• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Er komt een flinke update voor FIFA12 aan morgen, met oa dit mbt clubs:
We asked you, and you told us. Community feedback overwhelmingly suggests that the default AI in Clubs is too powerful, leading to clubs choosing not to field defenders in order to allow the AI to do their work for them. We have therefore dropped the AI difficulty level in Clubs from World Class to Professional, and have made some complimentary minor adjustments to AI goalkeepers.

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
psvjw schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:36:
Er komt een flinke update voor FIFA12 aan morgen, met oa dit mbt clubs:
We asked you, and you told us. Community feedback overwhelmingly suggests that the default AI in Clubs is too powerful, leading to clubs choosing not to field defenders in order to allow the AI to do their work for them. We have therefore dropped the AI difficulty level in Clubs from World Class to Professional, and have made some complimentary minor adjustments to AI goalkeepers.
Feli!

Lekker kut zeg. Dus omdat een stel prutsters niet kunnen scoren, gaan we het spel makkelijker maken.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ai, nu worden verdedigende foutjes dus eerder afgestraft. :( :D

• psvjw
Ik vond het niveau wel erg hoog liggen van die AI verdediging, maar niet ondoenlijk. Nu zul je waarschijnlijk als een mes door de warme boter gaan.

Maar aan de andere kant... Misschien dat de persoon die any is, nu weer zelf gaat verdedigen, want om dat over te laten aan de CPU vond ik zo zwak.

• theKruid
psvjw schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:54:
Ik vond het niveau wel erg hoog liggen van die AI verdediging, maar niet ondoenlijk. Nu zul je waarschijnlijk als een mes door de warme boter gaan.

Maar aan de andere kant... Misschien dat de persoon die any is, nu weer zelf gaat verdedigen, want om dat over te laten aan de CPU vond ik zo zwak.
Wij als Hollanders houden van aanvallen. Ik was dus best tevreden dat de CPU dit deed.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben zelf wel voorstander van het spelen met een any ipv overpowered AI verdedigers, je krijgt weer meer voetbal in het spel.
Vooral tegen teams waarvan alleen de 2 spitsen worden bestuurd is het vaak vliegtuigen kijken op het middenveld.
Wel jammer dat ze nog steeds de human keepers niet aanpakken, liever nog slopen ze dat er weer uit en maken die AI keepers een tikkeltje beter zodat ze die snotballetjes over de grond en de geplaatste schoten van buiten de 16 makkelijker pakken.

Only fools are enslaved by time and space.

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Je gaat nu dus weer uitslagen als 5-4 krijgen ipv een krappe 1-0.
Het is maar hoe je het bekijkt en wat je leuk vind.

Een 1-0 vlak voor tijd is erg leuk. Heel de wedstrijd tegen een muur aan beuken weer niet.
Zelf wat vaker scoren is weer leuk, maar als je vervolgens voorbij wordt gelopen in de verdediging weer niet.

Zeg het maar.

hand in hand

• psvjw
king Ray schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:31:

Een 1-0 vlak voor tijd is erg leuk. Heel de wedstrijd tegen een muur aan beuken weer niet.
Zelf wat vaker scoren is weer leuk, maar als je vervolgens voorbij wordt gelopen in de verdediging weer niet.

Zeg het maar.
De 5-4 vlak voor tijd scoren is ook erg leuk.

Evenals de 6-4 of niet Enzyme?

• theKruid

Zeg het maar.
Mee eens. Ik zie ook liever goede verdedigers tegenover mij. Lekker blijven rondspelen, tot het gaatje er is om te schieten. Die korfbal uitslagen vind ik niks, net als al die dribbellaars, of die aanvallers die alles op snelheid eruit lopen. Nu moet je 1 tweetjes opzetten en loopacties maken zonder bal, om de verdediging kapot te spelen. Dat gaat allemaal verloren, omdat er nu zoutpilaren in de verdediging staan. Een VP is 10x beter dan een CPU poppetje, dus het verschil om 4 tegen 2 te spelen is ook enorm.
Ik vind het jammer.

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024

Zeg het maar.
Misschien de eerste maand wel. Maar ik denk dat op den duur weer hetzelfde zal gebeuren als bij FIFA 11. Dan krijg je van die figuren wiens leven fifa is en dan weer 2 vp's centraal achterin zetten en een onpasseerbare keeper omdat ze anders niet alles kunnen winnen. Want winst is natuurlijk wel belangrijker dan een leuk potje virtueel voetbal.... :-(

• theKruid
Posse9 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:58:
[...]

Misschien de eerste maand wel. Maar ik denk dat op den duur weer hetzelfde zal gebeuren als bij FIFA 11. Dan krijg je van die figuren wiens leven fifa is en dan weer 2 vp's centraal achterin zetten en een onpasseerbare keeper omdat ze anders niet alles kunnen winnen. Want winst is natuurlijk wel belangrijker dan een leuk potje virtueel voetbal.... :-(
Juist omdat de CPU sterk genoeg is, zie je bijna nooit een VP in de verdediging. Dat gaat nu natuurlijk vernanderen, met als gevolg dat je idd FIFA11 praktijken krijgt.
Ik zal nu ook minder snel tegen 4 VPs spelen met zn tweeen, omdat het verschil nu veel groter word.
Daardoor krijg je dus ook weer eindeloos zoeken naar een geschikte tegenstander, want tegenstanders gaan ook zo redeneren als jij met 4 bent.

• psvjw
theKruid schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:04:
[...]

Wij als Hollanders houden van aanvallen. Ik was dus best tevreden dat de CPU dit deed.
Kan nu nog, maar de verdedigers zijn nu minder goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Vind het wel beter, ik bedoel clubs is er toch wel een beetje op gebaseerd dat er een goede any staat. Ik speel zelf any en verdedig altijd zelf, en het gaat steeds beter, dus het is niet vanzelfsprekend dat je meer tegendoelpunten krijgt, met 2 spitsen kan je namelijk best door de AI heenlopen.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij verdiensten blijft mijn man of the match staan op 17 terwijl ik vaak man of the match wordt online maar meestal komt daar niks bij. weet iemand hoe dat kan?

Hoe hoog is jullie VP mijne 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Daar heb ik ook last van. Volgens mij moet je in offline wedstrijden MOTM zijn.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Edit: onzin.

[ Voor 89% gewijzigd door SR8 op 22-11-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Is er dit jaar nog een makkelijke manier om vrije trappen uit te lokken?

In voorgaande FIFA's deed ik pressure en agressie van tegenstander op 100 en nam een strenge scheids en was het vrij makkelijk om ze uit te lokken, maar dat kost me in 12 heel veel tijd.

En die 1200 tackles bij verdedigen is trouwens absurd. 8)7 Zelfs met Legacy defending aan.

[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 22-11-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
SR8 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:36:

In voorgaande FIFA's deed ik pressure en agressie van tegenstander op 100 en nam een strenge scheids en was het vrij makkelijk om ze uit te lokken, maar dat kost me in 12 heel veel tijd.

En die 1200 tackles bij verdedigen is trouwens absurd. 8)7 Zelfs met Legacy defending aan.
Als het is om er nog vrije trappen in moet schieten moet je iemand even vragen of die 1v1-wedstrijd wil :9

Alleen kun je zeker niet meer de keeper selecteren online? Want dan kon je wel vrij gemakkelijk scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
SR8 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:36:

Dan moet je de advanced Rainbow doen

Dus die bal van achter over je hoofd, maar dan wel dat je hem eerst opwipt en dan met je hak over je hoofd. Tegenstander zet vrijwel altijd een tackle in, maar raakt de bal niet omdat die nog achter je is...

Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=Gawz-rj8eJ4

Die 1200 tackles is echt krankzinnig ja. Binnenkort toch maar verder gaan met mijn def en GK verdiensten. Alle verdiensten van scoren en passen heb ik al lang binnen, maar kan me tot dat verdedigen toch niet zo goed zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe je bij verdiensten scoren uit een eerste afleg pass vrijspeeld en dubbelen aflegpass vrijspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:51:
wie weet hoe je bij verdiensten scoren uit een eerste afleg pass vrijspeeld en dubbelen aflegpass vrijspeeld?
Afleggen voor de keep met kruisje en in 1x schieten (zonder aannemen). 2x in een wedstrijd en meteen de wedstrijd erop ook weer 2x. Zoiets althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Hoe gaat het met de clubs? We've Got It is weer opgekrabbeld en we hebben eigenlijk wel een erg mooie balans met 67-17-33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 11-09 08:48
GoT United is erg dood volgens mij. Zal niet ontkennen dat ik daar medeschuldig aan ben. Ik ben de laatste twee weken weer veel FIFA aan het spelen, maar qua clubwedstrijden is er niet/nauwelijks iets te doen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

GoT is nooit levend geweest dit jaar (5 wedstrijden gespeeld). Als het aan het begin van het FIFA12-seizoen al niet liep, dan kan je er van uitgaan dat het rest van het seizoen ook niks wordt, tenzij er echt wat mensen opstaan, die er wat van willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Huh, een nieuwe We ve GoT it (WGI) ?

Was de balans zoek?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
slico schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:52:
Hoe gaat het met de clubs? We've Got It is weer opgekrabbeld en we hebben eigenlijk wel een erg mooie balans met 67-17-33.
Kan veel gebeuren in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

psvjw schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:41:
[...]

Dan moet je de advanced Rainbow doen

Dus die bal van achter over je hoofd, maar dan wel dat je hem eerst opwipt en dan met je hak over je hoofd. Tegenstander zet vrijwel altijd een tackle in, maar raakt de bal niet omdat die nog achter je is...

Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=Gawz-rj8eJ4
Nog bedankt, dit was idd de goede methode!

[ Voor 18% gewijzigd door SR8 op 19-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
@ SR8 graag gedaan!

@ rest De oude club We GoT it was een beetje stuurloos omdat Enzyme niet precies hoe je CM rechten aan een ander toekent en zelf ff niet veel zin/tijd had om FIFA12 te spelen. Toen heb ik om de club weer bestuurbaar te maken een nieuwe club aangemaakt en stuitte ik op een hele simpele manier om iemand CM te maken binnen een club. Aangezien we in de oude club nog mooie stats hadden staan en nog één CM over hadden, zijn we nu zoetjes aan terug aan het keren naar de oude club en gaan we daarin verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Een nieuwe club aanmaken is idd veel simpeler dan even de vraag stellen in dit topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ach, het was een beetje vaag allemaal. Belangrijker is dat de WGI weer op de rails is en genoeg actieve leden heeft om weer elke avond een potje te spelen. Toch zijn we nog wel op zoek naar nieuwe spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Misschien wil Ray wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Denk niet dat die het niveau aankan ;)

Hoewel zijn vp-naam anders doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:39:
[...]

Zo grappig :O ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:39:
[...]

Ik geloof dat de RS plek ook alweer bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:11:
[...]

Ik geloof dat de RS plek ook alweer bezet is.
LB kan ook nog, die zijn erg in trek :9

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:05:
[...]

LB kan ook nog, die zijn erg in trek :9
Zodra er een club is die niet afhankelijk is van mijn scoringsdrift zal ik die zo gaan spelen.
Het is een positie die maar weinig mensen kunnen bespelen.
In oranje bijvoorbeeld word deze ingevuld door fucking Anita, die ik persoonlijk beter vond in dr tijd van 2 Unlimited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 11-09 08:48
Wat vragen jullie (qua niveau) voor een speler voor WGI? Ik kan me de potjes in GoT met FIFA 10 nog goed herinneren, leuk om daar op 't middenveld te staan! 't Is voor mij alleen weer een behoorlijke tijd geleden dat ik online in clubverband heb gespeeld. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Myst op 20-12-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:56:
[...]

Zodra er een club is die niet afhankelijk is van mijn scoringsdrift zal ik die zo gaan spelen.
Het is een positie die maar weinig mensen kunnen bespelen.
In oranje bijvoorbeeld word deze ingevuld door fucking Anita, die ik persoonlijk beter vond in dr tijd van 2 Unlimited.
scoringsdrift? scorings STIFT zeker. :O

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:58:
[...]

scoringsdrift? scorings STIFT zeker. :O
pff, ben je een avond niet in vorm, krijg je het gelijk te horen.
Speciaal voor jou dan nog maar eens, om te laten zien dat ik het echt wel kan

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99035123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Was het maar die ene avond.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ex Deus: 3450 punten.
We've Got It: 3484 punten.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Do you want a cookie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
slico schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:49:
Ex Deus: 3450 punten.
We've Got It: 3484 punten.

:D
Ex Deus:
Overall Progress: 10 of 10 (100%)
W - D - L
310 116 260

We've Got It
Overall Progress: 9 of 10 (90%)
We kijken we weer verder als jullie ook alle 10 acc's hebben gehaald en +/- 686 wedstrijden gespeeld hebben. ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Er is maar 1 manier om uit te vinden wie de 2e club van got is en dat is een paar derbies.

De logica van hierboven ontgaat me een beetje, tuurlijk verlies je meer punten de meer punten je hebt maar gezien de win-ratio doet WGI het beter en je krijgt echt niet zwaardere tegenstanders naarmate je meer punten hebt.
Die ene trophy die WGI nog mist zal vast de 10x winst op rij zijn en dan moet je wat geluk hebben of steeds ploegen uitkiezen zonder keeper etc.

Kortom, derby-time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
LoneRanger schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:44:
Er is maar 1 manier om uit te vinden wie de 2e club van got is en dat is een paar derbies.

De logica van hierboven ontgaat me een beetje, tuurlijk verlies je meer punten de meer punten je hebt maar gezien de win-ratio doet WGI het beter en je krijgt echt niet zwaardere tegenstanders naarmate je meer punten hebt.
Die ene trophy die WGI nog mist zal vast de 10x winst op rij zijn en dan moet je wat geluk hebben of steeds ploegen uitkiezen zonder keeper etc.

Kortom, derby-time!
Die 10 overwinningen op rij heeft ED ongetwijfeld aan 't begin gehaald toen al die toppers van GoT Talent nog bij hun in de selectie zaten om hun vp te levelen ;)

Overigens bewijzen derby's niet zoveel vind ik, hooguit wie op dat moment een betere wedstrijd heeft gespeeld. Feyenoord speelt het beste tegen topploegen maar staat helaas niet bovenaan.

't Is wel jammer dat er niet wat meer GOT-teams zijn, hadden we een leuke derby-competitie/beker kunnen spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Posse9 op 03-01-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Niet eens aan gedacht Pos maar dat boeit ook niet echt, vond het gewoon een rare verdediging om met een trophy aan te komen waar een dosis geluk bij komt kijken en WGI nog 400 wedstrijden over mag doen.
Sowieso zou ik 310 116 260 niet posten als de andere partij duidelijk beter scoort. [ratio]
WGI-ED lijkt me wel een interessante wedstrijd, hopelijk zijn er nog kaartjes te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Inderdaad wel opvallend dat die onze W/L ratio er niet bij zet..
Dat zegt al genoeg :*)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Die trophies zeggen inderdaad helemaal niks, vooral die ene die WGI nog niet heeft (10x op rij winnen toch?).
WGI's winstratio is inderdaad wel behoorlijk wat beter, dus zijn zij gewoon favoriet voor de overwinning ;)

Ik zou het wel echt leuk vinden om zo'n derby te kunnen zien, maar helaas ;(

Hebben de grote leiders van deze beide elftallen al een datum gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Het verschil is gewoon dat ED niet meer zo actief is. De betere spelers zijn zelden aanwezig. Daardoor neem je meer mensen bij de club, waardoor vaste patronen verdwijnen. Ook doordat per avond verschillende mensen aanwezig zijn, speel je vaak niet op je favoriete positie.
Stel dat iedereen van ED actief was, dan zijn we natuurlijk gewoon de beste. Dat weet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Betere mensen zijn jij en King toch?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Striptease schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:22:
Betere mensen zijn jij en King toch?
klopt. Ik speel weinig de laatste tijd. Scherp opgemerkt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dacht dat die mentaliteit alleen in hoofdstad aanwezig was -O- 7(8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
EnzymeNL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:06:
Dacht dat die mentaliteit alleen in hoofdstad aanwezig was -O- 7(8)7
iets zijn of iets denken te zijn is een wereld van verschil. Dat je niet in de war bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
theKruid schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:39:
Het verschil is gewoon dat ED niet meer zo actief is. De betere spelers zijn zelden aanwezig. Daardoor neem je meer mensen bij de club, waardoor vaste patronen verdwijnen. Ook doordat per avond verschillende mensen aanwezig zijn, speel je vaak niet op je favoriete positie.
Stel dat iedereen van ED actief was, dan zijn we natuurlijk gewoon de beste. Dat weet iedereen.
Ach ik heb gisteren nog 3 potjes meegespeeld met een man of 3-4 gespeeld. 3x een andere any, 3x een andere positie, 3x een andere opstelling

Resultaat: 2x gewonnen en 1x onterecht verloren na een counter in de 93e minuut die door lag bij de any niet te verdedigen was (die any was ik :(

Dus klagen over steeds wisselende samenstellingen mag, maar de resultaten kunnen daardoor nog steeds goed zijn mits je spelers maar goed genoeg zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Hoe zit het met jullie en de DCs dan? daar waar ik met fifa 2011 zelden of nooit een DC had is het nu iedere avond wel een paar keer raak. Ook vind ik het al maar trager worden, VPs reageren voor geen meter.
Ik vind dit meer een probleem dan wisselende samenstellingen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
king Ray schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:19:
Hoe zit het met jullie en de DCs dan? daar waar ik met fifa 2011 zelden of nooit een DC had is het nu iedere avond wel een paar keer raak. Ook vind ik het al maar trager worden, VPs reageren voor geen meter.
Bij ons heeft eigenlijk alleen aslan wel eens last van disco's, maar dat zal wel komen dat ie soms te goed speelt dat zelfs FIFA het niet meer aankan ;)

Wat dat trager worden betreft: nergens last van. Volgens mij niks anders aan dan FIFA 11. Maar misschien dat je zelf wat trager bent geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
We waren net behoorlijk dicht bij de 10 winst op rij. Kwamen als nummer 8 een ploeg met 6900 punten tegen. Tot de 80e minuut 2-1 voor, weten ze nog te winnen. 3 goals uit 4 schoten... Tja, het is dus ook gewoon een flinke portie geluk hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door slico op 05-01-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
king Ray schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:19:
Jep. Hier ook veel disco's gehad. De afgelopen 3 weken ongeveer elke wedstrijd. Maar ook veel problemen met m'n modem. Hangt nu een nieuwe.

Heb pas 1 avond gespeeld, na het nieuwe modem. 3e wedstrijd 89e minuut een disco. Binnenkort nog maar eens testen. Het zou ook zo maar aan de EA-servers kunnen liggen, maar dan blijft het vreemd dat anderen er geen last van hebben.

Staat jouw PS3 in een DMZ? Gebruik je UPnP? En hoe hebben anderen (die er geen last van hebben) dit?

Vreemde is dat ik in 1 vs 1 wedstrijden of online team-play (dus niet met de club, maar met alleen je eigen VP tegen een hoop andere VP's) nergens last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ik heb er sinds kort ook wel eens last van DC's. Nooit gehad, in Fifa 11 niet en tot nu toe in Fifa 12 ook niet. Het komt bij ook alleen met clubs voor en dan in minuten 70-90. Tot nu toe in een maand 3 keer gehad, niets om me zorgen over te maken. Maar het viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Vanavond potje of 12 gespeeld. 2x disco (gelukkig speelden we één van die twee met 3 man) zodat zij de overwinning binnen konden halen. Stonden al ruim voor.

Zou ED ook al de 4k punten grens gepasseerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Zal ik dan ook maar eens kijken of ik mijn VP weer een beetje op het niveau kan krijgen als in 11?

(ja kom maar op met die flauwe opmerkingen :P)
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78638224

[ Voor 34% gewijzigd door ETM op 10-01-2012 10:20 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
psvjw schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 02:59:
Vanavond potje of 12 gespeeld. 2x disco (gelukkig speelden we één van die twee met 3 man) zodat zij de overwinning binnen konden halen. Stonden al ruim voor.

Zou ED ook al de 4k punten grens gepasseerd zijn?
Jullie zijn goed bezig jongens, ben trots op jullie _/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Potverdorie. Winnen we 9 wedstrijden op rij, staan we in de 10e tot de 70e minuut met 1-0 voor. Druk ik als any op de Passknop om een bal te passen, mist de speler de bal, raakt de tegenstander. Die krijgt een vrije trap op rand zestien. Gooit hem voor, komt via de kluts en de keeper voor de voeten van een speler die hem binnenschiet....
Toen alles op de aanval gegooid en in de laatste minuut krijgen we nog een goal tegen via een lob vanaf 30 meter.
Achteraf bleek het nog een 5900 punten ploeg te zijn ook. Hoe zuur wil je het hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
klote is dat he slico.

Gewoon een kwestie van doorbijten en dan komt die 10e er ook wel voor jullie.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Als je goed gevonden wil worden, moet je ook die ploegen kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
slico schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:47:
Potverdorie. Winnen we 9 wedstrijden op rij, staan we in de 10e tot de 70e minuut met 1-0 voor. Druk ik als any op de Passknop om een bal te passen, mist de speler de bal, raakt de tegenstander. Die krijgt een vrije trap op rand zestien. Gooit hem voor, komt via de kluts en de keeper voor de voeten van een speler die hem binnenschiet....
Toen alles op de aanval gegooid en in de laatste minuut krijgen we nog een goal tegen via een lob vanaf 30 meter.
Achteraf bleek het nog een 5900 punten ploeg te zijn ook. Hoe zuur wil je het hebben...
We hadden in de eerste helft wel al met 3-0 voor kunnen staan. Dat kunnen we onszelf verwijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
psvjw schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:35:
[...]

We hadden in de eerste helft wel al met 3-0 voor kunnen staan. Dat kunnen we onszelf verwijten
Doelpunten maken is ook een kwaliteit.
Helaas heeft niet iedereen de Gijpvogel voorin rondlopen. ;)

of k.west

[ Voor 4% gewijzigd door Posse9 op 12-01-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 11-09 09:27
Ik wil me wel inschrijven voor GOT United. Mijn PSNID is Sup4rdurt maar ik krijg de volgende melding: "Join Club Request: Your persona is not for this platform. Please create a persona for this platform, select in your profile and try again."

Saywhut?

edit: via de PS3 zelf lukt het wel :o

[ Voor 8% gewijzigd door Sup4rdurt op 12-01-2012 18:30 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Pfoeh, wat een bende klungels zit me toch op de gewone Pro Club wedstrijden te spelen. Jammer genoeg heb ik heel erg veel moeite om mijn pro veel hoger dan 30% te krijgen :-/ Krijg de achievements met moeite voor elkaar.

Hopelijk geraak ik snel aan die 40% zodat ik eindelijk eens een goede Pro wedstrijd kan spelen (waar je een hogere score kan halen dan 5.0 omdat je geen bal te zien krijgt als verdediger...).

Eindelijk de 40% norm gehaald :-) Maar als ik me via de link uit de startpost wil aanmelden bij GoT United krijg ik de melding: "Join Club Request: Your persona is not for this platform. Please create a persona for this platform, select in your profile and try again."... Iemand een idee??

Heb maar via de PS3 zelf gezocht, daar kon ik me wel aanmelden

[ Voor 32% gewijzigd door Hobbles op 21-07-2015 23:53 . Reden: 40%+ gehaald! ]

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Net de 4500 punten gepasseerd met WGI.
Ons volgende doel wordt GTA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Hobbles schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:12:
Pfoeh, wat een bende klungels zit me toch op de gewone Pro Club wedstrijden te spelen. Jammer genoeg heb ik heel erg veel moeite om mijn pro veel hoger dan 30% te krijgen :-/ Krijg de achievements met moeite voor elkaar.

Hopelijk geraak ik snel aan die 40% zodat ik eindelijk eens een goede Pro wedstrijd kan spelen (waar je een hogere score kan halen dan 5.0 omdat je geen bal te zien krijgt als verdediger...).

Eindelijk de 40% norm gehaald :-) Maar als ik me via de link uit de startpost wil aanmelden bij GoT United krijg ik de melding: "Join Club Request: Your persona is not for this platform. Please create a persona for this platform, select in your profile and try again."... Iemand een idee??

Heb maar via de PS3 zelf gezocht, daar kon ik me wel aanmelden.

Mijn PSN: **knip op verzoek**
Ga eens naar de EA site, meld je aan, en ga naar Creation Centre.

Download daar een team zoals BYA Almere. Dan krijg je een team op je PS3 waarin allemaal spelers zitten met ALG 1 (waardeloos dus). Je kan daartegen heel snel, heel veel verdiensten halen. Daar heb je dan profijt van als je met je club gaat spelen, want verdiensten halen in een club wedstrijd is gewoon erg lastig.

Dus mijn tip. Speel een paar wedstrijden tegen het BYA (boost your any) team en pik er een aantal verdiensten uit die je wilt halen. Focus je die wedstrijd op die verdiensten. Bijvoorbeeld: voltooi ... korte passes in een wedstrijd. (weet niet precies hoeveel dat er dan zijn, maar bijvoorbeeld 8 ) . Speel de bal naar je any, speel naar 1 poppetje 8x op en neer en je hebt er weer één.

Nog een tip: kijk voor elke wedstrijd even welke verdiensten je nog moet die iets hebben als .... passes op rij, of ... goals in opeenvolgende wedstrijden.

Die moet je dan wel de volgende wedstrijd oppakken en als eerste proberen te halen. Anders moet je daarna weer 2 wedstrijden spelen om m te halen.

Zo heb ik mijn VP in 4 dagen op 71% gekregen (inmiddels 87% :9 )

Succes!
slico schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:34:
Nice! d:)b

GTA is een kwestie van tijd! :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door psvjw op 24-07-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens wanneer ik een online wedstrijd speel wordt mijn verbinding met de EA server verbroken. 5 maanden nergens last van gehad, niks veranderd aan mijn netwerk. Zelfde probleem had ik vorig jaar na een half jaar ook met Fifa 11.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem? zo nee, hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

En naast het gebruik van het Boosting team, ook de sliders aanpassen. Dan wordt het nog eens extra makkelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Ik sluit het niet uit gezien ons huidige niveau :9

Met hoeveel man spelen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Vaak 2 tot 4. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Met welke formatie spelen jullie?

[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 16-01-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
4-4-2 als we met z'n tweëen spelen, 4-1-2-1-2 (1) als we met meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Als je met meer speelt kom je gk's tegen + vp's in de (vijfmans)verdediging etc...
Dus ik vroeg me af of jullie zulke toppers waren dat jullie van zulke teams wonnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
GK proberen we zo veel mogelijk te ontwijken, omdat we die simpelweg zelf niet hebben.
VP's in de verdediging vind ik zelf niet zo'n groot probleem. Vaak zie je dat de afstemming bij de tegenpartij dan niet goed is en dat die vp van hot naar her rent en met simpele passing al uit te schakelen is.
GK's komen we af en toe wel per ongeluk tegen, die zijn vrij irritant en als ze echt goed zijn is het meteen onmogelijk om te scoren.
5mansverdediging maakt ook niet ontzettend veel uit. Middenveld is af en toe dan wat minder bezet, over het algemeen is het ook wat lastiger scoren.

Maar mochten we een 5k of 6k ploeg tegenkomen met een GK dan gaan we die waarschijnlijk niet winnen.
5k ploegen zijn we ongeveer wel gelijkwaardig aan denk ik en 6k ploegen hebben we wat geluk nodig. Gisteren wel 2 van die ploegen verslagen.

Een keer een derby tegen GTA dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Komt allemaal door Chilly, kan niet anders ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:07:
Telkens wanneer ik een online wedstrijd speel wordt mijn verbinding met de EA server verbroken. 5 maanden nergens last van gehad, niks veranderd aan mijn netwerk. Zelfde probleem had ik vorig jaar na een half jaar ook met Fifa 11.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem? zo nee, hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan verhelpen?
Ik alleen bij clubs. Andere online wedstrijden geen probleem.

Soms gaat het de hele avond goed, soms klapt hij er meerdere keren per avond uit. Hij loopt bij mij meestal vast bij een animatie. Dus bij het juichen met scoren of een herhaling. En de laatste tijd moet ik nog wel eens juichen met Pro Club wedstrijden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door psvjw op 17-01-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Mooi! Iemand ff mijn PS3 aan laten zetten. Ivm onderhoud aan PSN moet je voor 17:00 ingelogd zijn, anders kun je vanavond niet op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Blijkbaar leeft er niemand meer in de club... Ben al een tijdje aan het wachten om toegelaten te worden, en ook in dit topic is er weinig animo. Iemand tips waar je verder nog een goede Pro Club kan vinden?

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Hobbles schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:43:
Blijkbaar leeft er niemand meer in de club... Ben al een tijdje aan het wachten om toegelaten te worden, en ook in dit topic is er weinig animo. Iemand tips waar je verder nog een goede Pro Club kan vinden?
In FIFA-hoofdmenu:

Online -> aangepaste wedstrijden - > Lobby (o.i.d. weet niet precies hoe die subcategorie heet, moet je anders even zoeken; er zijn iets van 4 categorieën).

Scroll naar beneden naar de room: CLUB (zitten vaak wel minimaal 20 man).
Daar zijn mensen die spelers zoeken of spelers die een club zoeken.
En anders kun je nog via de zoekmodus in Profclubs kijken of je nog iets kunt vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Posse9 op 24-01-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Misschien dat GTA of WGI nog spelers kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
theKruid schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:12:
Misschien dat GTA of WGI nog spelers kan gebruiken.
Of ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ED zit vol. En anders hebben we nog een database aan gescoute spelers die we zo kunnen aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
theKruid schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:45:
[...]

ED zit vol. En anders hebben we nog een database aan gescoute spelers die we zo kunnen aantrekken.
GTA zit ook vol. En anders hebben ze nog een uitstekende technisch directeur met een netwerk waar een paard de hik van krijgt en Piet de Visser bij verbleekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:14:
[...]

GTA zit ook vol. En anders hebben ze nog een uitstekende technisch directeur met een netwerk waar een paard de hik van krijgt en Piet de Visser bij verbleekt.
Benieuwd naar wat die prutser van WGI in zn database heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:20:
[...]

Benieuwd naar wat die prutser van WGI in zn database heeft staan.
Waarom prutsers?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Toch de minste club van GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Oh god, ze hebben ook eens meer punten en meteen dit soort praat. :D

[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 26-01-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Maar daarom nog geen prutsers, graag wat meer respect!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Haha, wij hebben ook wel eens een grote mond gehad, dus ik kan het hebben, hoor...

Jullie hebben een aardige opmars gemaakt moet ik zeggen. Wij missen nogal wat punten, omdat we de laatste weken een aantal leden met connectieproblemen hebben. We hebben daardoor al een wedstrijd of 8 à 10 verloren, waarin we voorstonden.

en in de meeste gevallen was ik degene met de dc :(

[ Voor 0% gewijzigd door psvjw op 26-01-2012 10:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
psvjw schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:04:
Haha, wij hebben ook wel eens een grote mond gehad, dus ik kan het hebben, hoor...

Jullie hebben een aardige opmars gemaakt moet ik zeggen. Wij missen nogal wat punten, omdat we de laatste weken een aantal leden met connectieproblemen hebben. We hebben daardoor al een wedstrijd of 8 à 10 verloren, waarin we voorstonden.

en in de meeste gevallen was ik degene met de dc :(
Gisteren 3 man in 1x bij ons. Dat lijkt mij dan toch een EA probleem.
Ook werd mn VP in de sandwich genomen en werden de bits en bytes uit mn poppetje geperst met een snoeiharde DC tot gevolg. Ik heb wel vaker met een botsing dat ik een DC krijg.
Dat is zonde puntverlies, wat wij ook hadden een tijdje geleden. Gelukkig is het nu weer wat drukker bij ED, waardoor een enkele DC niet gelijk verlies tot gevolg heeft, omdat er altijd nog meer dan 2 man in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hehe

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
theKruid schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:25:
[...]

Ook werd mn VP in de sandwich genomen en werden de bits en bytes uit mn poppetje geperst met een snoeiharde DC tot gevolg. Ik heb wel vaker met een botsing dat ik een DC krijg.
Dat is zonde puntverlies, wat wij ook hadden een tijdje geleden. Gelukkig is het nu weer wat drukker bij ED, waardoor een enkele DC niet gelijk verlies tot gevolg heeft, omdat er altijd nog meer dan 2 man in het spel zitten.
Ik heb het idd of bij botsingen of bij het 'juichmoment' na een goal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
theKruid schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:25:
[...]

Ik zie het verband tussen een disco van jou en puntverlies niet....? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Ik zie het verband tussen een disco van jou en puntverlies niet....? O-)
Maak van jou probleem nou niet mijn probleem grapjas.
Pagina: 1 2 3 Laatste