HagiGS; kan die niet gebanned worden ofzo?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hallo, ik weet niet of ik dit hier moet melden, maar ik probeer het maar.
Ik erger me namelijk kapot aan een persoon die elke keer gebanned wordt, maar even later gewoon weer terug komt onder een andere naam. Is het niet mogelijk om deze persoon een ip-ban ofzo te geven? Want hij verpest het hele forum :(

Zijn laatste nick is HagiGS en hij heeft onder deze naam inmiddels 10 topics geopend, waarvan er alweer 8 op slot zitten.

Ik weet bijna zeker dat dit dezelfde persoon is als o.a.:
-turkeyboy
-Turkeyboy!
-*Turkeyboy*
-Turkeyman
-Turkeymen
-GalaTurkeyboy
-GSBoy

Verwijderd

Was ie dat niet al dan? :?

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja, zijn naam wordt elke keer gebanned, maar hij komt elke keer weer terug onder een andere naam :(

Verwijderd

Zwaar irritant.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Had die [peep] geen dial-up, zodat een IP-ban niet mogelijk was?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

HagiGS is iig banned.

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 18:20 schreef wildhagen het volgende:
De laatste keer wel. Daarvoor Proxy van een Callcenter.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 18:14 schreef ko9 het volgende:
Ja, zijn naam wordt elke keer gebanned, maar hij komt elke keer weer terug onder een andere naam :(
Tja, sommige figuren leren het nooit... :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Adjes hebben een langere adem.....hoe hardnekkig dat figuur ook mag wezen...hij zal het ongetwijfeld een keer zat worden.

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 21:55 schreef McVirusS het volgende:
Adjes hebben een langere adem.....hoe hardnekkig dat figuur ook mag wezen...hij zal het ongetwijfeld een keer zat worden.
Dat hopen we dan maar. :(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik kreeg het met hem aan de stok op ICQ. Vraag niet waarom, maar ineens viel hij mij lastig met bedreigingen om dat hij 'zat was van mijn praatjes'.

Even later was het plotseling over: hij verontschuldigde zich min of meer en wenste me een prettige dag.

:?

:z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 18:20 schreef wildhagen het volgende:
Als dat zo is, dan is het toch niet zo moeilijk om zijn provider te achterhalen en daar eens een keer te klagen? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 22:53 schreef pven het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is het toch niet zo moeilijk om zijn provider te achterhalen en daar eens een keer te klagen? :?
ja die gaan dr ook echt wat aan doen....

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op dinsdag 20 maart 2001 22:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik kreeg het met hem aan de stok op ICQ. Vraag niet waarom, maar ineens viel hij mij lastig met bedreigingen om dat hij 'zat was van mijn praatjes'.

Even later was het plotseling over: hij verontschuldigde zich min of meer en wenste me een prettige dag.

Tijd dat het GoT promotie team hem thuis een bezoekje gaat brengen volgensmij!

Advanced sheep-counting strategies

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 23:05 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja die gaan dr ook echt wat aan doen....
Ik heb meerdere malen email gehad, waar ik niet van gediend was (te offtopic om hier te melden). Na diverse klachten bij providers (was dus te achterhalen) en een beetje doordrammen deed men er dus wel degelijk iets aan. Sommige providers waarschuwen de persoon in kwestie, sommige providers stoppen het abbo van de persoon in kwestie (als het probleem ernstig genoeg is (bv. bedreiging of racistische teksten)).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Te tijden van OTF, lang geleden :D, vond ik zelf dat ik wel een effectief middel had.
Hielp bij de meeste iig goed.
Kost wel wat Modkracht, maar die is er genoeg.

Gewoon elke post/topic/reply van die persoon deleten.
Na 2 a 3 dagen ben je hem kwijt.

(wel even op je ignorelist zetten :P)

Verwijderd

Kan je gewoon niet elke keer als hij GoT bezoekt zijn verbinding laten verbreken. Is wel een tool waar je alleen een IP hoeft te geven en dan word de verbinding verbroken. En er loopt hier vast wel iemand rond die dat automatisch kan laten verlopen :)

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 22:47 schreef Captain Pervert het volgende:

Mij had ie lastig gevallen met ongeveer de zelfde reden als bij jou. Kwam ie aan van: Is ???.???.???.??? je IP? Wou ie later een bestandje genaamd "processortweaker.exe" of iets dergelijks opsturen. Lukte niet, maar hij zei ook helemaal niks meer later :?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 21 maart 2001 11:07 schreef Marius het volgende:

[..]

Mij had ie lastig gevallen met ongeveer de zelfde reden als bij jou. Kwam ie aan van: Is ???.???.???.??? je IP? Wou ie later een bestandje genaamd "processortweaker.exe" of iets dergelijks opsturen. Lukte niet, maar hij zei ook helemaal niks meer later :?
Lol :)

Ik vraag me af wat zulke gasten bezielt :?
Pagina: 1