Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lifetime abo

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Een bannerloos abo kost op het moment 15 euro per jaar.
Sommige websites bieden ook een abo aan voor een X bedrag eenmalig voor een lifetime aan ondersteuning
Zou zoiets ook wat zijn voor tweakers?
b.v. 80 euro eenmalig (ik noem maar wat)

39

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik gok dat een dergelijk abo'tje wat duurder zal zijn dan 80 euro :P

Anyway, ik weet niet zo goed wie hier van de Devvers of Product Managers over gaat... dat is meer een Marketingding I guess. Ik zal het even doorspelen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Serious: Als je ze voor 100 euro aan zou durven bieden breng je denk ik net zoveel cash binnen als dat je een beursgang zou doen vermoed ik.

En nou maar hopen dat Zeef geen eurotekens in zijn ogen krijg als ie dit leest ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Gezien de omstandigheden(crisis, pensioenfondsen ed) denk ik dat mensen op dit moment niet in de toekomst willen investeren. Ook al zou je maar 80 euro vragen,dan wordt het pas rendabel na 5 jaar. Nee, denk niet dat het een succes zal worden,mensen leven op dit moment bij de dag.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik weet niet, aangezien Tweakers toch al inmiddels een vreselijk goede staat van dienst heeft (ook met betrekking tot innoveren) in tegenstelling tot vele andere bedrijven welke regulier op de beurs zitten. Ik zou het er misschien wel voor over hebben O-).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Een lifetime-abo is natuurlijk wel riskant voor T.net, want misschien moeten ze het over 10 jaar wel volledig hebben van de abonnees en als die dan voor een klein bedrag al oneindig lang abonnee kunnen zijn :+

Maar korting voor langere duur zou zeker interessant kunnen zijn. Bijvoorbeeld 5 jaar voor 50 of 60 euro ofzo.

The devil is in the details.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49

Herman

FP ProMod
De contante waarde van ´€ 15 per jaar´ is € 429 euro!!
(Bij een rentevoet van 3,5% en toekomstige stijging abbo niet meegenomen)

Een eenmalige betaling van 80 - 100 euro is bedrijfseconomisch veel ongunstiger dan 15 euro in het jaar :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:30:
Maar korting voor langere duur zou zeker interessant kunnen zijn. Bijvoorbeeld 5 jaar voor 50 of 60 euro ofzo.
Dat maakt de boel alleen maar gecompliceerder dan hij nu is.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:52:
Maar triggert wel veel mensen misschien... Gewoon 1 jaar voor 15, 2 jaar voor 25 en 3 jaar voor 35 ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:52:
[...]

Werd er gevraagd om een makkelijkere optie dan? :P Nu heb je een half jaar en een jaar, één of twee opties daarbij (bijvoorbeeld 3 en 5 jaar) is dan toch niet zo'n ramp?

€15 per jaar blijft alsnog veel voor alleen wat banners weglaten, als dat door meer jaar aan te bieden gemiddeld op €10-12 neer kan komen, wordt dat al een stuk interessanter denk ik.

The devil is in the details.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Terugkoppeling vanaf onze Marketingmensen: die denken niet dat er genoeg animo voor is, dus ik gok niet dat het gaat komen :)

Ik sluit 'm voor nu
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.