Toshiba Tablet Folio 100 10.1" 16GB - Geen HP, maar uit NL

Pagina: 1
Acties:

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
http://www.4launch.nl/sho...1---16gb--zwart-/tweakers

Was ik op zoek naar een tablet een android dan wel.... op zoek naar een chinese tablet of de HP touchpad met andere firmware....

Kwam ik op onze eigen pricewatch zowaar deze leuke deal tegen. €99,90 bij 4Launch.
Niet de nieuwste, beste en de snelste maar leuk als je met wilt klooien.

Alternative firmware bij xda-developers:
http://dext3r.komodin.org/
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=925

*** 12 september Update Toshiba Folio in de uitverkoop €99,60 incl. TV-dock ***
Toshiba Folio 100 Topic

Momenteel nog verkrijgbaar bij de Dynabyte:
http://www.dynabyte.nl/to...-nvidia-tegra-2-wifi.html

maar naar de winkel gaan, of bestellen en kiezen voor afhalen winkel. Volgens het andere forum zijn er veel bestelproblemen op de website.

[ Voor 30% gewijzigd door kwakzalver op 12-09-2011 15:54 . Reden: update verkoopstatus ]

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:34
Ik betwijfel dat 4launch ze daadwerkelijk zal leveren voor deze prijs, aangezien de meeste webwinkels rond de 350-400 euro zitten. Wel het proberen waard maar ik betwijfel het.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-01 22:06
Ik heb em besteld, maar betalen met iDeal lukt momenteel niet. Morgen nogmaals proberen.

Het kwam overigens uit de nieuwsbrief waarin 4Launch zegt dat ze er maar 60 hebben.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 22:48
Staat inmiddels weer op € 369.50.

Verwijderd

Ik heb hem zojuist besteld voor 99; ik ga normaal gesproken uit van fouten bij dit soort prijzen, maar gezien het in een advertentie echt met fysieke moeite op 99 was gezet (reclame-uiting) leek het me een stunt :)

Ook dat het nu weer op 369 staat bevestigt me dat er daadwerkelijk voor 99 werd aangeboden voor een bepaald aantal, dus het lijkt me dat ik een mooi tabletje heb gescoord voor weinig.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 01:31 ]

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Jammer, krijg zojuist pas de nieuwsbrief binnen... :/

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• kwakzalver
Phew, dan heb ik dankzij tweakers pricewatch mazzel gehad. Dat las ik eerder dan die nieuwsbrief....

_/-\o_ Lang leve pricewatch, een beetje rondlurken geeft soms verrassende deals.... _/-\o_

>:) Ideal probleem omzeilt door....onder rembours te bestellen O-)

[ Voor 15% gewijzigd door kwakzalver op 10-09-2011 02:13 ]

Verwijderd

Man man man. Normaal kijk ik altijd even rond en nu is er wat te halen ben ik te laat ;(.

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:34
Ach ja, vannacht had ik ook de gok genomen en bestelling geplaatst, zojuist betaald. Nu maar afwachten wat 4launch doet. Als ze willen dat we bijbetalen, annuleer ik de bestelling.

-edit-
Blijkbaar is het geen fout, volgens het Toshiba Folio topic is het door een medewerker bevestigd dat ze daadwerkelijk voor 99 euro worden geleverd :)

[ Voor 38% gewijzigd door kutagh op 10-09-2011 15:07 ]

Verwijderd

De nieuwsbriefpagina is ook geupdatet met "uitverkocht" en dezelfde prijs. Er is dus een aanpassing gedaan; als de prijs foutief was, hadden ze het daar ook wel gemeld :)

Met andere woorden: *O*

Net in de mail:
pricewatch: Toshiba Folio 100 TV kit

Dockingstation / laadstation. Ook in de aanbieding, zeer beperkte voorraad, en een mooie aanvulling op deze aankoop...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 17:29 ]

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23

gws24

Thinking is hard!

Deze prijs klopt! Bij de winkel waar ik werk zijn deze tablets ook afgeprijsd naar 99,99 (en inmiddels uitverkocht) en de tv-kit naar 1 cent zodat die 'gratis' meegegeven kan worden. Precieze reden hiervoor is me niet duidelijk geworden maar wel dat deze verlaging vanuit Toshiba komt; de winkel word dus gecompenseerd voor het prijsverschil tussen inkoop en verkoopsprijs.

Lijkt erop dat Toshiba net zoals HP nog wat wil verkopen en door de winkels te compenseren misschien weer deals voor een opvolger wil faciliteren.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Ze hebben afgelopen week de opvolger uitgebracht met niet superveel betere specs, maar wel Android 3.x. Ze zullen van de oude voorraad (met geen superreputatie) dumpen en focussen op de nieuwe.

Wel jammer te horen dat de TV-kit bij jullie gratis meegaat, en bij 4Launch voor 29,50 verkocht wordt. Zeker als ook dat vanuit Toshiba een actie was.

[edit]
Maar even gemaild dat ik uit principe de bestelling van de TV Kit annuleer gezien hierboven genoemde informatie, tenzij ze met een heldere uitleg komen wat de achtergrond ervan is dat zij er 30 euro voor vragen.

[edit 2]
Uit het Folio topic in het tablets forum blijkt dat de TV-Kit overal gewoon meegeleverd wordt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 21:23 ]

Verwijderd

gws24 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:43:
Deze prijs klopt! Bij de winkel waar ik werk zijn deze tablets ook afgeprijsd naar 99,99 (en inmiddels uitverkocht) en de tv-kit naar 1 cent zodat die 'gratis' meegegeven kan worden. Precieze reden hiervoor is me niet duidelijk geworden maar wel dat deze verlaging vanuit Toshiba komt; de winkel word dus gecompenseerd voor het prijsverschil tussen inkoop en verkoopsprijs.

Lijkt erop dat Toshiba net zoals HP nog wat wil verkopen en door de winkels te compenseren misschien weer deals voor een opvolger wil faciliteren.
Dit doet me denken zouden er nog meer winkels zijn waar ze deze actie hebben maar nog wel de tablet op voorraad hebben :).

• kwakzalver
Kleine update bij de start topic. Meer info in de Toshiba Folio 100 Topic

Was (is misschien nog) in de verkoop bij
  • 4Launch
  • Makro
  • Mediamarkt
  • Dynabyte (beste kans op dit moment)
Vraag is of en wanneer de andere leveranciers hun prijzen verlagen :+

Verwijderd

kwakzalver schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:01:
Kleine update bij de start topic. Meer info in de Toshiba Folio 100 Topic

Was (is misschien nog) in de verkoop bij
  • 4Launch
  • Makro
  • Mediamarkt
  • Dynabyte (beste kans op dit moment)
Vraag is of en wanneer de andere leveranciers hun prijzen verlagen :+
Check dit topic even Toshiba Folio 100 beschikbaarheid en levertijden. Lees er ook alles over het Dynabyte fiasco :(.
Pagina: 1