Filteren op webshop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Zou het moeilijk zijn om in de pricewatch een filter voor webshops in te bouwen?

Stel je voor dat je wat dure spullen bij 2 webshops gaat bestellen, maar je hebt nog wat aanvullende spullen nodig. Natuurlijk kan je dan op de websites van de gekozen webshops kijken, maar handiger zou ik het vinden als je in de pricewatch een filter kunt gebruiken, waarin je dan een aantal webshops selecteert.

Vooral ook omdat niet alle webshops erg handig zijn opgebouwd... Bijv filteren op geheugengrote / snelheid is bij veel webshops niet mogelijk. Zoeken is dan erg tijdrovend.

Of: je zoekt in de PW een mooi product, en dan heb je het gevonden en blijkt het niet leverbaar bij jouw webshop. Dat werkt frustrerend.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Goed idee.

Ik heb vaker dat ik in de lijst kijk of de 5 webshops waar ik toch al ingeschreven ben er tussen staan.

Het zou helemaal handig zijn als je een totaalprijs van een bepaalde inventaris bij een bepaalde webshop kunt bekijken. Meestal wil je alles bij één shop kopen en moet je uitzoeken bij welke dat het goedkoopst is, want product q is bij shop x goedkoper, terwijl product r bij shop y goedkoper is.

Dergelijke groepering-/sortering-/filtermogelijkheden zou ik iig op 'prijs' stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 12-09-2011 16:55 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Sando schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:54:
Goed idee.

Ik heb vaker dat ik in de lijst kijk of de 5 webshops waar ik toch al ingeschreven ben er tussen staan.

Het zou helemaal handig zijn als je een totaalprijs van een bepaalde inventaris bij een bepaalde webshop kunt bekijken. Meestal wil je alles bij één shop kopen en moet je uitzoeken bij welke dat het goedkoopst is, want product q is bij shop x goedkoper, terwijl product r bij shop y goedkoper is.

Dergelijke groepering-/sortering-/filtermogelijkheden zou ik iig op 'prijs' stellen.
Dit kán al, via de wenslijsten. Stel een wenslijst samen, en klik op "bestelkosten berekenen".

Filteren op een webshop in de PW is inderdaad nog niet mogelijk. Wel kan je alle producten in de pricewatch van een bepaalde webshop zien door naar de shopreview pagina van de webshop te gaan, en daar op het aantal prijzen in de PW te klikken.

De suggestie wordt in ieder geval meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ch3cker schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:21:
[...]

Dit kán al, via de wenslijsten. Stel een wenslijst samen, en klik op "bestelkosten berekenen".
Oeps :P Bedankt voor de tip! :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch3cker schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:21:
Filteren op een webshop in de PW is inderdaad nog niet mogelijk. Wel kan je alle producten in de pricewatch van een bepaalde webshop zien door naar de shopreview pagina van de webshop te gaan, en daar op het aantal prijzen in de PW te klikken.
Dat kan inderdaad, maar stel dat het RAM wat je hebt uitgezocht nergens leverbaar is, kan het voorkomen dat je 10 latjes RAM afmoet om een ander product te vinden wat ruim leverbaar is. Een functie om alleen producten te tonen van winkel X, Y, Z zou dat afvangen.
De use case is vrij beperkt, maar ik heb het ooit nodig gehad.. dus waarom niet?

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
zo ging het bij mij dus ook. Kreeg een mailtje dat mijn geheugen niet meer leverbaar is en toen ging ik zoeken.

Dus ik hoop dat er iets mee gedaan gaat worden!

Het enige nadeel is dat webshops dan nog lakser zullen worden om hun website beter in te delen... (maar als ik zie hoe weinig webshops hier goed in zijn... Azerty, Informatique, Alternate en veel verder kom ik niet)
Maar hoe slechter de websites van bedrijven, hoe meer mensen afhankelijk worden van de Pricewatch en dat is dus goed voor de positie van Tweakers.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Pagina: 1