Toon posts:

Reactie verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een reactie geplaatst in het volgende item...

plan: Analyse: zwakke wachtwoorden op Tweakers.net

Een hele normale reactie; ik vroeg mij af waarom Tweakers zelf geen eisen stelt aan het wachtwoord van z'n gebruikers aangezien er een tabel werd gepost met hoeveel leden en wachtwoord hebben met een bepaald aantal karakters. Dat men het feit dat er veel zwakke wachtwoorden worden gebruikt ook zelf een beetje in de hand heeft. Worden reacties nu gewoon verwijderd wanneer er een kritische vraag wordt gesteld? Het was mijns inziens een heel normale reactie, ik deed niks verkeerds, geen verkeerd taalgebruik oid.

Dus mensen, geen kritische vragen stellen aan de redactie of Tweakers gerelateerd. Je bericht zou wel eens verwijderd kunnen worden. Lekker gang van zaken dit, ik zal nog eens wat posten.

Ben overigens benieuwd of dit bericht wél blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel, edit die laatste 2 regels weg, dan krijg je misschien nog een normaal antwoord.

Edit: 3

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dus mensen, geen kritische vragen stellen aan de redactie of Tweakers gerelateerd. Je bericht zou wel eens verwijderd kunnen worden. Lekker gang van zaken dit, ik zal nog eens wat posten.
Lekkere mentaliteit zo. Geef eerst eens een link naar je reactie, zet je niveaufilter op -1 ipv +1 zoals hij nu staat, dan zul je zien dat hij vermoedelijk dus NIET is weggehaald, maar gewoon een lagere moderatie gehad heeft.

Je zou ook iets minder agressief kunnen reageren (in dit forum), de kans dat je dan normale reacties krijgt is wat groter, dan wanneer je meteen vol in de aanval gaat, zoals je nu doet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:15:
Snel, edit die laatste 2 regels weg, dan krijg je misschien nog een normaal antwoord.
Waar heb je het over? Ik voegde iets toe, ik haalde helemaal niks weg. Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan ook gewoon niks.
wildhagen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:17:
[...]
Lekkere mentaliteit zo. Geef eerst eens een link naar je reactie, zet je niveaufilter op -1 ipv +1 zoals hij nu staat, dan zul je zien dat hij vermoedelijk dus NIET is weggehaald, maar gewoon een lagere moderatie gehad heeft.

Je zou ook iets minder agressief kunnen reageren (in dit forum), de kans dat je dan normale reacties krijgt is wat groter, dan wanneer je meteen vol in de aanval gaat, zoals je nu doet.
Dat was juist het probleem, ik kon mijn reactie niet meer terug vinden, ook met alle filters uit. Herman87 vindt hem nu wel, begrijp er niks van. Maar goed, zal wel goed zijn.

wildhagen, ik zie niet wat er "aggressief" is aan deze reactie (zie Herman87) Het was gewoon een oprechte vraag die ik stelde. Of bedoel je een andere reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:21:
wildhagen, ik zie niet wat er "aggressief" is aan deze reactie (zie Herman87) Het was gewoon een oprechte vraag die ik stelde. Of bedoel je een andere reactie?
Nou, hoe wil je dit dan noemen?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:14:

Dat is geen prettige respons, en doet nogal Calimero aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:23:
[...]
Nou, hoe wil je dit dan noemen?
[...]
Tweakers.net... waarom posten jullie deze tabel? Dit hebben jullie ook een beetje zelf in de hand. Je zou gebruikers kunnen verplichten een minimaal aantal karakters te gebruiken eventueel gecombineerd met cijfers en/of speciale tekens. Jullie staan echter ieder wachtwoord toe. Dat zwakke wachtwoorden mogelijk zijn ligt niet in zijn geheel aan de gebruiker.

Sorry hoor maar na mijn reactie tien keer opnieuw te hebben gelezen zie ik echt niet wat hier aggressief aan is? Ik weet niet hoe mensen jouw in het dagelijks leven bekritiseren maar ik ben wel wat ergers gewend dan wat ik hierboven schreef. Dit is toch gewoon een normale vraag? Hoe had ik het dan moeten vragen? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde Tweakers redacteur van mijn reactie vindt. Zou die zich aangevallen voelen door mijn "agressieve" houding. Het wordt met de dage gekker hier. Je kan niks meer zeggen of je bent aggresief, of een fanboy, of een moraalridder, noem maar op.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:30:
Sorry hoor maar na mijn reactie tien keer opnieuw te hebben gelezen zie ik echt niet wat hier aggressief aan is? Dit is toch gewoon een normale vraag? Hoe had ik het dan moeten vragen? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde Tweakers redacteur van mijn reactie vindt. Zou die zich aangevallen voelen door mijn "agressieve" houding.
Het gaat om je posts in dit topic. Je slaat op tilt voor compleet niets.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wildhagen noemt er nog specifiek bij : in dit forum...

Oftewel je TS daar gaat het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik nog steeds niet aggressief. Maar blijkbaar ben ik gewoon wat meer gewend dan jullie. Zoals ik al zei, je bent op deze site volgens sommigen al snel aggressief of wat dan ook. Ik kon mijn reactie gewoon echt niet meer terug vinden en was ervan overtuigd dat hij verdwenen was.
Maar wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Geen zin meer om met jullie verder te discussiëren. Is overigens ook niet meer nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:39
Naar mijn mening is de ts helemaal niet zo agressief van aard als hier wordt beweerd, hooguit een wat voorbarige conclusie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ben het wel eens met ferrybouwman eigenlijk. Het is niet leuk als een reactie verwijderd wordt dus snap de conclusie, maar in dit geval is het gewoon een geval van onwetendheid of foutje.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:36:
Maar blijkbaar ben ik gewoon wat meer gewend dan jullie.
??? Je kijkt in het verkeerde FP-artikel voor je reactie, kan hem daar niet vinden en gaat dan zeggen :

Nee, dat is een lekkere gang van zaken...

PEBKAC en dan van alles gaan zeggen en uiteindelijk proberen te claimen dat je meer gewend bent dan anderen...

Maarja, gelukkig mogen mensen aan jou wel kritische vragen stellen over een PEBKAC...
Maar wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Geen zin meer om met jullie verder te discussiëren. Is overigens ook niet meer nodig.
offtopic:
Heb je ondertussen wel door waardoor je je eigen reactie niet kon vinden? (Verkeerd FP-artikel)

[ Voor 5% gewijzigd door Gomez12 op 13-09-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kan inderdaad wel een slotje gebruiken zo te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bedankt/04FoutjeBedankt.gif

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.