Na de nerf zijn ze redelijk makkelijk geworden, een paar zijn zelfs te bestempelen als "free kill" als iedereen een beetje wakker is.
Leuk weekendje gehad in wow. Eindelijk de legendary mogen completen op mijn lock, en gelijk een leuke bug ontdekt:
Als je mount (staff mount) en uitlogged word je vrouwelijk op armory en de forums

.
Throne of the Four Winds HC gedaan voor de achievement, en ik weet gelijk weer waarom we daar niet meer heen gingen (HC,s zijn nog niet generfed voor die tier). Wat een gepriegel, en persoonlijk vind ik het geen leuke mechanics. Enfin, de achievement binnen, nog 1 x daar voor de 4 achievement (geen idee wat het precies was, maar moest daar nog iets doen voor de mount meta). En dan zal ik er waarschijnlijk nooit meer naar binnen gaan.
We hadden ook een sociale verplichting zaterdag, dus konden mijn vrouw en ik niet mee met altraid #2. Beetje jammer om te zien dat de raid dan ook gelijk niet door gaat, maar ach dan kunnen we het dinsdag nog doen.
Een beetje lopen pimpen met de staff, en het is ongelofelijk hoeveel whisper je krijgt:
De meeste zijn vriendelijk, vrij veel hatelijk (wtf, wat bezielt ze?) en een heleboel "show me your DPS" whispers.
Waarom zouden mensen denken dat ik voor elk als een aapje ga performen bij de target dummies? Ik bedoel ik ben de beroertste niet, maar hoe kunnen ze zo iets vragen? Naja, vreemd

.
Vannavond of morgen lekker altraid en dan mijn warrior zijn laatste gear stukje verdienen

. Op naar de rogue powerlevelen voor de daggers 4.3