Mijn Skoda is voorzien van een Stream autoradio, 2 din hoog en iets breder front als normaal. Oorspronkelijk had ik de uitvoering zonder mp3, later vervangen door een met mp3, waarvan de cd speler weigert na een uurtje gebruiken, die ik nu heb vervangen door eentje met ingebouwde 6 cd wisselaar waarvan de tuner het weer niet goed doet. Kortom, ik ben het zat. Ik heb nu een faceplate besteld waardoor ik een normale 1 din radio kan inbouwen.
Gisteren ondernam ik een zoektocht naar een betaalbare radio die een SD slot heeft voor mp3's. Naast het feit dat Pioneer en Sony nog wel enigszins betaalbare apparaten hebben kwam ik op een gegeven moment uit op de Akai ACAD30B (klik!).

Dit apparaat heeft zelfs een dvd speler, een ingebouwde bluetooth set en een 3" touchscreen en kost 127 euro. Dat lijkt me nou een leuk speledingetje. De reviews op Kieskeurig zijn ook positief. Hij ziet er alleen wel enigszins cheap uit.
Zijn er tweakers met ervaringen, of met alternatieven?
Gisteren ondernam ik een zoektocht naar een betaalbare radio die een SD slot heeft voor mp3's. Naast het feit dat Pioneer en Sony nog wel enigszins betaalbare apparaten hebben kwam ik op een gegeven moment uit op de Akai ACAD30B (klik!).

Dit apparaat heeft zelfs een dvd speler, een ingebouwde bluetooth set en een 3" touchscreen en kost 127 euro. Dat lijkt me nou een leuk speledingetje. De reviews op Kieskeurig zijn ook positief. Hij ziet er alleen wel enigszins cheap uit.
Zijn er tweakers met ervaringen, of met alternatieven?
Nederlands is makkelijker als je denkt