Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe muis, omdat mijn bluetooth 600DPI muis van logitech het heeft begeven. Ik game nogal wat, en dus ook shooters. Precisie is dus ook belangrijk. Mijn budget is € 50.

Muismat?

Ik vraag me af of ik een muismat nodig heb. Ik heb een houten gelakte bureau waar mn muis op moet draaien. Zou ik merkwaardig meer precisie hebben als ik bijvoorbeeld zo'n muismat aanschaf? pricewatch: Steelseries Qck

En dan twijfel ik tussen drie muizen

pricewatch: CM Storm Sentinel Advance
pricewatch: Logitech G500
pricewatch: Cyborg R.A.T. 3

Welke raden jullie mij aan? Mijn hand is eigenlijk best gemiddeld. Ik wil de muis gewoon aansluiten via USB2.0.

Samenvattend wil ik dus weten of ik eigenlijk een muismat nodig heb, en welke van die drie muizen jullie aanraden. Ik heb reviews gelezen en ze lijken mij eigenlijk gelijkwaardig. Wat vinden jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Beatboxx op 11-09-2011 11:54 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Al in Gamingmuizen gekeken? :)

The devil is in the details.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat heb je zelf al gedaan om tot een keuze te komen? Reviews gelezen? Naar een winkel geweest om te proberen hoe ze in de hand liggen? Gezocht hier op GoT en elders? En waarom juist deze voorstelectie? Je kiest 3 totaal verschillende muizen uit. Dit kunnen wij niet voor jou beslissen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Muismatten heb je vaak niet echt nodig, het is meer persoonlijk of je er eentje wil gebruiken of niet, als je een beetje een goede muis hebt (en geen onmogelijk brak oppervlak).
Ik heb sinds kort een XAI laser van Steelseries, en dat ding werkt vrijwel overal op.

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Ik ben zelf een happy user van een logitech g500 (daarvoor de g5). Ik gebruik zelf een muismat omdat anders mijn mooie bureau van die minder mooie maar oppervlakkige slijt plekjes krijgt.

Ryzen cloud9

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
@Hahn
dat topic heb ik denk ik even gemist. Natuurlijk heb ik reviews gelezen, en daaruit kwam ik uit op deze drie. Ik ga wel naar dat topic;)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 15:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik zou de rat3 niet echt aanraden. ik heb m in mn hand gehad bij de mm, en moet toch echt zeggen dat de rat 5 of 7 stukken beter aanvoelen.

rat3 voelt nogal goedkoop en gammel aan.

ora et labora

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Okay, en iemand over die andere 2?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bor de Wollef schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:00:
Wat heb je zelf al gedaan om tot een keuze te komen? Reviews gelezen? Naar een winkel geweest om te proberen hoe ze in de hand liggen? Gezocht hier op GoT en elders? En waarom juist deze voorstelectie? Je kiest 3 totaal verschillende muizen uit. Dit kunnen wij niet voor jou beslissen.
Inderdaad. Vooral het feit dat de muizen erg verschillend zijn maakt het zo goed als onmogelijk hier iets zinnigs over te roepen.

Verder:
Gamingmuizen

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.