Naar aanleiding van mijn vorige topic (Akai ACAD30B (autoradio/dvd/mp3/bt), is het wat?) besloten de grens wat te verleggen.
Ik ga op zoek naar een A-merk radio die minimaal een SD-kaart kan lezen. Ik heb geen zin in een USB stick die uit mijn dashboard steekt. De radio moet de gewoon per folder kunnen afspelen (niet indexeren op ID3). Er zit een Nokia bluetooth kit in mijn auto, dus dat is niet per se nodig (hoewel het kunnen zien wie je belt etc wel een pre is). De dashboardverlichting van mijn auto is groen (Skoda).
Wat heb ik zelf al gevonden?
Pioneer DEH6300SD
+ nieuw model
+ heeft numerieke toetsen
- ziet er net iets te flitsend uit
- 1 regelig display
Pioneer DEH5200SD
+ strak design
+ meerregelig display
- rotary commander onhandig in gebruik
- geen numerieke toetsen
De DEH6300SD zou mijn eerste keuze zijn, ware het niet dat ik toen op Kieskeurig tegen deze aanliep:
Telefunken T870
+ strak design
+ 2 regelig display
+ bluetooth
+ numerieke toetsen
+ afstandsbediening voor stuur
Linkje naar alledrie op Kieskeurig
Ik ken Telefunken nog van (heel!) vroeger (maar dat gold ook voor Akai). De vraag is of het nog steeds Duitse degelijkheid impliceert, of dat het ook gerelabelde China-troep is.
Graag jullie input. Als je alternatieven hebt die onder mijn radar zijn doorgevlogen hoor ik het ook graag.
Ik ga op zoek naar een A-merk radio die minimaal een SD-kaart kan lezen. Ik heb geen zin in een USB stick die uit mijn dashboard steekt. De radio moet de gewoon per folder kunnen afspelen (niet indexeren op ID3). Er zit een Nokia bluetooth kit in mijn auto, dus dat is niet per se nodig (hoewel het kunnen zien wie je belt etc wel een pre is). De dashboardverlichting van mijn auto is groen (Skoda).
Wat heb ik zelf al gevonden?
Pioneer DEH6300SD
+ nieuw model
+ heeft numerieke toetsen
- ziet er net iets te flitsend uit
- 1 regelig display
Pioneer DEH5200SD
+ strak design
+ meerregelig display
- rotary commander onhandig in gebruik
- geen numerieke toetsen
De DEH6300SD zou mijn eerste keuze zijn, ware het niet dat ik toen op Kieskeurig tegen deze aanliep:
Telefunken T870
+ strak design
+ 2 regelig display
+ bluetooth
+ numerieke toetsen
+ afstandsbediening voor stuur
Linkje naar alledrie op Kieskeurig
Ik ken Telefunken nog van (heel!) vroeger (maar dat gold ook voor Akai). De vraag is of het nog steeds Duitse degelijkheid impliceert, of dat het ook gerelabelde China-troep is.
Graag jullie input. Als je alternatieven hebt die onder mijn radar zijn doorgevlogen hoor ik het ook graag.
Nederlands is makkelijker als je denkt