% gekregen (inmiddels 87%

)
Succes!
Nice!
GTA is een kwestie van tijd!
[
Voor 5% gewijzigd door
psvjw op 24-07-2015 14:14
]