Verwijderd

Topicstarter
hallo , ik heb mijn account vandaag aangemaakt en ik weet echt niks van het forum systeem hier
ik heb echter wel een aantal uren gezocht voor ik een waarschijnlijk overbodig topic aanmaak.

ik wil een laptop kopen, waarschijnlijk deze asus:
http://www.bcc.nl/product/asus-k73svty211

2nd gen CORE i5-2410M
6GB DDR3-SDRAM
500GB HDD ( RPM bij mij onbekend )
Nvidia Geforce Gt 540m .
1GB video geheugen.

het is voor school en heeft de benodigde specs plus 2 extra gb ram, maar wil wel een beetje kunnen gamen.
alles op low settings is in principe geen probleem voor mij, maar mid settings zou wel leuk zijn. kan ik dat een beetje met deze laptop? zo niet.... suggesties?

bij voorbaat dank.

Imp ( :9 )

allen bedankt voor de hulp.
Ik heb ondertussen uitstel van executie gekregen.
tot mijn 18e verjaardag in verband met vrijkomend studie geld etc.
alles zal dan wel weer veranderd zijn ,maar ik denk niet dat mijn keuze veel gaat verschillen. :p
_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 11:57 ]

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-02 09:33
Ik ga met chips en cola op de bank zitten en kijken hoe deze topicstarter met pek en veren uit GOT gemikt gaat worden terwijl iedereen hier iets roept over regels etc

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Woodski schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:37:
Ik ga met chips en cola op de bank zitten en kijken hoe deze topicstarter met pek en veren uit GOT gemikt gaat worden terwijl iedereen hier iets roept over regels etc
Nee hoor, zo zijn wij niet. Zeker niet op vrijdag avond!

@ TS.
geheugen ga je qua gamen en schoolwerk waarschijnlijk niet gebruiken. In de zin van, je zou evt. met minder afkunnen.
Verder lijkt mij dat deze laptop redelijk aan jouw eisen zal voldoen.
Een spel spelen op medium settings lijkt mij redelijk te doen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Welkom op Tweakers ;) heb je dit al even bekeken?
[NBBG Aanschaf] Multimedianotebook

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Prima laptop volgens mij. De kaart staat helaas niet in het lijstje maar medium gamen met de games van vorig jaar wil prima.

Nieuwe spellen wordt moeilijk. In laptoptermen moet je dan gewoon teveel geld uitgeven.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Gedraag je nou eens, het is weekend ;)
Nogmaals; prima laptop voor jouw wensen!

Succes met de aankoop en namens alle tweakers wens ik je succes met je studie en veel game plezier

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Over gamen gesproken, dit weekend trouwens Civilization V 75% korting, voor €12,50! Lekker chill tijdens hoorcollege's.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:07

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Zie hier voor een review van z'n broertje (ik vermoed dat jij de specifieke BCC-editie hebt, die volgens mij niet veel afwijkt).
RAM maakt voor de meeste games niet uit, zeker niet als je al >4 GB hebt. De 540m is geen wereldwonder uiteraard, zeker niet op die resoluties, maar als je zoiets wilt zul je al snel naar een veeeel duurder model moeten uitkijken. Wat mij betreft werkt gamen goed op desktops, en op laptops van ergens over de 1000 euro... (de flak neem ik op de koop toe)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:00
De Notebook zal voldoen aan je eisen, maar mocht je € 170,00 meer te besteden hebben zou ik zeker voor deze gaan: Asus N73SV-V1G-TZ462V.

Wel dezelfde videokaart, maar een 1920 x 1080 pixels scherm en een Core i7. Ik weet niet wat voor opleiding je gaan doen, maar voor mediatechnologie is het scherm heerlijk en voor moduleren en compileren is de Core i7 heerlijk en zijn ze zeker de meerprijs waard.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2011 21:58 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
die had ik gemist ;) dankjewel. ik ga meteen een kijkje nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Jumpman schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:54:
De Notebook zal voldoen aan je eisen, maar mocht je € 170,00 meer te besteden hebben zou ik zeker voor deze gaan: Asus N73SV-V1G-TZ462V.

Wel dezelfde videokaart, maar een 1920 x 1080 pixels scherm en een Core i7. Ik weet niet wat voor opleiding je gaan doen, maar voor mediatechnologie is het scherm heerlijk en voor moduleren en compileren is de Core i7 heerlijk en zijn ze zeker de meerprijs waard.
die had ik inderdaad ook gezien , maar gisteren leek het alsof ik er meteen moest gaan kopen en heb net vernomen dat ik tot mn 18e verjaardag kan wachten i.v.m studiegeld. dus die 170 komt goed :P ik ga deze raad waarschijnlijk opvolgen ;)
Pagina: 1