Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 20:53
De K53SV-SX146V is uitverkocht schijnt.
Ik kan 'm ook niet meer online bij dixons, dynabyte of mycom bestellen.
Ik wil graag de laptop op kunnen halen bij een winkel zodat ik daar ook mijn garantie kan krijgen.
Dat scheelt RMA formulieren...

Nu is mijn vraag:
Klopt het dat de K53SV-SX146V niet meer geleverd wordt?
Is de K53SC-SX075V een goed alternatief?
-Wat kan ik NIET op deze computer?
-Kan deze computer een beejte soepel 'de basis' draaien? (MSN, sims(hoeft niet op hoog), office, etc.)

(De gebruikers worden twee meiden, die dus niet hardcore gaan gamen...)

Kan een computer in elkaar zetten =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Het lijkt mij dat iedere instap pc/laptop de huidige software gewoon goed kan draaien.
Ik game helemaal niet, doe geen foto/film bewerken en alles wat ik doe draait op de goedkoopste pc/laptop gewoon meer den goed genoeg.

Die ene keer dat ik wat meer vraag van dat ding duurt dan natuurlijk wat langer bij een high end pc/laptop maar voor die ene keer....

Ik vindt dat de meeste mensen veel te veel geld uit hun zak geklopt wordt omdat ze maar een "duurdere/betere"pc/laptop moeten kopen omdat ze dat nodig hebben..... not....
Ze worden in de winkels helemaal gek gemaakt.

Wat ik de mensen adviseer als ze er maar de normale dingen (dat wat TS al een beetje aangeeft) mee doen is let er nu wel op dat hij een HDMI aansluiting heeft zodat ze (in de toekomst) een filmpje wat ze willen laten zien ook op de tv af kunnen spelen.
En vaak is dat zelfs al niet eens nodig, zeker niet voor meiden die de spelletjes vaak online spelen en filmpjes toch het liefst op de laptop willen bekijken.

Wat je dus niet op die instappers kan is de nieuwste games full draaien, video/foto bewerking is ook niet echt een optie of je moet veel geduld hebben.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag had je ook in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011 kwijt gekund. In dit topic staan ook diverse alternatieven met specificaties genoemd.

verder kan je in de pricewatch ook prima zoeken naar een laptop. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Filter op functies die je nodig hebt en er blijven vast diverse opties over.

Aanrader (kleine krachtige netbook/laptops met goede schermresolutie)

succes met het uitzoeken van een laptop.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 20:53
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:48:
Deze vraag had je ook in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011 kwijt gekund. In dit topic staan ook diverse alternatieven met specificaties genoemd.
Heb ik gedaan, maar daar krijg ik geen reactie.
Ik had meer hoop bij het openen van een nieuw topic.
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:48:
verder kan je in de pricewatch ook prima zoeken naar een laptop. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Filter op functies die je nodig hebt en er blijven vast diverse opties over.
De pricewatch geeft geen onderbouwd advies. En niet iedere gebruiker plaatst daar zijn ervaringen, dus deed ik beroep op het forum. No offence.

@VieSix: Rond welke prijs zou jij gaan zoeken dan?

Kan een computer in elkaar zetten =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperFlons schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:23:
[...]

Heb ik gedaan, maar daar krijg ik geen reactie.
Ik had meer hoop bij het openen van een nieuw topic.
Dag mag dus niet...

Ik ken overigens geen alternatief wat ook in de winkels staat. Online is de xps 15 met cashback op dit moment een betere laptop. Maar die staan niet in de winkel, helaas. Als grafische kracht geen issue is is een andere laptop met een i3 of i5 ook prima. Ik zie niet in waarom je een i5 nodig hebt voor dagelijkse werkzaamheden...

Voor meer vragen: zie het basisnotebook topic.

Dit topic is gesloten.