Op zoek naar een moederbord, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Onderwerpen

Anoniem: 422791

Topicstarter
Beste mensen,

Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben op zoek naar een moederbord met een 775 socket. Het punt is dat ik er een zoek met zes geheugen sloten DDR3. Het moet een totaal aankunnen van 12 GB geheugen.

Ik heb gezocht op internet maar kan geen geschikt moederbord vinden. Ik draai W7 dus de 12 gb is geen probleem.

Weet iemand een geschikt moederbord voor mij?

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Er zijn geen 775 moederborden met 6 geheugen sloten (dus tripple chanel) of DDR3. Dit wordt namelijk allebei niet niet door een 775 CPU ondersteund.

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

http://tweakers.net/price...wShYI2yENTz0u7GuxaiSnn_AU

Oftewel, bestaat niet.

Edit: iets te laat. Pricewatch bekijken had je zelf ook kunnen doen en dan was je al tot deze conclusie gekomen.

Waarom per se 775 socket met 6 geheugenslots? Als je daadwerkelijk 12GB aan geheugen nodig hebt, wordt het misschien tijd om te upgraden naar een andere socket.

[ Voor 33% gewijzigd door Swedish Clown op 17-09-2011 14:38 ]

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Topicstarter
Oke mensen. Dank voor de zeer snelle reactie! Ik ben nogal onervaren vandaar deze stomme vraag.

Heeft iemand misschien een suggestie voor een niet al te dure upgrade combi (moederbord + processor) waar mijn geheugen modules inpassen?

gr
ed

• thomasie
  • Laatst online: 26-06-2024
Voor tripple chanel heb je maar 1 keuze: 1336
Dit is alleen een erg duur platform, dus is misschien is AM3/1155 beter, maar dan heb je wel ander RAM nodig.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door.
Wat je wil bestaat sowieso niet, maar door je eisen wat te versoepelen kun je heel wat vinden dat in de buurt komt.

Topicstarter
Ok, dank mensen! Ik ga hier nu wel uitkomen.

groeten,
ed

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Modernere mobo's (AM3 en s1155) kunnen wel gewoon modules van 4GB aan, als je per se 12GB of meer nodig hebt is vier sloten dan dus al genoeg. Geheugenmodules van 4GB kosten ook geen drol meer.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• InFamous
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

thomasie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:37:
Er zijn geen 775 moederborden met 6 geheugen sloten (dus tripple chanel) of DDR3. Dit wordt namelijk allebei niet niet door een 775 CPU ondersteund.
Er zijn wel degelijk socket 775 moederborden met DDR3, o.a. de nvidia 790 ultra sli chipset.

Formerly known as Ragdoll

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

InFamous schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:32:
[...]

Er zijn wel degelijk socket 775 moederborden met DDR3, o.a. de nvidia 790 ultra sli chipset.
Ja, maar niet met 6 sloten.

• InFamous
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

Dat heb je mij ook nooit horen zeggen, ik reageerde hierop:
Er zijn geen 775 moederborden met 6 geheugen sloten (dus tripple chanel) of DDR3.

Formerly known as Ragdoll

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-07 15:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou. Genoeg info lijkt me...

TS, lees alsjeblieft het beleid nog eens door, want daar zul je zien dat dit soort topics niet toegestaan zijn, maar dat we wel adviesmogelijkheden hebben in de zogenaamde BBG topics.

Dit topic gaat op slot. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.